Dat wist je natuurlijk nog niet toen je je blauw liet verven, maar mods zijn altijd uitgesloten van deelname aan quizen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:04 schreef dndiek het volgende:
Oei, ik moet mijn titel gaan verdedigen!
Staat dat ergens in de voorwaarden of zoquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat wist je natuurlijk nog niet toen je je blauw liet verven, maar mods zijn altijd uitgesloten van deelname aan quizen.
Heb je de kleine lettertjes van het Mod-contract niet gelezen voordat je akkoord ging om blauw te worden?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:21 schreef dndiek het volgende:
Staat dat ergens in de voorwaarden of zo?
Contractquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je de kleine lettertjes van het Mod-contract niet gelezen voordat je akkoord ging om blauw te worden?![]()
quote:9.
Wie was in 2006 de tegenstander van Roda JC in de wedstrijd met het volgende scoreverloop?
02' 1-0 Elbekay Bouchiba
08' 2-0 Jamaïque Vandamme
27' 3-0 Davy de Fauw
41' 4-0 Kemy Agustien
42' 5-0 Sekou Cissé
Whehequote:Op woensdag 14 februari 2007 16:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
![]()
Grrrrrr
42 is trouwens niet correct.
52 lijkt me beter ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
![]()
Grrrrrr
42 is trouwens niet correct.
Maak je niet druk. Je hebt nog een dag of tien, elf.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:56 schreef Dos37 het volgende:
Moet er nog 2
Verduld die kan ik maar niet vinden
stiekeme tvpquote:
Zo letterlijk mogelijk. Achter geen enkele vraag zit een dubbele bedoeling.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:22 schreef DeeBee het volgende:
sommige vragen zijn wel lastig hoe je ze nu precies moet interpreteren...
of je ze echt heel erg letterlijk moet nemen of niet...maakt het soms moeilijk om te kiezen tussen mogelijke antwoorden...
Oh ja, ik moet nog beginnenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:06 schreef dndiek het volgende:
Dit topic verdient een subtiele kick!
Zojuist verzonden.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:41 schreef Beschouw het volgende:
Nog 2 dagen en een paar uur om in te zenden.
hier ook...met 2 zekere fouten erinquote:
Wat TerroRobbie zegt. Bij vraag 3 had ik Miichael Jackson... En daar was ik dan ook geeindigdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Haal het niet meer Beschouw. Sorry.
Ik kon hem ook niet vinden, maar Beschouw gaat ons ongetwijfeld vertellen hoe we die hadden moeten googlen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:53 schreef Steve.Porter het volgende:
ik denk niet dat iemand die vraag van Verellen heeft, en vraag me af of die echt op google te vinden is
heb er 14 ingestuurd jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt de quiz dus wel gemaakt en ingestuurd Steve?
Ik ben via Niels Kokmeijer op het goede antwoord gekomenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:19 schreef Bjoro het volgende:
Die gozer op de foto (duo) is toch niels kokmeijer ?
die stropdas van die andere man is toch zwart oranje ?
ik ben gaan zoeken op voorzitter volendam en kwam uit bij Henk Schoorl...die leek er best wel op
Ik kwam bij Henk Kras, destijds voorzitter van Volendam.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:19 schreef Bjoro het volgende:
Die gozer op de foto (duo) is toch niels kokmeijer ?
Op vakantie in de Spaanse kroegquote:
http://www.sv-volendam.nl/?p=home/lees/52quote:
ik vond dat 1 van de leukste vragen. Door middel van de reclame op de achtergrond, kon je opzoeken welke club daar het dichtst bij in de buurt lag. Dat was dus volendam, en die stropdas bevestigde dat nog eensquote:
Vraag 9: Roda JC - ASWH, derde (!) ronde KNVB beker.quote:
die wist ik uit mn hoofd nogwelquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vraag 9: Roda JC - ASWH, derde (!) ronde KNVB beker.
Ik had ook een mail gestuurd, maar geen antwoordquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:50 schreef Bayswater het volgende:
Ik heb Tong lid gemaakt van het magazine van Bayer Leverkusen maar heb nog steeds niets ontvangen.Die vraag had ik dus niet.
Had iedereen goed: Polenquote:1.
Tegen welk land debuteerde Mark Lawrenson als Iers international?
Hier gingen er veel in de fout.quote:2.
In februari 2006 stapte Hector Cúper op als trainer van het Spaanse Real Mallorca. Door wie werd hij opgevolgd?
14 goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:47 schreef Beschouw het volgende:
Uitslag:
01. fanneke 14
-- Steve.Porter 14
03. DeeBee 12
04. dndiek 11
-- Dos37 11
-- Golfer 11
-- -Vaduz- 11
08. Bjoro 10
-- EnGCatjuh 10
-- Suijk 10
11. Da_Sandman 8
Suijk was iets te laat met inzenden, maar we doen niet zo moeilijk.
Juist. Deze hulptrainer nam de taken van Cuper na diens vertrek tijdelijk waar, totdat Gregorio Manzano aangesteld werd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:52 schreef dndiek het volgende:
Llompart
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:55 schreef fanneke het volgende:
3. Mario Coluna
Vond ook iedereen: 13quote:4.
Hoeveel doelpunten kreeg Egyptisch kampioen Al-Ahly tegen in het seizoen 2004/2005?
quote:5.
Noem de naam van de club met dit logo.
Sorryquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:59 schreef Suijk het volgende:
Niet zo ongeduldig fanneke!
Maar erg mooie score!
Juistquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef fanneke het volgende:
Neftçi Baki PFK
welke heb ik fout Beschouw?
Vonden de meesten ook wel: Pete Molyneuxquote:6.
Hoe heet de supporter die in het najaar van 1989 in stadion Old Trafford een spandoek ophing met de tekst "3 years of excuses and it's still crap… Ta ra Fergie"?
Een Leverkusensjaal en geen broche, zoals Sandman zei. En ook geen tegoedbon voor de fanshop, zoals Bjoro dacht/gokte.quote:7.
Welk cadeau krijg je als je iemand anders abonnee maakt van het officiële magazine van Bayer Leverkusen?
quote:8.
Wim van Hanegem was in het seizoen 1987/1988 bij FC Utrecht één van de twee assistenten van trainer Han Berger? Wie was de andere?
Die Manzano?quote:
Shit, struikel ik over iemand die 1 of 2 dagen trainer is geweest.quote:
ASWH. Vond iedereen.quote:9.
Wie was in 2006 de tegenstander van Roda JC in de wedstrijd met het volgende scoreverloop?
02' 1-0 Elbekay Bouchiba
08' 2-0 Jamaïque Vandamme
27' 3-0 Davy de Fauw
41' 4-0 Kemy Agustien
42' 5-0 Sekou Cissé
Weet fanneke nog hoe hij het antwoord heeft gevonden?quote:10.
Welke Belgische voetbalclub werd opgericht door de gebroeders Verellen?
9 was ook niet zo moeilijk na Methodmich zijn postquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:19 schreef Beschouw het volgende:
Vraag 8: Henk Vonk
[..]
ASWH. Vond iedereen.
Vraag 10 had alleen fanneke goed.
[..]
Weet fanneke nog hoe hij het antwoord heeft gevonden?
iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
9 was ook niet zo moeilijk na Methodmich zijn post
Een directe link heb ik niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:19 schreef Beschouw het volgende:
Vraag 10 had alleen fanneke goed.
[..]
Weet fanneke nog hoe hij het antwoord heeft gevonden?
Als je de redenatie van fanneke verder volgt, kom je uiteindelijk uit bij http://www.kwfc.be/geschiedenis01.jpgquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
Een directe link heb ik niet.
Ik kwam de naam Verellen vaak tegen in relatie met Wuustwezel (Gooreind). Daar waren Verellen broers die een sigarenfabriek hadden. Er werd ergens over een voetbalclub gerept in relatie met die fabriek. Nu ken ik de club Wuustwezel FC nog uit de jaren 80 toen ze in de Belgische 2e nationale speelden met o.a. Barry Hulshoff. Dus niet zomaar een provinciaal clubje.
Zal volgende keer de links bewaren. Ik had ze bij de antwoorden staan maar heb ze bij het meesturen verwijderd.
De vragen hoeft niet allemaal even makkelijk te zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je moet het maar weten.
quote:11.
Wie is de rechtse man op de foto?
Dat was de link ja. Hij zat ergens op de website van de club, maar kom hem zojuist niet zo gauw meer vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als je de redenatie van fanneke verder volgt, kom je uiteindelijk uit bij http://www.kwfc.be/geschiedenis01.jpg
Sorry! We are not able to find this story.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Vonden de meesten ook wel: Pete Molyneux
http://www.football365.com/story/0,17033,8751_1669806,00.html (zie vraag 20)
Hier staat-ie ook: http://blogs.guardian.co.(...)d_one_vision_tw.htmlquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sorry! We are not able to find this story.
Waar kom je vandaan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:27 schreef Steve.Porter het volgende:
Gedeelde eerste plek, toch netjesen dat als nieuwkomer, niemand kent mij hier waarschijnlijk
Deze had ik toch ook goed ik had het antwoord in het duits letterlijk overgetypt wist ik veel wat dat betekende Schal ofzoietsquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Een Leverkusensjaal en geen broche, zoals Sandman zei. En ook geen tegoedbon voor de fanshop, zoals Bjoro dacht/gokte.
[..]
Tsk, je bent nog wel een halve Duitser.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Deze had ik toch ook goed ik had het antwoord in het duits letterlijk overgetypt wist ik veel wat dat betekende Schal ofzoiets
Strikvragen probeer ik zo veel mogelijk te vermijden. Houd daarmee maar rekening in het vervolg.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:32 schreef Dos37 het volgende:
Ik dacht eerst dat de vraag met FC emmen ook een strikvraag was omdat in 2001/2002 had de club nog de naam BVO emmen.
Heb liever dat je meedoet. Bedankt voor het aanbod, maar ik heb al 6 nieuwe afleveringen klaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:22 schreef toma het volgende:
ben niet meer van plan om mee te doen maar ik wil Beschouw wel een beetje helpen (als dat mag).
ik heb misschien een goeie vraag voor de volgende ronde
als ik er een paar heb zal ik een PM sturen oké ?
quote:
Daar twijfel ik over. Het schrikt misschien potentiële deelnemers af als ze zien dat er mensen zijn die al 25 punten of meer hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan er ook een algemene tussenstand komen met de behaalde punten over alle rondes?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zal eens een mooie OP maken want dit ziet er wel heel armzalig uit.
De deur staat open voor iedereen. En reclame is altijd welkom. Het zou op de voorpagina geplaatst worden, beloofden de beheerders van die pagina, maar ik heb niks gezien. Of er inderdaad niets gestaan heeft, weet ik niet 100% zeker. Heb namelijk niet iedere dag gekeken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit wat in ja, al kun je voor de rest genoeg uitnodigend te werk gaan.
Dat heb ik gemerktquote:
Haha!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
9 was ook niet zo moeilijk na Methodmich zijn post
Jij moet zelf eens aan de google, meneer de ASWH'er!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:49 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar misschien wil ie wat leuke afwisseling tussendoor.
Juistquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij moet zelf eens aan de google, meneer de ASWH'er!
Nee, ik vind het een leuk idee, maar niet om zelf aan mee te doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij moet zelf eens aan de google, meneer de ASWH'er!
of je kunt gewoon goed googlenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij weet alles al zonder Google te gebruiken, dus dat is niet eerlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:00 schreef toma het volgende:
een vraag voor tussendoor
[afbeelding]
wie is de speler die in deze foto zit verwerkt ?Nevland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
Groningen, Heereveen = allemaal hetzelfde... Koud, klote en VER WEG!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Groningen, Heereveen = allemaal hetzelfde... Koud, klote en VER WEG!
Dan ben ik wel benieuwd waarom niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een leuk idee, maar niet om zelf aan mee te doen.
Mooi, misschien doe ik deze keer wel weer mee.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:21 schreef Beschouw het volgende:
Nog twee nachtjes slapen en dan start aflevering 3
we kijken er met z'n allen weer naar uit !quote:Op maandag 12 maart 2007 19:21 schreef Beschouw het volgende:
Nog twee nachtjes slapen en dan start aflevering 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |