Het zijn natuurlijk MiceyMouseDreigingen van Bos en Balkie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Geef je nou gewoon willekeurige reacties op vragen, of lijkt dat maar zo?
Jouw reacties slaan over het algemeen nergens op. Reageer dan gewoon niet zou ik zeggen....
Jij bent echt superdom. Altijd van die domme vragen stel jij, waarvan je het antwoord al had kunnen weten, als je even begrijpend had gelezen. En daarmee weer gigantisch offtopic gaat.quote:
Als je nou gewoon eens een antwoord zou geven in plaats van dit soort onzin zou misschien nog iemand iets er aan hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij bent echt superdom. Altijd van die domme vragen stel jij, waarvan je het antwoord al had kunnen weten, als je even begrijpend had gelezen. En daarmee weer gigantisch offtopic gaat.
Hoe weet jij dat? Ben je op de hoogte van alle dreigingen en aangiftes?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk MiceyMouseDreigingen van Bos en Balkie.
Bij hun was het 1 persoon waarmee ze bonje hadden. Wilbers heeft met 1 grote wereldwijde groep problemen.
Wanneer ze daar 1tje pakken, dan staan er weer 10 op. Voor Wilbers is het dus dweilen met de kraan open.
En dat is het voor die Draaier van een Bos niet.
Kom je weer aan met windmolens :Squote:Op woensdag 14 februari 2007 14:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eens een antwoord zou geven in plaats van dit soort onzin zou misschien nog iemand iets er aan hebben.
Oh en je zou laatst nog op zoek naar een bron dat windmolens energetisch nooit terugverdiend kunnen worden. Gaat dat nog lukken?
En weer geef je geen antwoord. Dat begint wel te vervelen ventje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kom je weer aan met windmolens :S
Laat jij je nou maar een CO2-complex aanpraten door hetzelfde clubje dat jou een millennium-hoax had aangepraat.
waarom noem je hem zo?quote:
Zo noem(d)en een aantal tegenstanders, Wilders. Ik vond het wel een grappig naampje.quote:
Dat is heiligschennis.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zo noem(d)en een aantal tegenstanders, Wilders. Ik vond het wel een grappig naampje.
Dus als de tegenstander hem Hitler of Mohammed noemt is het ook goed?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zo noem(d)en een aantal tegenstanders, Wilders. Ik vond het wel een grappig naampje.
Is het een gevoelige snaar van Aaah?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus als de tegenstander hem Hitler of Mohammed noemt is het ook goed?
Die vind ik niet grappig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus als de tegenstander hem Hitler of Mohammed noemt is het ook goed?
Je maakt jezelf ongeloofwaardig.quote:
PFFFFFFFquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je maakt jezelf ongeloofwaardig.
Je bent een wolf in schaapskleren en een ei als je dat wat je verdedigt zo verkoopt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
PFFFFFFF
Wilbers klinkt gewoon grappig, dat is mijn mening. Mohammed en Hitler zijn afgezaagd.
Volgende keer iets beter quotenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bent een wolf in schaapskleren en een ei als je dat wat je verdedigt zo verkoopt.
John, je bent nu afvallige.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Volgende keer iets beter quoten![]()
Zelfspot ken je niet.
Een soort van martelaar bedoel je...?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:57 schreef JohnDope het volgende:
Zowel Vriend als Vijand is het er wel over eens dat Wilbers wel een lefgozer is. Ieder andere Politicus was allang gestopt in zijn situatie......
In principe wel ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een soort van martelaar bedoel je...?
Klopt. Maar dat snapt Meki niet. Meki is waarschijnlijk òf een moslim die er niet aan wil dat veel van zijn vriendjes een gevaar zijn voor ONZE samenleving of een autochtone Nederlander die pretendeert een domme moslim te zijn die geen lezen en schrijven heeft geleerd in ons land. In het eerste geval: Meki is nog steeds niet geïntegreerd - Meki heeft het over extreministen, dus tel uit je winst. Laat die gozer toch gaan, mensen. Het is óf een moslim met oogkleppen of een autochtone Nederlander die pretendeert een domme moslim te zijn die geen lezen en schrijven heeft geleerd in ons land. Links laten liggen en nooit meer op reageren. Hij kletst uit z'n nek!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef NietLullig het volgende:
[..]
hoezo extremistische uitspraken.
het zijn juist de acties en de uitspraken vanuit de islam die mensen niet prettig doet voelen.
gooi homos van een flat af, vermoord cabaretiers, vermoord iedereen die commentaar heeft op de islam, blijf-van-mijn-lijf huizen die vol zitten met moslima's, moslima's die vermoord worden omdat ze een niet goedgekeurde relatie hebben etc.
Moslims wilden brandende moskees en een nog grotere kloof?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Averechts? het werkt juist precies zoals ze willen....
De extremisten wel ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:26 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Moslims wilden brandende moskees en een nog grotere kloof?
Zelfs de meest grove beledigingen en botte suggesties zijn nog een heel ander hoofdstuk dan geweld- / doodsbedreigingen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:48 schreef Visitor1982 het volgende:
Ach die WIlders is zo stoer met wat hij allemaal durft te roepen... Een beetje tegengas kan geen kwaad.
Ja dat snap ik ook wel, maar ik heb het over de gemiddelde Nederlandse Moslim. Hoe'n hekel ze ook aan de grote bek van Theo hadden, ik denk dat ze het de ellende niet waard vonden als ze hem al dood wouden.quote:
Die hebben Theo niet vermoord dus dat is niet relevant.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar ik heb het over de gemiddelde Nederlandse Moslim.
Je hebt helemaal gelijk. Ik nam het 1 op 1 over, zonder daar ff bij stil te staan....quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:10 schreef dVTB het volgende:
Ik wil niet heel vervelend doen, maar volgens mij kun je taaltechnisch niet een zelfmoord-aanslag tegen iemand beramen. Je kunt wel een zelfmoordaanslag plegen en je kunt ook een moordaanslag tegen iemand beramen...
Hij roept wel reacties over zich af .......Naar mij idee gaat ie soms tever.....quote:Maar goed... - Het is en blijft droevig dat Wilders niet veilig zijn mening (hoe weinig constructief en zinvol ook) kan geven. Ik vind dat Wilders veel te ver doorslaat in de manier waarop hij over de islam praat, maar dat mag nooit een excuus zijn om hem met de dood te bedreigen.
ja, maar wel gebaseerd op berichten, die hij waarschijnlijk niet zelf verzonnen heeft....quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Dat blijkt uit de aangifte die Wilders bij de politie Haaglanden heeft gedaan."
Hmmm.. vooralsnog dus alleen Wilders zijn woorden en bewering.
Jij wilt niet inzien dat Wilders een grote gevaar voor de samenlevingquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:29 schreef progrock het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat snapt Meki niet. Meki is waarschijnlijk òf een moslim die er niet aan wil dat veel van zijn vriendjes een gevaar zijn voor ONZE samenleving of een autochtone Nederlander die pretendeert een domme moslim te zijn die geen lezen en schrijven heeft geleerd in ons land. In het eerste geval: Meki is nog steeds niet geïntegreerd - Meki heeft het over extreministen, dus tel uit je winst. Laat die gozer toch gaan, mensen. Het is óf een moslim met oogkleppen of een autochtone Nederlander die pretendeert een domme moslim te zijn die geen lezen en schrijven heeft geleerd in ons land. Links laten liggen en nooit meer op reageren. Hij kletst uit z'n nek!
nee het grootste gevaar ben jij.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij wilt niet inzien dat Wilders een grote gevaar voor de samenleving
de grootste gevaar voor Nederland zelf erger dan Al Qaida
de spijker op z'n kopquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Herdershond Wilders is maar al te blij met dit soort ontwikkelingen, hier heeft hij zijn hele populariteit aan te danken. Dus hoe harder hij bedreigd wordt des te groter de aanhang voor hem.²
De problemen die Nederlanders hebben met de islam ja...................quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:09 schreef Meki het volgende:
Wilders moet zich inzetten voor de problemen in Nederland
Nou, zo veel puntjes, dan moet het wel waar zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:06 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
De problemen die Nederlanders hebben met de islam ja...................
Idd, sommige lezers .. en omdat sommige jongeren gek lijken te worden van games (shooters) ook maar alle wapens uit de games halen dan ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:20 schreef Pleione het volgende:
Wilders zou nooit zulke uitspraken doen als er niet werkelijk een probleem zou zijn. Daarmee zeg ik niet dat de Koran verscheurd zou moeten worden, maar wel dat sommige lezers van de Koran de dingen wat anders aan zouden moeten pakken.
Daar zit al een leeftijdskeuring op.. misschien ook met geloof doen zodat je later zelf kan besluiten wat je wil geloven ipv van het begin af geindoctrineerd worden. Slechts weinige onttrekken zich eraan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:50 schreef moussie het volgende:
[..]
Idd, sommige lezers .. en omdat sommige jongeren gek lijken te worden van games (shooters) ook maar alle wapens uit de games halen dan ?
Best velen onttrekken zich eraan, maar goed.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:11 schreef niet_links het volgende:
[..]
Daar zit al een leeftijdskeuring op.. misschien ook met geloof doen zodat je later zelf kan besluiten wat je wil geloven ipv van het begin af geindoctrineerd worden. Slechts weinige onttrekken zich eraan.
Dat is daar zeker een pleidooi voor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Best velen onttrekken zich eraan, maar goed.
Eigenlijk geef je nu een pleidooi voor het opheffen van het bijzonder onderwijs (en vooral het thuisonderwijs). Dat ben ik met je eens.
Ons weest het eens +1quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:15 schreef niet_links het volgende:
[..]
Dat is daar zeker een pleidooi voor.
dat een troll als Meki domweg beschermd wordt door hypocriete moderatie..hoe voorspelbaarquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:03 schreef Mrln het volgende:
[edit] Wat begreep je niet van mijn opmerking???
Och als je dit al raar vindt moet je eens kijken wat er over andere politici gezegd wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:17 schreef Hathor het volgende:
Die laatste twee posts hier zijn puur flamebait. Beetje vaag dat dat allemaal zomaar kan hier.![]()
Is dat zo ?, nou nee Meki is niet helemaal loepzuiver in zijn bewoordingen.. Maar omgekeerd staat hij wel garant voor een kritisch tegengeluid. En soms kan ik er extrapolerend wel vat op krijgen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:56 schreef Mrln het volgende:
dat een troll als Meki domweg beschermd wordt door hypocriete moderatie..hoe voorspelbaar![]()
Ja anonieme telefoontjes, dat was al besproken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ja, maar wel gebaseerd op berichten, die hij waarschijnlijk niet zelf verzonnen heeft....
Heeft Widers al kamervragen gesteld? Parlementaire enquete misschien?quote:Daarbij zou een wit bestelbusje gevuld met vijfhonderd tot zeshonderd kilo explosieven ontploffen naast de voorman van de Partij voor de Vrijheid.
De daders zouden de explosieven hebben verkregen via een contact bij het leger.
Die kamervragen van de PVVquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:08 schreef NorthernStar het volgende:
Heeft Widers al kamervragen gesteld? Parlementaire enquete misschien?
quote:Demonisatie PVV in zendtijd 'geestelijke grondslag' - Kamervragen
donderdag 15 februari 2007
Vragen van het lid Bosma (PVV) over demoniserend programma in zendtijd op basis van “geestelijke grondslag”.
1.)
Heeft u kennisgenomen van de uitzending Nioscoop van de Nederlandse Islamitische Omroep van zondag 4 februari 2007?*
2.)
Bent u het met mij eens dat deze uitzending, waarin de Partij voor de Vrijheid consequent werd aangeduid als “extreem-rechts” een demoniserend, opruiend en politiek karakter had waarbij geen hoor en wederhoor is toegepast en waar alleen linkse actievoerders en multiculturalisten aan het woord kwamen? Zo ja, welke gevolgen verbindt u daar dan aan, zo neen waarom niet?
3.)
Realiseert u zich dat Het NIO uitzendt op een zendmachtiging op naam van het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO), welk orgaan is opgericht door de overheid en waarvan de leden zijn geselecteerd door de overheid en worden benoemd op basis van door de overheid opgestelde statuten? Realiseert u zich ook dat het NIO uitzendt p basis van artikel 39F van de Omroepwet waarin zendtijd wordt toebedeeld aan kerkgenootschappen of geestelijke stromingen? Acht u bovengenoemde zeer politieke uitzending een juiste invulling van artikel 39F waar immers gesproken wordt van “geestelijke grondslag”? Zo ja, waarom?
4.)
Deelt u de mening dat als de overheid het CMO opricht plus de leden ervan benoemt, er dus geen sprake is van een geestelijke grondslag en dat het CMO dus nooit kan vallen onder artikel 39F van de Mediawet? Zo neen, waarom niet?
5.)
Deelt u de mening dat een orgaan dat zulke nauwe banden (ook in financiële zin) onderhoudt met de overheid zendtijd krijgt? Zo neen, waarom niet?
6.)
Acht u het naast elkaar bestaan van twee moslim-omroepen, die op geen enkele wijze willen samenwerken, een prudente manier van het uitgeven van ons belastinggeld?
7.)
Bent u bekend met de uitspraak van de Amsterdamse rechtbank waarin het stelt dat het Commissariaat voor de Media ten onrecht aan maar liefst twee moslimomroepen een zendmachtiging heeft verleend en dat ook de Raad van State zich heeft uitgesproken tegen het functioneren van twee moslim-omroepen? Bent u bereid deze beide uitspraken te volgen en per onmiddellijk een van beide moslim-omroepen uit de lucht te halen? Zo neen, waarom niet.?
Pas op! Van de mod mogen we 'm niet meer aanvallen of uitlachen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:02 schreef spoor4 het volgende:
Toen ik dit topic zag dacht ik eerst dat Meki een aanslag aan het beramen was
Joepie, een tegengeluid. Alleen helemaal nergens op gebaseerd. Doe mij dan maar geen tegengeluid.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:59 schreef Drugshond het volgende:
Is dat zo ?, nou nee Meki is niet helemaal loepzuiver in zijn bewoordingen.. Maar omgekeerd staat hij wel garant voor een kritisch tegengeluid. En soms kan ik er extrapolerend wel vat op krijgen.
En dat zeg je tegen MrIn?quote:Vergeet niet dat we een discussie-site zijn.. en niet de zoveelste klankbord met een gewogen gemiddelde.
"Voltaire : ‘Ik kan uw mening nog zo abject vinden, maar ik zal uw recht tot de dood verdedigen".
Zeg dat tegen je protegé Meki alsjeblieft... Het is echt ongelofelijk, hij mag zeggen dat hij hoopt dat iemand zijn leven lang niet naar het strand kan omdat hij een mening heeft die toevallig voor Meki en zijn broeders nadelig is, en de moderators staan voor én achter hem.quote:Ik ben tevreden dat ie een zware leven moet ondergaan geen vrijheid voor strand of boodschappen
Bron?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:21 schreef Super7fighter het volgende:
Wilders zelf is de rat.
Hij is al opgespoord.
Zijn companen, stromannen zijn degene die de dreigmailtjes verzenden. Nederlandse Moslims hebben er niets mee te maken. Wilders doet het zelf voor aandacht. Hij betaalt er voor.
SNAP HET NOU.
HAHAHAquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:21 schreef Super7fighter het volgende:
Wilders zelf is de rat.
Hij is al opgespoord.
Zijn companen, stromannen zijn degene die de dreigmailtjes verzenden. Nederlandse Moslims hebben er niets mee te maken. Wilders doet het zelf voor aandacht. Hij betaalt er voor.
SNAP HET NOU.
Wacht maar totdat ik jouw postadres heb achterhaald.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:32 schreef Super7fighter het volgende:
De bedreigers noemen zich Omar Ali, Aksa, of zeggen te schrijven namens de ‘martelarenbrigade’. Soms wordt precies aangegeven hoe Wilders om het leven zal komen: ‘met vijf kogels’. Soms wordt er een ultimatum gesteld, zoals in een mailtje dat op 7 februari werd verstuurd. Wilders wordt opgedragen binnen vijf dagen zijn excuus aan te bieden (‘op Hart van Nederland’). Het Kamerlid krijgt in hetzelfde mailtje alvast de ‘groeten’ van de vriend van de bedreiger, ‘die zijn AK 47 zit schoon te maken’.
![]()
Of deze:
,,Ik zal je persoonlijk komen onthoofden, kankerjood,’’ schrijft iemand namens de Al-Haraka del Moedjahidien
etc.
De ongeloofwaardige 'dreigementen' stapelen op, die door de loyale companen van Wilders worden gestuurd.
Ik heb wel wat beters te doen dan dreigbrieven naar Wilders te sturen en zo meedoen aan zijn campagne en imago.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ik jouw postadres heb achterhaald.
Oh, nu doet hij het niet zelf?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:51 schreef Super7fighter het volgende:
Ik heb wel wat beters te doen dan dreigbrieven naar Wilders te sturen en zo meedoen aan zijn campagne en imago.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:51 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan dreigbrieven naar Wilders te sturen en zo meedoen aan zijn campagne en imago.![]()
Kijk wat je neo-nazi vriendjes sturen:quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:09 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Joepie, een tegengeluid. Alleen helemaal nergens op gebaseerd. Doe mij dan maar geen tegengeluid.
[..]
En dat zeg je tegen MrIn?
[..]
Zeg dat tegen je protegé Meki alsjeblieft... Het is echt ongelofelijk, hij mag zeggen dat hij hoopt dat iemand zijn leven lang niet naar het strand kan omdat hij een mening heeft die toevallig voor Meki en zijn broeders nadelig is, en de moderators staan voor én achter hem.
Om te huilen.
Watjes.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:11 schreef Meki het volgende:
Dan voel jij ook een keer hoe wij ons voelen na Wilders uitspraken
om te huilen
Het wil nog niet echt lukken met die grotere schoenmaat, is het wel?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan voel jij ook een keer hoe wij ons voelen na Wilders uitspraken
om te huilen
Ik zie nergens een lach dan wel glimlach.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:32 schreef __Saviour__ het volgende:
en dat moet grappig zijn?
Dementie is inderdaad iets westers.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:37 schreef __Saviour__ het volgende:
owja, moslims begrijpen het concept humor totaal niet, dat was ik even vergeten.
Nee hoor. Het komt ook voor in de minder ontwikkelde landen waar jouw soort woontquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dementie is inderdaad iets westers.²
Ik vind Nederland best ontwikkeld hoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee hoor. Het komt ook voor in de minder ontwikkelde landen waar jouw soort woont![]()
Ik ben inderdaad Mo-slim.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Je weet wat ik bedoelde, probeer maar niet zo slim te doen.
huh, waarom mogen er geen 2 moslimomroepen zijn, we hebben toch ook meerdere christelijke omroepen ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Die kamervragen van de PVV
[..]
Daarvoor zou je de motivatie van het oordeel van de Amsterdamse rechtbank moeten bemachtigen of de stukken waarin het advies van de Raad van State staat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:09 schreef moussie het volgende:
[..]
huh, waarom mogen er geen 2 moslimomroepen zijn, we hebben toch ook meerdere christelijke omroepen ?
Of strookt dat niet met zijn gedachtengoed dat alle moslims hetzelfde zijn, issie bang dat de Nederlander zou kunnen uitvinden dat ook in dat geloof verschillende stromingen met verschillende visie bestaan, en als er een ding is waar die niet op zit te wachten dan is het wel nuancering ?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:21 schreef Super7fighter het volgende:
Wilders zelf is de rat.
Hij is al opgespoord.
SNAP HET NOU.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:33 schreef Apropos het volgende:
[..]
[afbeelding]
''This is all misinformation! The wretched infidel Wilders is inciting the masses through blatant propaganda. Nobody would want to threaten Wilders. PS: may Allah cut his throat, the miserable Zio-lackey''.
nou liever nietquote:Op zondag 18 februari 2007 19:44 schreef Super7fighter het volgende:
Wilders heeft de aandacht van Marokko, Pakistan en Saudi Arabie weten te trekken. Nu de rest nog:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |