Goede actiequote:Op woensdag 14 februari 2007 00:37 schreef noa84 het volgende:
Eric waarschuwt Bart voor Brian.
In ieder geval een zet in de richting toe.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Het groepje sylvia huub bart en eric is nu definitief ontstaan nadat Eric Bart waarschuwt voor Brian.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:38 schreef BuffyJan het volgende:
Kuth, ik moet slapen, morgen vroeg de wekker weer![]()
Slaap lekker allemaal![]()
JA!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
Bart heeft 1 aflevering van dgk gezien? Hoorde ik dat nou goed.
Jups, beetje bitchen, niet te extreem, leuke nieuwe bewoner, paar steekjes,..quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef Roy_vdm het volgende:
Het was een van de weinige gezellige avonden in DGK, voor zover ik mij kan herinneren. Hebben jullie dezelfde gedachte?
De gezelligheid en vooral de eensgezindheid en het vriendelijk zijn voor elkaar viel mij ook op, vanavond.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef Roy_vdm het volgende:
Het was een van de weinige gezellige avonden in DGK, voor zover ik mij kan herinneren. Hebben jullie dezelfde gedachte?
Er heerste wel een leuke sfeer inderdaad. Enkel Brian en Amanda deelden niet in de feeststemming.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef Roy_vdm het volgende:
Geeft wel de sfeer weer binnen DGKquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:40 schreef Sonique het volgende:
Groep BAN en BESH lol
Ik vind haar borstjes mooi en veronderstel dat de inhoud van haar koppie uit hetzelfde materiaal bestaat.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef Roy_vdm het volgende:
vind je het erg als ik nog ff niet zo hard mee juich. Eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:40 schreef BRIMINGHAM het volgende:
In het begin Sylvia en Huub, stonden ze alleen voor....
En nu?
[BESH]
X Sylvia
X Huub
X Bart
X Eric
En
[BaN]
O Negerin
O AmanDEL [[Wordt binnenkort eruit getrapt door Negerin]]
O Brainless
De rollen zijn omgedraaid
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Okay mensen, ik heb er heel lang op lopen oefenen, maar uiteindelijk is het toch nog gelukt.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:41 schreef Judah het volgende:
Natasia tegen Amanda: "Ik ga morgen aan Eric vragen of ik hem mag opmaken"
Girl, jij weet nog niet eens de helft
Je bent haar plastisch chirurg?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Okay mensen, ik heb er heel lang op lopen oefenen, maar uiteindelijk is het toch nog gelukt.
[afbeelding]
Mooi !quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:42 schreef avonne het volgende:
En zo is Sylvia van eenzame outcast opeens de koningin van het huis.
Waar kalmte en waardigheid toe kunnen leiden...
Dat zal op de hotelkamer zonder camera's zijn geweest, met Lesley?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
Bart heeft 1 aflevering van dgk gezien? Hoorde ik dat nou goed.
Roken schept altijd een band..heb ik op mijn werk ook..de rokers zijn een groepje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En het zijn nog alle vier rokers ook.
Eric heeft zich tamelijk sterk uitgesproken in de media over zijn ideeën betreffende de bewoners. Ook in zijn puntenverdeling liet hij zijn voorkeur duidelijk merken, en ook nu in gesprek met Syl, Huub en Bart. Het is heel duidelijk, bij welke groep Eric zich heeft aangesloten, en hij is behoorlijk welkom in die groep.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
[..]
vind je het erg als ik nog ff niet zo hard mee juich. Eerst zien dan geloven.![]()
Mooi om te zien, en verdiend. Een lieve vrouw, maar mentaal ook heel sterk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:42 schreef avonne het volgende:
Moet ze doen, moet ze vragen....quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:41 schreef Judah het volgende:
Natasia tegen Amanda: "Ik ga morgen aan Eric vragen of ik hem mag opmaken"
Girl, jij weet nog niet eens de helft
Iemand schreef het al eerder vandaag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De gezelligheid en vooral de eensgezindheid en het vriendelijk zijn voor elkaar viel mij ook op, vanavond.
Al is er met die puntenverdeling een duidelijke toon gezet.
Ja, erg leuk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:42 schreef avonne het volgende:
Wat droogquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bent haar plastisch chirurg?Blijven oefenen dan.
Klopt het dat de uitzending van maandag niet op talpa staan ( of in jouw lijst) ??quote:
Slimme zet, want hij weet hoe die 3 zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Eric zit stiekem te luisteren...de slang! Jammer dat het niet interessant was.
Daar was een topic over:quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt het dat de uitzending van maandag niet op talpa staan ( of in jouw lijst) ??
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:43 schreef Sense het volgende:
Natasia haalt alle make-up die ze helemaal niet nodig heeft weg
Bart blijft een eenling dus heb je BAN en SHEquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
"Jammer" dat Bart daar ook bij lijkt te horen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:42 schreef avonne het volgende:
Daar ben ik ook bang voor. Hoewel ik denk dat hij wel aan het twijfelen is gemaakt nu Eric hem ook heeft gewaarschuwd voor Brainlesquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat er echt te veel vanuit dat Bart Brian en Natasia heeft laten vallen.
Omdat hij weet dat hij dan verliest op ten duur.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:48 schreef Black_king het volgende:
Bart gaat nog niet echt mee met 4-3...
Dat Bart dubbelspel speelt zal Eric ongetwijfeld weten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Oh, moet ik nog even wijzigen, dat was een foutje van Tien denk ik, er zat namelijk geen geluid bij!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt het dat de uitzending van maandag niet op talpa staan ( of in jouw lijst) ??
Trustenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:49 schreef kleinzusje het volgende:
Truste mensjes, poepies, schatties![]()
thxquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, moet ik nog even wijzigen, dat was een foutje van Tien denk ik, er zat namelijk geen geluid bij!
Ze zullen daarna wel een nieuwe versie erop gezet hebben.
ja Truste mensjes, poepies, schatties. Ik heb me portie Zdngmw wel gehad voor vandaag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:49 schreef kleinzusje het volgende:
Truste mensjes, poepies, schatties![]()
Ik denk dat hij vrij zwak staat. Sylvia Huub zouden hem eerder wegstemmen dan Eric want Eric is gezelliger zo op het eerste oog. Amanda heeft Brian. Natasia heeft Brian..Bart is een eenling.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
Aangezien Bart in het verleden nog helemaal niets zelf heeft kunnen bedenken en ook met vriend Nel geen enkel snood plan tot uitvoering heeft kunnen brengen heeft hij zijn huidige strategie waarschijnlijk ingefluisterd gekregen in de Zebra door een van zijn vrienden. Compleet ondoorgrondelijk zijn voor iedereen. Ik heb in ieder geval geen idee waar hij nu bij hoort.
Lukt niet The video you have requested is not available.quote:
Het maakt Bart niet uit hoe ze gaan, áls ze maar gaan. En hij heeft te maken met de blokken Huub-Syl + Bra-Na.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:48 schreef Day het volgende:
Ik weet niet zo zeker of Bart zich bij Huub, Sylvia en Eric heeft aangesloten....
Ik denk dat hij werkt vanuit het keep your friends close but your enemies closer principe...Hij weet ook wel dat Huub zijn grootste concurrent is, denk dat hij nog wel ens op een sneaky moment hem eruit kan werken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:51 schreef Day het volgende:
Bart voert iets in z'n schild. Al een paar dagen, weet alleen nog niet wat.
Bart heeft nog steeds Brian.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vrij zwak staat. Sylvia Huub zouden hem eerder wegstemmen dan Eric want Eric is gezelliger zo op het eerste oog. Amanda heeft Brian. Natasia heeft Brian..Bart is een eenling.
trustequote:Op woensdag 14 februari 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
[..]
ja Truste mensjes, poepies, schatties. Ik heb me portie Zdngmw wel gehad voor vandaag.
![]()
![]()
Truste kanjerquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Het maakt Bart niet uit hoe ze gaan, áls ze maar gaan. En hij heeft te maken met de blokken Huub-Syl + Bra-Na.
Amanda lijkt echt ten dode opgeschreven. Maar wie daarna het huis moet verlaten. Koffiedik kijken. Eric lijkt een maandje respijt te krijgen, maar moet heel erg zijn best gaan doen om niet de volgende te worden, want de rijen gaan zich sluiten.
Tenzij.... er nog weer een andere bewoner bij komt.
Kan jij Zdngmw nog aanhoren ???quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:51 schreef Yvet_te het volgende:
gaat iedereen slapen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoop dat het lachen haar binnenkort vergaat door DE WITTE DIVA
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godverdomme wat is dat kreng weer aan het krijsen
![]()
Als Bart slim is blijft hij close met Huub. Want ik zie Eric en Sylvia dikke maatjes worden, en Huub kijkt sowieso naar Bart op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vrij zwak staat. Sylvia Huub zouden hem eerder wegstemmen dan Eric want Eric is gezelliger zo op het eerste oog. Amanda heeft Brian. Natasia heeft Brian..Bart is een eenling.
Reken maar van niet. Dat is dat spel waar hij het steeds over heeft met Brian en waar hij niets over wil zeggen. Lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:48 schreef Day het volgende:
Ik weet niet zo zeker of Bart zich bij Huub, Sylvia en Eric heeft aangesloten....
Hij deed het wel, maar nu opeens niet meerquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Lukt niet The video you have requested is not available.![]()
Of slechthorendquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:52 schreef Carlaa het volgende:
Als Nasty ook zo gilt tijdens het klaarkomen.. hoop ik dat Wilgo een hele slechte minnaar is!
Ja idd!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:47 schreef uitgeslapen het volgende:
Als Natasia lacht met haar hoofd naar achter dan lijkt het net of ze een ringbaard heeft en dan lijkt ze net zo'n enge vrouw uit die clip van Aphex Twin, Windowlikker ....capje iemand?
Ik weet 1 ding zeker en dat is dat Bart er alles aan zal doen om Huub eruit te werken. Dat hij nu zgn. samenspant met Huub zou best eens bij z'n plannetje kunnen passen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:52 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik denk dat hij werkt vanuit het keep your friends close but your enemies closer principe...Hij weet ook wel dat Huub zijn grootste concurrent is, denk dat hij nog wel ens op een sneaky moment hem eruit kan werken.
Bart heeft al vrij lang Brian niet meer. Brian, heeft nog wel een beetje Bart (maar dat komt dan ook alleen maar, omdat Bart de daden bij het woord voegt en het erg moeilijk vindt om zijn woord te breken).quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoop dat het lachen haar binnen kort vergaat door DE WITTE DIVA
DGK_REDACTIE =quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:54 schreef Judah het volgende:
Kan DGK_REDACTIE niet even iets omroepen van: "Natasia, kun je de batterijen uit je zender halen? Dankje"
Ik hou niet van Valentine, maar als er iémand in aanmerking zou komen voor een kaartje dit jaar...quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:54 schreef Judah het volgende:
Kan DGK_REDACTIE niet even iets omroepen van: "Natasia, kun je de batterijen uit je zender halen? Dankje"
Maar zei Bart nou niet zo iets van 'ik heb alles uitgezet' of zo. Dat vertrouwensgedoe van gisteren hoort dat misschien bij hun plannen? Nou ja, ik heb gewoon ook nog ff een gezond wantrouwen jegens Bart.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Daar ben ik ook nog niet zeker van, maar ik denk wel dat hij nu van meerdere kanten gewaarschuwd is toch zeker meer ziet in het groepje van Huub, Sylvia en Eric dan de andere ....quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:48 schreef Day het volgende:
Ik denk dat het allemaal bluf is, wat kan hij nou in zijn schild voeren met Sylvia in het beeld.quote:Bart voert iets in z'n schild. Al een paar dagen, weet alleen nog niet wat.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hou niet van Valentine, maar als er iémand in aanmerking zou komen voor een kaartje dit jaar...
hij is aan het nadenken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:51 schreef Day het volgende:
Bart voert iets in z'n schild. Al een paar dagen, weet alleen nog niet wat.
Hij is bang dat ie onverwachtse dingen op een onverwachtse plek kan gaan voelen vanacht?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
Bart gaat zo overdwars in bed liggen dat er niemand meer naast kan liggen??
Dat word je snel genoeg als je met Natasia omgaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:54 schreef Sug4r het volgende:
Of slechthorend
Mee eens.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet 1 ding zeker en dat is dat Bart er alles aan zal doen om Huub eruit te werken.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat word je snel genoeg als je met Natasia omgaat.
Brian heeft afgelopen nacht nog gezegd dat hij Bart er niet uitstemt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:54 schreef Tissik het volgende:
[..]
Bart heeft al vrij lang Brian niet meer. Brian, heeft nog wel een beetje Bart (maar dat komt dan ook alleen maar, omdat Bart de daden bij het woord voegt en het erg moeilijk vindt om zijn woord te breken).
Nou, dat weten we pas als het er op aankomt natuurlijk..quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:58 schreef Day het volgende:
En ondanks dat beide heren elkaar momenteel niet voor 100% vertrouwen, zijn ze wat dat betreft beide mannen van hun woord.
Eigenlijk is zijn positie best wel zwak idd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:56 schreef Epi_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal bluf is, wat kan hij nou in zijn schild voeren met Sylvia in het beeld.
Hij doet een poging zijn ontslag uit te stellen, want hij weet als een van beide kampen hem eruit wil het andere kamp meegaat.
Dat gaat afhangen van vertrouwen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, dat weten we pas als het er op aankomt natuurlijk..
Daar begin ik een beetje aan te twijfelen na het wantrouwen dat die zaadloser uitsprak tegen een uur of zeven vanavond. Maar ja de rest heb ik niet gezien, was pas om middernacht thuis.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens.
Als Bart (bij taktisch gelijke gevolgen) moet kiezen tussen Brian en Huub, wipt ie Huub. 100%
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens.
Als Bart (bij taktisch gelijke gevolgen) moet kiezen tussen Brian en Huub, wipt ie Huub. 100%
Die heeft terwijl ze aangeschoten was een verschrikkelijke schop onder dr hol gehad door die 1-punt actie van Eric, die is gewoon luidruchtig van de stress: ze weet niet wat ze met hem aanmoet, maar weet wel dat hij niet onder de indruk gaat zijn van haar standaard procedure.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik vertrouw die Natasia voor geen meter met haar overdreven gelach, ze voelt zeker dat de poten onder de stoel van haar groepje gezaagd worden. Even inlikken bij de tegenpartij.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:01 schreef Sonique het volgende:
Tegen Brian 'En jij ook een kusje' en hoppa!!!
GE-WEL-DIG!
Op het moment dat Bart het blokstemmen ter sprake bracht was mijn eerste gedachte ook ... oei oei ... Bart is de swing-vote .... maar nu is Huub in ieder geval een ronde zeker en dan worden het leuke spellen en wie dan het spel goed speelt ... daar is het toch om begonnen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, dat weten we pas als het er op aankomt natuurlijk..
En dus geeft hij de heilige master bedroom op???quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:57 schreef Acquiesce_ het volgende:
Hij is bang dat ie onverwachtse dingen op een onverwachtse plek kan gaan voelen vanacht?
Welnee, ze is gewoon op een leuke manier aangeschoten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft terwijl ze aangeschoten was een verschrikkelijke schop onder dr hol gehad door die 1-punt actie van Eric, die is gewoon luidruchtig van de stress:
tuurlijk snapte ze dat welquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Even van Huub aan natasia over de kinderen..... maar het komt niet aan
PRecies...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft terwijl ze aangeschoten was een verschrikkelijke schop onder dr hol gehad door die 1-punt actie van Eric, die is gewoon luidruchtig van de stress: ze weet niet wat ze met hem aanmoet, maar weet wel dat hij niet onder de indruk gaat zijn van haar standaard procedure.
ook nog tussen de dames in he..... wat een schlemiel...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dus geeft hij de heilige master bedroom op???![]()
Maar Eric noemde haar een Diva..en wat wil je nog meer als uitkeringstrekker uit Almere die haar kinderen dumpt. Je leven is pas compleet als je door een homo een diva word genoemd. Dat hij je daar eigenlijk daarmee beledigd lieve Natas dat heb je niet eens door.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft terwijl ze aangeschoten was een verschrikkelijke schop onder dr hol gehad door die 1-punt actie van Eric, die is gewoon luidruchtig van de stress: ze weet niet wat ze met hem aanmoet, maar weet wel dat hij niet onder de indruk gaat zijn van haar standaard procedure.
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 14 februari 2007 01:05 schreef Prospera het volgende:
Hoe kittig zegt Eric als Huub de sigaretten laat zien.
Omdat Huub sterker is dan Brian is het speltechnisch beter de beste (Huub) eruit te gooien als dat kanquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar begin ik een beetje aan te twijfelen na het wantrouwen dat die zaadloser uitsprak tegen een uur of zeven vanavond. Maar ja de rest heb ik niet gezien, was pas om middernacht thuis.
Jij wacht vast op de kantoor sessiequote:Op woensdag 14 februari 2007 01:05 schreef Ashrak het volgende:
Bij mij zal het vatten van de slaap even niet lukken ....
ik ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:05 schreef Day het volgende:
ik luister tot half 2 naar Huub en Eric, dan ga ik ook naar bed.
En daarbij mag je je eigen map aanmaken op de PC maar NERGENS een password op knallenquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huub over de regels van het Internetten.
Je mag Internet gebruiken waar je wilt.
Je mag niet op sites waar mensen kunnen posten.
Je mag niet naar hotmail en hyves.
Alles gaat in overleg.
Mooi, ga dan "je weet wel waar" het vragenlijstje maar eens invullenquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:05 schreef Ashrak het volgende:
Bij mij zal het vatten van de slaap even niet lukken ....
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia kan echt heel verzorgend en leuk zijn..maar dan opeens gaat er iets in die hersens miss. Soort Moeder Theresa en Adolf Hilter..daar het kind van.
Jazekers ....quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij wacht vast op de kantoor sessie![]()
Nu moet je me niet onder druk zetten hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, ga dan "je weet wel waar" het vragenlijstje maar eens invullen![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, ga dan "je weet wel waar" het vragenlijstje maar eens invullen![]()
Waarom gaat iedereen gelijk ervan uit dat ik man ben ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
we moeten even een date voor hem vinden
Hmmz..... in denial, can't handle pressure..... dat gaat m niet wordenquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:11 schreef Ashrak het volgende:
Nu moet je me niet onder druk zetten hoor![]()
Perceptie is alles hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz..... in denial, can't handle pressure..... dat gaat m niet worden![]()
Oops, het leek me wel een mannelijke naamquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen gelijk ervan uit dat ik man ben ...
Even voor de goede orde ... ik ben een vrouw![]()
Zekerquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:15 schreef Kinga het volgende:
Dit kan nog eens een apart gesprekje worden.....hij luistert op het moment alleen
Ik moest lachen!quote:
Same here..quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zekerjammer dat het zo laat is maar blijf toch nog heel ff hangen
Ja, da's wel een van Huubs zwakkere (maar ook leukere) punten, dat ie zo enthousiast gaat kletsen. Het lijkt erop dat ie dan niet ziet dat de ander hem leeg kan zuigen. Zoals ie met Nathanael kon praten als ie dronken was en dan alles weggaf... Als Huub weer mag drinken kan dat ook nog wel een lastig worden met Eric...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:15 schreef Kinga het volgende:
Dit kan nog eens een apart gesprekje worden.....hij luistert op het moment alleen
Damn, nog een puntje erbij: kan geen profielgegevens invullen.... daar staat man, maar nog beter: de keuze aan mannen is sowieso groter, moeten we alleen nog naar dat topic zien te krijgen....quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:13 schreef Ashrak het volgende:
Waarom gaat iedereen gelijk ervan uit dat ik man ben ...
Even voor de goede orde ... ik ben een vrouw![]()
Ja, en ook Bart.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:17 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat er wel meteen blind vanuit dat eric bij hun groepje hoort he...
Truste Borgaquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:16 schreef Borga het volgende:
NOOIT MEER NAAR HUIS Dat lijkt mij een mooie afsluiting....Slaap ze
Dat is ook zo, kijk maar naar de verdeling van de contactpuntenquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:17 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat er wel meteen blind vanuit dat eric bij hun groepje hoort he...
Nee, hij is er niet zomaar van uitgegaan.quote:
Huub praat alleen en stelt zelf weinig vragen... Niet zo slim.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
Eric: Weet je waarom ik je maar 10 kontaktpunten heb gegeven.
Huub: Ja
Eric: Vertel eens.
En Huub gaat door over het vertrouwen winnen van Bart, en het hem los te weken van Brian.
Ik denk dat Eric dacht toch wel met Huub op te kunnen schieten, zoiets gaf zowel hij als Huub ook wel min of meer aan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:18 schreef Sug4r het volgende:
Volgens mij heeft Eric maar 10 punten aan Huub gegeven omdat hij straks toch veel punten krijgt wanneer de populairiteitspoll bekend wordt en hij toch veel punten krijgt
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:18 schreef Sonique het volgende:
Heben ze geen ander camera punt, dit is irritant
Idd, want Eric heeft ook heel veel informatie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:19 schreef noa84 het volgende:
[..]
Huub praat alleen en stelt zelf weinig vragen... Niet zo slim.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan me niet schelen maar als Eric Brian maar een vuile hond vind, vind ik het ook prima!
Nu pas???quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:20 schreef Sonique het volgende:
En toch moet ik nu ineens denken aan het zoontje van Natasia toen Gordon haar om kwam halen om mee te gaan naar DGK.
Ik vind het belangrijker dat Eric naar Sylvia trekt vanaf het eerste moment zag je datquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric dacht toch wel met Huub op te kunnen schieten, zoiets gaf zowel hij als Huub ook wel min of meer aan.
Vreetbui, ze zit duidelijk totaal niet goed in haar velquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
Wat zit Natasia nou de koelkast te plunderen.
Als het goed is, wéét Eric dat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Maar nogmaals even voor iedereen die denkt dat Bart echt bij het groepje van Huub hoort: een paar dagen geleden zei Bart tegen zowel Natasia als Brian: "Jullie moeten me vertrouwen de komende tijd, wat ik ook doe. Ik ben namelijk ergens mee bezig"
Bart is echt niet op de hand van Huub
Hmm, Ik denk eerder een zoethoudertje richting Nat en Brian... Komt bij dat Bart tot nu toe niets heeft laten zien of heeft ondernomen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Maar nogmaals even voor iedereen die denkt dat Bart echt bij het groepje van Huub hoort: een paar dagen geleden zei Bart tegen zowel Natasia als Brian: "Jullie moeten me vertrouwen de komende tijd, wat ik ook doe. Ik ben namelijk ergens mee bezig"
Bart is een loner en bekijkt elke situatie apart, voor nu is het groepje Huub sterker dus trekt hij naar hen toe.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Haha idd, helemaal vergeten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:20 schreef Sonique het volgende:
En toch moet ik nu ineens denken aan het zoontje van Natasia toen Gordon haar om kwam halen om mee te gaan naar DGK.
Okee maar waarom versleept ze dan die fles wijn?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:22 schreef Morwen het volgende:
Vreetbui, ze zit duidelijk totaal niet goed in haar vel![]()
Aha !quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Voor mij kan dat echt nog beide kanten op. Hij kan proberen het vertrouwen van Brian en Natasia te winnen om ze later te naaien, maar hetzelfde kan ie doen met Huub en Sylvia...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Bart toch de eenling blijft en dat hem de kop gaat kostenquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Of je nou naast zijn voetschimmelvelletjes ligt of in zijn voetschimmelvelletjes in zijn bed ligt maakt ook weinig uit...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:23 schreef Kinga het volgende:
Natasia gaat in de master bedroom en laat Brian en Amanda naast elkaar slapen....
Ja, hij probeert zich naar beide kanten toe in te dekken. Maar dat kan uiteindelijk ook tegen hem gaan werken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart toch de eenling blijft en dat hem de kop gaat kosten
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je nou naast zijn voetschimmelvelletjes ligt of in zijn voetschimmelvelletjes in zijn bed ligt maakt ook weinig uit...
Zoals gewoonlijk..........Toch slaat het aanquote:
No fucking way!quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Zonder twijfel!quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:25 schreef Wireless het volgende:
Toch vond ik Huub / Nena een leuker plaatje.
[afbeelding]
Hij blijft dus inderdaad de swing-vote ....quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:24 schreef noa84 het volgende:
[..]
Voor mij kan dat echt nog beide kanten op. Hij kan proberen het vertrouwen van Brian en Natasia te winnen om ze later te naaien, maar hetzelfde kan ie doen met Huub en Sylvia...
Dat dacht ik dus ook, toen hij zijn eerste gesprek met Satanaël had... hij praatte over alles wat in hem op kwam. Dat leek mij toen niet verstandig. Toch zit Huub nog in DGK en is hij een van de populairste bewoners, niet alleen buiten maar ook binnen DGK.quote:
Trap daar nou niet in, want hij is echt nog wel op de hand van Brian en Natasia. Dat werd vanmiddag ook weer duidelijk. Hij is met iets langdurigs bezig (waarschijnlijk om Huub zo zeker van hun 'pact' te maken dat hij Sylvia weg durft te stemmen), maar wil dat niet uitspreken omdat de betroffenen anders weer gewaarschuwd worden. Dat zei hij er toen ook bij.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bart is een loner en bekijkt elke situatie apart, voor nu is het groepje Huub sterker dus trekt hij naar hen toe.
Idd, uiteindelijk is het toch ieder voor zich, want er moet 1 winnaar uitkomen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:24 schreef noa84 het volgende:
[..]
Voor mij kan dat echt nog beide kanten op. Hij kan proberen het vertrouwen van Brian en Natasia te winnen om ze later te naaien, maar hetzelfde kan ie doen met Huub en Sylvia...
Nou... volgens mij is Eric wel slim. Hij zal met Huub meegaan zolang als dat goed werkt...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk..........Toch slaat het aan
Nu nog niet, maar uiteindelijk wel, hij maakt zichzelf tot ontslag-target.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:25 schreef Sug4r het volgende:
Ik denk dat Bart toch de eenling blijft en dat hem de kop gaat kosten
Net als Bart dusquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:28 schreef noa84 het volgende:
[..]
Nou... volgens mij is Eric wel slim. Hij zal met Huub meegaan zolang als dat goed werkt...
Bart is echt wel een man van zijn woord en hij heeft Brian zijn woord gegeven.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij blijft dus inderdaad de swing-vote ....
Hopelijk heeft Eric echt zijn huiswerk gedaan en wordt het Amanda dan Bart, maar ja wie zal het zeggen.
Of hij nou mee wil liften of niet, ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand met enige intelligentie zich wil aansluiten bij het alternatief: Natasia en Brian.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
Zou Eric zo opportunistisch zijn om op de populariteit van Huub en Sylvia mee te liften?
Dus een valse vriend?
Huub gaat met Eric mee...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:28 schreef noa84 het volgende:
[..]
Nou... volgens mij is Eric wel slim. Hij zal met Huub meegaan zolang als dat goed werkt...
Het is alleen maar op de streams geweest en ik weet niet op welk forum Eric heeft gelezen.quote:
Mooie TTquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
Hebbes, Avonne.
[COS # 422] Vlinders van de nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |