Tessa is het echte kippetje van de familiequote:Op maandag 12 februari 2007 17:27 schreef Veulen het volgende:
Wie is Tessa?
Volgens mij mag die gewoon commentaar geven op het gedrag van Amanda....quote:Op maandag 12 februari 2007 17:34 schreef Tissik het volgende:
wat las ik nou? Zit Nena haar zus achter?![]()
Dat zou toch écht wel een geweldige stunt zijn als zij erin komt, ben benieuwd. Dat wordt heibel in de tent!
Hmm wat zou ze daar doen?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:34 schreef Tissik het volgende:
wat las ik nou? Zit Nena haar zus achter?![]()
Dat zou toch écht wel een geweldige stunt zijn als zij erin komt, ben benieuwd. Dat wordt heibel in de tent!
Testimonials zijn toch alleen voor de bewoners?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij mag die gewoon commentaar geven op het gedrag van Amanda....
Ja dat zou kunnen inderdaad. Is het haar vriendin dan ook?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij mag die gewoon commentaar geven op het gedrag van Amanda....
Ik denk dat ze bezuinigen bij Tien, 4 streams op hetzelfde.Misschien te weinig mensen die in dat hok achter willen zitten misschien?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:34 schreef isadora het volgende:
ik zie het gajes al een tijdje niet
Ligt eraan wat ze met een vol touwtje kralen gaat doenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:34 schreef Black_king het volgende:
Leuk voor Syl om kralen te krijgen, maar echt spannende TV levert het nu ook weer niet op....
Lesley heeft ook al eens een "testimonial" commentaar gegeven... dus het kan wel.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:36 schreef Tissik het volgende:
Testimonials zijn toch alleen voor de bewoners?
Dat is zo'n shot met zo'n aparte achtergrond waarin ze hun gebeurtenis vertellen van de dag. Of als reactie daarop. Zie je alleen op tv.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Hmm wat zou ze daar doen?
testimonial wat houd dat precies in?
Testimonial is de TV opname, die dagelijks wordt gebruikt in de TV uitzending. Je ziet dan de bewoner iets zeggen, wat ze over de villa beelden heen projecteren. Kijk naar de dagelijkse uitzending, dan zie je voorbeelden.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Testimonial is commentaar op de TV uitzendingen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ok, maar toen was ze in dienst bij DGK. Het lijkt me niet, dat familieleden van ex-bewoners worden uitgenodigd voor een testimonial?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lesley heeft ook al eens een "testimonial" commentaar gegeven... dus het kan wel.
Dank jequote:Op maandag 12 februari 2007 17:37 schreef Justhenk het volgende:
[..]
Dat is zo'n shot met zo'n aparte achtergrond waarin ze hun gebeurtenis vertellen van de dag. Of als reactie daarop. Zie je alleen op tv.
Sorry hoor, ik ben dit zo zat, dat gevraag, lees gewoon de COSSEN terug, dan weet je alles.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:37 schreef Justhenk het volgende:
Wat gaat Huub doen?
O ja dat is ook weer zo.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lesley heeft ook al eens een "testimonial" commentaar gegeven... dus het kan wel.
Testimony is Engels voor een officiële verklaring (zoals in een rechtbank)quote:Op maandag 12 februari 2007 17:35 schreef itsme het volgende:
quoted for truthquote:Op maandag 12 februari 2007 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik ben dit zo zat, dat gevraag, lees gewoon de COSSEN terug, dan weet je alles.![]()
Ja, driekwart van de antwoorden op vragen kun je 1-3 pagina's terug lezen ..... COS is geen vragenrubriek.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik ben dit zo zat, dat gevraag, lees gewoon de COSSEN terug, dan weet je alles.![]()
Doe even normaal s.v.p. Ik heb geen zin om alles na te gaan lezen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Whaha, doe eens normaal ofzoquote:Op maandag 12 februari 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, of je nou zin hebt of niet, Cossen en Updates zijn om te lezen, dus loop me hiet niet af te zeiken zeg![]()
Voor de laatste keer, of je nou zin hebt of niet, Cossen en Updates zijn om te lezen, dus loop me hiet niet af te zeiken zegquote:Op maandag 12 februari 2007 17:41 schreef Justhenk het volgende:
[..]
Doe even normaal s.v.p. Ik heb geen zin om alles na te gaan lezen.
Je had dus beter kunnen zeggen wat er nu aan de hand was, had het weer een post gescheelt.
Sjezus.
Ja, een extra grote taart....... zo net na Natasia dr verjaardag ofzo, en dan groter dan haar taart.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:41 schreef CARLAK het volgende:
Volgens mij is het zo dat Huub als eerste een diploma zal halen binnen De Gouden Kooi. Dat zal Natasja niet leuk vinden of het moet al bij haar langs gaan. Ik hoop dat de DGK_REDACTIE dit wel opmerkt en Huub met dit heugelijke feit extra in het zonnetje zal zetten.![]()
Ze heeft wel gelijk, Het is nog geen 10 minuten geleden gezegd. In ongeveer 5 postings. Het minste wat je kan doen is even 2 of 3 blz terug lezen. Dan voorkom je dit soort ezellige gedrag.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:41 schreef Justhenk het volgende:
Doe even normaal s.v.p. Ik heb geen zin om alles na te gaan lezen.
Je had dus beter kunnen zeggen wat er nu aan de hand was, had het weer een post gescheelt.
Sjezus.
I second that !quote:Op maandag 12 februari 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, of je nou zin hebt of niet, Cossen en Updates zijn om te lezen, dus loop me hiet niet af te zeiken zeg![]()
Dankuwel. Alles wat ik wou weten!quote:Op maandag 12 februari 2007 17:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, Het is nog geen 10 minuten geleden gezegd. In ongeveer 5 postings. Het minste wat je kan doen is even 2 of 3 blz terug lezen. Dan voorkom je dit soort ezellige gedrag.
Hij is examen doen voor scheidsrechter.
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze Natasia zei 'zoiets van Natasia zit daar gewoon achter'.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:40 schreef Ebinas het volgende:
op zich vreemd. Amanda wordt teruggestuurd omdat Tessa daar waarschijnlijk zit.
Maar net zegt iemand dat Natasia achter is?
kweet het niet
Ok dan, dat zou kunnen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze Natasia zei 'zoiets van Natasia zit daar gewoon achter'.
Volgens mij dus ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze Natasia zei 'zoiets van Natasia zit daar gewoon achter'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |