Well done!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:36 schreef PM-girl het volgende:
Hihi, moest vandaag naar het UWV maar was door het ontbreken van wegwijzers te laat. Toen moest ik flinke tijd wachten op het volgende gaatje. Ik meldde de receptioniste dat ik dan graag wilde kolven. KOLVEN??? Ja, kolven, borstvoeding kolven!
O, ok, kom maar mee naar de beveiliging! En die aardige man bracht me naar hun werknemers-kolfkamer, bracht een stoeltje en liet me verder keurig alleen!
Mijn poezen lusten het raar genoeg niet. 'tIs te zeggen, soms een beetje maar voor een schoteltje koemelk zijn ze een pak enthousiaster.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:10 schreef Neuk het volgende:
Zijn er nog meer mensen met huisdieren die graag melk drinken?![]()
![]()
Teckels... hoi PM
Ik heb het ook wel eens bij de receptie gevraagd bij een groot bedrijf waar ik toen een bespreking had, kreeg ik na een poosje een papiertje met het adres van de dichtstbijzijnde golfcoursequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:36 schreef PM-girl het volgende:
Hihi, moest vandaag naar het UWV maar was door het ontbreken van wegwijzers te laat. Toen moest ik flinke tijd wachten op het volgende gaatje. Ik meldde de receptioniste dat ik dan graag wilde kolven. KOLVEN??? Ja, kolven, borstvoeding kolven!
O, ok, kom maar mee naar de beveiliging! En die aardige man bracht me naar hun werknemers-kolfkamer, bracht een stoeltje en liet me verder keurig alleen!
Anafylactische shock. Krijgen katten ook wel eens van koemelk. En egeltjes. Krijgt elke zoogdiersoort eigenlijk in zeldzame gevallen wel van niet-soorteigen melk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:08 schreef PM-girl het volgende:
De kraamhulp vertelde me dat er eens een kat in coma was geraakt van moedermelk, maar vermoedelijk is dat een uitzondering.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:18 schreef anneja het volgende:
Ik heb het ook wel eens bij de receptie gevraagd bij een groot bedrijf waar ik toen een bespreking had, kreeg ik na een poosje een papiertje met het adres van de dichtstbijzijnde golfcourse
Het deurbelprincipe werkte hier wel goed. Door met je vingertoppen (of met de zijkant van je hand als het niet zo op moet vallenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:41 schreef nikky het volgende:
Hebben dames hier misschien nog wat tips wat betreft die lekkende Campina fabrieken? Die leuke zoogcompressen helpen niet. Ook al stop ik er drie op elkaar erin ze zijn doorweekt in 1 beurt. Dana huilt en ik loop leeg.
Ik draag dus alleen maar zwart maar soms zie je het toch wel.
Iemand andere huis tuin en keukenmiddeltjes of een ingenieus idee?
Yep, die gebruik ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:08 schreef PM-girl het volgende:
Maar wellicht Lilypads? moonah gebruikt ze en is wel enthousiast dacht ik!
Ik zit idd gemiddeld 3 keer per dag in het cursuslokaal "onopvallend" mijn melk terug te drukken. Kan daar niet zomaar ongegeneerd aan mijn tetten zitten graaien, dus ik doe het meestal met mijn polsen. Vraag me af hoeveel het door hebben en te beleefd/gegeneerd zijn om er iets over te durven zeggenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:03 schreef owlet het volgende:
[..]
Het deurbelprincipe werkte hier wel goed. Door met je vingertoppen (of met de zijkant van je hand als het niet zo op moet vallen) je tepels in te drukken alsof je een deurbel indrukt kan je meestal wel het toeschieten stoppen.
Oh ja, dat coma-katten-verhaal. Klinkt mij een beetje als een niet zo heel snel voorkomend iets. Er zijn ook mensen die in coma raken na het eten van een garnaal maar ik geniet nog steeds van mijn loempia![]()
De katten hier willen het bijna nooit. Dus alle restjes gaan naar de teckel. het maakt haar niet uit wat het is, als je het maar op kan likkenen ja PM, die foto's komen ooit, ooit
. Alleen mag ze niet bij Ronja op de bank of naast haar op het kleed (rangordeverhaal) en daar wil ik geen uitzonderingen op maken ivm verwarring.
jaquote:Op zondag 25 februari 2007 11:30 schreef beefcake het volgende:
Even binnenvallen hoor! Moet er voor spruw meer dan een kenmerk aanwezig zijn? Quinten heeft een hele witte tong de hele tijd, maar verder hebben we nergens last van. Is het verstandig om toch even naar de huisarts te gaan?
is goed als k tijd heb en msn mee werktquote:Op zondag 25 februari 2007 12:32 schreef p_iglet het volgende:
Evenstar, spreek me maar even op msn aan hierover... Ben hier zelf erg veel over aan het uitzoeken.
Ook over het wel of niet preventief al op een hypoallergeen dieet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |