Wat TerroRobbie zegt. Bij vraag 3 had ik Miichael Jackson... En daar was ik dan ook geeindigdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Haal het niet meer Beschouw. Sorry.
Ik kon hem ook niet vinden, maar Beschouw gaat ons ongetwijfeld vertellen hoe we die hadden moeten googlen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:53 schreef Steve.Porter het volgende:
ik denk niet dat iemand die vraag van Verellen heeft, en vraag me af of die echt op google te vinden is
heb er 14 ingestuurd jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt de quiz dus wel gemaakt en ingestuurd Steve?
Ik ben via Niels Kokmeijer op het goede antwoord gekomenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:19 schreef Bjoro het volgende:
Die gozer op de foto (duo) is toch niels kokmeijer ?
die stropdas van die andere man is toch zwart oranje ?
ik ben gaan zoeken op voorzitter volendam en kwam uit bij Henk Schoorl...die leek er best wel op
Ik kwam bij Henk Kras, destijds voorzitter van Volendam.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:19 schreef Bjoro het volgende:
Die gozer op de foto (duo) is toch niels kokmeijer ?
Op vakantie in de Spaanse kroegquote:
http://www.sv-volendam.nl/?p=home/lees/52quote:
ik vond dat 1 van de leukste vragen. Door middel van de reclame op de achtergrond, kon je opzoeken welke club daar het dichtst bij in de buurt lag. Dat was dus volendam, en die stropdas bevestigde dat nog eensquote:
Vraag 9: Roda JC - ASWH, derde (!) ronde KNVB beker.quote:
die wist ik uit mn hoofd nogwelquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vraag 9: Roda JC - ASWH, derde (!) ronde KNVB beker.
Ik had ook een mail gestuurd, maar geen antwoordquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:50 schreef Bayswater het volgende:
Ik heb Tong lid gemaakt van het magazine van Bayer Leverkusen maar heb nog steeds niets ontvangen.Die vraag had ik dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |