Iemand schreef het al eerder vandaag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De gezelligheid en vooral de eensgezindheid en het vriendelijk zijn voor elkaar viel mij ook op, vanavond.
Al is er met die puntenverdeling een duidelijke toon gezet.
Ja, erg leuk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:42 schreef avonne het volgende:
En zo is Sylvia van eenzame outcast opeens de koningin van het huis.
Waar kalmte en waardigheid toe kunnen leiden...
Wat droogquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bent haar plastisch chirurg?Blijven oefenen dan.
Klopt het dat de uitzending van maandag niet op talpa staan ( of in jouw lijst) ??quote:
Slimme zet, want hij weet hoe die 3 zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Eric zit stiekem te luisteren...de slang! Jammer dat het niet interessant was.
Daar was een topic over:quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt het dat de uitzending van maandag niet op talpa staan ( of in jouw lijst) ??
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:43 schreef Sense het volgende:
Natasia haalt alle make-up die ze helemaal niet nodig heeft weg
Bart blijft een eenling dus heb je BAN en SHEquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
"Jammer" dat Bart daar ook bij lijkt te horen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:42 schreef avonne het volgende:
En zo is Sylvia van eenzame outcast opeens de koningin van het huis.
Waar kalmte en waardigheid toe kunnen leiden...
Daar ben ik ook bang voor. Hoewel ik denk dat hij wel aan het twijfelen is gemaakt nu Eric hem ook heeft gewaarschuwd voor Brainlesquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat er echt te veel vanuit dat Bart Brian en Natasia heeft laten vallen.
Omdat hij weet dat hij dan verliest op ten duur.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:48 schreef Black_king het volgende:
Bart gaat nog niet echt mee met 4-3...
Dat Bart dubbelspel speelt zal Eric ongetwijfeld weten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat er echt te veel vanuit dat Bart Brian en Natasia heeft laten vallen.
Oh, moet ik nog even wijzigen, dat was een foutje van Tien denk ik, er zat namelijk geen geluid bij!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt het dat de uitzending van maandag niet op talpa staan ( of in jouw lijst) ??
Trustenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:49 schreef kleinzusje het volgende:
Truste mensjes, poepies, schatties![]()
thxquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, moet ik nog even wijzigen, dat was een foutje van Tien denk ik, er zat namelijk geen geluid bij!
Ze zullen daarna wel een nieuwe versie erop gezet hebben.
ja Truste mensjes, poepies, schatties. Ik heb me portie Zdngmw wel gehad voor vandaag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:49 schreef kleinzusje het volgende:
Truste mensjes, poepies, schatties![]()
Ik denk dat hij vrij zwak staat. Sylvia Huub zouden hem eerder wegstemmen dan Eric want Eric is gezelliger zo op het eerste oog. Amanda heeft Brian. Natasia heeft Brian..Bart is een eenling.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
Aangezien Bart in het verleden nog helemaal niets zelf heeft kunnen bedenken en ook met vriend Nel geen enkel snood plan tot uitvoering heeft kunnen brengen heeft hij zijn huidige strategie waarschijnlijk ingefluisterd gekregen in de Zebra door een van zijn vrienden. Compleet ondoorgrondelijk zijn voor iedereen. Ik heb in ieder geval geen idee waar hij nu bij hoort.
Lukt niet The video you have requested is not available.quote:
Het maakt Bart niet uit hoe ze gaan, áls ze maar gaan. En hij heeft te maken met de blokken Huub-Syl + Bra-Na.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:48 schreef Day het volgende:
Ik weet niet zo zeker of Bart zich bij Huub, Sylvia en Eric heeft aangesloten....
Ik denk dat hij werkt vanuit het keep your friends close but your enemies closer principe...Hij weet ook wel dat Huub zijn grootste concurrent is, denk dat hij nog wel ens op een sneaky moment hem eruit kan werken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:51 schreef Day het volgende:
Bart voert iets in z'n schild. Al een paar dagen, weet alleen nog niet wat.
Bart heeft nog steeds Brian.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vrij zwak staat. Sylvia Huub zouden hem eerder wegstemmen dan Eric want Eric is gezelliger zo op het eerste oog. Amanda heeft Brian. Natasia heeft Brian..Bart is een eenling.
trustequote:Op woensdag 14 februari 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
[..]
ja Truste mensjes, poepies, schatties. Ik heb me portie Zdngmw wel gehad voor vandaag.
![]()
![]()
Truste kanjerquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Het maakt Bart niet uit hoe ze gaan, áls ze maar gaan. En hij heeft te maken met de blokken Huub-Syl + Bra-Na.
Amanda lijkt echt ten dode opgeschreven. Maar wie daarna het huis moet verlaten. Koffiedik kijken. Eric lijkt een maandje respijt te krijgen, maar moet heel erg zijn best gaan doen om niet de volgende te worden, want de rijen gaan zich sluiten.
Tenzij.... er nog weer een andere bewoner bij komt.
Kan jij Zdngmw nog aanhoren ???quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:51 schreef Yvet_te het volgende:
gaat iedereen slapen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoop dat het lachen haar binnenkort vergaat door DE WITTE DIVA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |