Als je dr geld afpakt zowieso.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef tlepel het volgende:
Voor veel geld misschien?
Dan doet ze nie tveel meerquote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef SoupNazi het volgende:
GHB / rohypnol.
Die was nog voorspelbaarder dan die van mijquote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef SoupNazi het volgende:
GHB / rohypnol.
Neequote:Op maandag 12 februari 2007 19:53 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Die was nog voorspelbaarder dan die van mij
Tegenwoordig heet dat NLPquote:Op maandag 12 februari 2007 20:29 schreef Masterix het volgende:
Al hypnose geprobeert?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:13 schreef Daeron het volgende:
Uhu, in de nek kussen, beetje aan de oorlellen sabbelen, als ze ligt over de binnenkant van haar bovenbenen wrijven.
jij valt alleen op geld wolven?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:07 schreef BRIMINGHAM het volgende:
Inhoud van je goedgevulde portemonnee tonen, inclusief je 5 VISA Golden cards.
En ja, het werkt. Ik ken de vrouwtjes.
Als je ze daar al mee gek krijgt ligt jouw drempel wel érg laagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:17 schreef jogy het volgende:
Oogcontact, een beetje een geheimzinnige glimlach op je bek hebbben en geen stompzinnige opmerkingen maken.
Neuh, je moet het gewoon goed doen. En de dame in kwestie moet wel al interesse hebben in je hè. Het gaat niet om het versieren ansich.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je ze daar al mee gek krijgt ligt jouw drempel wel érg laag.
Zo had ik er laatst nog een.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:17 schreef jogy het volgende:
Oogcontact, een beetje een geheimzinnige glimlach op je bek hebbben en geen stompzinnige opmerkingen maken.
2 woorden: uitgebreid voorspelquote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef MacNificent het volgende:
Maar hoe krijg je een meid helemaal gek voor sex en dat ze zo ongeveer op je af stormt en je de kleren afrukt? .. *kuch.. uitkleedt
Is dat niet al zolang de vrouw bestaat?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:04 schreef Ms.Poes het volgende:
Geen wonder dat er zoveel vrouwen vreemdgaan tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:04 schreef Ms.Poes het volgende:
Geen wonder dat er zoveel vrouwen vreemdgaan tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:36 schreef Metro2005 het volgende:
bij de meeste vrouwen werkt langdurig zoenen, knuffelen, plagen, en als je wat verder bent: tepeltjes beroeren en tegelijk vingeren, zoentjes geven in nek, nja pff tis gewoon het geheel denk ik![]()
Zoietsquote:
dat sowieso niet, vrouwen hebben ook gevoelensquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:03 schreef Miss_Baksel het volgende:
ZoietsEn niet altijd dezelfde routine afwerken
hij is goed, maar of ie werkt hahahahaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:03 schreef Byte_Me het volgende:
een paar dagen lang tegen hoor zeggen dat je een verrassing voor haar hebt. en als het dan zover is zeggen dat je vrienden komen zuipen en dat ze bier en chips moet halen, verrassing!
Ik niet hoor, gaat me puur om het orgasme.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:55 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
dat sowieso niet, vrouwen hebben ook gevoelens
Dat is echt niet nodig hoorquote:
Mannen zijn helaas niet goed in teasen. Wat zij niet kunnen, en vrouwen wel, is blijven teasen en niet na 5 minuten over gaan op sex.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:16 schreef Daggerspine het volgende:
teasen werkt op vrouwen net zo goed als bij mannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |