Nou, het aantal moslims in Nederland is de afgelopen 13 jaar verdubbeld, van ongeveer 470.000 tot een miljoen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd. Laat eens een fraaie berekening zien.
Ik bedoelde eigenlijk op basis van realistische cijfers, zoals ze bekend zijn.quote:
Dan vreet je maar konijnenvoer geitenneuker!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:52 schreef Youssef het volgende:Mooi initiatief. Dit is ook een van de redenen dat ik vaak niet deel kan nemen aan uitstapjes met christen honden en andere faggots. Echt een goede maatregel
![]()
En zo zien we het graag! De kiem voor radicalisering is gelegd!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:52 schreef Youssef het volgende:Mooi initiatief. Dit is ook een van de redenen dat ik vaak niet deel kan nemen aan uitstapjes met christen honden en andere faggots. Echt een goede maatregel
![]()
Klopt, maar tripjes langer dan een paar dagen worden toch wel wat lastiger. Nu dus een groot voordeel en een stuk minder koppijn en discussies rond tripjes. Niemand wordt er in principe slechter van, de groep van meegaande mensen wordt alleen maar groterquote:Op maandag 12 februari 2007 19:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Dan vreet je maar konijnenvoer geitenneuker!![]()
Sja, op de één of andere manier lijken brabanders geen dag zonder varkensvlees te kunnen. Wat zou het zijn ?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oh wacht... sommigen willen doen geloven dat ze er slechter van worden
Nee, absoluut niks mis mee. Dat de dieren gewoon afgeslacht worden is uiteraard niet erg.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef Ringo het volgende:
Niks mis met halal vlees, trouwens. Maar wel een stupide maatregel; ga dan idd voor vegetarisch, all the fucking way -- en onbespoten groente graag.
Daar begint het al: dat zijn cijfers die niet helemaal te toetsen zijn. In de zin dat niet goed te onderscheiden valt wie van dat miljoen echt praktizeert. Als dat hele miljoen namelijk ineens de moskee in zou willen, dan zou het never nooit niet passen. Met die cijfers wordt iedereen die een bepaalde etnische achtergrond heeft op één hoop gegooid, terwijl een groot deel vermoedelijk beter past onder het kopje atheïst.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, het aantal moslims in Nederland is de afgelopen 13 jaar verdubbeld, van ongeveer 470.000 tot een miljoen.
Gezien de nog immer aanwezige immigratie, alsmede de lage vruchtbaarheid van de Nederlandse autochtone vrouw (1,52 kind per vrouw), en de veel hogere vruchtbaarheid van islamitische vrouwen krijg je dan ongeveer deze grafiek:
[afbeelding]
(Die nog enigzins geflatteerd wordt door het feit dat de leeftijdsopbouw onder moslims veel gunstiger uitpakt. Zij zijn in het algemeen nog jong en beginnen nog aan een gezin, de Nederlanders worden steeds ouder en grijzer)
Een andere zienswijze:
Een Nederlands echtpaar (2) krijgt zijn 1,55 kind. Dat betekend dat er iedere generatie (25 jr) nog maar 75% overblijft.
Een Turk (1), die een vrouw laat overkomen en vervolgens trouwt en drie kinderen krijgt telt voor 300% in de volgende generatie.
Dus van de 100 Nederlanders van de ene generatie zijn er de volgende generatie nog 75, van de 100 Turken echter 300. Dat is een factor 4!
Tweede- en derdegeneratie moslims krijgen inderdaad steeds minder kinderen, alhoewel hun vruchtbaarheid gemiddeld toch hoger blijft. Vergeet echter niet dat iedere gezinshereniging opnieuw leidt tot een eerste generatie, dus tot hoge geboortecijfers.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk op basis van realistische cijfers, zoals ze bekend zijn.
Dan mag jij me uitleggen hoe moslims ooit een meerderheid kunnen vormen uitgaande van het feit dat ook deze groep steeds minder kinderen krijgt, 2.nogwat , er ook binnen deze groep sprake is van emigratie en remigratie, en ook binnen deze groep geloof als steeds minder belangrijk wordt ervaren.
Je mag nog een poging wagen. Van 1 miljoen naar 15 miljoen. Wanneer is het omslagpunt. Ik wacht in spanning.
Er zijn meer varkens dan mensen in Noord-Brabant.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, op de één of andere manier lijken brabanders geen dag zonder varkensvlees te kunnen. Wat zou het zijn ?
Vegetariërs doen het er goed op?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Klopt, maar tripjes langer dan een paar dagen worden toch wel wat lastiger. Nu dus een groot voordeel en een stuk minder koppijn en discussies rond tripjes. Niemand wordt er in principe slechter van, de groep van meegaande mensen wordt alleen maar groter![]()
Oh wacht... sommigen willen doen geloven dat ze er slechter van worden
Daar heb je wel gelijk in. Wanneer de christenen in Nederland ook op die manier geteld zouden worden, dan zouden we ook zes miljoen katholieken hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Daar begint het al: dat zijn cijfers die niet helemaal te toetsen zijn. In de zin dat niet goed te onderscheiden valt wie van dat miljoen echt praktizeert. Als dat hele miljoen namelijk ineens de moskee in zou willen, dan zou het never nooit niet passen. Met die cijfers wordt iedereen die een bepaalde etnische achtergrond heeft op één hoop gegooid, terwijl een groot deel vermoedelijk beter past onder het kopje atheïst.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Nederland
Zie onder noot 1. En 2.
Daar heb je wel gelijk in. Wanneer de christenen in Nederland ook op die manier geteld zouden worden, dan zouden we ondertussen ook zes miljoen katholieken hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Daar begint het al: dat zijn cijfers die niet helemaal te toetsen zijn. In de zin dat niet goed te onderscheiden valt wie van dat miljoen echt praktizeert. Als dat hele miljoen namelijk ineens de moskee in zou willen, dan zou het never nooit niet passen. Met die cijfers wordt iedereen die een bepaalde etnische achtergrond heeft op één hoop gegooid, terwijl een groot deel vermoedelijk beter past onder het kopje atheïst.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Nederland
Zie onder noot 1. En 2.
Eerlijk gezegd interesseert me dat vrij weinig ja.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Nee, absoluut niks mis mee. Dat de dieren gewoon afgeslacht worden is uiteraard niet erg.
Een beetje dit idee dus. (En vergeet ook het vermakelijke deel 1 niet!)quote:Op maandag 12 februari 2007 19:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: zonder verdoving keel doorsnijden, even een stapje terugdoen en dood laten bloeden. Ik heb het als kind weleens gezien. Is best grappig, zo'n koe met doorgesneden keel die nog 'boehoe!' probeert te roepen terwijl het bloed alle kanten uitspuit.
Ach meisje toch, ik heb wel eens een hap uit een kip genomen zónder hem eerst te slachten. Dát was pas zielig!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Nee, absoluut niks mis mee. Dat de dieren gewoon afgeslacht worden is uiteraard niet erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |