Maar.... daar is sinds twee dagen een beetje verandering in gekomen.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je.
Ik blijf het elke keer weer opzienbarend vinden hoezeer Natasia in haar eigen eerlijkheid blijft geloven. Je zou bijna respect krijgen voor zo'n standvastigheid. Bijna.
Kun je die niet zien op kanalenkiezer.nl toevallig?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:30 schreef HiDiHo het volgende:
OPROEP:
Wie kan TV Oldenzaal ontvangen en kan er een filmpje van maken ??
(ik wil eigenlijk wel het eindresultaat zien)
Absoluut!quote:Op maandag 12 februari 2007 16:31 schreef schizolientje het volgende:
Is het weer tijd voor zijn pilletjes?
Ik heb het filmpje nog maar eens op mijn gemak teruggekeken, dubbel genietenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar.... daar is sinds twee dagen een beetje verandering in gekomen.
Ze stond gisteren toch echt met die grote rotsmoel vol tanden, toen Huub haar bleef doorzagen over de tegenstrijdigheid tussen de tranen bij haar afscheidsrede van Nena, en de rotzooi die ze ervoor en erna over haar uitkraamde.
Ze heeft nu Bart en Brian nodig af en toen, en klaagt jammerlijk als ze niet geholpen wordt door hun. Dat is de eerste stap richting een totale ineenstorting.![]()
quote:
Hij gaat voor omdat dat hoort. een man hoort voor een vrouw de trap op te lopen, ivm mogelijke inkijk bij het dragen van een rok.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:33 schreef nlboy het volgende:
HahaHuub: 'Ik ga voor, normaal gaan meisjes eerst. Maar jij komt uit twente.'
wat was de reden daarvoor dan ?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:34 schreef GoldenGuy het volgende:
Brian heeft toch met een handdoek het filmen van bepaalde camerahoeken onmogelijk gemaakt afgelopen nacht? Waarom zit hij er nog in?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |