Moorden niet, maar zo heel veel lijkt dat soms niet meer te schelen, ronselen van strijders voor de 'Jihad' in Afghanistan, Irak etc. Rondlopen met wapens in rugtassen, gooien met handgranaten, aanslagen voorbereiden...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:18 schreef michiel_merk het volgende:
Je praat alsof dat elke dag gebeurd..
Voel je het subtiele verschil tussen 'niet lovend zijn over' en 'haat prediken'? Voel je het subtiele verschil tussen een uitstervende religieuze stroming ergens op de Veluwe en een stroming die steeds meer jongeren doet radicaliseren, met name in grote steden? Etc etc.quote:Maar sgp is nou niet echt lovend over onze maatschapij,als de sgp nou een moslim partij was geweest stond iedereen op de achterste benen en opende half fok een topic erover
bronquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Afvalligen, Joden, Ongelovigen, Homo's...
Zullen we anders over Senseo praten? Heb jij een senseo en lekt die wel eens?quote:
Hij zegt ook in dat interview dat het nog decennia gaat duren, dus waarom gilt hij dan over invasies, tsunami's, 5 voor 12, etc. Enkele decennia is niet 5 voor twaalf.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:10 schreef PJORourke het volgende:
Dat is dus sowieso niet waar, want elke keer roept hij dat het om een kleine groep gaat. Hoe vaak hij het ook zegt, het zal nooit doordringen tot de zulthoofden.
Ja hij lekt af en toe behoorlijk....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zullen we anders over Senseo praten? Heb jij een senseo en lekt die wel eens?
Nee hij is goede staatquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zullen we anders over Senseo praten? Heb jij een senseo en lekt die wel eens?
Waarom? Er is er hier een in het bijzonder die problemen oplevert, de rest hadden we aardig ingekapseld. waarom moeten we dan de andere geloven er ook bijhalen? Politieke correctheid?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat hij problemen wil benoemen met goedkope oneliners die lekker op de onderbuik spelen, prima, maar benoem dan religie in het algemeen en pik er niet 1 uit.
Dus moslims gebruiken ook senseo? Bron?quote:
Nee, om het geneuzel voor eens en voor altijd op te lossen. Als ik overigens naar dit nieuwe kabinet kijk weet ik nog niet zo zeker hoe ingekapseld het allemaal is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:30 schreef PJORourke het volgende:
Waarom? Er is er hier een in het bijzonder die problemen oplevert, de rest hadden we aardig ingekapseld. waarom moeten we dan de andere geloven er ook bijhalen? Politieke correctheid?
CBSquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus moslims gebruiken ook senseo? Bron?
Nee realiteit. Jij zegt wel: 'hij spreekt alleen een kleine groep aan', maar zo komt het niet over als hij over immigratiestop voor niet-westerlingen, een stop op bouw moskeeen en de islamisering van Nederland praat!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom? Er is er hier een in het bijzonder die problemen oplevert, de rest hadden we aardig ingekapseld. waarom moeten we dan de andere geloven er ook bijhalen? Politieke correctheid?
Dat maak jij er van.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef justshutup het volgende:
Nee realiteit. Jij zegt wel: 'hij spreekt alleen een kleine groep aan', maar zo komt het niet over als hij over immigratiestop voor niet-westerlingen, een stop op bouw moskeeen en de islamisering van Nederland praat!
Het is gewoonweg niet waar dat alle moslims een probleem en/of een bedreiging vormen. En dat is niets politieke correctheid, ik ontken de problemen die er zijn ook niet, maar ik reken er geen hele groep van duizenden mensen voor af. Dat is gewoon discriminatie wat hij doet.
Ja, die grijpen hun kans, een kans die er niet was geweest als we de islam niet zo veel ruimte hadden geboden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Nee, om het geneuzel voor eens en voor altijd op te lossen. Als ik overigens naar dit nieuwe kabinet kijk weet ik nog niet zo zeker hoe ingekapseld het allemaal is.
quote:
Volgens mij is die kans er niet door de Islam, maar juist omdat mensen als Wilders wild boos op en neer blijven stampen over de Islam.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:40 schreef PJORourke het volgende:
Ja, die grijpen hun kans, een kans die er niet was geweest als we de islam niet zo veel ruimte hadden geboden.
Daar geloof ik dus helemaal niks van. De islam kwam eerder op dan Wilders.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgens mij is die kans er niet door de Islam, maar juist omdat mensen als Wilders wild boos op en neer blijven stampen over de Islam.
En ik wil dat ze allebei niet de kans krijgen
Moslims zijn geen ras.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:42 schreef Meki het volgende:
Nee hij heeft Gelijk
de aanvallen van rasechte racist is tegen alle Moslims
Nee, want Geert wil nu juist de uitwassen aanpakken. Overigens, als jij moslims als een ras ziet, dan begeef je je op glad ijs. Moet daar uit worden opgemaakt dat om die reden de inburgering niet aan de orde is?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hij heeft Gelijk
de aanvallen van rasechte racist is tegen alle Moslims
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, want Geert wil nu juist de uitwassen aanpakken. Overigens, als jij moslims als een ras ziet, dan begeef je je op glad ijs. Moet daar uit worden opgemaakt dat om die reden de inburgering niet aan de orde is?
Er zijn dan ook wat voorgangers van Wilders die boos op en neer hebben gestampt. De Islam die onder vuurt ligt in Nederland is echt een heel erg recent iets. Tenminste voor het grote publiek.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:44 schreef PJORourke het volgende:
Daar geloof ik dus helemaal niks van. De islam kwam eerder op dan Wilders.
Oh, en nú vind je het ineens zo verschrikkelijk erg als iemand de mond gesnoerd wordt. Waarom vind je het dan niet erg als er door de staat halve boeken worden ge-zelf-censureerd?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo zullen de bekritiseerde moslims vast over hem denken. Tongkanker is nodig om de mond te snoeren? Gaat allahf dat regelen?
Geloof jij dat écht hij het probleem wilt aanpakken? Wat zijn zijn concrete plannen dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, want Geert wil nu juist de uitwassen aanpakken. Overigens, als jij moslims als een ras ziet, dan begeef je je op glad ijs. Moet daar uit worden opgemaakt dat om die reden de inburgering niet aan de orde is?
En ja, als we gaan censureren, gebeurt het niet meer!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Homo's, ongelovigen, andersdenkenden. Mensen die een geweldadige pedofiel bekritiseren.
En denk jij dat Wilders het letterlijk over het verscheuren/censureren van een koran heeft?quote:Op woensdag 14 februari 2007 06:54 schreef Yildiz het volgende:
Wilders zegt het zelf: of scheuren en weggooien, of het land uit.
Dat zijn zijn woorden, ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En denk jij dat Wilders het letterlijk over het verscheuren van een koran heeft?
Ik had graag gezien dat hij het met die toon gezegd had.quote:Of zou hij bedoelen dat moslims de negatieve (o.a. geweldadige) passages van de koran dienen te verwerpen, hun moraal een tandje hoger dienen te zetten, en eens zelf moeten nadenken? Omdat ze anders niet passen in een moderne westerse samenleving waar bepaalde grondwaarden gelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |