nee je zit stelsematig iedereen uit te maken voor racist, moordernaar, kindermoordenaar etc.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:43 schreef Meki het volgende:
2 woorden hiervoor onzin en leugens
Kijk gast, democratie is een groot goed hier in de Westerse wereld. Het is erg naar om te zien hoe figuren als jij de democratische waarden verkwanselen.quote:
Hoe dan ??quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kijk gast, democratie is een groot goed hier in de Westerse wereld. Het is erg naar om te zien hoe figuren als jij de democratische waarden verkwanselen.
ja, je zit hier stelselmatig wilders en de stemmers erop uit te maken voor racisten.quote:
ochgut jochiequote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef Omnifacer het volgende:
Blijft het daarbij? En de rest van zijn topics dan, en zijn houding hierin?
Beseffen jullie mods je eigenlijk wel dat dergelijke uitlatingen van Meki sommigen ook pijn kunnen doen?!
Wat ben jij een ontzettende jankerd. Wilders zou zeker wel z'n mening mogen uiten, maar Meki niet want dat is een Marokkaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kijk gast, democratie is een groot goed hier in de Westerse wereld. Het is erg naar om te zien hoe figuren als jij de democratische waarden verkwanselen.
Huhhhh,quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:29 schreef NietLullig het volgende:
[..]
ja, je zit hier stelselmatig wilders en de stemmers erop uit te maken voor racisten.
mensen die het eens zijn met maatregelen tegen moslim extrimisme vind je racisten.
alle joden zijn babymoordenaars
En ik zit in het midden, en wat te doen ?..... nix.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik dacht dat links een stelletje jankerds had, maar de extreem-rechtsen hier kunnen er blijkbaar ook wat van
Waarvan moslims de grootste jankerds zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik dacht dat links een stelletje jankerds had, maar de extreem-rechtsen hier kunnen er blijkbaar ook wat van
je bezuipen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En ik zit in het midden, en wat te doen ?..... nix.
Kun jij mij aanwijzen waar ik dit beweer?quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:41 schreef t-8one het volgende:
Wat ben jij een ontzettende jankerd. Wilders zou zeker wel z'n mening mogen uiten, maar Meki niet want dat is een Marokkaan![]()
![]()
En jij laat het gewoon gebeuren dat die KirmiziBeyaz mij extreem-rechts noemt, zonder enige argumenten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:27 schreef Drugshond het volgende:
En ik zit in het midden, en wat te doen ?..... nix.
Je laat jezelf gek maken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:01 schreef Omnifacer het volgende:
En jij laat het gewoon gebeuren dat die KirmiziBeyaz mij extreem-rechts noemt, zonder enige argumenten.
Waar-de-loos gemodereerd.
Je voelt je aangesproken? Goh, hoe zou dat nou toch komen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waarvan moslims de grootste jankerds zijn.![]()
Dude, slow down on the paranoia pillsquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:01 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
En jij laat het gewoon gebeuren dat die KirmiziBeyaz mij extreem-rechts noemt, zonder enige argumenten.
Waar-de-loos gemodereerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |