Ik geloof niet dat ik jou gehad heb hoor... Daarbij ben je net op het randje voor wat ik te jong noem voor mijquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Keine ahnung... Hoop in ieder geval niet dat het weer zo'n fucked up ex is.
[..]
Uiteraard. En daarna bak ik arretjescake
.
Als je het niet meer duidelijk herinnert, ben ik het in ieder geval niet geweestquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:05 schreef Winkey het volgende:
Ik geloof niet dat ik jou gehad heb hoor...
Je motto is óf 'een dag gelachen is een dag niet geleefd' óf 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg'.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:04 schreef Winkey het volgende:
Winkey is nieuw hier...
En een vrouw, woonachtig in omgeving Eindhoven, en ziet eruit als iemand van een jaar of 23, en ik laat die mensen dat ook graag geloven... Ik heb rood krullend haar, ben 1m68 en heb een smal figuur. Niet overdreven dun, maar ik ben er tevreden mee.
Mijn passie is mijn arabische volbloedpaarden. En met een daarvan rijd ik endurance.
Wat willen jullie nog meer weten?
Op andere forums heet ik Griebels, maar helaas is die naam al in gebruik. Snap niet dat er nog iemand zo'n naam kan verzinnen!?
Dat bedoel ik... het is een samenloop van handelingen. Het is niet een ding wat een vrouw gek kan maken, maar zo'n uitgebreid verslag als Kastanova neerzet heb ik geen puf voor...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet iedereen is een ex kasta
Ik kan ook aardig gek worden als ik gelikt word en het lukt niet om klaar te komen..
Of meneer besluit om toch maar weer even te zuigen of te likken aan de binnenkant van mijn been..
Dan ben ik bijna in staat om te zeggen rot maar op ik maak het zelf wel af..
Oh ja, kut, sorry, Tal.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:07 schreef Tally het volgende:
Zouden jullie dat voorstellen en kennis maken via msn of irc verder doen!
Dat heeft niets met het topic zelf te maken
Tuurlijk wel, de theorie hebben we immers gehad, inmiddels ben ik aan de praktijkles begonnenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:07 schreef Tally het volgende:
Dat heeft niets met het topic zelf te maken
Ik láát de topics altijd maken MUUS, dominante man, bladiebladiebla...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:09 schreef MUUS het volgende:
Maak eens een topic in ONZ, kasta, dit is leuk.
Maar 20:45 begint Barcelona - Liverpool en zul je het zonder mij moeten doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:09 schreef Tally het volgende:
MUUSje lief en kasta! ik vroeg het nog zo lief
Hiero! Winkey meets kasta.. kasta meets Winkey!
Owh nee zeker niet..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:08 schreef Winkey het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... het is een samenloop van handelingen. Het is niet een ding wat een vrouw gek kan maken, maar zo'n uitgebreid verslag als Kastanova neerzet heb ik geen puf voor...
Daarbij hoef ik natuurlijk niet telkens datzelfde verhaal mee te maken, dat wordt ook saai, en werkt dan niet meer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |