Perceptie is alles hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz..... in denial, can't handle pressure..... dat gaat m niet worden![]()
Oops, het leek me wel een mannelijke naamquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen gelijk ervan uit dat ik man ben ...
Even voor de goede orde ... ik ben een vrouw![]()
Zekerquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:15 schreef Kinga het volgende:
Dit kan nog eens een apart gesprekje worden.....hij luistert op het moment alleen
Ik moest lachen!quote:
Same here..quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zekerjammer dat het zo laat is maar blijf toch nog heel ff hangen
Ja, da's wel een van Huubs zwakkere (maar ook leukere) punten, dat ie zo enthousiast gaat kletsen. Het lijkt erop dat ie dan niet ziet dat de ander hem leeg kan zuigen. Zoals ie met Nathanael kon praten als ie dronken was en dan alles weggaf... Als Huub weer mag drinken kan dat ook nog wel een lastig worden met Eric...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:15 schreef Kinga het volgende:
Dit kan nog eens een apart gesprekje worden.....hij luistert op het moment alleen
Damn, nog een puntje erbij: kan geen profielgegevens invullen.... daar staat man, maar nog beter: de keuze aan mannen is sowieso groter, moeten we alleen nog naar dat topic zien te krijgen....quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:13 schreef Ashrak het volgende:
Waarom gaat iedereen gelijk ervan uit dat ik man ben ...
Even voor de goede orde ... ik ben een vrouw![]()
Ja, en ook Bart.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:17 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat er wel meteen blind vanuit dat eric bij hun groepje hoort he...
Truste Borgaquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:16 schreef Borga het volgende:
NOOIT MEER NAAR HUIS Dat lijkt mij een mooie afsluiting....Slaap ze
Dat is ook zo, kijk maar naar de verdeling van de contactpuntenquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:17 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat er wel meteen blind vanuit dat eric bij hun groepje hoort he...
Nee, hij is er niet zomaar van uitgegaan.quote:
Huub praat alleen en stelt zelf weinig vragen... Niet zo slim.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
Eric: Weet je waarom ik je maar 10 kontaktpunten heb gegeven.
Huub: Ja
Eric: Vertel eens.
En Huub gaat door over het vertrouwen winnen van Bart, en het hem los te weken van Brian.
Ik denk dat Eric dacht toch wel met Huub op te kunnen schieten, zoiets gaf zowel hij als Huub ook wel min of meer aan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:18 schreef Sug4r het volgende:
Volgens mij heeft Eric maar 10 punten aan Huub gegeven omdat hij straks toch veel punten krijgt wanneer de populairiteitspoll bekend wordt en hij toch veel punten krijgt
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:18 schreef Sonique het volgende:
Heben ze geen ander camera punt, dit is irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |