BS, de maatschappij wordt zonder concensus veranderd door moslimmetjes, omdat ze zich totaal niet willen inzetten voor inburgering. Jij kijkt er naar en doet niks. Dadelijk niet huilen als ze jou van een toren af willen flikkeren omdat je homofiel bent. Dan heb je Wilders nog hard nodig!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij stelt zich als slachtoffer op, moet hij verder zelf weten. Hij is net zo'n voorbijganger als Rita.
Mening laten horen als in: Juichend de straat op gaan na het WTC, je verontwaardiging tonen omdat er bepaalde cartoons gemaakt en gepubliceerd worden die volledig tegen al je overtuigen indruisen, of als in het herhaaldelijk roepen dat je de Islam achtergesteld vindt en dat er een Tsunami van Islamieten onze kant op dreigt te komen???quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niks mis met mensen die hun mening laten horen, boos of blij, communiceren is goed!
Ik vind het wel erg zwart wit neergezet. Maar ik kan niet ontkennen dat bij sommige bevolkingsgroepen de integratie een stuk stroever verloopt.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
BS, de maatschappij wordt zonder concensus veranderd door moslimmetjes, omdat ze zich totaal niet willen inzetten voor inburgering. Jij kijkt er naar en doet niks. Dadelijk niet huilen als ze jou van een toren af willen flikkeren omdat je homofiel bent. Dan heb je Wilders nog hard nodig!
Zeg het me maar, wanneer komen mensen samen om te bidden voor het atoom, en liedjes te zingen en in hun handen te klappen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:18 schreef SCH het volgende:
Atheisme is ook een religie.
Is dat geen atomisme?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Zeg het me maar, wanneer komen mensen samen om te bidden voor het atoom, en liedjes te zingen en in hun handen te klappen?
Zeg eh, Ryan... ik las net dat jij van me af bent? Even off-topic hoor, maar dit is best wel belangrijk want als Aaah-tje het zegt moet het wel zo zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:54 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, ja, ook Aahtje moet natuurlijk uitkijken niet in zijn eigen valkuil te vallen, dat spreekt...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er zijn voldoende rellen geweest. Cartoons, "bezoekers" van moskeeen die doodverwensingen doen etc. etc.![]()
Maar wel al je tweede Senseo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef Stali het volgende:
Zeg eh, Ryan... ik las net dat jij van me af bent? Even off-topic hoor, maar dit is best wel belangrijk want als Aaah-tje het zegt moet het wel zo zijn..
Ik weet dat ik met 33 jaar wat jong ben maar ik ben wel volwassen..
En dat "(lees niet meer moslim zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:27 schreef Slayage het volgende:
laatste zin van het artikel spreekt boekdelen
"Als moslims wel assimileren (lees niet meer moslim zijn) dan zijn het ook volwaardige burgers, geen milimeter minderwaard dan jij of ik "
moslims zullen dus nooit gelijkwaardige burgsers worden, aldus wilders
![]()
Zoveel om op te noemen, een waslijst.quote:
effe van dale erbijnemenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dat "(lees niet meer moslim zijn)" is jouw toevoeging, neem ik aan?
Ja, zo kun je iedereen wel woorden in de mond leggen waarop je hen vervolgens kunt afschieten.
Aldus Lord Veter die beweert dat koranvers 5:33 "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" de definitie van zelfverdediging noemt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan die man niet weg? We hebben al genoeg problemen met polarisatie zonder dat deze jan doedel elke week olie op het vuur gooit.
Wel. Als ze de helft uit de koran scheuren. Misschien kunnen we het merken als er 5 procent minder wc papier wordt verkocht.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:27 schreef Slayage het volgende:
laatste zin van het artikel spreekt boekdelen
"Als moslims wel assimileren (lees niet meer moslim zijn) dan zijn het ook volwaardige burgers, geen milimeter minderwaard dan jij of ik "
moslims zullen dus nooit gelijkwaardige burgsers worden, aldus wilders
![]()
Ja, en hier doe je dus een foutieve aanname.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:05 schreef Slayage het volgende:
als het nieuwe milieu christelijk of post christelijk is, wat houdt dat dan in voor de moslim?
"Iedereen weet" <-- drogredenquote:ik leg em niets in de mond, iedereen weet waar wilders naar streeft![]()
wat houdt assimliatie dan volgens jou in?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, en hier doe je dus een foutieve aanname.
[..]
wilders streeft gewoon naar minder islam of mis ik iets?quote:"Iedereen weet" <-- drogreden
'k Weet wel waar volk als jij naar streeft: zonder inhoudelijke argumentatie politieke tegenstanders in de hoek van bijvoorbeeld 'racisten' trappen. Had je 'm al vergeleken met Hitler, of loop ik nu op de zaken vooruit?.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:09 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Aldus Lord Veter die beweert dat koranvers 5:33 "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" de definitie van zelfverdediging noemt.![]()
Zou het daarbij blijven dan met de "religie van de vrede".quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:51 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind het wel fijn dat wilders zo ophits. Hoe harder zijn gehuil, hoe meer mensen beseffen wat voor debiel het is.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:16 schreef Meki het volgende:
zeker een aanhanger van talmoed he
Ook tegen een verbod van Mein Kampf ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:29 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij de boeken verbranden?
Opgaan in een bepaald milieu betekent niet dat je identiek moet worden aan...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:16 schreef Slayage het volgende:
wat houdt assimliatie dan volgens jou in?
De middeleeuwse onbeschaafde achterlijke vorm van islam, inderdaad.quote:wilders streeft gewoon naar minder islam of mis ik iets?
Ik ben sowieso tegen het verbieden van boeken. Alleen al daarom vind ik het idee van Wilders idioot.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ook tegen een verbod van Mein Kampf ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |