Je bent een serieuze dwaas: eerst zelf niet kunnen lezen maar toch blaten over 'anderen die blind zijn'. Daarna je betoog eindigen met 'achterlijk gedrag' en dan hier roepen dat 'ik begin met schelden'.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ben jij sowieso. Een argument staat je niet aan dus je begint maar weer met schelden. Het teken van onmacht.
Je tikte dan wel G4 om OSX te draaien, maar het is nog steeds prima, ja echt PRIMA! te doen om Xp op een p3 te draaien. Dus je lulde nog steeds slap.
Jij had net nog moeilijk om mij serieus te nemen, dat heb ikjou vanaf het begin niet gedaan, extremist...
Laaste woord.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je bent een serieuze dwaas: eerst zelf niet kunnen lezen maar toch blaten over 'anderen die blind zijn'. Daarna je betoog eindigen met 'achterlijk gedrag' en dan hier roepen dat 'ik begin met schelden'.
Je bent degene die hier slap lult en strooit met willekeurige argumenten die toevallig bij het moment horen.
Je bent zonder twijfel de domste drol die in DIG rondloopt.
Als je had gelezen (toch blind?) dan had ik het over die P3 van mijn moeder, alsmede over Vista. Maar dat je je argumenten staaft door je selectief leesgedrag zegt precies is over je domheid.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laaste woord.
Ik had het dus over het feit dat een P3 prima XP kan draaien, en jij beweert van niet. Klinkklare onzin dus. Gaat namelijk echt prima. Dus jij lult maar wat.
En ik noem het achterlijk gedrag, jij hebt het over aap, dom, drol. Lekker vergelijkbaar he?
Zoek het uit, wel elke dag 5 keer bidden richting Apple he?
Haha cool, dit gaat een lange topic reeks worden. Btw je moet wel een heel erg gaar OS hebben kun je er niet op gamenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:14 schreef whoops het volgende:
Voor degene die het kunnen op hun OS: Game on!
Ja inderdaad want zelfs op een mac kun je gamen, op welk OS kan je eigenlijk niet gamen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Haha cool, dit gaat een lange topic reeks worden. Btw je moet wel een heel erg gaar OS hebben kun je er niet op gamen!
out of the box: Windows Server 2003quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja inderdaad want zelfs op een mac kun je gamen, op welk OS kan je eigenlijk niet gamen?![]()
Cisco IOS, Novell Netware....quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja inderdaad want zelfs op een mac kun je gamen, op welk OS kan je eigenlijk niet gamen?![]()
Cisco niet maar ken je niet met Novell Netware een IRC verbinding opbouwen en in een IRC channel trivia spelen?quote:
Ja ok, op Windows server kan je ook patiencen, maar is dat echt gamen te noemen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Cisco niet maar ken je niet met Novell Netware een IRC verbinding opbouwen en in een IRC channel trivia spelen?
Nee niet echt eingelijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, op Windows server kan je ook patiencen, maar is dat echt gamen te noemen?.
spel installeren en gaan met die banaan hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
out of the box: Windows Server 2003.
Ik zou zeggen, maak er 1quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:18 schreef sanni het volgende:
teeeeeeeeeeering is er geen mooie OP?Alles vs Alles is echt so " gooi maar op een hoop "post.
Speciaal voor jou, IRC on NetWare:quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Cisco niet maar ken je niet met Novell Netware een IRC verbinding opbouwen en in een IRC channel trivia spelen?
Bullshit, je moet eerst nog iets met DirectX doen (enablen enzo...)...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:17 schreef mschol het volgende:
[..]
spel installeren en gaan met die banaan hoor
Nu weet iedereen wie ik benquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, IRC on NetWare:
[afbeelding]
lol netjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, IRC on NetWare:
[afbeelding]
Hallo Joostquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nu weet iedereen wie ik ben
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Bullshit, je moet eerst nog iets met DirectX doen (enablen enzo...)...
Standaard staat bij Win2k3 "Hardware Acceleration" toch echt op "none", dus wellicht heb je die een keer op Full gezet?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom werkt het hier dan zonder te enabelen?
heeft misschien te maken dat ik de nvidia drivers geinstalleerd heb i.p.v. de default MS drivers...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Standaard staat bij Win2k3 "Hardware Acceleration" toch echt op "none", dus wellicht heb je die een keer op Full gezet?
Effectief gezien enable je daarmee je DirectX...
Zou kunnen... Het werkt out-of-the-box in ieder geval niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:47 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft misschien te maken dat ik de nvidia drivers geinstalleerd heb i.p.v. de default MS drivers...
morgen moet ik op school het tch installeren, dus kijk ik gelijk eff (ben wel benieuwd namelijk, en ik geloof je best, wil het alleen met eigen ogen zienquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Zou kunnen... Het werkt out-of-the-box in ieder geval niet.
Als je een goeie test wil hebben kijk je direct na de installatie (zonder drivers dus) even met DxDiag en kijk je daar bij de tab Display of de DirectX Features enabled zijn....quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen moet ik op school het tch installeren, dus kijk ik gelijk eff (ben wel benieuwd namelijk, en ik geloof je best, wil het alleen met eigen ogen zien)
Dat bericht is alweer tegengesproken door MS, las ik net... http://arstechnica.com/journals/microsoft.ars/2007/2/13/7037quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Er wordt ook gezegd dat in 2009 de opvolger van vista in de schappen zal liggen. Als ze daar weer de wereldprijs voor vragen zoals voor vista denk ik dat ik vista, net als me, maar even vergeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |