We hadden de video geprogrammeerd, maar er staat alleen maar FITNA-gedoe bij RTL4 op.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:05 schreef waslap het volgende:
hee iemand vanavond dit programma gezien?
Ik ging net kijken en was best aangenaam verrast..
vooral dat meisje met de meeste punten leek wel erg goed te zitten..
wel blijft RTL4 natuurlijk commerciele zender en weet je nooit precies of het helemaal eerlijk gebeurd..
?quote:Op zondag 30 maart 2008 13:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Edit: Homo moet Nederlands blijven praten.
Uit aflevering 1quote:
jah idd was ik ook erg benieuw naar. Toch ergens wel weer knap als het allemaal blijkt te kloppen dat zo iemand er achter kan komen wie het gedaan heeft en wat er gebeurt is. Ze moeten gewoon vaker van dit soort mensen inzetten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:32 schreef janimie het volgende:
gister gekeken, ben benieuwd of de politie iets zal doen met de nieuwe 'aanwijzingen' in de moord op Anneke van der stap
Tis geen Uri Gellerquote:Op zondag 30 maart 2008 15:48 schreef Heathen. het volgende:
Mooie goochelaars blijven het toch.
Ik volg het programma al een tijdje...vind het interessant maar ben zeker niet goedgelovig..en ook zeker sceptisch... Maar gister zat die griet zo vreselijk goed bij Anneke's zaak...Was er zeer van onder de indruk..Ik weet niet of het echt is of dat het in scene is gezet..maar denk zelf niet dat Anneke's familie er niet aan mee zouden werken als het in scene is gezet.En als het wel in scene is gezet ben je als programma maker wel erg laag bezig om familieleden in zo'n positie te brengen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:27 schreef TravelCharlie het volgende:
[..]
jah idd was ik ook erg benieuw naar. Toch ergens wel weer knap als het allemaal blijkt te kloppen dat zo iemand er achter kan komen wie het gedaan heeft en wat er gebeurt is. Ze moeten gewoon vaker van dit soort mensen inzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |