Daar heb je denk ik helemaal gelijk in. Als die gozer 'para' wordt, dan valt er heel wat 'motherfocking shit' te 'rapporteren'.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:55 schreef FSR het volgende:
Maar ik zie aan hem dat hij een beetje op is, en dat maakt me zorgen...
als hij knapt, gaat het hard...
Misschien dat wij daar ook last van zouden krijgen als we daar in huis zaten..quote:Op maandag 12 februari 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
Ik geloof mijn oren wederom niet, morgen , donderdag, nee woensdag, DaMn wanneer is het nou echt Valentijn, ik raak helemaal in de war![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk is er dan binnen 10 seconden security aanwezig om die griezel onschadelijk te maken.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:55 schreef FSR het volgende:
Wat als dit op een persoon gericht wordt.....!
Da's een Groninger!quote:Op maandag 12 februari 2007 17:01 schreef PokerJoker het volgende:
Huub wil er een tukker in, is dit niet wat?
[afbeelding]
Ja iid, net een hoertjequote:Op maandag 12 februari 2007 17:01 schreef pluisje78 het volgende:
vind huub wel bij die vrouw passen
Leuke foto. Leuk meisje ook.quote:
Nog enger, zegt deze fries.....quote:
En dan zou je het aanpakken van Natasia op het feit dat ze haar kinderen laat stikken nog kunnen scharen onder de noemer "hoort bij het spel" maar ik snap echt niet wat het beschadigen van de reputatie van Hedda (door Nathanael) of van de zus van Huub (door Brian) met het spel temaken heeft.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:00 schreef itsme het volgende:
Precies, Dat is me ook al opgevallen. Dat Natasia nooit wordt aangepakt op dat feit.
Zij heeft echt zoveel meer klasse. Als je dat nou over Amoebe zou zeggen, dan begreep ik het wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |