Huub heeft een grote mond, een klein hartje, ze zullen geen vrienden zijn, ze is altijd eerlijk, ze zit hier voor haar doelen en vind het huis lelijk...quote:Op maandag 12 februari 2007 16:18 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Natasia allemaal verteld?
quote:
Zal ik ze maar gewoon weghalen dan ?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:18 schreef BONG4002 het volgende:
S3+4 zijn overigens nog steeds potdicht
Ja erg he?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:19 schreef Elounda het volgende:
Dat stemmetje: ze spreekt haar audio dagboek in... OMG
En ze lult alsof ze het tegen een psychiatrisch kleuterklasje heeft...quote:Op maandag 12 februari 2007 16:19 schreef Elounda het volgende:
Dat stemmetje: ze spreekt haar audio dagboek in... OMG
Dank je.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:19 schreef Elounda het volgende:
Huub heeft een grote mond, een klein hartje, ze zullen geen vrienden zijn, ze is altijd eerlijk, ze zit hier voor haar doelen en vind het huis lelijk...
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
Tegen wie praat Natasia nu?
Audiodagboekquote:Op maandag 12 februari 2007 16:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
Tegen wie praat Natasia nu?
Zij moet zo'n RTL belspelletje gaan doenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze kan gewoon door blijven lullen, daarom blijft ze ook altijd doorkletsen bij ruzies. Er blijven woorden bij haar opkomen.
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424quote:Op maandag 12 februari 2007 16:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb gezocht naar dat voice over filmpje, heb je een linkje?
Hier idemquote:Op maandag 12 februari 2007 16:26 schreef itsme het volgende:
Ik heb echt nog geen een keer naar het audio dagboek gelusiterd op de Talpa site![]()
Maar.... daar is sinds twee dagen een beetje verandering in gekomen.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je.
Ik blijf het elke keer weer opzienbarend vinden hoezeer Natasia in haar eigen eerlijkheid blijft geloven. Je zou bijna respect krijgen voor zo'n standvastigheid. Bijna.
Kun je die niet zien op kanalenkiezer.nl toevallig?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:30 schreef HiDiHo het volgende:
OPROEP:
Wie kan TV Oldenzaal ontvangen en kan er een filmpje van maken ??
(ik wil eigenlijk wel het eindresultaat zien)
Absoluut!quote:Op maandag 12 februari 2007 16:31 schreef schizolientje het volgende:
Is het weer tijd voor zijn pilletjes?
Ik heb het filmpje nog maar eens op mijn gemak teruggekeken, dubbel genietenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar.... daar is sinds twee dagen een beetje verandering in gekomen.
Ze stond gisteren toch echt met die grote rotsmoel vol tanden, toen Huub haar bleef doorzagen over de tegenstrijdigheid tussen de tranen bij haar afscheidsrede van Nena, en de rotzooi die ze ervoor en erna over haar uitkraamde.
Ze heeft nu Bart en Brian nodig af en toen, en klaagt jammerlijk als ze niet geholpen wordt door hun. Dat is de eerste stap richting een totale ineenstorting.![]()
quote:
Hij gaat voor omdat dat hoort. een man hoort voor een vrouw de trap op te lopen, ivm mogelijke inkijk bij het dragen van een rok.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:33 schreef nlboy het volgende:
HahaHuub: 'Ik ga voor, normaal gaan meisjes eerst. Maar jij komt uit twente.'
wat was de reden daarvoor dan ?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:34 schreef GoldenGuy het volgende:
Brian heeft toch met een handdoek het filmen van bepaalde camerahoeken onmogelijk gemaakt afgelopen nacht? Waarom zit hij er nog in?????
Aha oke, ik snap 'm.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij gaat voor omdat dat hoort. een man hoort voor een vrouw de trap op te lopen, ivm mogelijke inkijk bij het dragen van een rok.
Ben het er mee eens .. minimaal een sanctie of eigenlijk gelijk verwijderen.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:34 schreef GoldenGuy het volgende:
Brian heeft toch met een handdoek het filmen van bepaalde camerahoeken onmogelijk gemaakt afgelopen nacht? Waarom zit hij er nog in?????
Regie is en blijft gewoon de baasquote:Op maandag 12 februari 2007 16:35 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
We mogen weer eens iets niet horen, losers
Omdat hij zich om drie uur 's nachts aan het aftrekken was in de douche en dit niet met de hele wereld wilde delen.quote:
Handdoek voor de spiegel, niet een cam. Hij loopt zich voor te bereiden op een gewelddadige confrontatie. Hij wil huub hoe dan ook uit de tent lokken. Of met Hedda of z'n zusje. Waar ie zelf over in zit is hoe hij zelf kalm kan blijven, moet natuurlijk niet de eerste klap uitdelen bij het duwen en trekken. Heeft natuurlijk meer ervaring met het over de kling jagen van vrouwen dan mannen......quote:Op maandag 12 februari 2007 16:34 schreef GoldenGuy het volgende:
En dat zonder waarschuwingquote:
Volgens mij nietquote:Op maandag 12 februari 2007 16:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kun je die niet zien op kanalenkiezer.nl toevallig?
GMTAquote:
hij stond aan kleine brain te sjorren onder de douche en er werd ingezoomdquote:
ow okquote:Op maandag 12 februari 2007 16:36 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Omdat hij zich om drie uur 's nachts aan het aftrekken was in de douche en dit niet met de hele wereld wilde delen.
Stress, slapeloosheid, slaappillen, constant op je hoede zijn, het wordt m gewoon teveel nu en ik vind echt dat er ingegrepen moet wordenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom is Brian toch altijd zo moe?
Hij moet eigenlijk al een sanctie krijgen ... wil ik eigenlijk ook wel bij de redactie neerleggen.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:36 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Handdoek voor de spiegel, niet een cam. Hij loopt zich voor te bereiden op een gewelddadige confrontatie. Hij wil huub hoe dan ook uit de tent lokken. Of met Hedda of z'n zusje. Waar ie zelf over in zit is hoe hij zelf kalm kan blijven, moet natuurlijk niet de eerste klap uitdelen bij het duwen en trekken. Heeft natuurlijk meer ervaring met het over de kling jagen van vrouwen dan mannen......![]()
Geen beelden daarvan? alhoewelquote:Op maandag 12 februari 2007 16:37 schreef korakel het volgende:
[..]
hij stond aan kleine brain te sjorren onder de douche en er werd ingezoomd
Die site doet het bij mij niet hoor...quote:Op maandag 12 februari 2007 16:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kun je die niet zien op kanalenkiezer.nl toevallig?
Ik zeg: ASP (Anti-Social Persoonlijkheidsstoornis)quote:Op maandag 12 februari 2007 16:30 schreef Katewalker het volgende:
Er suggereerde hier iemand dat Brian het syndroom van Munchhausen zou hebben, dat is natuurlijk een lachertje van een nitwit.
Ik zeg, Brian is een psychopaat.
Een psychopaat heeft geen schuldgevoel en kent geen medeleven. Hij is een vlotte prater, is oppervlakkig, charmant, onverantwoordelijk, manipulatief en impulsief. Hij is narcistisch en heeft een opgeblazen zelfbeeld. De psychopaat heeft drie belangrijke drijfveren: hij vindt het leuk om mensen pijn te doen, hij wil winnen en hij heeft voortdurend spanning nodig. Je moet psychopaten zien als roofdieren en roofdieren zijn op zoek naar een prooi. De prooi is in dit geval de andere bewoners van de Gouden Kooi.
Nou ben ik geen psychiater en heb een beroep waarbij psychologie wel handig is en roep hier eigenlijk maar wat. Maar Brian is gewoon eng. En dat vind ik hem al vanaf het begin. Ik hoop dat ze hem goed in de gaten houden.
Braaaaaaaaaaajen stinkt dussssssssssquote:Op maandag 12 februari 2007 16:38 schreef Suikeroom het volgende:
wat is een Does?
een hond, een wasruimte, en liefje in het Papiemento dacht ikquote:Op maandag 12 februari 2007 16:38 schreef Suikeroom het volgende:
wat is een Does?
gatver. Nou maak je mij ook bang.quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:38 schreef Suikeroom het volgende:
wat is een Does?
Volgens mij draait dat de hele dag door zijn hoofd.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:37 schreef tipsch het volgende:
is Brian z'n plan met Hedda al aan het voorbereiden? Gaat Henna komen als hij haar uitnodigt?
Ontving hij dan net een telefoontje? wat een griezel.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:42 schreef petraa het volgende:
zou hij soms net telefoontje hebben gekregen dat hij huubs zus en hedda niet mag gebruiken vanavond voor de valentijnsstemming ????
btw Huub is er toch niet bij ??? die moet toch zo weg ???
Dat zeg ik. Psychopaat dus..quote:Op maandag 12 februari 2007 16:39 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik zeg: ASP (Anti-Social Persoonlijkheidsstoornis)
http://nl.wikipedia.org/w(...)oonlijkheidsstoornis
Grappig dat je de zelfde foute diagnose maakt als ikquote:Op maandag 12 februari 2007 16:30 schreef Katewalker het volgende:
Er suggereerde hier iemand dat Brian het syndroom van Munchhausen zou hebben, dat is natuurlijk een lachertje van een nitwit.
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub gaat om 17:30 naar Rotterdam voor zijn examen. Om 21:00 moet de keuze gemaakt zijn voor het valentijns-bezoek. Gaat dat wel samen ?
Ik geloof dat je niet helemaal goed leestquote:Op maandag 12 februari 2007 16:43 schreef FSR het volgende:
[..]
Grappig dat je de zelfde foute diagnose maakt als ik![]()
![]()
![]()
Het ging mij ook meer om de bezorgtheid, daar ik uit ervaring weet en zie hoe iemand kan exploderen
(niet mijzelf )...
Ja tvoost staat daar opquote:Op maandag 12 februari 2007 16:39 schreef My_ het volgende:
[..]
Die site doet het bij mij niet hoor...![]()
![]()
Ja, dat vermoeden heb ik ookquote:Op maandag 12 februari 2007 16:44 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Plan van brainles valt dus nu al in duigen![]()
![]()
zei ze net na het interview ook al tegen huub, ze zei ik zou wel achter de schermen willen werken.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Er is dus al aan haar gevraagd of ze wil blijven. Dat zei Huub net
Je moet wel de code invoeren, of is dit een open deur?quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet wel de code invoeren, of is dit een open deur?![]()
Oh het is Bart..... Oeps Ja, ik keek ook 1 sec. omdat veel saaier dan deze stream niet mogelijk is.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:43 schreef GoldenGuy het volgende:
oh nu gaat Brian onder de zonnebank omdat je daar ook (stiekem) kan slapen.
Was tegen Blomstquote:
open bij regionaal oost aan klikkenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet wel de code invoeren, of is dit een open deur?![]()
Duschi.........quote:Op maandag 12 februari 2007 16:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hoe zeg je herdershond in het pappiamento?
Weet jij haar tel.nr. of Hyves ???quote:Op maandag 12 februari 2007 16:49 schreef BwennieBren het volgende:
We kunnen natuurlijk Hedda waarschuwen![]()
Zei hij dat? Tegen wie?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:36 schreef PokerJoker het volgende:
Hij loopt zich voor te bereiden op een gewelddadige confrontatie.
eune toffe peer.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:38 schreef Suikeroom het volgende:
wat is een Does?
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Weet jij haar tel.nr. of Hyves ???
Ik vind hem echt heel gevaarlijk, die man staat echt op ontploffen.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Toe maar Brian, spring maar uit het raam!
Ik diagnosticeer niet..ik roep maar wat, dat zei ik toch?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:43 schreef FSR het volgende:
[..]
Grappig dat je de zelfde foute diagnose maakt als ik![]()
![]()
![]()
Het ging mij ook meer om de bezorgtheid, daar ik uit ervaring weet en zie hoe iemand kan exploderen
(niet mijzelf )...
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:49 schreef Leandra het volgende:
Het staat wel heel vaag, zo'n tabblad met COS 404 in beeld....... krijg er zo'n foutmelding gevoel van.
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:49 schreef Leandra het volgende:
Het staat wel heel vaag, zo'n tabblad met COS 404 in beeld....... krijg er zo'n foutmelding gevoel van.
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei hij dat? Tegen wie?
Moet-ie nodig doen, met z'n slaaptekort. Hij beseft van zichzelf blijkbaar niet hoe makkelijk hij over de rooie te krijgen is, zeker nu.
Brian: "Hedda is een hoer."
Huub: "Je bent in de wat met je moeder. Dát is een lelijke stink-temeier. Ze is zo smerig dat er ratten uit haar kut komen lopen, en eentje daarvan heet Brian! Pakmedan, pakmedan!"![]()
en toch ben je nog in leven?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:22 schreef Kinga het volgende:
Ik heb me net kapot gelachen om dat voice over filmpje op youtube...
Gelukkig, dan ben ik niet de enigequote:Op maandag 12 februari 2007 16:51 schreef PokerJoker het volgende:
die kwam bij mij ook onbewust door
LOL.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:50 schreef Gert het volgende:
Huub: "Je bent in de wat met je moeder. Dát is een lelijke stink-temeier. Ze is zo smerig dat er ratten uit haar kut komen lopen, en eentje daarvan heet Brian! Pakmedan, pakmedan!"![]()
beroeps- cq hobby- cq verslavingsdeformatie???quote:Op maandag 12 februari 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben ik niet de enige![]()
Tijd voor een scherpe naald.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel gevaarlijk, die man staat echt op ontploffen.
Komt wel goed.. Joris was vandaag even op V-O-L en de fam houd alles goed in de gaten.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Weet jij haar tel.nr. of Hyves ???
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei hij dat? Tegen wie?
Moet-ie nodig doen, met z'n slaaptekort. Hij beseft van zichzelf blijkbaar niet hoe makkelijk hij over de rooie te krijgen is, zeker nu.
Huub: "Je bent in de war met je moeder. Dát is een lelijke stink-temeier. Ze is zo smerig dat er ratten uit haar kut komen lopen, en eentje daarvan heet Brian! Pakmedan, pakmedan!"![]()
In mijn geval niet eensquote:Op maandag 12 februari 2007 16:53 schreef PokerJoker het volgende:
beroeps- cq hobby- cq verslavingsdeformatie???![]()
Aaah okidokie..quote:Op maandag 12 februari 2007 16:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik diagnosticeer niet..ik roep maar wat, dat zei ik toch?
Je bezorgdheid deel ik.![]()
Er is een hersencel op z,n plaats gevallen.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda merkt nu ook op dat Huub niet bij de stemming zal zijn.
haar enige hersencelquote:Op maandag 12 februari 2007 16:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Er is een hersencel op z,n plaats gevallen.
ben jij de broer van Michel?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hoe zeg je dat je geen Afrikaans kunt praten in Pappimental?
Eindelijkquote:Op maandag 12 februari 2007 16:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Er is een hersencel op z,n plaats gevallen.
Brian is met zijn opmerkingen over de zus van Huub al te ver heen hoor, ik vind dat echt niet kunnen.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:55 schreef FSR het volgende:
Aaah okidokie..![]()
Maar ik zie aan hem dat hij een beetje op is, en dat maakt me zorgen...
als hij knapt, gaat het hard...
Als voorbeeldje was het schelden en gooien en schoppen in de private...
Omdat hij wakker moest blijven van de redactie...
Wat als dit op een persoon gericht wordt.....!
Nicequote:
Precies, Dat is me ook al opgevallen. Dat Natasia nooit wordt aangepakt op dat feit.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian is met zijn opmerkingen over de zus van Huub al te ver heen hoor, ik vind dat echt niet kunnen.
Daar moeten de bewoners maar op aangesproken worden.
Wat dat betreft heb ik nog heel veel respect voor het feit dat niemand Natasia haar nog met haar kinderen gepakt heeft, Brian en Natasia zijn mensen die als eerste dat soort laag-bij-de-grondse opmerkingen (zouden) plaatsen en tegen hen gebeurt het juist niet.
Mooi plaatjequote:
Daar heb je denk ik helemaal gelijk in. Als die gozer 'para' wordt, dan valt er heel wat 'motherfocking shit' te 'rapporteren'.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:55 schreef FSR het volgende:
Maar ik zie aan hem dat hij een beetje op is, en dat maakt me zorgen...
als hij knapt, gaat het hard...
Misschien dat wij daar ook last van zouden krijgen als we daar in huis zaten..quote:Op maandag 12 februari 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
Ik geloof mijn oren wederom niet, morgen , donderdag, nee woensdag, DaMn wanneer is het nou echt Valentijn, ik raak helemaal in de war![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk is er dan binnen 10 seconden security aanwezig om die griezel onschadelijk te maken.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:55 schreef FSR het volgende:
Wat als dit op een persoon gericht wordt.....!
Da's een Groninger!quote:Op maandag 12 februari 2007 17:01 schreef PokerJoker het volgende:
Huub wil er een tukker in, is dit niet wat?
[afbeelding]
Ja iid, net een hoertjequote:Op maandag 12 februari 2007 17:01 schreef pluisje78 het volgende:
vind huub wel bij die vrouw passen
Leuke foto. Leuk meisje ook.quote:
Nog enger, zegt deze fries.....quote:
En dan zou je het aanpakken van Natasia op het feit dat ze haar kinderen laat stikken nog kunnen scharen onder de noemer "hoort bij het spel" maar ik snap echt niet wat het beschadigen van de reputatie van Hedda (door Nathanael) of van de zus van Huub (door Brian) met het spel temaken heeft.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:00 schreef itsme het volgende:
Precies, Dat is me ook al opgevallen. Dat Natasia nooit wordt aangepakt op dat feit.
Zij heeft echt zoveel meer klasse. Als je dat nou over Amoebe zou zeggen, dan begreep ik het wel.quote:
OMG.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:03 schreef noa84 het volgende:
Huhh? Gaat Huub z'n stem aan Amanda geven??
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op een of andere manier raakte haar bezoek Huub ......
[afbeelding]
Zou wel leuk zijn, komt er eindelijk een beetje vuurwerk tussen die twee...quote:Op maandag 12 februari 2007 17:04 schreef itsme het volgende:
[..]
OMG.
Straks krijgt die doos het uitje.
Of wordt natasia dan books en gunt het amanda niet?
Mi noe takkie takkie Afri.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hoe zeg je dat je geen Afrikaans kunt praten in Pappimental?
Ze past helemaal niet bij huub, want ze hoeft geen vent die het bed deelt met prostituees.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:03 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Zij heeft echt zoveel meer klasse. Als je dat nou over Amoebe zou zeggen, dan begreep ik het wel.
Laat Amanda maar het uitje krijgen. Des te groter is mijn leedvermaak als Rogier vriendelijk bedankt voor deze twijfelachtige eer.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:04 schreef itsme het volgende:
OMG.
Straks krijgt die doos het uitje.
Of wordt natasia dan boos en gunt het amanda niet?
Ze willen amanda naar zich toe trekken. En huub heeft gezegd je krijgt hem omdat je dan met rogier kan praten over zdngmw en brainles, zodat je hoort hoe ze w3erkelijk zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:09 schreef itsme het volgende:
Wat is het plan dan precies?
Ze gunnen het allemaal aan Amanda? Of is het meer dat ze het niet gunnen aan Natasia?![]()
De bedoeling is dat Rogier aan Amanda gaat vertellen wat Natasia achter haar rug om zegt tegen Brianquote:Op maandag 12 februari 2007 17:09 schreef itsme het volgende:
Wat is het plan dan precies?
Ze gunnen het allemaal aan Amanda? Of is het meer dat ze het niet gunnen aan Natasia?![]()
Ja Getverquote:Op maandag 12 februari 2007 17:11 schreef Black_king het volgende:
Likte Amanda nu echt aan de pannenkoek ?
Ja dat wel, maar huub heeft niet zo over haar lopen lullen als Zdngmw en trouwens ik denk dat Rogier niet komt.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:11 schreef scanman01 het volgende:
Maar Huub, dit hoort Rogier dus ook, dat het allemaal afspraak is om er zelf beter van te worden.
Schijnbaar kwam het plan zelfs van Bart,quote:Op maandag 12 februari 2007 17:10 schreef petraa het volgende:
Bart is het zo te zien eens met het plan.
Volgens mij komt die vriend van haar nooit op het internet. Die heeft volgens mij niets te zeggen in die relatie.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De bedoeling is dat Rogier aan Amanda gaat vertellen wat Natasia achter haar rug om zegt tegen Brian
Ook toen de relatie nog intact was, heeft hij al te kennen gegeven helemaal niets met DGK te maken te willen hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:12 schreef mootie het volgende:
Rogier is niet eens zeker van de relatie, kan me niet voorstellen dat ie ook nog met zn gezicht op tv wil. En Amanda heeft ook al aangegeven dat ze sex met hem wil dan. Rogier, laat maar!
Nul.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
Maar hoe groot is de kans dat Amanda hem van Brian en Natasia ook krijgt?
ik vermoedt dat dat lekker broertje van em ergens iets heeft gelezen en toen op zoek is gegaan naar compromiterend materiaal. wel knap dat ie dat heeft geveonden dan. of brian heeft een paris hilton met een lijntje zo gefotosoeped dat ze op hedda lijkt, kan ook natuurlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 17:09 schreef mootie het volgende:
Even off topic: Hoe is Brian in hemelsnaam aan een foto van de zus van Huub gekomen? En dan nog wel een 'inciminerende' foto. Ik bedoel, je googled tussen het porno kijken niet even op 'zus huub lijntje' ofzo. @@
Hij draaide al aardig om tijdens dat telefoongesprek met Amanda en wilde zelfs een nieuwe brief schrijven.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar huub heeft niet zo over haar lopen lullen als Zdngmw en trouwens ik denk dat Rogier niet komt.
En zelfs dan lukt het plan van Huub. Hij heeft haar de kans immers gegund en gewaarschuwd voor Natasia en Brian. Het kwartje zal echt wel vallen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij komt die vriend van haar nooit op het internet. Die heeft volgens mij niets te zeggen in die relatie.
Dat plan gaat mislukken![]()
Volgens mij gaat het meer op nataas en amoebe tegenover elkaar te krijgen, is zo in ieder geval makkelijk te realiseren. denk dat huub wel weet de rog niet komt. is denk ik niet goed voor business van rogggquote:Op maandag 12 februari 2007 17:14 schreef doesss het volgende:
[..]
Nul.
Dat is juist het punt.
Dan ziet Amandel waar haar vrienden zitten en waar ze in ieder geval niet zitten![]()
Het kan nog steeds bluf zijn, maar hij heeft het er al wel vaker over gehad.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:09 schreef mootie het volgende:
Even off topic: Hoe is Brian in hemelsnaam aan een foto van de zus van Huub gekomen? En dan nog wel een 'inciminerende' foto. Ik bedoel, je googled tussen het porno kijken niet even op 'zus huub lijntje' ofzo. @@
Examen doen, dacht ik.. vraag me niet welk examen..quote:Op maandag 12 februari 2007 17:15 schreef DoomiNL het volgende:
Waar gaat huub naar toe tot 11uur?
Aaaaaaaaah de buitengewoon volwassen broer die Huub geen hand wilde geven in de Zebra. Hoezo realiteit en spel verwarren.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:14 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ik vermoedt dat dat lekker broertje van em ergens iets heeft gelezen en toen op zoek is gegaan naar compromiterend materiaal. wel knap dat ie dat heeft geveonden dan. of brian heeft een paris hilton met een lijntje zo gefotosoeped dat ze op hedda lijkt, kan ook natuurlijk
scheidsrechter examen voor honkbalquote:Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef Elounda het volgende:
[..]
Examen doen, dacht ik.. vraag me niet welk examen..
Scheidsrechter?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef Elounda het volgende:
[..]
sterker nog amanda heeft een keer gevraagd, nadat hij gezegd had dat hij niks met het programma te maken wilde hebben. Hij heeft toen beloofd dat als zij genoeg punten had , hij zou komen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij draaide al aardig om tijdens dat telefoongesprek met Amanda en wilde zelfs een nieuwe brief schrijven.
Dus de kans dat hij wel komt is volgens mij best wel aanwezig.
Iets met honkbalquote:Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat was het, ja bedankt Peetraquote:Op maandag 12 februari 2007 17:17 schreef petraa het volgende:
[..]
scheidsrechter examen voor honkbal
Ah okquote:Op maandag 12 februari 2007 17:17 schreef petraa het volgende:
[..]
scheidsrechter examen voor honkbal
Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:17 schreef 2live het volgende:
sterker nog amanda heeft een keer gevraagd, nadat hij gezegd had dat hij niks met het programma te maken wilde hebben. Hij heeft toen beloofd dat als zij genoeg punten had , hij zou komen.
Zal wel in het all-inclusive pakket van Resort DGK zitten toch?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:18 schreef DoomiNL het volgende:
[..]
Ah okMaar kost hem dat geen punten?
Tuurlijk komt die gozer niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het meer op nataas en amoebe tegenover elkaar te krijgen, is zo in ieder geval makkelijk te realiseren. denk dat huub wel weet de rog niet komt. is denk ik niet goed voor business van roggg
ik vind dit wel harde tv, ze gaan veeel verder dan bigbrother, volgsn mij kun je inderdaad later als je niet oppast flinke mentale schade krijgen, en dan heb ik het niet alleen over natas en brian, ook de anderen helaas,...quote:Op maandag 12 februari 2007 17:08 schreef FSR het volgende:
een spel is een spel.
Dat speel je met capabele mensen die sterk staan.
Maar als er 1 mentaal aan kapot gaat, en sterker nog "kalmerende tabletten" moet gaan nemen om "in de game te blijven" gaat mij iets te ver.
Leuk tv maken, ten kosten van iemands leven die beschadigd is....
rijlessen toch ook niet?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:18 schreef DoomiNL het volgende:
[..]
Ah okMaar kost hem dat geen punten?
En als ie wel op internet komt en een beetje uitzoekt, weet ie ook dat Bart en Huub Amanda als eerste eruit willen stemmen...quote:Op maandag 12 februari 2007 17:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij komt die vriend van haar nooit op het internet. Die heeft volgens mij niets te zeggen in die relatie.
Dat plan gaat mislukken![]()
Hij lag onder de zonnebank, maar hij is zojuist weer teruggekomen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:19 schreef Veulen het volgende:
Waar is bartje eigenlijk?
edit: laat maar de regie laat hem al zien.
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:14 schreef doesss het volgende:
[..]
Nul.
Dat is juist het punt.
Dan ziet Amandel waar haar vrienden zitten en waar ze in ieder geval niet zitten![]()
Eens, vind ik ook..quote:Op maandag 12 februari 2007 17:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind dit wel harde tv, ze gaan veeel verder dan bigbrother, volgsn mij kun je inderdaad later als je niet oppast flinke mentale schade krijgen, en dan heb ik het niet alleen over natas en brian, ook de anderen helaas,...
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:17 schreef 2live het volgende:
[..]
sterker nog amanda heeft een keer gevraagd, nadat hij gezegd had dat hij niks met het programma te maken wilde hebben. Hij heeft toen beloofd dat als zij genoeg punten had , hij zou komen.Dit was wel voor de brief.
Met kids bij buitenvrouw,quote:Op maandag 12 februari 2007 17:18 schreef scanman01 het volgende:
Waar is Wilgo nu eigenlijk. Bij zijn buitenvrouw? Of zit hij weer bij de kids van Natasia?
Misschien is het wel handig dat ze het ff checkt van tevoren... Of is dat teveel gevraagd van haar intelligentie ?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:19 schreef doesss het volgende:
[..]
Tuurlijk komt die gozer niet.
Heel die brief komt er op neer dat ie rust wil, voor zichzelf en voor z'n kiddie dus komt ie op zeker niet naar dat hutje.
Alleen het feit dat amandelletje dat totaal niet begrijpt is natuurlijk, wat zal ik zeggen, een beetje jammer.![]()
Jewel.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:21 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk he belangrijkste doel van het plan......
Maar Bart die Brian in de steek gaat laten, dat zie ik nog niet zo snel gebeuren...
Stemming uitgesteld tot 22:00u
Frappant was ook wel dat degene aan de telefoon eerst vroeg naar Nena, maar zichzelf snel corrigeerde.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:25 schreef Justhenk het volgende:
Word gebeld huub neemt op.
"Is dat die met die ruitjesbloes?(amanda_O-)"
Verder is er een stagair met de camera's aan het spelen ofzo, tollen in de ronte.
Ow hoorde ik niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Frappant was ook wel dat degene aan de telefoon eerst vroeg naar Nena, maar zichzelf snel corrigeerde.
O was het maar waar.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:29 schreef Justhenk het volgende:
[..]
Ow hoorde ik niet.
Zou haar zus erin komen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |