Heb liever dat je meedoet. Bedankt voor het aanbod, maar ik heb al 6 nieuwe afleveringen klaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:22 schreef toma het volgende:
ben niet meer van plan om mee te doen maar ik wil Beschouw wel een beetje helpen (als dat mag).
ik heb misschien een goeie vraag voor de volgende ronde
als ik er een paar heb zal ik een PM sturen oké ?
quote:
Daar twijfel ik over. Het schrikt misschien potentiële deelnemers af als ze zien dat er mensen zijn die al 25 punten of meer hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan er ook een algemene tussenstand komen met de behaalde punten over alle rondes?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zal eens een mooie OP maken want dit ziet er wel heel armzalig uit.
De deur staat open voor iedereen. En reclame is altijd welkom. Het zou op de voorpagina geplaatst worden, beloofden de beheerders van die pagina, maar ik heb niks gezien. Of er inderdaad niets gestaan heeft, weet ik niet 100% zeker. Heb namelijk niet iedere dag gekeken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit wat in ja, al kun je voor de rest genoeg uitnodigend te werk gaan.
Dat heb ik gemerktquote:
Haha!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
9 was ook niet zo moeilijk na Methodmich zijn post
Jij moet zelf eens aan de google, meneer de ASWH'er!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:49 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar misschien wil ie wat leuke afwisseling tussendoor.
Juistquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij moet zelf eens aan de google, meneer de ASWH'er!
Nee, ik vind het een leuk idee, maar niet om zelf aan mee te doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij moet zelf eens aan de google, meneer de ASWH'er!
of je kunt gewoon goed googlenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij weet alles al zonder Google te gebruiken, dus dat is niet eerlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:00 schreef toma het volgende:
een vraag voor tussendoor
[afbeelding]
wie is de speler die in deze foto zit verwerkt ?Nevland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |