Als je dr geld afpakt zowieso.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef tlepel het volgende:
Voor veel geld misschien?
Dan doet ze nie tveel meerquote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef SoupNazi het volgende:
GHB / rohypnol.
Die was nog voorspelbaarder dan die van mijquote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef SoupNazi het volgende:
GHB / rohypnol.
Neequote:Op maandag 12 februari 2007 19:53 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Die was nog voorspelbaarder dan die van mij
Tegenwoordig heet dat NLPquote:Op maandag 12 februari 2007 20:29 schreef Masterix het volgende:
Al hypnose geprobeert?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:13 schreef Daeron het volgende:
Uhu, in de nek kussen, beetje aan de oorlellen sabbelen, als ze ligt over de binnenkant van haar bovenbenen wrijven.
jij valt alleen op geld wolven?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:07 schreef BRIMINGHAM het volgende:
Inhoud van je goedgevulde portemonnee tonen, inclusief je 5 VISA Golden cards.
En ja, het werkt. Ik ken de vrouwtjes.
Als je ze daar al mee gek krijgt ligt jouw drempel wel érg laagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:17 schreef jogy het volgende:
Oogcontact, een beetje een geheimzinnige glimlach op je bek hebbben en geen stompzinnige opmerkingen maken.
Neuh, je moet het gewoon goed doen. En de dame in kwestie moet wel al interesse hebben in je hè. Het gaat niet om het versieren ansich.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je ze daar al mee gek krijgt ligt jouw drempel wel érg laag.
Zo had ik er laatst nog een.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:17 schreef jogy het volgende:
Oogcontact, een beetje een geheimzinnige glimlach op je bek hebbben en geen stompzinnige opmerkingen maken.
2 woorden: uitgebreid voorspelquote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef MacNificent het volgende:
Maar hoe krijg je een meid helemaal gek voor sex en dat ze zo ongeveer op je af stormt en je de kleren afrukt? .. *kuch.. uitkleedt
Is dat niet al zolang de vrouw bestaat?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:04 schreef Ms.Poes het volgende:
Geen wonder dat er zoveel vrouwen vreemdgaan tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:04 schreef Ms.Poes het volgende:
Geen wonder dat er zoveel vrouwen vreemdgaan tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:36 schreef Metro2005 het volgende:
bij de meeste vrouwen werkt langdurig zoenen, knuffelen, plagen, en als je wat verder bent: tepeltjes beroeren en tegelijk vingeren, zoentjes geven in nek, nja pff tis gewoon het geheel denk ik![]()
Zoietsquote:
dat sowieso niet, vrouwen hebben ook gevoelensquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:03 schreef Miss_Baksel het volgende:
ZoietsEn niet altijd dezelfde routine afwerken
hij is goed, maar of ie werkt hahahahaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:03 schreef Byte_Me het volgende:
een paar dagen lang tegen hoor zeggen dat je een verrassing voor haar hebt. en als het dan zover is zeggen dat je vrienden komen zuipen en dat ze bier en chips moet halen, verrassing!
Ik niet hoor, gaat me puur om het orgasme.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:55 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
dat sowieso niet, vrouwen hebben ook gevoelens
Dat is echt niet nodig hoorquote:
Mannen zijn helaas niet goed in teasen. Wat zij niet kunnen, en vrouwen wel, is blijven teasen en niet na 5 minuten over gaan op sex.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:16 schreef Daggerspine het volgende:
teasen werkt op vrouwen net zo goed als bij mannen
dat je van bijten houd kunnen we aan je usericon zienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat is echt niet nodig hoor
Ik hou juist helemaal niet van uren soft gelebber
Een beetje bijten, haar trekken (niet tè hard, het haar moet wel in mn hoofd blijven zitten graag), achter mn oor zoenenen iets geils in mn oor fluisteren...
![]()
![]()
Zie je, een gevoel!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef Miss_Baksel het volgende:
[..]
Ik niet hoor, gaat me puur om het orgasme.![]()
Ik zou bijna denken dat je een ex bentquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:19 schreef parselmouth het volgende:
Oh trouwens, niet 'totaal gekmakend', maar wel zo goddelijk: heel zachtjes met je vingertoppen over de rug gaan. En dan echt heel de rug. ZA-LIG.
Chtquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:32 schreef MacNificent het volgende:
zo dat is nog eens een contributie van de enige cht casanova
Och, gisteren overlaadde je moeder me er nog mee...quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:56 schreef Webdesign21 het volgende:
Haha Kastanova krijgt ook een keer een complimentje
Haha, ja ach beter kan jij ook niet krijgen he.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:35 schreef kastanova het volgende:
Och, gisteren overlaadde je moeder me er nog mee...
Was inderdaad een schitterende anekdote van je vader over je geboorte ja..quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:38 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Haha, ja ach beter kan jij ook niet krijgen he.
Zoiets ja...quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heel verhaal...
And trust me, op een gegeven moment zal ze dan zó geil zijn dat ze óf zelf haar heupen richting je pik beweegt om maar dieper geneukt te worden, óf ze gooit jou voor de verandering op je rug en gaat je als een wilde bereiden totdat jullie allebei uitgeput en volledig bevredigd met een peuk in het mondje naast elkaar neerploffen.
wat is daar erotisch aan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:29 schreef maaike1987 het volgende:
Wat trouwens ook heel erotisch kan zijn, zachtjes aan haar vingers zuigen..
Als je dat heel voorzichtig doet met wat likken is dat erotisch... tenminste ik heb het als erotisch ervarenquote:
Zodra jij een vrouw weet te bevredigen... Ik kan dus nog wel even m'n rust pakkenquote:
Ik word helemaal gek van GIO van Armaniquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:18 schreef Jodocus1 het volgende:
AXE
Uhh het zou mij een beetje te lang duren en ik raak niet overal even opgewonden van wat jij hier neer zet, maar dat maakt niet uit, want ik had je allang op je rug gelegd en de leiding overgenomenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je een ex bent.
Anyway, nog een paar toevoegingen dan maar... En dan heb ik het alleen over de situaties waarbij er níet gepenetreerd wordt met welk lichaamsdeel dan ook.
- Het met je vingertoppen over de rug aaien dus inderdaad, af te wisselen hetzelfde gekriebel over haar dijen, billen, nek en zij...
- Tijdens het aaien/kriebelen af en toe steviger (tegen het masseren aan, maar dan slechts met 1 hand) waarbij de plek tussen haar schouderblad en haar borst het gevoeligst is. Muis van de hand dus op haar zij naast haar schouderblad en met je vingers en dan uiteraard nét niet de borst raken.
- Hetzelfde subtiele gekriebel, maar dan over haar vinger(toppen) en muis van de hand
Oraal dan nog:
- Het likken en zuigen in haar nek (en gatver nee, geen zuigzoenen, subtiel tussen gewoon nat zoenen en zuigen in eerder) en daarbij omhoog gaan richting haar oorlellen. Sommige vrouwen vinden het daarbij ook nog eens prettig als je daarbij de ietwat hollende ruimte achter haar oorlel of zelfs de schelp meeneemt, maar dat verschilt nogal.
- Het zoenen van de mond... Bovenlip en onderlip zoenen, opzuigen en daarbij af en toe je tong gebruiken... En nee, doe die natte lap van je er nu niet weer direct in, want we hebben het over gek maken en niet over aflebberen of amandelhappen.
- De lagere regionen dan nog... Niet direct op de tepels duiken, maar gewoon van de nek naar beneden en de gehele regio pakken... Stoppen bij het slipje en daar af en toe heel teasend een cm of 3 ondergaan...
- Zodra je dan toch bij de slip beland bent, haar dijen en lies kussen en likken alhoewel dat op een gegeven moment nog weleens irriterend kan worden. Maar ach, nadat ze al vrij gek geworden is af en toe met je mond en tong richting de schaamlippen bewegen zorgt voor de nodige afwisseling. En nee, wederom niet direct de clit murw beuken met je tong of je tong er in duwen, maar af en toe subtiel een schaamlip opzuigen of likken is al wel voldoende...
- Tegen die tijd zal ze je toch wel een keer willen beklimmen... Geen probleem uiteraard, maar als ze over wil gaan tot het daadwerkelijke neuken trek je haar natuurlijk weer van je af, jij hebt immers de leiding.
Oftewel:
- Droogneuken, godsgruwelijk irritant, maar ideaal om een vrouw gek te krijgen...
Vereisten: Een ritmegevoel en discipline.. En laat die beide vaardigheden nu net het probleemgebied zijn bij de gemiddelde man...
Anyway, beheers je die vaardigheden wel dan laat je de vrouw in kwestie gewoon bovenop je plaatsnemen waarbij je uiteraard wel zorgt dat je pik op de juiste plek ligt.
Tegen die tijd is het wel de bedoeling dat er alleen nog maar een boxer en slipje tussen bevindt, maar zelfs met spijkerbroeken aan kan het nog redelijk.
Bepaal daarbij zelf het ritme en verplaats gaandeweg de vrouw eventueel of laat haar de juiste plaatsing bepalen...
En nogmaals, ga nou niet als een gek liggen stoten, want in de eerste plaats zul je eelt op je eikel krijgen, maar daarnaast werkt het ook simpelweg niet.
Gaat de vrouw op een gegeven moment iets teveel op in het moment, pak haar dan gewoon bij haar billen totdat ze weer gewoon in jouw eigen ritme zit.
Wel een handig gegeven, dat opgaan in het moment, want dan kun je wel een keer de het slipje en de boxer (of spijkerbroek) uittrekken zodat er direct lichamelijk contact is.
Tegen die tijd is ze toch al zeiknat dus lekker glijden zal het sowieso wel.
Een mooi moment om ook weer eens je vingers te gebruiken.
Niet direct lopen porren, maar alleen met je vingers richting haar kutvocht en dat vocht verspreiden over haar lippen en de binnenkant van haar billen. Glijmiddel is een handig hulpmiddel, maar natuurlijk glijmiddel is uiteraard nóg beter.
Naja, zo nog een beetje verder spelen totdat ook je eigen pik inmiddels zeiknat is en op dat moment kun je wel een keer overgaan tot enige penetratie.
Maar uiteraard in eerste instantie alleen nog maar met je vinger(s).
Laat haar op dat moment het ritme bepalen, ga daar met je heupen in mee en op het moment dat zij met haar heupen naar achter beweegt, laat jij je vinger in haar kut glijden.
Zodra ze wat natter en ruimer aanvoelt kan daar uiteraard nog een vinger of 2 bij.
Naja, daarna zal het toch een keer overgaan in neuken, maar zodra ze je pik vastgrijpt, pak je haar bij haar armen en smijt je haar op de rug... Wie had immers de leiding? True that.
Nah, gespreide, openstaande, zeiknatte lippen en een keiharde pik, ga dan niet de prutser uithangen door je handen te gebruiken, maar gewoon op gevoel naar binnen schuiven. Ezeltje prik op hoog niveau zullen we maar zeggen.
En dan, wederom, niet helemaal naar binnen raggen, maar alleen de eikel + als ze lief is, er een paar extra centimeter in...
En blijf dat gewoon herhalen terwijl je ondertussen haar clit de nodige aandacht geeft of pak haar eigen hand en die op haar clit legt waarbij je haar de opdracht geeft zichzelf te helpen.
Dan kun je namelijk met je eigen handen nog eens de stappen uit het begin herhalen en heb je wat meer bewegingsvrijheid om met je tong en mond de rest van haar lichaam ook onder handen te nemen.
And trust me, op een gegeven moment zal ze dan zó geil zijn dat ze óf zelf haar heupen richting je pik beweegt om maar dieper geneukt te worden, óf ze gooit jou voor de verandering op je rug en gaat je als een wilde bereiden totdat jullie allebei uitgeput en volledig bevredigd met een peuk in het mondje naast elkaar neerploffen.
Alsof dat je zou lukkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:37 schreef Winkey het volgende:ik had je allang op je rug gelegd en de leiding overgenomen![]()
Oeh, een uitnodiging. Spanneeeeeend.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alsof dat je zou lukken.
Mocht je het toch willen proberen
2 mogelijkheden:quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:42 schreef Winkey het volgende:
Ik kan ontzettend geil worden als je lekker kan zoenen, en me dan even via mijn kont dicht tegen je aan drukt.
Meer heb ik niet nodig.
Dat rape gedoe heb ik al eens mogen ervaren en was helaas niet voor herhaling vatbaar. Hij vergat even dat het een spelletje was zeg maar...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alsof dat je zou lukken.
Mocht je het toch willen proberen heb ik direct 2 bonusjes als toevoeging aan het pakket:
1. De dominante man waar vrouwen zo naar hunkeren.
2. Je fake-rape fantasie die eindelijk in vervulling gaat.
Hij was eigenlijk voor jou bedoeld MUUS, maar je weet hoe verlegen ik benquote:
Te laat.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk voor jou bedoeld MUUS, maar je weet hoe verlegen ik ben.
Uitnodiging is al geaccepteerd.quote:
Ik kan natuurlijk ook gewoon veel zin hebben en dus ook snel geil zijn...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
1. Je bent snel tevreden
2. Je hebt niet/nauwelijks referentiekader
Tja, op zich is het vrij logisch dat hij verder gaat wanneer jij stop zegt hé, daar is het een fake-rape fantasie voor... Heel simpel op te lossen; vooraf een woord afspreken waarbij hij echt zal stoppen... Problem solved.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:46 schreef Winkey het volgende:
Dat rape gedoe heb ik al eens mogen ervaren en was helaas niet voor herhaling vatbaar. Hij vergat even dat het een spelletje was zeg maar...
Stop talking and put on your wrestling suitquote:Dominantie man?? Je weet niet half hoe dominant ik ben... Geloof me als ik zeg dat ik wat dominantie betreft een echte red-head benMaar dat zou dan indd een leuk spelletje worden
![]()
Heb er nu al zin in![]()
Je bent inmiddels wel een keer bekend met de Kasta fotoverslagjes toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Te laat.
[..]
Uitnodiging is al geaccepteerd.
Maken jullie foto's? We blijven hier graag op de hoogte..
Da's m'n punt juist.. Lekker zoenen en haar vastgrijpen bij haar en tegen je pik duwen, dat kan vrijwel iedere man... De discipline en zelfbeheersing hebben om een vrouw ook daadwerkelijk gék te kunnen maken is echter een heel ander verhaal...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:49 schreef Winkey het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook gewoon veel zin hebben en dus ook snel geil zijn...
En dat is wel iets wat regelmatig voorkomt...
Daarbij heb ik niet gezegd dat ik daarna goede sex heb. De vraag was ook alleen hoe je een vrouw zo gek kon krijgen.
Ja, ruim je de gebruikte condooms op voordat je foto's neemt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent inmiddels wel een keer bekend met de Kasta fotoverslagjes toch?.
Ja, maar is ze dan ook geil geworden?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:57 schreef alsem het volgende:
ik leg altijd mijn leuter in haar nek, als ze dan nog rechtop kan blijven staan is ze knap
Keine ahnung... Hoop in ieder geval niet dat het weer zo'n fucked up ex isquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:58 schreef MUUS het volgende:
Wie is Winkey eigenlijk? Mis ik iets?
Uiteraardquote:Ja, ruim je de gebruikte condooms op voordat je foto's neemt?
Nevermind MUUS, ze is 15 en komt uit Urkquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Winkey het volgende:
god wat mag je hier toch allemaal ranzige taal uitslaan![]()
Je bent nog niet veel gewend hè?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Winkey het volgende:
Ja maar dan ga je al een stapje verder![]()
vingeren en beffen tegelijkertijd is dat stapje verder bij mij...
Maar ikzelf word ook ontzettend geil als ik zelf aan het pijpen ben...
god wat mag je hier toch allemaal ranzige taal uitslaan![]()
Ja, gamma enzo.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nevermind MUUS, ze is 15 en komt uit Urk.
Niet iedereen is een ex kastaquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Keine ahnung... Hoop in ieder geval niet dat het weer zo'n fucked up ex is.
[..]
Uiteraard. En daarna bak ik arretjescake
.
Ik geloof niet dat ik jou gehad heb hoor... Daarbij ben je net op het randje voor wat ik te jong noem voor mijquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Keine ahnung... Hoop in ieder geval niet dat het weer zo'n fucked up ex is.
[..]
Uiteraard. En daarna bak ik arretjescake
.
Als je het niet meer duidelijk herinnert, ben ik het in ieder geval niet geweestquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:05 schreef Winkey het volgende:
Ik geloof niet dat ik jou gehad heb hoor...
Je motto is óf 'een dag gelachen is een dag niet geleefd' óf 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg'.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:04 schreef Winkey het volgende:
Winkey is nieuw hier...
En een vrouw, woonachtig in omgeving Eindhoven, en ziet eruit als iemand van een jaar of 23, en ik laat die mensen dat ook graag geloven... Ik heb rood krullend haar, ben 1m68 en heb een smal figuur. Niet overdreven dun, maar ik ben er tevreden mee.
Mijn passie is mijn arabische volbloedpaarden. En met een daarvan rijd ik endurance.
Wat willen jullie nog meer weten?
Op andere forums heet ik Griebels, maar helaas is die naam al in gebruik. Snap niet dat er nog iemand zo'n naam kan verzinnen!?
Dat bedoel ik... het is een samenloop van handelingen. Het is niet een ding wat een vrouw gek kan maken, maar zo'n uitgebreid verslag als Kastanova neerzet heb ik geen puf voor...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet iedereen is een ex kasta
Ik kan ook aardig gek worden als ik gelikt word en het lukt niet om klaar te komen..
Of meneer besluit om toch maar weer even te zuigen of te likken aan de binnenkant van mijn been..
Dan ben ik bijna in staat om te zeggen rot maar op ik maak het zelf wel af..
Oh ja, kut, sorry, Tal.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:07 schreef Tally het volgende:
Zouden jullie dat voorstellen en kennis maken via msn of irc verder doen!
Dat heeft niets met het topic zelf te maken
Tuurlijk wel, de theorie hebben we immers gehad, inmiddels ben ik aan de praktijkles begonnenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:07 schreef Tally het volgende:
Dat heeft niets met het topic zelf te maken
Ik láát de topics altijd maken MUUS, dominante man, bladiebladiebla...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:09 schreef MUUS het volgende:
Maak eens een topic in ONZ, kasta, dit is leuk.
Maar 20:45 begint Barcelona - Liverpool en zul je het zonder mij moeten doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:09 schreef Tally het volgende:
MUUSje lief en kasta! ik vroeg het nog zo lief
Hiero! Winkey meets kasta.. kasta meets Winkey!
Owh nee zeker niet..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:08 schreef Winkey het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... het is een samenloop van handelingen. Het is niet een ding wat een vrouw gek kan maken, maar zo'n uitgebreid verslag als Kastanova neerzet heb ik geen puf voor...
Daarbij hoef ik natuurlijk niet telkens datzelfde verhaal mee te maken, dat wordt ook saai, en werkt dan niet meer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |