abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46575488
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:36 schreef PM-girl het volgende:
Hihi, moest vandaag naar het UWV maar was door het ontbreken van wegwijzers te laat. Toen moest ik flinke tijd wachten op het volgende gaatje. Ik meldde de receptioniste dat ik dan graag wilde kolven. KOLVEN??? Ja, kolven, borstvoeding kolven!
O, ok, kom maar mee naar de beveiliging! En die aardige man bracht me naar hun werknemers-kolfkamer, bracht een stoeltje en liet me verder keurig alleen!
Well done!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 22 februari 2007 @ 23:10:35 #127
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46579144
Zijn er nog meer mensen met huisdieren die graag melk drinken? Teckels... hoi PM
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_46579779
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:10 schreef Neuk het volgende:
Zijn er nog meer mensen met huisdieren die graag melk drinken? Teckels... hoi PM
Mijn poezen lusten het raar genoeg niet. 'tIs te zeggen, soms een beetje maar voor een schoteltje koemelk zijn ze een pak enthousiaster.
  Milf vrijdag 23 februari 2007 @ 02:41:54 #129
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_46584069
Hebben dames hier misschien nog wat tips wat betreft die lekkende Campina fabrieken? Die leuke zoogcompressen helpen niet. Ook al stop ik er drie op elkaar erin ze zijn doorweekt in 1 beurt . Dana huilt en ik loop leeg.
Ik draag dus alleen maar zwart maar soms zie je het toch wel.
Iemand andere huis tuin en keukenmiddeltjes of een ingenieus idee?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:08:35 #130
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46585630
Neuk! Pluk ruikt wel aan mijn borst als hij de kans krijgt, maar mag van mij niet drinken (van een schoteltje dan he....! )
Hoewel, hij is nu ziek en wat is er dan beter dan moedermelk........
De kraamhulp vertelde me dat er eens een kat in coma was geraakt van moedermelk, maar vermoedelijk is dat een uitzondering.

Nikky, vervelend! Ik red het 's nachts ook niet altijd, dan leg ik een handdoek op mijn bed. Maar overdag heb ik er niet zo'n last van, dus ik kan je daarover niet adviseren? Maar wellicht Lilypads? moonah gebruikt ze en is wel enthousiast dacht ik!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46585799
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:36 schreef PM-girl het volgende:
Hihi, moest vandaag naar het UWV maar was door het ontbreken van wegwijzers te laat. Toen moest ik flinke tijd wachten op het volgende gaatje. Ik meldde de receptioniste dat ik dan graag wilde kolven. KOLVEN??? Ja, kolven, borstvoeding kolven!
O, ok, kom maar mee naar de beveiliging! En die aardige man bracht me naar hun werknemers-kolfkamer, bracht een stoeltje en liet me verder keurig alleen!
Ik heb het ook wel eens bij de receptie gevraagd bij een groot bedrijf waar ik toen een bespreking had, kreeg ik na een poosje een papiertje met het adres van de dichtstbijzijnde golfcourse

Randa, bij mij hielp stoppen met bv niet, maar glijmiddel (K-Y jelly is niet zaaddodend) wel.
pi_46585823
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:08 schreef PM-girl het volgende:
De kraamhulp vertelde me dat er eens een kat in coma was geraakt van moedermelk, maar vermoedelijk is dat een uitzondering.
Anafylactische shock. Krijgen katten ook wel eens van koemelk. En egeltjes. Krijgt elke zoogdiersoort eigenlijk in zeldzame gevallen wel van niet-soorteigen melk.
pi_46586224
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:18 schreef anneja het volgende:
Ik heb het ook wel eens bij de receptie gevraagd bij een groot bedrijf waar ik toen een bespreking had, kreeg ik na een poosje een papiertje met het adres van de dichtstbijzijnde golfcourse
pi_46586586
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 02:41 schreef nikky het volgende:
Hebben dames hier misschien nog wat tips wat betreft die lekkende Campina fabrieken? Die leuke zoogcompressen helpen niet. Ook al stop ik er drie op elkaar erin ze zijn doorweekt in 1 beurt . Dana huilt en ik loop leeg.
Ik draag dus alleen maar zwart maar soms zie je het toch wel.
Iemand andere huis tuin en keukenmiddeltjes of een ingenieus idee?
Het deurbelprincipe werkte hier wel goed. Door met je vingertoppen (of met de zijkant van je hand als het niet zo op moet vallen ) je tepels in te drukken alsof je een deurbel indrukt kan je meestal wel het toeschieten stoppen.

Oh ja, dat coma-katten-verhaal. Klinkt mij een beetje als een niet zo heel snel voorkomend iets. Er zijn ook mensen die in coma raken na het eten van een garnaal maar ik geniet nog steeds van mijn loempia
De katten hier willen het bijna nooit. Dus alle restjes gaan naar de teckel. het maakt haar niet uit wat het is, als je het maar op kan likken en ja PM, die foto's komen ooit, ooit . Alleen mag ze niet bij Ronja op de bank of naast haar op het kleed (rangordeverhaal) en daar wil ik geen uitzonderingen op maken ivm verwarring.
pi_46587436
Volwassen katten moet je sowieso geen melk geven, wat voor melk dan ook. Ze kunnen de lactose niet verwerken. Van honden weet ik dat niet.

Lilypadz, Nikky. Werken ook met dat deurbelprincipe. http://www.lilypadz.nl/

Ik heb er zelf geen ervaring mee.

Oh en Eros bodyglide is fijn glijmiddel
Variety is the spice of life
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:02:26 #136
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46589442
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:08 schreef PM-girl het volgende:
Maar wellicht Lilypads? moonah gebruikt ze en is wel enthousiast dacht ik!
Yep, die gebruik ik.
Maar ik lek niet (meer) zo veel (momenteel eigenlijk helemaal niet), omdat we zo op elkaar zijn afgesteld. Toen ik nog wel eens stuwing had hielden die Lilypadz het ook niet allemaal tegen hoor. Ik vond ze vnl erg prettig omdat we zo lang met die spruw hebben geklooid. Die padz waren dan hygienisch met alle smeersels enzo.

Ik ben vandaag weer gaan kolven om enigszins mijn voorraadje uit te breiden. Ik heb er zo'n hekel aan, het was weer aardig verslonst. Heb nu denk ik 3 voedingen in de vriezer. Ik moet dinsdag weer gaan werken en aangezien er met Thies zijn fijne flesgedrag wel eea aan melk verspild zal gaan worden, zal dat niet genoeg zijn.
Pff, ik kreeg er net maar 50cc uit.
Lichte paniek!
Dat wordt frequent kolven de aankomende dagen...
Eigen schuld dikke bult.....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Milf vrijdag 23 februari 2007 @ 14:15:17 #137
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_46593628
Dank voor de tips dames!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:08:41 #138
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46597098
Owlet heb je ook een teckel!? Meen je niet! Foto?

Die van mij is jarenlang heel uitgemergeld mager geweest en ze krijgt nu de beetjes BV die Brent in de fles laat staan. Ze wordt nu ietsje pietsje dikker
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:10:09 #139
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46599289
Moonah, misschien een tip voor het voeden van de melk aan Thies, ik weet vantevoren niet wat hij gaat drinken dus ik geef papa/opa/oma aan dat ze eerst 100 opwarmen en als hij dan nog wil 50 bijvoorbeeld opwarmen, ipv ineens 150 of 180.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46600388
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:03 schreef owlet het volgende:

[..]

Het deurbelprincipe werkte hier wel goed. Door met je vingertoppen (of met de zijkant van je hand als het niet zo op moet vallen ) je tepels in te drukken alsof je een deurbel indrukt kan je meestal wel het toeschieten stoppen.

Oh ja, dat coma-katten-verhaal. Klinkt mij een beetje als een niet zo heel snel voorkomend iets. Er zijn ook mensen die in coma raken na het eten van een garnaal maar ik geniet nog steeds van mijn loempia
De katten hier willen het bijna nooit. Dus alle restjes gaan naar de teckel. het maakt haar niet uit wat het is, als je het maar op kan likken en ja PM, die foto's komen ooit, ooit . Alleen mag ze niet bij Ronja op de bank of naast haar op het kleed (rangordeverhaal) en daar wil ik geen uitzonderingen op maken ivm verwarring.
Ik zit idd gemiddeld 3 keer per dag in het cursuslokaal "onopvallend" mijn melk terug te drukken. Kan daar niet zomaar ongegeneerd aan mijn tetten zitten graaien, dus ik doe het meestal met mijn polsen. Vraag me af hoeveel het door hebben en te beleefd/gegeneerd zijn om er iets over te durven zeggen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_46606593
whahaa mwana die laatste post. wat lomp van de ns trouwens.

hier drinken de hondjes alle melk.

moonah ik krijg er ook maat net 50 tot 80 uit beide borsten per keer. ik snap er geen snars van telkens als ik kolf krijg ik er dat maar uit. succes met kolven hopelijk lukt het nog en niet in paniek raken.

pm dat zou ik je niet na doen hoor. knap van je dat je het durft te vragen om een kolf ruimte.
maar wat moet moet he.
mama van 3 kids!
pi_46648992
Even binnenvallen hoor! Moet er voor spruw meer dan een kenmerk aanwezig zijn? Quinten heeft een hele witte tong de hele tijd, maar verder hebben we nergens last van. Is het verstandig om toch even naar de huisarts te gaan?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 25 februari 2007 @ 11:32:49 #143
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46649019
quote:
Op zondag 25 februari 2007 11:30 schreef beefcake het volgende:
Even binnenvallen hoor! Moet er voor spruw meer dan een kenmerk aanwezig zijn? Quinten heeft een hele witte tong de hele tijd, maar verder hebben we nergens last van. Is het verstandig om toch even naar de huisarts te gaan?
ja
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 25 februari 2007 @ 11:37:21 #144
108648 cattie
lieve moeder
pi_46649093
Zoals LadyS al zegt, ja, dat is wel verstandig. Hoe sneller je het weet, hoe sneller je eraf bent. Als het idd spruw is en je wacht totdat er ook andere kenmerken zijn, kan het heel hardnekkig geworden zijn om nog weg te kunnen krijgen.
pi_46649580
Hoewel Fons dat ook had, maar dat was gewoon melk van heel regelmatig te drinken.
  zondag 25 februari 2007 @ 11:59:01 #146
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46649601
melk kan je toch wegvegen en spruw niet toch?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 25 februari 2007 @ 12:08:24 #147
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46649876
Had de vraag ook al elders gesteld , maar toch wil ik graag meer meningen.

Bij de eerste geen BV gegeven , wanneer er een tweede kindje komt wil ik wel graag BV geven.
Maar vraag me dus paar dingen af..

- is het verstandiger om hypoallergeen dieet te gaan?

( weet zelf dat wanneer het kindje weer KV zou krijgen de arts al eens heeft egzegd dat die dan bijvoorbaat al nutramigen/neocate krijgt. )

- zo ja wat moet ik dan weg laten?

zelf zou ik dan denken iig de dingen waar Arwen bewezen ( bloedonderzoek) allergisch voor is en anafylactisch reageerd.

- zou ik dan het kind niet tekort doen? want het hoeft niet zo te zijn dat het allergisch is toch?

- vanaf wanneer moet je dan op dieet?

Ik ben niet bang dat het kind allergisch wordt, is reeel gezien heel groot die kans, wil dit echter zolang mogelijk proberen te voorkomen dat het kindje dan klachten/last er van zou hebben.
Ik wil sowieso dan ook begeleiding van dieetiste die we nu hebben als dat kan.
En overleggen tegen die tijd wat de kinderarts vind aangezien die de letterlijke historie kent van arwen en ook dat in de nabije toekomst zal hebben.

Zou het ook mogelijk zijn dat het kindje dan eventueel als het geboren is bijvoorbeeld onder lichte controle staat?

nee het is nu nog niet van toepassing, maar wil wel graag informeren en alles voor die tijd al op een rijtje hebben
pi_46650275
Ik denk dat je die vragen het beste aan een allergoloog kunt stellen, Evenstar.
Evt kan hij je dan ook aanraden om in het laatste trimester van de zwangerschap al op een hypo-allergeen dieet te gaan.
pi_46650680
Evenstar, spreek me maar even op msn aan hierover... Ben hier zelf erg veel over aan het uitzoeken.

Ook over het wel of niet preventief al op een hypoallergeen dieet gaan.
  zondag 25 februari 2007 @ 13:16:22 #150
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46652340
quote:
Op zondag 25 februari 2007 12:32 schreef p_iglet het volgende:
Evenstar, spreek me maar even op msn aan hierover... Ben hier zelf erg veel over aan het uitzoeken.

Ook over het wel of niet preventief al op een hypoallergeen dieet gaan.
is goed als k tijd heb en msn mee werkt

poejmon ik had stefankleintjes ook al pb gestuurd.
Maar wil gewoon zoveel mogelijk informatie/ervaring
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')