Ze schijnt het ook gewonnen te hebben. De finale zou al plaats hebben gevonden. Even het gerucht opzoeken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Liesbeth is echt supertof ja. Hoop én denk dat zij wint.
Ik vind dat Liesbeth regelmatig toch goed wist te scoren, ook na Mathilde W. Tja, of ze moeten dat ook ingefluisterd hebben....Maar zo lang dat een gerucht is, ga ik er vanuit dat Liesbeth idd met haar zesde zintuig werkt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:33 schreef Herodus het volgende:
Het schijnt ook doorgestoken kaart te zijn: hoe kan dat vresdelijk overdreven mens (dat in te huren is via een entertainmentbureau) nou in die eerste uitzending alles over Mathilde Willick goed hebben en daarna zo armzalig scoren.
Kan ik niet over oordelen.quote:De moet toch de hele dag constant op instorten staan: overal ziet ze geesten en bij voortduring kan ze het op zeer theatrale wijze niet meer aan.
Dat is inderdaad het meest waarschijnlijke ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef Camphusius het volgende:
[..]
Ik vind dat Liesbeth regelmatig toch goed wist te scoren, ook na Mathilde W. Tja, of ze moeten dat ook ingefluisterd hebben....Maar zo lang dat een gerucht is, ga ik er vanuit dat Liesbeth idd met haar zesde zintuig werkt.
[..]
Nee 2eiigquote:Ben je een 1eiiege tweeling, als ik dat vragen mag?
Nou hij vertelde dat hij strijkers wilde kopen en toen moest ik opeens janken. Daarvoor had ik er geen idee van. En wat later vroeg ik of ie al de strijkers had gekocht. En toen was zijn antwoord "Nee want jij zei dat ik dat niet moest doen.."quote:Je hebt idd hoogwaarschijnlijk aangevoeld dat je broer strijkers wilde gaan kopen. Mogelijk heb je aangevoeld dat er ongelukken zouden gebeuren als je broer dat had doorgezet. Waarschijnlijk had je broer dit haarfijn van jou aangevoeld....
Heb je broer nooit gevraagd, waarom hij uiteindelijk afzag van het kopen van die strijkers? Dat is weer wel controleerbaar. Ik bedoel hij kan er ook vanaf hebben gezien, omdat hij geen geld had etc...
Zeker. Wij zijn slechts beperkt in het denken in 3 of 4 dimensies (als je de tijd meerekend), en het fenomeen "klassiek" te benaderen. Tijdens mijn studie hebben we kennis kunnen maken met de quantum mechanica. Dat maakt het mogelijk om het onbegrijpelijke als dit beter te kunnen plaatsen, ik kom er iets verder mee. Hetzelfde instrument poog ik toe te passen om het verschijnsel Bijna Dood Ervaring te kunnen plaatsen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef Ahura het volgende:
Al met al denk ik gewoon dat het er allemaal niet zo zwart-wit uitziet. Zoals wij alles zien. Alles zit door mekaar in diverse dimensies e.d. Dat is zoals ik er over denk. Maar ik hou me liever niet zo mee bezig hoe het allemaal precies zit want dat weten we toch niet
Eenschquote:Op maandag 9 april 2007 19:22 schreef Kidney_Bean het volgende:
Vond het einde ook nogal rommelig.. De winnaar werd bekend, maar helemaal geen reacties van de winnaar of de 2e of 3e, nee het programma was gelijk afgelopen....slecht gemonteerd
RTL5, bedoel je... Maar dan zal het vanmiddag nog wel herhaald worden op RTL7. Ga ik toch maar eens kijken. Die Jensen lijkt ook altijd wel wat te hebben met het paranormale. Er komt volgens mij ook wel eens een of andere mannelijke "ziener" en daar schijnt ie toch wel van onder de indruk te zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 22:56 schreef Aventura het volgende:
De finalisten zijn nu bij Jensen op sbs6.
Tja in NL kan het wel vaker beter. Hollands Next Top Model was vorig jaar ook beroerd. Winnares werd bekend gemaakt en boem.. aftitelingquote:
die kerel die ineens de naam Peter Smit doorkreegquote:Op zondag 2 maart 2008 23:51 schreef Badabingea het volgende:
Zou dat meisje niet weten wat daar gebeurd is? Door middel van goed op de hoogte zijn. Het meisje die precies viel net zoals hem.
En die man met z'n roze fietsje. Ga je ook goed af.
We hadden de video geprogrammeerd, maar er staat alleen maar FITNA-gedoe bij RTL4 op.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:05 schreef waslap het volgende:
hee iemand vanavond dit programma gezien?
Ik ging net kijken en was best aangenaam verrast..
vooral dat meisje met de meeste punten leek wel erg goed te zitten..
wel blijft RTL4 natuurlijk commerciele zender en weet je nooit precies of het helemaal eerlijk gebeurd..
?quote:Op zondag 30 maart 2008 13:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Edit: Homo moet Nederlands blijven praten.
Uit aflevering 1quote:
jah idd was ik ook erg benieuw naar. Toch ergens wel weer knap als het allemaal blijkt te kloppen dat zo iemand er achter kan komen wie het gedaan heeft en wat er gebeurt is. Ze moeten gewoon vaker van dit soort mensen inzetten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:32 schreef janimie het volgende:
gister gekeken, ben benieuwd of de politie iets zal doen met de nieuwe 'aanwijzingen' in de moord op Anneke van der stap
Tis geen Uri Gellerquote:Op zondag 30 maart 2008 15:48 schreef Heathen. het volgende:
Mooie goochelaars blijven het toch.
Ik volg het programma al een tijdje...vind het interessant maar ben zeker niet goedgelovig..en ook zeker sceptisch... Maar gister zat die griet zo vreselijk goed bij Anneke's zaak...Was er zeer van onder de indruk..Ik weet niet of het echt is of dat het in scene is gezet..maar denk zelf niet dat Anneke's familie er niet aan mee zouden werken als het in scene is gezet.En als het wel in scene is gezet ben je als programma maker wel erg laag bezig om familieleden in zo'n positie te brengen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:27 schreef TravelCharlie het volgende:
[..]
jah idd was ik ook erg benieuw naar. Toch ergens wel weer knap als het allemaal blijkt te kloppen dat zo iemand er achter kan komen wie het gedaan heeft en wat er gebeurt is. Ze moeten gewoon vaker van dit soort mensen inzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |