14 goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:47 schreef Beschouw het volgende:
Uitslag:
01. fanneke 14
-- Steve.Porter 14
03. DeeBee 12
04. dndiek 11
-- Dos37 11
-- Golfer 11
-- -Vaduz- 11
08. Bjoro 10
-- EnGCatjuh 10
-- Suijk 10
11. Da_Sandman 8
Suijk was iets te laat met inzenden, maar we doen niet zo moeilijk.
Juist. Deze hulptrainer nam de taken van Cuper na diens vertrek tijdelijk waar, totdat Gregorio Manzano aangesteld werd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:52 schreef dndiek het volgende:
Llompart
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:55 schreef fanneke het volgende:
3. Mario Coluna
Vond ook iedereen: 13quote:4.
Hoeveel doelpunten kreeg Egyptisch kampioen Al-Ahly tegen in het seizoen 2004/2005?
quote:5.
Noem de naam van de club met dit logo.
Sorryquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:59 schreef Suijk het volgende:
Niet zo ongeduldig fanneke!
Maar erg mooie score!
Juistquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef fanneke het volgende:
Neftçi Baki PFK
welke heb ik fout Beschouw?
Vonden de meesten ook wel: Pete Molyneuxquote:6.
Hoe heet de supporter die in het najaar van 1989 in stadion Old Trafford een spandoek ophing met de tekst "3 years of excuses and it's still crap… Ta ra Fergie"?
Een Leverkusensjaal en geen broche, zoals Sandman zei. En ook geen tegoedbon voor de fanshop, zoals Bjoro dacht/gokte.quote:7.
Welk cadeau krijg je als je iemand anders abonnee maakt van het officiële magazine van Bayer Leverkusen?
quote:8.
Wim van Hanegem was in het seizoen 1987/1988 bij FC Utrecht één van de twee assistenten van trainer Han Berger? Wie was de andere?
Die Manzano?quote:
Shit, struikel ik over iemand die 1 of 2 dagen trainer is geweest.quote:
ASWH. Vond iedereen.quote:9.
Wie was in 2006 de tegenstander van Roda JC in de wedstrijd met het volgende scoreverloop?
02' 1-0 Elbekay Bouchiba
08' 2-0 Jamaïque Vandamme
27' 3-0 Davy de Fauw
41' 4-0 Kemy Agustien
42' 5-0 Sekou Cissé
Weet fanneke nog hoe hij het antwoord heeft gevonden?quote:10.
Welke Belgische voetbalclub werd opgericht door de gebroeders Verellen?
9 was ook niet zo moeilijk na Methodmich zijn postquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:19 schreef Beschouw het volgende:
Vraag 8: Henk Vonk
[..]
ASWH. Vond iedereen.
Vraag 10 had alleen fanneke goed.
[..]
Weet fanneke nog hoe hij het antwoord heeft gevonden?
iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
9 was ook niet zo moeilijk na Methodmich zijn post
Een directe link heb ik niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:19 schreef Beschouw het volgende:
Vraag 10 had alleen fanneke goed.
[..]
Weet fanneke nog hoe hij het antwoord heeft gevonden?
Als je de redenatie van fanneke verder volgt, kom je uiteindelijk uit bij http://www.kwfc.be/geschiedenis01.jpgquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
Een directe link heb ik niet.
Ik kwam de naam Verellen vaak tegen in relatie met Wuustwezel (Gooreind). Daar waren Verellen broers die een sigarenfabriek hadden. Er werd ergens over een voetbalclub gerept in relatie met die fabriek. Nu ken ik de club Wuustwezel FC nog uit de jaren 80 toen ze in de Belgische 2e nationale speelden met o.a. Barry Hulshoff. Dus niet zomaar een provinciaal clubje.
Zal volgende keer de links bewaren. Ik had ze bij de antwoorden staan maar heb ze bij het meesturen verwijderd.
De vragen hoeft niet allemaal even makkelijk te zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je moet het maar weten.
quote:11.
Wie is de rechtse man op de foto?
Dat was de link ja. Hij zat ergens op de website van de club, maar kom hem zojuist niet zo gauw meer vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als je de redenatie van fanneke verder volgt, kom je uiteindelijk uit bij http://www.kwfc.be/geschiedenis01.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |