Tessa is het echte kippetje van de familiequote:Op maandag 12 februari 2007 17:27 schreef Veulen het volgende:
Wie is Tessa?
Volgens mij mag die gewoon commentaar geven op het gedrag van Amanda....quote:Op maandag 12 februari 2007 17:34 schreef Tissik het volgende:
wat las ik nou? Zit Nena haar zus achter?![]()
Dat zou toch écht wel een geweldige stunt zijn als zij erin komt, ben benieuwd. Dat wordt heibel in de tent!
Hmm wat zou ze daar doen?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:34 schreef Tissik het volgende:
wat las ik nou? Zit Nena haar zus achter?![]()
Dat zou toch écht wel een geweldige stunt zijn als zij erin komt, ben benieuwd. Dat wordt heibel in de tent!
Testimonials zijn toch alleen voor de bewoners?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij mag die gewoon commentaar geven op het gedrag van Amanda....
Ja dat zou kunnen inderdaad. Is het haar vriendin dan ook?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij mag die gewoon commentaar geven op het gedrag van Amanda....
Ik denk dat ze bezuinigen bij Tien, 4 streams op hetzelfde.Misschien te weinig mensen die in dat hok achter willen zitten misschien?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:34 schreef isadora het volgende:
ik zie het gajes al een tijdje niet
Ligt eraan wat ze met een vol touwtje kralen gaat doenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:34 schreef Black_king het volgende:
Leuk voor Syl om kralen te krijgen, maar echt spannende TV levert het nu ook weer niet op....
Lesley heeft ook al eens een "testimonial" commentaar gegeven... dus het kan wel.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:36 schreef Tissik het volgende:
Testimonials zijn toch alleen voor de bewoners?
Dat is zo'n shot met zo'n aparte achtergrond waarin ze hun gebeurtenis vertellen van de dag. Of als reactie daarop. Zie je alleen op tv.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Hmm wat zou ze daar doen?
testimonial wat houd dat precies in?
Testimonial is de TV opname, die dagelijks wordt gebruikt in de TV uitzending. Je ziet dan de bewoner iets zeggen, wat ze over de villa beelden heen projecteren. Kijk naar de dagelijkse uitzending, dan zie je voorbeelden.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Testimonial is commentaar op de TV uitzendingen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ok, maar toen was ze in dienst bij DGK. Het lijkt me niet, dat familieleden van ex-bewoners worden uitgenodigd voor een testimonial?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lesley heeft ook al eens een "testimonial" commentaar gegeven... dus het kan wel.
Dank jequote:Op maandag 12 februari 2007 17:37 schreef Justhenk het volgende:
[..]
Dat is zo'n shot met zo'n aparte achtergrond waarin ze hun gebeurtenis vertellen van de dag. Of als reactie daarop. Zie je alleen op tv.
Sorry hoor, ik ben dit zo zat, dat gevraag, lees gewoon de COSSEN terug, dan weet je alles.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:37 schreef Justhenk het volgende:
Wat gaat Huub doen?
O ja dat is ook weer zo.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lesley heeft ook al eens een "testimonial" commentaar gegeven... dus het kan wel.
Testimony is Engels voor een officiële verklaring (zoals in een rechtbank)quote:Op maandag 12 februari 2007 17:35 schreef itsme het volgende:
quoted for truthquote:Op maandag 12 februari 2007 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik ben dit zo zat, dat gevraag, lees gewoon de COSSEN terug, dan weet je alles.![]()
Ja, driekwart van de antwoorden op vragen kun je 1-3 pagina's terug lezen ..... COS is geen vragenrubriek.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik ben dit zo zat, dat gevraag, lees gewoon de COSSEN terug, dan weet je alles.![]()
Doe even normaal s.v.p. Ik heb geen zin om alles na te gaan lezen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Whaha, doe eens normaal ofzoquote:Op maandag 12 februari 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, of je nou zin hebt of niet, Cossen en Updates zijn om te lezen, dus loop me hiet niet af te zeiken zeg![]()
Voor de laatste keer, of je nou zin hebt of niet, Cossen en Updates zijn om te lezen, dus loop me hiet niet af te zeiken zegquote:Op maandag 12 februari 2007 17:41 schreef Justhenk het volgende:
[..]
Doe even normaal s.v.p. Ik heb geen zin om alles na te gaan lezen.
Je had dus beter kunnen zeggen wat er nu aan de hand was, had het weer een post gescheelt.
Sjezus.
Ja, een extra grote taart....... zo net na Natasia dr verjaardag ofzo, en dan groter dan haar taart.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:41 schreef CARLAK het volgende:
Volgens mij is het zo dat Huub als eerste een diploma zal halen binnen De Gouden Kooi. Dat zal Natasja niet leuk vinden of het moet al bij haar langs gaan. Ik hoop dat de DGK_REDACTIE dit wel opmerkt en Huub met dit heugelijke feit extra in het zonnetje zal zetten.![]()
Ze heeft wel gelijk, Het is nog geen 10 minuten geleden gezegd. In ongeveer 5 postings. Het minste wat je kan doen is even 2 of 3 blz terug lezen. Dan voorkom je dit soort ezellige gedrag.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:41 schreef Justhenk het volgende:
Doe even normaal s.v.p. Ik heb geen zin om alles na te gaan lezen.
Je had dus beter kunnen zeggen wat er nu aan de hand was, had het weer een post gescheelt.
Sjezus.
I second that !quote:Op maandag 12 februari 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, of je nou zin hebt of niet, Cossen en Updates zijn om te lezen, dus loop me hiet niet af te zeiken zeg![]()
Dankuwel. Alles wat ik wou weten!quote:Op maandag 12 februari 2007 17:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, Het is nog geen 10 minuten geleden gezegd. In ongeveer 5 postings. Het minste wat je kan doen is even 2 of 3 blz terug lezen. Dan voorkom je dit soort ezellige gedrag.
Hij is examen doen voor scheidsrechter.
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze Natasia zei 'zoiets van Natasia zit daar gewoon achter'.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:40 schreef Ebinas het volgende:
op zich vreemd. Amanda wordt teruggestuurd omdat Tessa daar waarschijnlijk zit.
Maar net zegt iemand dat Natasia achter is?
kweet het niet
Ok dan, dat zou kunnen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze Natasia zei 'zoiets van Natasia zit daar gewoon achter'.
Volgens mij dus ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze Natasia zei 'zoiets van Natasia zit daar gewoon achter'.
Gewoon terug lezen de volgende keer he.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:47 schreef Justhenk het volgende:
Dankuwel. Alles wat ik wou weten!
Ben bang van nietquote:Op maandag 12 februari 2007 17:49 schreef Charmian het volgende:
En wat is Bart nu dan aan het doen? Hoort dat bij de afsprakentussen hem enHuub?
Huub voegde er aan toe dat als Tessa daar zat 'ze' wel iets aan het voorbereiden waren. Dat zou hij nooit over Natasia gezegd hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij dat niet. Een man en man een woord een woord, kwam recht uit zijn hart, eerder...quote:Op maandag 12 februari 2007 17:48 schreef Kinga het volgende:
bart liegt.
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:51 schreef Cungy het volgende:
Bart is naief en gaat alleen uit van het goede van de mens.
Huub heeft het gevoel dat Bart de enige is die eerlijk is.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:50 schreef blomst het volgende:
Huub is te goed gelovig t.o. bart.
Ik vraag me af of Huub Bart volledig vertrouwde, het gemak waarmee hij zei Sylvia te willen offeren zei mij dat dat niet zo was (en Bart wellicht ook)quote:Op maandag 12 februari 2007 17:51 schreef itsme het volgende:
Tja bewijs dat Bart vertrouwen niet slim was van ons huubje. Hoop dat hij er snel maar zonder schade achter komt.
Het kan evengoed dat Bart vertrouwen van Natasia wil hebben om er voor te zorgen dat ze niet met Brian meegaat - en daardoor de gunning aan Amanda blokkeert.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:51 schreef itsme het volgende:
Tja bewijs dat Bart vertrouwen niet slim was van ons huubje. Hoop dat hij er snel maar zonder schade achter komt.
Ja ik ook, iemand een idee?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:51 schreef Curious-PB het volgende:
Vraag me wel af wat Bart's masterplan dan is?![]()
dat zegt hij inderdaad. JORIS let op en schrijf dit tussen de lijnen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Bart zegt volgens mij min of meer dat zijn pact met Huub dikke nep is. Ik denk dat het daar over ging.
Zou ook best kunnen hoor, maar ze zaten zo te fluisteren.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub voegde er aan toe dat als Tessa daar zat 'ze' wel iets aan het voorbereiden waren. Dat zou hij nooit over Natasia gezegd hebben.
Ik schrik van mezelf, maar dat was ook het eerste waar in aan dacht ja.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Huub Bart volledig vertrouwde, het gemak waarmee hij zei Sylvia te willen offeren zei mij dat dat niet zo was (en Bart wellicht ook)
Maarre........ Huub is toch zo naar dat scheidsrechters examen?? Kan iemand hem ff inseinen???
hoe kom je daar toch bij? onzinquote:Op maandag 12 februari 2007 17:50 schreef noa84 het volgende:
Oh-oh, en dan laat Huub Sylvia ook nog vallen...
vanavond is er nog geen wegstemmingquote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef Ebinas het volgende:
Misschien kijk ik vanavond maar niet, weet niet of ik dit wel wil zien.
Zie geen zenuwachtig icoontje, anders had ik die geplaatst
Er lopen op dit moment wat dingen door elkaar, ik denk niet dat IEMAND het nog begrijpt, ik in ieder geval niett, maar ja, ben ook blondquote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef Black_king het volgende:
Ik snap geen jota van het plan van Bart....Wat wil hij nou ????
Dat is het lastige van Bart. Hij houdt al zijn plannetjes in zijn hoofdquote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef Black_king het volgende:
Is me iets te ver.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:55 schreef FSR het volgende:
Gaat er nog iemand naar Rotterdam bij Huub kijken
Dat heeft hij dus ook niet gezegd. Hij weet ook dat Huub het anders vrij snel te horen krijgt. Maar ales wijst er volgens mij op dat zijn plotselinge 'vriendschap' met Huub (die hij weken en weken neerbuigend Joep heeft genoemd) NEP is.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef Black_king het volgende:
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maarre........ Huub is toch zo naar dat scheidsrechters examen?? Kan iemand hem ff inseinen???
bart gaat er van uit dat huub Sil weg gaat stemmen? en dan is Huub zelf aan de beurt?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er lopen op dit moment wat dingen door elkaar, ik denk niet dat IEMAND het nog begrijpt, ik in ieder geval niett, maar ja, ben ook blond![]()
![]()
![]()
Waar zit hij precies ??? bij die honkbaltoestand naast blijdorp ??????quote:Op maandag 12 februari 2007 17:55 schreef FSR het volgende:
Gaat er nog iemand naar Rotterdam bij Huub kijken
Huub heeft IMHO niet zozeer een zwak voor Bart, Bart is gewoon de enige die wel bereid is spelletjes te spelen EN ook nog een keer intelligent genoeg is om ze te kunnen spelen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik schrik van mezelf, maar dat was ook het eerste waar in aan dacht ja.![]()
Die lul merkt dat Huub een beetje een zwak voor hem heeft en probeert hem daarmee te pakken. Zo dom zal Huub toch niet zijn..... toch?
Heeft ik weet niets ook niet goed gelezen hier.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef petraa het volgende:
[..]
dat zegt hij inderdaad. JORIS let op en schrijf dit tussen de lijnen.
Ik vrees het ook, die heeft ooit een pact met Brain gesloten, en kan het niet over zijn hart verkrijgen om dat te breken....quote:Op maandag 12 februari 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft hij dus ook niet gezegd. Hij weet ook dat Huub het anders vrij snel te horen krijgt. Maar ales wijst er volgens mij op dat zijn plotselinge 'vriendschap' met Huub (die hij weken en weken neerbuigend Joep heeft genoemd) NEP is.
op Vol post hij wel gewoon.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:57 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Joris alleen maar zit te lurken hier....
Meldt je gewoon ff, joh....![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze met een vol touwtje kralen gaat doen
sorry
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Bart gaat Huub enorm lopen paaien. Dat begint al met de Amanda actie vanavond en dat zal de komende tijd doorgaan. En dan slaat bart toe en stemt Huub eruit. Dat zat het plan wel zijn.
geen ideequote:Op maandag 12 februari 2007 17:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Waar zit hij precies ??? bij die honkbaltoestand naast blijdorp ??????
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Waar zit hij precies ??? bij die honkbaltoestand naast blijdorp ??????
quote:Neptunus start, in samenwerking met de K.N.B.S.B., in januari 2007 een eerste serie bovenstaande officiële cursussen.
UMPIRES (Maandagen)
Data : 15 - 22 - 29 januari, 5 februari, examen 12 februari 2007.
Tijden : 19.30 - 22.00 uur.
Praktijk : (VERPLICHT!) 4 februari 2007, 12.00-14.00 uur.
Recreatiecentrum Oostervant, Oostervantstraat 25,
3021 PT Rotterdam. Telefoon 010-4772100
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
Sylvia speelt geen spelletjes en de rest is net intelligent genoeg om zelfstandig hun tanden te poetsen.
Zij moet het hem niet kwalijk nemen als hij close met Huub loopt te doen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar wat heeft natasia er dan mee te maken? Ze moet hem alleen volgen. En natasia moet wel snappen wat hij bedoeld?
Nee, dat zal Natas ook niet snappen, maar ze zal wel blind Bart volgen, ze was immers al bang dat hij uit "haar"groepje was.....quote:Op maandag 12 februari 2007 18:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar wat heeft natasia er dan mee te maken? Ze moet hem alleen volgen. En natasia moet wel snappen wat hij bedoeld?
Toen had ie het over Natasia...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:03 schreef BwennieBren het volgende:
Bart zei wel tegen Huub voordat Huub wegging: ik praat zo wel even met haar. Wie zou hij bedoelen, Amanda of Natasja. Iemand dit gehoord?
Amanda heeft aangegeven dat ze kaas haat. Komt vanuit haar jeugd toen ze geen kaas mocht eten. Nu eet ze af en toe wel gesmolten jonge kaas. Zoals Palma vanmorgen al zei dat het lekker is als ze een tosti besteld.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:47 schreef Black_king het volgende:
Kaasproeven is om 19:00u
Vooral als hij sylvia gaat laten vallen, dan is het snel dag Huub.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:52 schreef Justhenk het volgende:
[..]
Huub heeft het gevoel dat Bart de enige is die eerlijk is.
Waarschijnlijk door zn week buiten de villa, en bart valt een beetje weg tussen de rest die heel veel slechte dingen doen.
Daardoor denk ik dat hij denkt dat Bart wel eerlijk is, terwijl die gewoon niet zoveel in beeld is geweest. (Of het nu eerlijk of oneerlijk is).
Wel interresant om zo eens te volgen hoe dit zich gaat uitpakken.
Huub is te oprecht ook tegen bart. Dat kan em de das nog wel eens om gaan doen...
Ga ik mee om foto's te maken van de mensen die haar met grote ogen van verbazing aan zullen kijken.....quote:Op maandag 12 februari 2007 18:05 schreef itsme het volgende:
Kom op Petraa, Ga jij de held uithangen en even er heen rijden
Bord om Bart is NIET te vertrouwen?![]()
Ik zit er wel hard aan te denken, tis kwartiertje rijden.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:05 schreef itsme het volgende:
Kom op Petraa, Ga jij de held uithangen en even er heen rijden
Bord om Bart is NIET te vertrouwen?![]()
JAAAAAAAAAAquote:Op maandag 12 februari 2007 18:06 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ga ik mee om foto's te maken van de mensen die haar met grote ogen van verbazing aan zullen kijken.....![]()
Zo naïef zal Huub toch niet zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zij moet het hem niet kwalijk nemen als hij close met Huub loopt te doen.
Ik denk echt dat het is om in eerste instantie Sylvia eruit te stemmen. Hij heeft een pact met Huub om zo Huub een valse zekerheid te geven dat hij er niet uit ligt zodra Sylvia is weggestemd.
Dan heb ik cker nog hoop voor Huub's groeppiequote:Op maandag 12 februari 2007 18:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Toen had ie het over Natasia...
Ik denk dat dat plan van huub / bart / sylvia erg veel levels en puntjes heeft. Ingewikkelde bende.
Het zou ook nog kunnen dat Huub en Bart taken hebben verdeeld. Huub praat met Amanda en Silvia. Bart praat met Brian en Natasia. Op zich een goede strategie..........maaar....ik vertrouw Bart voor geen meterquote:Op maandag 12 februari 2007 18:03 schreef uniekhoorn het volgende:
doe nou, toe nouquote:Op maandag 12 februari 2007 18:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zit er wel hard aan te denken, tis kwartiertje rijden.![]()
Als Huub Sylvia laat vallen,dan is het gewoon net goed als hij er daarna uitvliegt.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Vooral als hij sylvia gaat laten vallen, dan is het snel dag Huub.
Ik ben benieuwd of Bart het voorelkaar krijgt.
nee dat denk ik ook niet. Maar maak me meer ongerust in Huub zijn vertrouwen naar Bart toe.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als Huub Sylvia laat vallen,dan is het gewoon net goed als hij er daarna uitvliegt.
Maar ik kan het me haast niet voorstellen![]()
Zou wel heel handig zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 18:08 schreef itsme het volgende:
[..]
doe nou, toe nou![]()
bescherm onze held![]()
nee bart heeft wel weer DGK in zijn hoofd sinds Huub's terugkomst.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
We zullen wel zien, misschien heeft Bart hele andere dingen in zijn hoofd.
ff me kids aan een spandoek zetten.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:08 schreef itsme het volgende:
[..]
doe nou, toe nou![]()
bescherm onze held![]()
Maak je dan ook even een foto van dat bordquote:Op maandag 12 februari 2007 18:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zit er wel hard aan te denken, tis kwartiertje rijden.![]()
Huub zal hard gaan vallen, heeft afgelopen dagen ook niet echt goed benut,...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo naïef zal Huub toch niet zijn.
Maar misschien heeft dat weekje buiten hem in zoverre geen goed gedaan dat hij vreselijk naast zijn schoenen is gaan lopen en denkt dat hij onkwetsbaar is..
Ik geloof het niet, zou me zwaar tegenvallen. Niet eens zozeer "als mens", ik ben niet zo'n vreselijke Huub-groupie, maar meer omdat ik hem táktisch hoger inschat.
ja dat is beter en kunnen ze niet verbieden.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:10 schreef petraa het volgende:
[..]
ff me kids aan een spandoek zetten.![]()
![]()
Huub weet zelf wel prima dat hij Bert's verrouwen nog lang niet heeft - en waarschijnlijk ook nooit zou krijgen. Die is dus echt wel op z'n hoede. Ik zie vooralsnog alleen maar verzwakking bij Bert met Nataia en Brian. Ik zie geen verzwakking bij Huub - Sylvia.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zij moet het hem niet kwalijk nemen als hij close met Huub loopt te doen.
Ik denk echt dat het is om in eerste instantie Sylvia eruit te stemmen. Hij heeft een pact met Huub om zo Huub een valse zekerheid te geven dat hij er niet uit ligt zodra Sylvia is weggestemd.
Het zit naast de dierentuinquote:Op maandag 12 februari 2007 18:10 schreef GoldenGuy het volgende:
Adres:
Neptunus Familiestadion
Abraham Van Stolkweg 31
3041 JA Rotterdam
Inderdaad. Ik ben dus wel een "Huubgroupie" maar als hij Silvia er uit laat gaan dan is het zijn eigen schuld als hij daarna aan de beurt is.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als Huub Sylvia laat vallen,dan is het gewoon net goed als hij er daarna uitvliegt.
Maar ik kan het me haast niet voorstellen![]()
Precies en als Bart overblijft met Brodda Brian en Natas is dat een makkie voor hemquote:Op maandag 12 februari 2007 18:11 schreef Ebinas het volgende:
Bart speelt het spel. En Huub ben je als tegenstander liever kwijt dan rijk.
![]()
echt.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:17 schreef Black_king het volgende:
Bart vindt Huub een vervelende man om tegen te discussieren en de scheldwoorden staan hem niet aan....
Spel of echt ?
Gelukkig scheld Brainless nooit.......quote:Op maandag 12 februari 2007 18:17 schreef Black_king het volgende:
Bart vindt Huub een vervelende man om tegen te discussieren en de scheldwoorden staan hem niet aan....
Spel of echt ?
Irritant he!!quote:Op maandag 12 februari 2007 18:18 schreef petraa het volgende:
bewerkstelligen, bewerkstelligen, bewerkstelligen.
Yep, ik vrees het ook. Jammer hoor. Hij wil er iemand uit, maar dat gaat nooit gebeuren als hij zich zo blijft opstellen.....quote:Op maandag 12 februari 2007 18:18 schreef itsme het volgende:
[..]
echt.
Bart heeft altijd achter Natasia en Brian gestaan, vergeet dat niet.
Schrappen dat woord uit de van Dalequote:Op maandag 12 februari 2007 18:18 schreef petraa het volgende:
bewerkstelligen, bewerkstelligen, bewerkstelligen.
Bart probeert iedereen te naaien, hij eet van 2 walletjes. Leuk te zien dat hij weer strategisch bezig is. Zowel Bart als Huub spelen nu dubbelspel.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:19 schreef Kinga het volgende:
Oh god, Huub wordt zo genaaid.
Op zich kon hij er nog wel één verwachten natuurlijk. Huub probeert met dit "kleinigheidje" Bart uit.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:19 schreef Kinga het volgende:
Oh god, Huub wordt zo genaaid.
Toch heb ik het idee dat Huub tegen bart opziet.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Op zich kon hij er nog wel één verwachten natuurlijk. Huub probeert met dit "kleinigheidje" Bart uit.
Maar ik vrees dat Bart met Huub mee zal gaan om vertrouwen te krijgen.
Bij een iemand eruitstemmen zal hij Huub dit gaan voorhouden. Voor wat hoort wat Huub. "Quid pro quo"
Maar Huub is toch veel slimmer dan Bart, dus dat gaat wel goed komen.....![]()
In letterlijke zin zeker.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat Huub tegen bart opziet.
ik weet het niet, Huub lult soms gewoon té veel en is té eerlijk denk ikquote:Op maandag 12 februari 2007 18:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Op zich kon hij er nog wel één verwachten natuurlijk. Huub probeert met dit "kleinigheidje" Bart uit.
Maar ik vrees dat Bart met Huub mee zal gaan om vertrouwen te krijgen.
Bij een iemand eruitstemmen zal hij Huub dit gaan voorhouden. Voor wat hoort wat Huub. "Quid pro quo"
Maar Huub is toch veel slimmer dan Bart, dus dat gaat wel goed komen.....![]()
En ik nog minder.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:24 schreef Charmian het volgende:
ik snap er echt geen ene pepernoot meer van
Nee, opzien niet. Huub volgt volledig zijn eigen koers. maar hij heeft el respect voor de eerlijkheid van Bart. En hij weet dat Bart de sleutel is om B&N eruit te krijgen....quote:Op maandag 12 februari 2007 18:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat Huub tegen bart opziet.
Ja inderdaad. Als je het echt slim wilt spelen, weet je ook wanneer je je mond dicht moet houden.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik weet het niet, Huub lult soms gewoon té veel en is té eerlijk denk ik
ik nu ook niet meerquote:Op maandag 12 februari 2007 18:24 schreef Charmian het volgende:
ik snap er echt geen ene pepernoot meer van
Om het vertrouwen van huub te krijgen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:28 schreef noa84 het volgende:
Ok, dus wat betreft het Amanda-valentijnplan gaat Bart nog wel met Huub mee.
Ik ook niet.... Bart speelt het wel slim, moet ik toegevenquote:
Zou kunnen. Ik heb echt helemaal geen idee welke kant Bart nou opgaat.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Om het vertrouwen van huub te krijgen.
Volgens mij gaat het om hedda (ex van huub)quote:Op maandag 12 februari 2007 18:29 schreef Sporti het volgende:
O god nou wil die Brian opeens een ex uitnodigen, na het zien van 4 maanden beelden is die vast verhuisd met onbekende bestemming
Ik hoor het Huub al zeggen, et tu Bart?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:26 schreef robert2006 het volgende:
heeft ook aan zijn plan zitten werken wat een positieve wending krijgt, jezus je zal maar in zo'n huis zitten,.....het lijkt het oude Rome wel!
Klopt...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:29 schreef tipsch het volgende:
Overigens, Natasia weet volgens mij niet dat Armando de valantijnstractatie gaat krijgen, of wel?
Dat is wel te hopen maar ik twijfel daar dus aanquote:Op maandag 12 februari 2007 18:30 schreef gomi het volgende:
als huub sylvia opgeeft voor een pact met bart, graaft hij zijn eigen graf. Ik denk dat huub dat inzichjt ook wel heeft
We weten nu wel zeker waar hij staat en dat is nog steeds aan de rotte kantquote:Op maandag 12 februari 2007 18:32 schreef beequeen het volgende:
Wat een grapjas is BoerBart ook, hij pakt de telefoon en vraagt een week vakantie omdat ie tegen een stoelpoot heeft aangetrapt, ik lig in een deuk![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |