Check haar ondertitel voor alternatieven.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
het is toch misshobje?
Ow net als bij moemoe?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:05 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Check haar ondertitel voor alternatieven.
ja, dan kan iedereen er natuurlijk wel van alles van maken, missstophoestje, misspopje, misspoepje, maar het is misshobjequote:Op maandag 12 februari 2007 16:05 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Check haar ondertitel voor alternatieven.
Sterker nog MissHobjequote:Op maandag 12 februari 2007 15:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
het is toch misshobje?
Ow wacht maarquote:
ik doe niet aan hoofdlettersquote:Op maandag 12 februari 2007 16:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sterker nog MissHobje
Maar ben het ondertussen wel gewend die variatie
my lips are sealed.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:41 schreef purplerose het volgende:
Over mij valt er toch nix te roddelen?
quote:
Neenee, da's anders.quote:
Vrij land.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, dan kan iedereen er natuurlijk wel van alles van maken, missstophoestje, misspopje, misspoepje, maar het is misshobje
quote:
Ik heb een neefje en dat heet 'Otje', en dat is ook 'heel speciaal'.quote:
En nou zitquote:Op maandag 12 februari 2007 17:11 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik heb een neefje en dat heet 'Otje', en dat is ook 'heel speciaal'.
brian weet alle pubroddels?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ow wacht maar![]()
waarom denk je dat ik iemand mee hebdie weet er veel meer
![]()
Hopen wij ook...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hopenlijk is het geluid vanavond beter dan vorige week.
Jullie hebben er vertrouwen in, merk ikquote:
Bonnie !quote:Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb jullie verlost van Lemon Tree en er nu al op gestemd. Geen dank..
neeeeeeeeequote:
Ik dacht Bonnie St. Clairequote:Op maandag 12 februari 2007 19:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
neeeeeeeee
ik bedoelde bon je weet wel dat franse woord
en dat heb ik uitgebreid naar bonnie !
Ja hoi, ik ben er niet vanaaf, nu maar IN het topic want je mail lees je toch nietquote:Op maandag 12 februari 2007 20:02 schreef FOKradio het volgende:
Zo!
wat doen die sapjes met je yvonne?quote:Op maandag 12 februari 2007 20:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ben er niet vanaaf, nu maar IN het topic want je mail lees je toch niet
Mja dat zou je wel willen wetenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:10 schreef FamFarmerFan het volgende:
Wat hebben jullie al die tijd dan uitgespookt?![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mja dat zou je wel willen weten![]()
Geloof me.. er zijn GEEN foto's van![]()
Kut.... hadden we het verkeerde steegje zekerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:16 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Nee maar er is daar wel een cam...
He verdorrie en het werkte juistquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb het eerste uur gemist!
Heb je het nog over mijn 'ongelukje' gehad?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
He verdorrie en het werkte juist
Ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Heb je het nog over mijn 'ongelukje' gehad?![]()
Ja m'vrouwquote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:08 schreef MissHobje het volgende:
Ja doe ikenen slinger je msn is aan jah !
Jij hebt dat probleem ook?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ze het niet over je hebben valt het niet zo op dat ze je naam niet uit kunnen spreken.
Kom maar een keer langs, dan heb je alle aandachtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Weet je wat me opvalt?
Ik word opvallend weinig genoemd tijdens die uitzendingen![]()
Terwijl ik toch een top usert ben [afbeelding]
Wat doe ik fout?![]()
Wil je de volgende keer even de groetjes doen?![]()
Dat is overigens in IWOWZ's geval niet zo'n probleem, lijkt mequote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ze het niet over je hebben valt het niet zo op dat ze je naam niet uit kunnen spreken.
sta ik nog steeds in de planning ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:45 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Kom maar een keer langs, dan heb je alle aandacht
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
sta ik nog steeds in de planning ?![]()
Ben er mee bezigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer komt het online ??!!?
En als ze het wel over je hebben, spreken ze het alsnog fout-fouter-foutest uitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Jahquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:57 schreef FOKradio het volgende:
Op de meet bedoel je?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:07 schreef FOKradio het volgende:
Misschien zijn andere FOTters juist schuw
Ik zal volgende keer Freud meesleurenquote:
Oh hihihiquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:45 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Kom maar een keer langs, dan heb je alle aandacht
En MissBliss ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
de vorige keer was Re er anders wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |