Stel je niet zo aan man, zijn 't je homovrienden ofzo? Poepoe 2 weken gebanned op een forum, wat erg.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Triest
[..]
Donder toch op tering NSB-er, jij bent ook wel een relnichtje dat flink kan zieken binnen VBL en dan reageerd iemand terug en dan meteen gaan janken via topic report.
voor die leohomodance
Telkens kankeren. En jorien zat alles flink aan te stoken en te NSB-eren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan maar hier: wat hebben ze gedaan? en jorien?
Teken ik voorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef SCH het volgende:
Het wordt nog wel 2-1 - krijg dat soort dingen altijd door uit het bovenmaanse
Perez moet er in.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Babel is dramatisch...met Huntelaar erin kun je toch voorin iig nog een bal vasthouden?
Sorry je haalt galatasaray/besiktas supporters door elkaar met Fenerbahce supporters...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:54 schreef BigFire het volgende:
[..]
ik ben niet voor de kazen maar jij bent wel erg grappig. voor fener had het vandaag moeten gebeuren.. AZ heeft het prima gedaan met 3 uit-goals en zullen alleen maar beter presteren thuis.
voor Ajax lijkt het over. wellicht een wonder met een uit-goal ofzo en dan thuis 1-0 winnen
Ook een goede optie, inderdaad.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef Panick het volgende:
[..]
Perez moet er in.
Soms begrijp ik echt niets van HtC.
Waarom laat ie Babel zo lang verzuipen?
Kloptquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Jij hebt SjaakStorm nooit zien keepen ::D
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
relnichtje
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:57 schreef sjimz het volgende:
Het is over en uit
Ja, anders zet je 3 of 4 jaar geleden een 16 jarige keeper in het eerstequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Destijds? Wat is destijds? 10 jaar geleden? Of 2005? Toen riepen ze dat namelijk ook al en toen had Vermeer net een (erg) goed toernooi afgewerkt in Nederland. Ene Tim Krul was al naar Newcastle verkast. Toch zeiden ze dat ze op lange termijn in Stekelenburg dé opvolger van Sar zagen. Hilarisch gewoon. Vooral vanwege de "lange termijn". En zelf uit Limburg komen en mij dan een boertje noemen is helemaal hilarisch. Ik durf te wedden dat ik vaker in de Randstad kom dan jij (ja ook Amsterdam).
Beter lezen pikquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wow, pimpen met hoe vaak je in de Randstad komt. Het moet niet gekker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |