echt.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:17 schreef Black_king het volgende:
Bart vindt Huub een vervelende man om tegen te discussieren en de scheldwoorden staan hem niet aan....
Spel of echt ?
Gelukkig scheld Brainless nooit.......quote:Op maandag 12 februari 2007 18:17 schreef Black_king het volgende:
Bart vindt Huub een vervelende man om tegen te discussieren en de scheldwoorden staan hem niet aan....
Spel of echt ?
Irritant he!!quote:Op maandag 12 februari 2007 18:18 schreef petraa het volgende:
bewerkstelligen, bewerkstelligen, bewerkstelligen.
Yep, ik vrees het ook. Jammer hoor. Hij wil er iemand uit, maar dat gaat nooit gebeuren als hij zich zo blijft opstellen.....quote:Op maandag 12 februari 2007 18:18 schreef itsme het volgende:
[..]
echt.
Bart heeft altijd achter Natasia en Brian gestaan, vergeet dat niet.
Schrappen dat woord uit de van Dalequote:Op maandag 12 februari 2007 18:18 schreef petraa het volgende:
bewerkstelligen, bewerkstelligen, bewerkstelligen.
Bart probeert iedereen te naaien, hij eet van 2 walletjes. Leuk te zien dat hij weer strategisch bezig is. Zowel Bart als Huub spelen nu dubbelspel.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:19 schreef Kinga het volgende:
Oh god, Huub wordt zo genaaid.
Op zich kon hij er nog wel één verwachten natuurlijk. Huub probeert met dit "kleinigheidje" Bart uit.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:19 schreef Kinga het volgende:
Oh god, Huub wordt zo genaaid.
Toch heb ik het idee dat Huub tegen bart opziet.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Op zich kon hij er nog wel één verwachten natuurlijk. Huub probeert met dit "kleinigheidje" Bart uit.
Maar ik vrees dat Bart met Huub mee zal gaan om vertrouwen te krijgen.
Bij een iemand eruitstemmen zal hij Huub dit gaan voorhouden. Voor wat hoort wat Huub. "Quid pro quo"
Maar Huub is toch veel slimmer dan Bart, dus dat gaat wel goed komen.....![]()
In letterlijke zin zeker.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat Huub tegen bart opziet.
ik weet het niet, Huub lult soms gewoon té veel en is té eerlijk denk ikquote:Op maandag 12 februari 2007 18:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Op zich kon hij er nog wel één verwachten natuurlijk. Huub probeert met dit "kleinigheidje" Bart uit.
Maar ik vrees dat Bart met Huub mee zal gaan om vertrouwen te krijgen.
Bij een iemand eruitstemmen zal hij Huub dit gaan voorhouden. Voor wat hoort wat Huub. "Quid pro quo"
Maar Huub is toch veel slimmer dan Bart, dus dat gaat wel goed komen.....![]()
En ik nog minder.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:24 schreef Charmian het volgende:
ik snap er echt geen ene pepernoot meer van
Nee, opzien niet. Huub volgt volledig zijn eigen koers. maar hij heeft el respect voor de eerlijkheid van Bart. En hij weet dat Bart de sleutel is om B&N eruit te krijgen....quote:Op maandag 12 februari 2007 18:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat Huub tegen bart opziet.
Ja inderdaad. Als je het echt slim wilt spelen, weet je ook wanneer je je mond dicht moet houden.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik weet het niet, Huub lult soms gewoon té veel en is té eerlijk denk ik
ik nu ook niet meerquote:Op maandag 12 februari 2007 18:24 schreef Charmian het volgende:
ik snap er echt geen ene pepernoot meer van
Om het vertrouwen van huub te krijgen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:28 schreef noa84 het volgende:
Ok, dus wat betreft het Amanda-valentijnplan gaat Bart nog wel met Huub mee.
Ik ook niet.... Bart speelt het wel slim, moet ik toegevenquote:
Zou kunnen. Ik heb echt helemaal geen idee welke kant Bart nou opgaat.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Om het vertrouwen van huub te krijgen.
Volgens mij gaat het om hedda (ex van huub)quote:Op maandag 12 februari 2007 18:29 schreef Sporti het volgende:
O god nou wil die Brian opeens een ex uitnodigen, na het zien van 4 maanden beelden is die vast verhuisd met onbekende bestemming
Ik hoor het Huub al zeggen, et tu Bart?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:26 schreef robert2006 het volgende:
heeft ook aan zijn plan zitten werken wat een positieve wending krijgt, jezus je zal maar in zo'n huis zitten,.....het lijkt het oude Rome wel!
Klopt...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:29 schreef tipsch het volgende:
Overigens, Natasia weet volgens mij niet dat Armando de valantijnstractatie gaat krijgen, of wel?
Dat is wel te hopen maar ik twijfel daar dus aanquote:Op maandag 12 februari 2007 18:30 schreef gomi het volgende:
als huub sylvia opgeeft voor een pact met bart, graaft hij zijn eigen graf. Ik denk dat huub dat inzichjt ook wel heeft
We weten nu wel zeker waar hij staat en dat is nog steeds aan de rotte kantquote:Op maandag 12 februari 2007 18:32 schreef beequeen het volgende:
Wat een grapjas is BoerBart ook, hij pakt de telefoon en vraagt een week vakantie omdat ie tegen een stoelpoot heeft aangetrapt, ik lig in een deuk![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |