CUquote:CDA, PvdA en ChristenUnie zijn eruit. De partijen hebben alle ministers voor het nieuwe kabinet gevonden.
PvdA
Dit is de PvdA-lijst: Bos (Financiën), Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken), Ronald Plasterk (Onderwijs), Jacqueline Cramer (Milieu), Ella Vogelaar (Integratie en Wijkverbetering) en Bert Koenders (Ontwikkelingssamenwerking).
CDA
Voor het CDA: Balkenende (premier), Verhagen (Buitenlandse Zaken), Eurlings (Verkeer en Waterstaat), Van der Hoeven (Economische Zaken), Donner (Sociale Zaken), Verburg (Landbouw) en Ab Klink (Volksgezondheid).
Daar zitten we al 4 keer achter elkaar mee opgescheept niets nieuws dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef PJORourke het volgende:
Wat een treurig zooitje middelmatigheid.
Nou, ik vind dit wel een nieuw dieptepunt. Een communist in het kabinet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:38 schreef du_ke het volgende:
Daar zitten we al 4 keer achter elkaar mee opgescheept niets nieuws dus.
Treurig was ook het woord dat bij mij opkwam. Ze hebben wat mensen bijelkaargeharkt die het goed deden in andere funkties.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef PJORourke het volgende:
Wat een treurig zooitje middelmatigheid.
Nee, dat is de PvdAquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:42 schreef zakjapannertje het volgende:
3 mannen en 3 vrouwen bij de PvdA op ministersposten, is dat toeval?
Denk 't niet. Gedwongen verdeling, zeg maar. Alsof dat de allerbesten waren die men kon krijgen ....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:42 schreef zakjapannertje het volgende:
3 mannen en 3 vrouwen bij de PvdA op ministersposten, is dat toeval?
Nou het dieptepunt van Balk 1 is niet meer zo maar te halen hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, ik vind dit wel een nieuw dieptepunt.
Wie dan?quote:Een communist in het kabinet.
Da's bijna altijd zo hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ministersposten CDA en staatssecretariaten PVDA en vice versa met hier en daar nog CU ertussen. Dat is toch vragen om moeilijkheden?
Omdat het een activist is, geen politicus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:44 schreef Genverbrander het volgende:
Cramer op VROM?Waarom niet Samsom?
Naar mijn idee was Balk 1 het beste wat destijds mogelijk was, met de LPF.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:44 schreef du_ke het volgende:
Nou het dieptepunt van Balk 1 is niet meer zo maar te halen hoor. Naar mijn idee is het vergelijkbaar met Balk 2 dus matig, dat wel
Vogelaar.quote:Wie dan?
Omdat Samsom een milieu-activist is en daar zit buiten een paar milieuclubs niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:44 schreef Genverbrander het volgende:
Cramer op VROM?Waarom niet Samsom?
Waarom heb je Hirsch Ballin er niet bij staan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
RTL Nieuws:
[..]
CU
Eimert van Middelkoop (defensie)
André Rouvoet (Jeugd en Gezin)
De foto's erbij: http://www.rtl.nl/(/actue(...)n_de_ministeries.xml
onzinquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef knnth het volgende:
[..]
Omdat het een activist is, geen politicus.
hij heeft wel mede GroenLinks zo klein gemaakt, maar een karige beloning krijgt hij hiervoor danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef more het volgende:
[..]
Omdat Samsom een milieu-activist is en daar zit buiten een paar milieuclubs niemand op te wachten.
Misschien destijds wel het best haalbare (denk het niet de meeste verstandige mensen hebben toen afgezegd) maar dat wil zeker niet zeggen dat het goed was.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Naar mijn idee was Balk 1 het beste wat destijds mogelijk was, met de LPF.
[..]
Vogelaar.
Het was ook niet goed, maar als er de wil was geweest om met 9 verstandige mensen van de LPF te lijmen, hadden ze er best meer uit kunnen slepen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:51 schreef du_ke het volgende:
Misschien destijds wel het best haalbare (denk het niet de meeste verstandige mensen hebben toen afgezegd) maar dat wil zeker niet zeggen dat het goed was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |