Aha oke, ik snap 'm.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij gaat voor omdat dat hoort. een man hoort voor een vrouw de trap op te lopen, ivm mogelijke inkijk bij het dragen van een rok.
Ben het er mee eens .. minimaal een sanctie of eigenlijk gelijk verwijderen.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:34 schreef GoldenGuy het volgende:
Brian heeft toch met een handdoek het filmen van bepaalde camerahoeken onmogelijk gemaakt afgelopen nacht? Waarom zit hij er nog in?????
Regie is en blijft gewoon de baasquote:Op maandag 12 februari 2007 16:35 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
We mogen weer eens iets niet horen, losers
Omdat hij zich om drie uur 's nachts aan het aftrekken was in de douche en dit niet met de hele wereld wilde delen.quote:
Handdoek voor de spiegel, niet een cam. Hij loopt zich voor te bereiden op een gewelddadige confrontatie. Hij wil huub hoe dan ook uit de tent lokken. Of met Hedda of z'n zusje. Waar ie zelf over in zit is hoe hij zelf kalm kan blijven, moet natuurlijk niet de eerste klap uitdelen bij het duwen en trekken. Heeft natuurlijk meer ervaring met het over de kling jagen van vrouwen dan mannen......quote:Op maandag 12 februari 2007 16:34 schreef GoldenGuy het volgende:
Brian heeft toch met een handdoek het filmen van bepaalde camerahoeken onmogelijk gemaakt afgelopen nacht? Waarom zit hij er nog in?????
En dat zonder waarschuwingquote:
Volgens mij nietquote:Op maandag 12 februari 2007 16:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kun je die niet zien op kanalenkiezer.nl toevallig?
GMTAquote:
hij stond aan kleine brain te sjorren onder de douche en er werd ingezoomdquote:
ow okquote:Op maandag 12 februari 2007 16:36 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Omdat hij zich om drie uur 's nachts aan het aftrekken was in de douche en dit niet met de hele wereld wilde delen.
Stress, slapeloosheid, slaappillen, constant op je hoede zijn, het wordt m gewoon teveel nu en ik vind echt dat er ingegrepen moet wordenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom is Brian toch altijd zo moe?
Hij moet eigenlijk al een sanctie krijgen ... wil ik eigenlijk ook wel bij de redactie neerleggen.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:36 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Handdoek voor de spiegel, niet een cam. Hij loopt zich voor te bereiden op een gewelddadige confrontatie. Hij wil huub hoe dan ook uit de tent lokken. Of met Hedda of z'n zusje. Waar ie zelf over in zit is hoe hij zelf kalm kan blijven, moet natuurlijk niet de eerste klap uitdelen bij het duwen en trekken. Heeft natuurlijk meer ervaring met het over de kling jagen van vrouwen dan mannen......![]()
Geen beelden daarvan? alhoewelquote:Op maandag 12 februari 2007 16:37 schreef korakel het volgende:
[..]
hij stond aan kleine brain te sjorren onder de douche en er werd ingezoomd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |