Goede actiequote:Op woensdag 14 februari 2007 00:37 schreef noa84 het volgende:
Eric waarschuwt Bart voor Brian.
In ieder geval een zet in de richting toe.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Het groepje sylvia huub bart en eric is nu definitief ontstaan nadat Eric Bart waarschuwt voor Brian.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:38 schreef BuffyJan het volgende:
Kuth, ik moet slapen, morgen vroeg de wekker weer![]()
Slaap lekker allemaal![]()
JA!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
Bart heeft 1 aflevering van dgk gezien? Hoorde ik dat nou goed.
Jups, beetje bitchen, niet te extreem, leuke nieuwe bewoner, paar steekjes,..quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef Roy_vdm het volgende:
Het was een van de weinige gezellige avonden in DGK, voor zover ik mij kan herinneren. Hebben jullie dezelfde gedachte?
De gezelligheid en vooral de eensgezindheid en het vriendelijk zijn voor elkaar viel mij ook op, vanavond.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef Roy_vdm het volgende:
Het was een van de weinige gezellige avonden in DGK, voor zover ik mij kan herinneren. Hebben jullie dezelfde gedachte?
Er heerste wel een leuke sfeer inderdaad. Enkel Brian en Amanda deelden niet in de feeststemming.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef Roy_vdm het volgende:
Geeft wel de sfeer weer binnen DGKquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:40 schreef Sonique het volgende:
Groep BAN en BESH lol
Ik vind haar borstjes mooi en veronderstel dat de inhoud van haar koppie uit hetzelfde materiaal bestaat.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef Roy_vdm het volgende:
vind je het erg als ik nog ff niet zo hard mee juich. Eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:40 schreef BRIMINGHAM het volgende:
In het begin Sylvia en Huub, stonden ze alleen voor....
En nu?
[BESH]
X Sylvia
X Huub
X Bart
X Eric
En
[BaN]
O Negerin
O AmanDEL [[Wordt binnenkort eruit getrapt door Negerin]]
O Brainless
De rollen zijn omgedraaid
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Okay mensen, ik heb er heel lang op lopen oefenen, maar uiteindelijk is het toch nog gelukt.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:41 schreef Judah het volgende:
Natasia tegen Amanda: "Ik ga morgen aan Eric vragen of ik hem mag opmaken"
Girl, jij weet nog niet eens de helft
Je bent haar plastisch chirurg?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Okay mensen, ik heb er heel lang op lopen oefenen, maar uiteindelijk is het toch nog gelukt.
[afbeelding]
Mooi !quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:42 schreef avonne het volgende:
En zo is Sylvia van eenzame outcast opeens de koningin van het huis.
Waar kalmte en waardigheid toe kunnen leiden...
Dat zal op de hotelkamer zonder camera's zijn geweest, met Lesley?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
Bart heeft 1 aflevering van dgk gezien? Hoorde ik dat nou goed.
Roken schept altijd een band..heb ik op mijn werk ook..de rokers zijn een groepje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En het zijn nog alle vier rokers ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |