Vannacht Merlijn voor het eerst sinds tijden niet aan de borst gehad. Magneet is beneden gaan slapen met Merlijn zodat ik kon uitzieken, met hoge koorts in bed. Hij vindt het niet erg om geen BV te krijgen 's nachts zolang ik maar niet in de buurt ben want hij vindt dat hij dan mag drinken.
![]()
Uiteindelijk heeft hij om 6.15 even mogen drinken toen ik uitgezweet was en me iets beter voelde. Hij heeft ook maar 1 borst gehad en vond het toen genoeg. Keek me daarna heel trots aan dat hij had mogen drinken. Mooi kereltje. Misschien wel een manier om uiteindelijk van de nachtvoedingen af te komen aangezien hij ze niet nodig heeft.
![]()
Ik ben trouwens op zoek naar meer informatie over Vaginale droogte, heb er volgens mij al eens eerder omgevraagd, maar als ik op een gegeven moment een tweede kindje wil, wil ik weten wat ik voor mogelijkheden. Het meest logische lijkt me stoppen met de BV omdat dan ook het hormoon, de oorzaak verdwijnt, maar dat wil ik natuurlijk niet. Als ik op
deze site lees kan het nog wel even duren, aangezien Merlijn nog veel bij mij drinkt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Randa_v op 21-02-2007 13:13:47 ]