Ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Heb je het nog over mijn 'ongelukje' gehad?![]()

Ja m'vrouwquote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:08 schreef MissHobje het volgende:
Ja doe ikenen slinger je msn is aan jah !
Jij hebt dat probleem ook?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ze het niet over je hebben valt het niet zo op dat ze je naam niet uit kunnen spreken.
Kom maar een keer langs, dan heb je alle aandachtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Weet je wat me opvalt?
Ik word opvallend weinig genoemd tijdens die uitzendingen![]()
Terwijl ik toch een top usert ben [afbeelding]
Wat doe ik fout?![]()
Wil je de volgende keer even de groetjes doen?![]()
Dat is overigens in IWOWZ's geval niet zo'n probleem, lijkt mequote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ze het niet over je hebben valt het niet zo op dat ze je naam niet uit kunnen spreken.
sta ik nog steeds in de planning ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:45 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Kom maar een keer langs, dan heb je alle aandacht
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
sta ik nog steeds in de planning ?![]()
Ben er mee bezigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer komt het online ??!!?
En als ze het wel over je hebben, spreken ze het alsnog fout-fouter-foutest uitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Jahquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:57 schreef FOKradio het volgende:
Op de meet bedoel je?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:07 schreef FOKradio het volgende:
Misschien zijn andere FOTters juist schuw
Ik zal volgende keer Freud meesleurenquote:
Oh hihihiquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:45 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Kom maar een keer langs, dan heb je alle aandacht
En MissBliss ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
de vorige keer was Re er anders wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |