Maar dat wil Geert natuurlijk ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op die manier geef je je bedreigers ook precies de aandacht die ze willen.
En anonieme telefoontjes.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Dat blijkt uit de aangifte die Wilders bij de politie Haaglanden heeft gedaan."
Hmmm.. vooralsnog dus alleen Wilders zijn woorden en bewering.
Juist volgens mij zend hij bij elke dreigmail die binnenkomt juichend een persbericht de deur uit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op die manier geef je je bedreigers ook precies de aandacht die ze willen.
Ik weet niet. Volgens mij is het gewoon een heel serieus druktemakertje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist volgens mij zend hij bij elke dreigmail die binnenkomt juichend een persbericht de deur uit.
Maar dit zal je wel niet mogen zeggen omdat het demonisering is.
Nee, dat niet. Maar iets meer dan alleen maar Wilders zelfquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, da's wel heel concreet idd.
Dan heeft die ook weer even aandacht.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:20 schreef du_ke het volgende:
Juist volgens mij zend hij bij elke dreigmail die binnenkomt juichend een persbericht de deur uit.
O ja, inderdaad.quote:
Zou hij de LPF toestanden dan toch niet buiten de partij kunnen houdenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
hoewel het natuurlijk mogelijk is dat Wilders die anonieme telefoontjes ook gepleegd heeft
Aandacht in de pers daar gaat het hem om inderdaad en die viel zo rond de formatie wat mager uit natuurlijk dus maar weer een paniek persbericht.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan heeft die ook weer even aandacht.
Hij komt niet in de media door zijn goed doordachte plannen die niets met Moslims te maken hebben....
Molenveldquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
hoewel het natuurlijk mogelijk is dat Wilders die anonieme telefoontjes ook gepleegd heeft
Voor 't geval je 'm niet dodelijk verwond hebt misschien?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:24 schreef LostFormat het volgende:
Waarom 'm eerst neerknallen en dan een busje laten ontploffen?
Da's voor de show he.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:24 schreef LostFormat het volgende:
Aanhangers meenemen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:24 schreef LostFormat het volgende:
Die ook door Wilders aanhangers gedaan kunnen zijn om te zorgen dat Wilders de 'ik kom uit voor mijn mening en kijk wat er gebeurt' rol kan blijven spelen...quote:
Nou, dit soort belachelijke zaken mogen van mij best in de media verschijnen, doodzwijgen of negeren wanneer het serieus is voegt al helemaal niks toe. Plus laten we niet vergeten dat er al 2 moorden zijn geweest.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar ik vind het wel opvallend dat Wilders bij elke doodsbedreiging weer de media optrommelt.
Ik snap niet dat hij via de media telkens weer op die bedreigingen ingaat. Negeer ze en ga gewoon door met je politieke progamma denk ik dan.![]()
Wat ik eerder verontrustend vind is dat een paar 100 kilo explosieven zomaar kan verdwijnen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:49 schreef opgebaarde het volgende:
Vooral wat mij opvalt aan dit bericht, als het klopt, de zelfmoordaanslag, dat gaat zo ver, daar is niet uit te drukken en dat hier in Nederland, dat is gewoon eng en vooral verontrustend!
Ik vind kamikazes enger dan die 500kg maar hoe weet jij dat die diefstal niet opgemerkt is?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat ik eerder verontrustend vind is dat een paar 100 kilo explosieven zomaar kan verdwijnen.
Toch wel vreemd dat er bij het leger 500 kilo kan worden gestolen zonder dat het opvalt.
Of misschien zou die dreiging toch niet helemaal waar zijn?
Zo anoniem zijn die niet. Ik mag toch aannemen dat de AIVD op de hoogte is.quote:
Averechts? het werkt juist precies zoals ze willen....quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Of dit serieus is of niet is moeilijk te bepalen. Ik denk dat de meeste moslims na Theo wel door hebben dat geweld tegen uitgesproken andersdenkenden nogal averechts werkt...
Een tijdje terug waren er een aantal pistolen gestolen bij defensie. Was binnen no time in het nieuws. En 500 kilo ontbrekende explosieven lijkt me ook niet iets dat je makkelijk verborgen kunt houden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:56 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind kamikazes enger dan die 500kg maar hoe weet jij dat die diefstal niet opgemerkt is?
Waarom niet?quote:Je kan niet zo maar een verhaaltje ophangen bij die meld misdaad anoniem
Dat mag je wel aannemen maar of het zo is is een tweede.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo anoniem zijn die niet. Ik mag toch aannemen dat de AIVD op de hoogte is.
Waar, maar het werkt ook de andere kant op. Als Wilders er zelf achter zou zitten dan zou de aivd ook voor schut staan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat mag je wel aannemen maar of het zo is is een tweede.
Ik beweer nergens dat het waar is, in mijn posting die je eerder had gequote staat zelfs 2 keer dat als....quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Een tijdje terug waren er een aantal pistolen gestolen bij defensie. Was binnen no time in het nieuws. En 500 kilo ontbrekende explosieven lijkt me ook niet iets dat je makkelijk verborgen kunt houden.
[..]
Waarom niet?
jij gaat er al vanuit dat iemand in staat is een dergelijke aanslag te plegen. Ik vraag me dat af. Ten tijde van de poederbrieven was er ook veel dreiging. Maar niks echt ergs.
Wilders zelf geloof ik persoonlijk niet maar een aanhanger hou ik best voor mogelijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar, maar het werkt ook de andere kant op. Als Wilders er zelf achter zou zitten dan zou de aivd ook voor schut staan.
Nou, ik wel. Ieder publiek geschakeld netwerk kan getapt worden en gegevens zijn altijd op te vragen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wilders zelf geloof ik persoonlijk niet maar een aanhanger hou ik best voor mogelijk.
Iemand belt naar die tiplijn en doet een verhaal. En dat kan iedereen zijn.
Hoe anoniem dat is, of de AIVD toch stiekem wel iets kan achterhalen, ik zou er geen uitspraken over durven doen.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:05 schreef opgebaarde het volgende:
Bel jij maar meld-misdaad-anoniem, je kan niet zo maar even iets verzinnen. Of beter gezegd, kan wel maar ze doen er niks mee als je echt verder niks kwijt wil.
Als je met een prepaid mobiel belt, lijkt het me lastig te achterhalen. Of misschien niet zo zeer lastig te achterhalen, maar vrij eenvoudig ervoor te zorgen dat men je niet kan achterhalen (je loopt naar de winkel, koopt een prepaid, geeft evt. een valse naam en adres op als ze ernaar vragen, belt en mikt daarna de mobiel in de sloot).quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wilders zelf geloof ik persoonlijk niet maar een aanhanger hou ik best voor mogelijk.
Iemand belt naar die tiplijn en doet een verhaal. En dat kan iedereen zijn.
Hoe anoniem dat is, of de AIVD toch stiekem wel iets kan achterhalen, ik zou er geen uitspraken over durven doen.
Wat ik begrepen heb van iemand die het een keer wilde gebruiken, je moet wel NAW gegeven achterlaten en details. Ze zijn gelukkig niet helemaal gekquote:
Die vind ik sterk. Meld misdaad anoniem, maar wel NAW achterlaten. Hoe anoniem is dat dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb van iemand die het een keer wilde gebruiken, je moet wel NAW gegeven achterlaten en details. Ze zijn gelukkig niet helemaal gek![]()
Ik heb geen idee hoe het precies werkt. Maar ik denk niet dat als je een uitgebreid verhaal ophangt, dat ze al in kunnen zien of het waar of niet is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:05 schreef opgebaarde het volgende:
Bel jij maar meld-misdaad-anoniem, je kan niet zo maar even iets verzinnen. Of beter gezegd, kan wel maar ze doen er niks mee als je echt verder niks kwijt wil.
Eerst doodschieten en dan de boel daar opblazen met zoveel explosieven om zoveel mogelijk slachtoffers te maken, telegraafverhaal. Niet dat ik veel ervaring heb met aanslagen maar eerst iemand neerschieten en dan daar de boel opblazen, mij lijkt dat de meeste potentiële slachtoffers al pleite zijn na het eerste schotquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is 500 kg trouwens niet een beetje overdreven veel om 1 persoon op te blazen?
Daar geloof ik niks van.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:12 schreef opgebaarde het volgende:
je moet wel NAW gegeven achterlaten
Als het gebruikt wordt is het anoniemquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die vind ik sterk. Meld misdaad anoniem, maar wel NAW achterlaten. Hoe anoniem is dat dan?![]()
Hm, lijkt me eerder dat ik fout zit dan toch vind ik het wel een extreme policyquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:14 schreef NorthernStar het volgende:
Anonimiteit
Als je naar M. belt blijf je anoniem.
Anonimiteit is bij ons gewaarborgd, want:
* Het nummer van de afzender is niet te zien
* Wij noteren geen naam, adres en andere persoonlijke gegevens
* Als iemand toch zijn identiteit prijs geeft, noteren wij die informatie niet
* Wij sturen de melding alleen door naar organisaties waar wij afspraken mee hebben
* Wij bewaren geen telefoongesprekken op tape
* Nadat de melding is doorgestuurd, wordt alles vernietigd
* Ons telefoonnummer wordt niet vermeld op de telefoonrekening
Dus:
M. kan geen gegevens verstrekken over de beller. Het belang van de anonimiteit van de melder weegt voor ons altijd zwaarder dan de kwaliteit van de melding.
http://www.meldmisdaadanoniem.nl//Article.aspx?id=26
Maar dat is dus eigenlijk kul wat ze hier beweren?
Ja, al zullen zij zelf het nummer inderdaad niet zien, de operator weet het wel en die is verplicht zijn gegevens te bewaren en tapmogelijkheden te bieden aan justitie en de aivd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:14 schreef NorthernStar het volgende:
Anonimiteit
Als je naar M. belt blijf je anoniem.
Anonimiteit is bij ons gewaarborgd, want:
* Het nummer van de afzender is niet te zien
* Wij noteren geen naam, adres en andere persoonlijke gegevens
* Als iemand toch zijn identiteit prijs geeft, noteren wij die informatie niet
* Wij sturen de melding alleen door naar organisaties waar wij afspraken mee hebben
* Wij bewaren geen telefoongesprekken op tape
* Nadat de melding is doorgestuurd, wordt alles vernietigd
* Ons telefoonnummer wordt niet vermeld op de telefoonrekening
Dus:
M. kan geen gegevens verstrekken over de beller. Het belang van de anonimiteit van de melder weegt voor ons altijd zwaarder dan de kwaliteit van de melding.
http://www.meldmisdaadanoniem.nl//Article.aspx?id=26
Maar dat is dus eigenlijk kul wat ze hier beweren?
Je hoeft helemaal niks achter te laten! Je vertelt gewoon anoniem je verhaal aan die blauwe aan de andere kant van de lijn en je hangt op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die vind ik sterk. Meld misdaad anoniem, maar wel NAW achterlaten. Hoe anoniem is dat dan?![]()
Bron?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, al zullen zij zelf het nummer inderdaad niet zien, de operator weet het wel en die is verplicht zijn gegevens te bewaren en tapmogelijkheden te bieden aan justitie en de aivd.
Bron, zie de telecomwet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Bron?
Maar goed, het lijkt me duidelijk dat iedereen naar MMA kan bellen en als die een goed verhaal heeft, dat dat niet zomaar in twijfel zal worden getrokken.
Ja op die manier wel. In feite dus een wassen neus dat 'anoniem' tippen, want als men het nodig acht wordt je alsnog opgespoord (mits je een lijn gebruikt die naar jou te traceren is).quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, al zullen zij zelf het nummer inderdaad niet zien, de operator weet het wel en die is verplicht zijn gegevens te bewaren en tapmogelijkheden te bieden aan justitie en de aivd.
Ow die operator...quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bron, zie de telecomwet.
Het is M. MMA is iets heel andersquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Bron?
Maar goed, het lijkt me duidelijk dat iedereen naar MMA kan bellen en als die een goed verhaal heeft, dat dat niet zomaar in twijfel zal worden getrokken.
poeh, je hebt zeker de uitzending gemist over welke mensen het nou eigenlijk zijn, vooral bij de jeugd, die zo met Wilders en zijn gedachtengoed sympathiseren (weet zo 123 niet meer welke zender, dacht Zembla oid) .. allemaal boeren man, nog nooit een buitenlander tegen gekomen laat staan met hem gepraat, hun mening gevormd op basis van vooroordelen die keer op keer aangewakkerd worden door wilde(rse) retoriek ..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef BunnyHunter het volgende:
Omdat deze mensen nu toch eens op willen komen voor hun eigen veiligheid.
En dan rustig afwachten tot de kogels komen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar ik vind het wel opvallend dat Wilders bij elke doodsbedreiging weer de media optrommelt.
Ik snap niet dat hij via de media telkens weer op die bedreigingen ingaat. Negeer ze en ga gewoon door met je politieke progamma denk ik dan.![]()
Ik weet het nummer niet eens. Dat soort lijnen doen mij teveel denken aan het meldpunt discriminaaaatsie met dubieuze oprichters.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:27 schreef JohnDope het volgende:
Anoniem = Anoniem;
Even eerlijk zeggen, wie heeft die kliklijn wel eens lopen bellen
Hij heeft toch al beveiliging en ik bedoel dat ie er zeker iets mee moet doen, maar NIET de media opzoeken en uiteindelijk alleen nog maar met de bedreigingen bezigzijn. Hij kan ondertussen best wel doorgaan met z'n politieke progamma.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:29 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
En dan rustig afwachten tot de kogels komen?
Ik ga er van uit dat hij wel een tig aantal meer bedreigingen krijgt dan de media wordt ingegooid.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hij heeft toch al beveiliging en ik bedoel dat ie er zeker iets mee moet doen, maar NIET de media opzoeken en uiteindelijk alleen nog maar met de bedreigingen bezigzijn. Hij kan ondertussen best wel doorgaan met z'n politieke progamma.
Nogmaals, de koningin of Balkie zullen er misschien niet aan onderdoen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat hij wel een tig aantal meer bedreigingen krijgt dan de media wordt ingegooid.
Het is m.i. niet logisch om te denken dat alleen de bedreigingen die wij horen ook daadwerkelijk de enigen zijn, met Hirsi Ali hoorde we ook pas achteraf dat de dreigementen heviger waren dan ons verteld was
Nee hoor. Ik vind 'm eerder een zeurkous. Een zeikmannetje. Kan bijna nooit een lachje vanaf.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:57 schreef JohnDope het volgende:
Zowel Vriend als Vijand is het er wel over eens dat Wilbers wel een lefgozer is. Ieder andere Politicus was allang gestopt in zijn situatie......
Ok je kan hem misschien wel vinden zeuren of xenofoob vinden, maar je kan niet ontkennen dat die kerel lef heeft.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind 'm eerder een zeurkous. Een zeikmannetje. Kan bijna nooit een lachje vanaf.
Je zou er maar mee getrouwd zijn.![]()
Die vrouw van hem is toch een Poolse ofzo? Misschien wel een import-bruidje, ja logisch dat die niet zo snel weggaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ok je kan hem misschien wel vinden zeuren of xenofoob vinden, maar je kan niet ontkennen dat die kerel lef heeft.
Kijk dat je vijanden hebt, is niet erg, zolang je maar weet wie het zijn.... Wilbers heeft allemaal onbekende vijanden, die vanuit het niets kunnen toe slaan.
Overigens is Wilbers met een buitelander getrouwd (of heeft relatie).....
Over zijn vrouw valt ook genoeg te zeggen, genoeg vrouwen hadden Wilbers allang in paniek in de steek gelaten.
Dat vind ik een zwak excuus. Die importvrouwtjes (LEES: GOUDZOEKERS) bewandelen liever de makkelijkste weg, die geslepen vrouwtjes weten binnen notime een andere kneus voor hun karretje te spannen, tenzij het echte liefde is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien wel een import-bruidje, ja logisch dat die niet zo snel weggaan.![]()
Ik wil het geen lef noemen. Eerder een verbeten strijd ofzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat vind ik een zwak excuus. Die importvrouwtjes (LEES: GOUDZOEKERS) bewandelen liever de makkelijkste weg, die geslepen vrouwtjes weten binnen notime een andere kneus voor hun karretje te spannen, tenzij het echte liefde is.
Als er constante dreiging is dat jij dood gemaakt kan worden door Onbekende Vijanden en toch door gaat waarmee je bezig bent.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik wil het geen lef noemen. Eerder een verbeten strijd ofzo.
Mwoah.... Roepen dat het allemaal kut is kan iedereen. Er ook echt wat aan doen, dat doet niet iedereen. Ik heb Wilders nog nooit een Moskee binnen zien stappen om eens een discussie aan te gaan met een Imam ofzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:02 schreef JohnDope het volgende:
Ok je kan hem misschien wel vinden zeuren of xenofoob vinden, maar je kan niet ontkennen dat die kerel lef heeft.
Dat maakt toch niet uit of iedereen het KAN! Het gaat er om of je dat DURFT!quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mwoah.... Roepen dat het allemaal kut is kan iedereen. Er ook echt wat aan doen, dat doet niet iedereen. Ik heb Wilders nog nooit een Moskee binnen zien stappen om eens een discussie aan te gaan met een Imam ofzo.
Zou ie dat durven dan, een moskee binnenstappen en een discussie beginnen daaro?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit of iedereen het KAN! Het gaat er om of je dat DURFT!
Ahja... Durven te roepen dat je vind dat een geloof niet deugt... Wat een lef....quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:23 schreef JohnDope het volgende:
Dat maakt toch niet uit of iedereen het KAN! Het gaat er om of je dat DURFT!
Ze hebben voor minder de wereld in brand gestokenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ahja... Durven te roepen dat je vind dat een geloof niet deugt... Wat een lef....
Durft hij best.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zou ie dat durven dan, een moskee binnenstappen en een discussie beginnen daaro?![]()
Briljant argumentquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:27 schreef JohnDope het volgende:
Ze hebben voor minder de wereld in brand gestoken![]()
![]()
Waarom doet die het dan niet?quote:Op 14 februari 2007 14:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Durft hij best.
Dat is ook weer niet helemaal waar. Hij schijnt wel eens in een moskee te zijn geweest. Toen werden zijn nieuwe Nike's gestolenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mwoah.... Roepen dat het allemaal kut is kan iedereen. Er ook echt wat aan doen, dat doet niet iedereen. Ik heb Wilders nog nooit een Moskee binnen zien stappen om eens een discussie aan te gaan met een Imam ofzo.
Weet je nog die paar suffe tekeningetjes die gemaakt werden in Denemarken?quote:
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:29 schreef JohnDope het volgende:
Weet je nog die paar suffe tekeningetjes die gemaakt werden in Denemarken?![]()
Theo van Gogh, Salman Rushdie, etc, etc.
Met al die mannen die hij om zich heeft lopen kan hij nog een debat doen in het midden van de hel als hij zou willen.quote:
Bin Laden ook, en nu?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zijn er momenteel dan prominente politici die niet worden bedreigd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:57 schreef JohnDope het volgende:
Zowel Vriend als Vijand is het er wel over eens dat Wilbers wel een lefgozer is. Ieder andere Politicus was allang gestopt in zijn situatie......
En nu moeten we naar een politiek zonder draaiers. Ik zie inderdaad liever een moslimpartij op staan.quote:
Die gasten willen er gewoon bijhoren. Noem eens wat namen dan en even kijken of ze lef hebben of dat het draaiers zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn er momenteel dan prominente politici die niet worden bedreigd?
Las vanochtend een nieuwe revu van november vorig jaar met daarin een stukje over een vrouw die was veroordeeld wegens het bedreigen van Wouter Bos. En volgens mij was er laatst ook een veroordeling van iemand die Balkenende bedreigde.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die gasten willen er gewoon bijhoren. Noem eens wat namen dan en even kijken of ze lef hebben of dat het draaiers zijn.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Las vanochtend een nieuwe revu van november vorig jaar met daarin een stukje over een vrouw die was veroordeeld wegens het bedreigen van Wouter Bos. En volgens mij was er laatst ook een veroordeling van iemand die Balkenende bedreigde.
Want? Mensen zijn er voor opgepakt en veroordeeld dan zal er toch enige ernst zijn?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
MickeyMouseDreiging.
Dan hoor ik ook bij dat Cluppie, wat jij wilt. Wil je een handtekening jochie?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Want? Mensen zijn er voor opgepakt en veroordeeld dan zal er toch enige ernst zijn?
Welk clubje?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan hoor ik ook bij dat Cluppie, wat jij wilt. Wil je een handtekening jochie?
Ik reig je aan mijn speis!quote:
Geef je nou gewoon willekeurige reacties op vragen, of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:39 schreef JohnDope het volgende:
Dan hoor ik ook bij dat Cluppie, wat jij wilt. Wil je een handtekening jochie?
Ja die is wel slechtquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik reig je aan mijn speis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |