Gewoon terug lezen de volgende keer he.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:47 schreef Justhenk het volgende:
Dankuwel. Alles wat ik wou weten!
Ben bang van nietquote:Op maandag 12 februari 2007 17:49 schreef Charmian het volgende:
En wat is Bart nu dan aan het doen? Hoort dat bij de afsprakentussen hem enHuub?
Huub voegde er aan toe dat als Tessa daar zat 'ze' wel iets aan het voorbereiden waren. Dat zou hij nooit over Natasia gezegd hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze Natasia zei 'zoiets van Natasia zit daar gewoon achter'.
Volgens mij kan hij dat niet. Een man en man een woord een woord, kwam recht uit zijn hart, eerder...quote:Op maandag 12 februari 2007 17:48 schreef Kinga het volgende:
bart liegt.
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:51 schreef Cungy het volgende:
Bart is naief en gaat alleen uit van het goede van de mens.
Huub heeft het gevoel dat Bart de enige is die eerlijk is.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:50 schreef blomst het volgende:
Huub is te goed gelovig t.o. bart.
Ik vraag me af of Huub Bart volledig vertrouwde, het gemak waarmee hij zei Sylvia te willen offeren zei mij dat dat niet zo was (en Bart wellicht ook)quote:Op maandag 12 februari 2007 17:51 schreef itsme het volgende:
Tja bewijs dat Bart vertrouwen niet slim was van ons huubje. Hoop dat hij er snel maar zonder schade achter komt.
Het kan evengoed dat Bart vertrouwen van Natasia wil hebben om er voor te zorgen dat ze niet met Brian meegaat - en daardoor de gunning aan Amanda blokkeert.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:51 schreef itsme het volgende:
Tja bewijs dat Bart vertrouwen niet slim was van ons huubje. Hoop dat hij er snel maar zonder schade achter komt.
Ja ik ook, iemand een idee?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:51 schreef Curious-PB het volgende:
Vraag me wel af wat Bart's masterplan dan is?![]()
dat zegt hij inderdaad. JORIS let op en schrijf dit tussen de lijnen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Bart zegt volgens mij min of meer dat zijn pact met Huub dikke nep is. Ik denk dat het daar over ging.
Zou ook best kunnen hoor, maar ze zaten zo te fluisteren.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub voegde er aan toe dat als Tessa daar zat 'ze' wel iets aan het voorbereiden waren. Dat zou hij nooit over Natasia gezegd hebben.
Ik schrik van mezelf, maar dat was ook het eerste waar in aan dacht ja.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Huub Bart volledig vertrouwde, het gemak waarmee hij zei Sylvia te willen offeren zei mij dat dat niet zo was (en Bart wellicht ook)
Maarre........ Huub is toch zo naar dat scheidsrechters examen?? Kan iemand hem ff inseinen???
hoe kom je daar toch bij? onzinquote:Op maandag 12 februari 2007 17:50 schreef noa84 het volgende:
Oh-oh, en dan laat Huub Sylvia ook nog vallen...
vanavond is er nog geen wegstemmingquote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef Ebinas het volgende:
Misschien kijk ik vanavond maar niet, weet niet of ik dit wel wil zien.
Zie geen zenuwachtig icoontje, anders had ik die geplaatst
Er lopen op dit moment wat dingen door elkaar, ik denk niet dat IEMAND het nog begrijpt, ik in ieder geval niett, maar ja, ben ook blondquote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef Black_king het volgende:
Ik snap geen jota van het plan van Bart....Wat wil hij nou ????
Dat is het lastige van Bart. Hij houdt al zijn plannetjes in zijn hoofdquote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef Black_king het volgende:
Is me iets te ver.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:55 schreef FSR het volgende:
Gaat er nog iemand naar Rotterdam bij Huub kijken
Dat heeft hij dus ook niet gezegd. Hij weet ook dat Huub het anders vrij snel te horen krijgt. Maar ales wijst er volgens mij op dat zijn plotselinge 'vriendschap' met Huub (die hij weken en weken neerbuigend Joep heeft genoemd) NEP is.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef Black_king het volgende:
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maarre........ Huub is toch zo naar dat scheidsrechters examen?? Kan iemand hem ff inseinen???
bart gaat er van uit dat huub Sil weg gaat stemmen? en dan is Huub zelf aan de beurt?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er lopen op dit moment wat dingen door elkaar, ik denk niet dat IEMAND het nog begrijpt, ik in ieder geval niett, maar ja, ben ook blond![]()
![]()
![]()
Waar zit hij precies ??? bij die honkbaltoestand naast blijdorp ??????quote:Op maandag 12 februari 2007 17:55 schreef FSR het volgende:
Gaat er nog iemand naar Rotterdam bij Huub kijken
Huub heeft IMHO niet zozeer een zwak voor Bart, Bart is gewoon de enige die wel bereid is spelletjes te spelen EN ook nog een keer intelligent genoeg is om ze te kunnen spelen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik schrik van mezelf, maar dat was ook het eerste waar in aan dacht ja.![]()
Die lul merkt dat Huub een beetje een zwak voor hem heeft en probeert hem daarmee te pakken. Zo dom zal Huub toch niet zijn..... toch?
Heeft ik weet niets ook niet goed gelezen hier.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef petraa het volgende:
[..]
dat zegt hij inderdaad. JORIS let op en schrijf dit tussen de lijnen.
Ik vrees het ook, die heeft ooit een pact met Brain gesloten, en kan het niet over zijn hart verkrijgen om dat te breken....quote:Op maandag 12 februari 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft hij dus ook niet gezegd. Hij weet ook dat Huub het anders vrij snel te horen krijgt. Maar ales wijst er volgens mij op dat zijn plotselinge 'vriendschap' met Huub (die hij weken en weken neerbuigend Joep heeft genoemd) NEP is.
op Vol post hij wel gewoon.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:57 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Joris alleen maar zit te lurken hier....
Meldt je gewoon ff, joh....![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze met een vol touwtje kralen gaat doen
sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |