abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 februari 2007 @ 14:51:48 #101
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46457818
Brent is 3 maanden. Hij drinkt flessen tussen de 200 en 250 ml en soms wel 300. Dat heb ik soms niet afgekolfd klaarstaan dus leng ik het aan met 20ml water hooguit. Hij weegt ruim 7kg dus het leek me niet zo'n probleem want hij krijgt zat...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_46458062
Ander drinken nog niet geven is vooral van belang voor het op peil houden van de borstvoeding. Hoe het precies met de darmpjes zit en water weet ik niet. Jeetje wat een gewicht heeft Brent al. Merlijn is nog steeds een lichtgewicht. Ben blij als hij 1 maart de 8,5 kg is gepasseerd en dat voor 14 maanden.
pi_46459039
Een rietjesfles.... briljant.. dat heb ik nog niet geprobeerd!
Meteen die van haar grote broer es ff ergens opsnorren...
pi_46459050
Dat is zwaar mammietje, al die nachtvoedingen. Gewoon schrijven. Helpt goed.

Wij zetten papa's wekker voor de nachtvoedingen Moonah, dan wordt hij wel wakker. Alhoewel, eergisternacht kwam ze om de twee uur (voorbode voor het regelen) en afgelopen nacht om de drie kwartier (en dan een half uur drinken/hangen), je raadt al hoeveel ik heb geslapen. Vandaag heeft ze juist weer veel geslapen. Toch jammer dat ze dat regelen niet lekker overdag kan doen.

Een keer is niet erg denk ik Neuk, maar gaat je productie niet terug lopen als je dat vaker doet? Als hij vol zit, zal hij minder bv drinken. Anna is bijna 5,5 kg nu en dat met 6 maanden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 19 februari 2007 @ 16:29:05 #105
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46460775
Yppy het gaat me niet om mijn productie. Die is wel goed alleen met kolven gaat het niet altijd even gemakkelijk (op je werk ben je toch enigszins gehaast, vermoed ik). De jongen groeit als kool, dus het leek me niet zo erg. Om nu voor het voeden eerst nog weer 20ml te kolven om aan een goeie volle fles te komen leek me zo overdreven... Vandaar... Ik begon er eigenlijk een beetje mee omdat hij soms na het drinken zo nog 50 ml water dronk wat eigenlijk bedoelt was als 1 slokje om na te spoelen ivm spruw. En ik heb wel geprobeerd dan de speen erin te drukken maar dat vindt ie niet zo grappig!

5,5kg klinkt me als zo weinig in de oren! Maar daarentegen, brent is een stevige knul, hoor. Die is niet te dik maar zit wel bovenaan de curve.
Een collega van me heeft een kindje dat in mei 2 wordt en dat meiske draagt ook maat 74.
Iedere golf van de zee,
pi_46460908
Toevallig net gekeken. Mijn dochter was 6 kilo op 6 maanden.

Ze draagt nu nog maat 74/80 en is 9 kilo. Dussss YP!!!
Variety is the spice of life
  maandag 19 februari 2007 @ 16:37:46 #107
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46461059
Brent draagt ook al spul maat 74
Ik denk dat hij maat 68 overslaat. Die broekjes zitten te strak en de shirtjes ook, en ze zijn wat kort (mouwtjes trouwens niet)... Ahum...
Iedere golf van de zee,
pi_46470055
Ik ben weer thuis. Ging allemaal prima aanvankelijk: koelkast geregeld, lege ruimte geregeld.
Kolfde twee voedingen bij elkaar, kon weer naar huis.
En toen kwam de NS in het spel Hoe kun je het in godesnaam voor elkaar krijgen een trein te laten vertrekken van een andere spoor voor een keer en dat dan vergeten te melden aan de reizigers!?
Enfin, anderhalf uur later dan gepland was ik thuis met ontdooide melk en ploftieten. Kind heeft me van de ene afgeholpen terwijl ik uit de andere uit de losse pols nog een voeding kolfde. Morgen maar de melk voeren en ter vervanging vers kolven denk ik.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 19 februari 2007 @ 20:48:21 #109
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46470455
klinkt als een k.u.*.dag Mwana...
Iedere golf van de zee,
pi_46470686
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:48 schreef Neuk het volgende:
klinkt als een k.u.*.dag Mwana...
Kul? Kus?
Help me ff, ik ben niet to sterk in drieletterwoorden

Nee valt wel mee hoor Was al veel te blij dat kolven elders goed lukte en te regelen was, de cursus was te volgen en het belangrijkste: Nune had het prima gedaan, goed gedronken, lief geweest. Die vertraging kan ik dus wel hebben vandaag en ik wist vantevoren dat ik afgepeigerd zou zijn dus heb van tevoren ook excuses gemaakt voor mogelijk chagrijnig gedrag bij lief

Woensdag weer. Kolvuhhhh!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 19 februari 2007 @ 22:54:57 #111
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46476065
Mwana, fijn dat het goed is gegaan!
Op de NS na dan...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46481183
Balen van de NS, wel goed dat het kolven goed ging. Lijkt me fijn om te weten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:21:17 #113
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46502158
Mwana, rot zeg, ik zou in staat zijn de NS een brief te sturen!

Moonah, ik zit hier ook te wachten op de eerste bv-discussie, maar ik heb het geluk 's nachts niet te hoeven voeden. 's Nachts is alles natuurlijk heftiger, ook voor papa's he!

voor allen hier!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:32:25 #114
108648 cattie
lieve moeder
pi_46502607
Mammietje, wat zwaar zeg... Hopelijk wil ze wel uit een beker drinken.

Moonah, rot he die bv discussie... Ik kan er ook helemaal overstuur door raken. Mijn man snapt het niet en vindt het eng dat ik zo aan de bv hang. Hij vraagt zich af of ik er niet emotioneel aan verslaafd ben. Gelukkig hebben we nu een situatie waar we beiden mee kunnen leven. 1 fles per dag en de rest bv. En dat gaat hartstikke goed!
pi_46523110
Vannacht Merlijn voor het eerst sinds tijden niet aan de borst gehad. Magneet is beneden gaan slapen met Merlijn zodat ik kon uitzieken, met hoge koorts in bed. Hij vindt het niet erg om geen BV te krijgen 's nachts zolang ik maar niet in de buurt ben want hij vindt dat hij dan mag drinken. Uiteindelijk heeft hij om 6.15 even mogen drinken toen ik uitgezweet was en me iets beter voelde. Hij heeft ook maar 1 borst gehad en vond het toen genoeg. Keek me daarna heel trots aan dat hij had mogen drinken. Mooi kereltje. Misschien wel een manier om uiteindelijk van de nachtvoedingen af te komen aangezien hij ze niet nodig heeft.

Ik ben trouwens op zoek naar meer informatie over Vaginale droogte, heb er volgens mij al eens eerder omgevraagd, maar als ik op een gegeven moment een tweede kindje wil, wil ik weten wat ik voor mogelijkheden. Het meest logische lijkt me stoppen met de BV omdat dan ook het hormoon, de oorzaak verdwijnt, maar dat wil ik natuurlijk niet. Als ik op deze site lees kan het nog wel even duren, aangezien Merlijn nog veel bij mij drinkt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Randa_v op 21-02-2007 13:13:47 ]
pi_46527806
Net naar de dokter geweest voor mijn klachten verkouden etc. Conclusie griep en misschien blaasontsteking. Antibiotica en codiene voorgeschreven gekregen. Ben zo blij met hem als huisarts, want meteen wordt er rekening gehouden met de BV, tja als je soms verhalen leest, hij vindt het allemaal prima als ik ermee door wil gaan. Leuk!!
pi_46530112
Wij hebben dat ook een tijdje gehad 'zal ik dan een flesje geven?', het handigste is dan inderdaad maar om gewoon niet te 'klagen'. Nu is de insteek anders, nog wat lastiger.

Gelukkig maar dat het beter gaat Randa, en mooi dat Merlijn dus ook zonder nachtvoeding kan. Misschien leert hij het zo wel. Over dat andere weet ik niks.
*OUD heilige*
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:03:29 #118
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46530895
Ik kom er net achter dat ik de halve dag op mijn werk met mijn tiet uit de voedingsbeha heb gelopen...
Het enige dat ik vanmiddag op het werk gedacht heb is dat die dingen best kut zitten

[ Bericht 1% gewijzigd door Neuk op 21-02-2007 17:13:17 ]
Iedere golf van de zee,
pi_46531002
Sorry, maar ik vind het best grappig.
*OUD heilige*
pi_46531071
Ik moest ook al lachen, ik draag meestal topjes en haal mijn tiet er bovenuit. Alleen vergeet ik hem ook weleens weer terug te stoppen.
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:12:45 #121
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46531190
ik loop ook wel eens de hele dag met die dingen open Nu wat minder omdat ik 's ochtends voor het opstaan nog de borst geef, dus dan moet ik me daarna nog aankleden. En dan 's avonds weer voordat Iris gaat slapen. Dus een stuk minder kans dat zoiets gebeurt.

Maar het gebeurde wel regelmatig
Net als op eens van die grote natte plekken
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:36:14 #122
94046 PM-girl
pi_46535691
Hihi Neuk, herkenbaar! Ik heb een knoopshirt, met knoopjes in de hals. DIe vergeet ik regelmatig te sluiten!

Randa, fijn dat je een nachtje door hebt kunnen trekken! Verder weet ik je niet te informeren over de vaginale droogte, ik hoop dat je een andere oplossing vindt dan stoppen met bv.
*
pi_46568320
Randa, ik heb op OOL eens gelezen dat iemand oestrogeen-crème kreeg om de droogheid te verminderen die ze door bv had. Wordt meestal bij overgangsklachten voorgeschreven. Misschien kun je dat eens bij je huisarts/gyn navragen.
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:36:23 #124
94046 PM-girl
pi_46574182
Hihi, moest vandaag naar het UWV maar was door het ontbreken van wegwijzers te laat. Toen moest ik flinke tijd wachten op het volgende gaatje. Ik meldde de receptioniste dat ik dan graag wilde kolven. KOLVEN??? Ja, kolven, borstvoeding kolven!
O, ok, kom maar mee naar de beveiliging! En die aardige man bracht me naar hun werknemers-kolfkamer, bracht een stoeltje en liet me verder keurig alleen!
*
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:41:17 #125
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46574421
ooo, dat had ik nooit durven vragen, PM!! Stoer hoor, dat jij dat wel gedaan hebt!!!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')