Weet je zeker dat je de dia's uit het nazi tijdperk niet bedoeltquote:Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Oja, de kruistochten, daar had mijn Opa mooie verhalen over. Elk jaar met kerst halen we de diaprojector weer van zolder.
De een noemt het verlichting, de ander noemt het ontkerkelijking en atheisme. Dan maar niet 'verlicht' zijnquote:Ehm, hoe zat dat ook alweer, verlichting enzo...
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:10 schreef feessie het volgende:
Mekki is nu ook de bijbel aan het lezen denk ik![]()
Hé bah wat ben jij een naar voorbeeld van een Christen.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:14 schreef feessie het volgende:
[..]
Poeh poeh , daardoor zal je vast een plek in de hemel verdienen.![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wie denk je dat belangrijker is voor china en rusland
1 het westen wat voor 75+% voor het geld zorgt
2 iran wat 2,5% bijdraagt
nu![]()
dus![]()
Zelfs de Nederlandse handel is meer dan wat jij naar naar voor draagtquote:Japan 16.9%, China 11.2%, Italy 5.9%, South Korea 5.8%, Turkey 5.7%, Netherlands 4.6%, France 4.4%, South Africa 4.1%, Taiwan 4.1% (2005)
Het gaat mij niet daarom, als je het had gelezen gaat het mij om de geologisch ligging van Pakistan aan te tonen, pak elk ander kaart die je wiltquote:Op maandag 12 februari 2007 14:27 schreef buachaille het volgende:
[..]
Volgens de logica van dat kaartje is Nederland ook een moslim land, dus waarom staat het nederlands er niet bij? Ik bedoel, bijvoorbeeld een land als Nigeria wordt als moslimland gezien, terwijl maar een klein deel van dat land Islamitisch is.
ok ik zoog de cijfers uit mijn duim maar je snapt mijn punt hopelijk welquote:Op maandag 12 februari 2007 14:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Zelfs de Nederlandse handel is meer dan wat jij naar naar voor draagt
(CIA Factbook)
Jawelquote:Op maandag 12 februari 2007 14:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ok ik zoog de cijfers uit mijn duim maar je snapt mijn punt hopelijk wel![]()
Ach, je zet jezelf weer buitenspel met deze insinuaties die behoorlijk ongepast zijn. Maar dat weet je donders goed, het is je enige truukje. Als mensen verder niets tegen je zeggen, betekent dat niet dat je gelijk hebt, wist je dat al?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de dia's uit het nazi tijdperk niet bedoelt
Als je echt denkt dat dat hetzelfde is, is er weer een vooroordeel over de familiebanden bij moslims bevestigd.quote:[..]
De een noemt het verlichting, de ander noemt het ontkerkelijking en atheisme. Dan maar niet 'verlicht' zijn
De een noemt het het geloof van alle tjiden. De ander noemt het een achterlijke cultuur. Dan maar niet "het geloof van alle tijden"quote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
De een noemt het verlichting, de ander noemt het ontkerkelijking en atheisme. Dan maar niet 'verlicht' zijn
Aan de hersencellen van sommige gelovigen.quote:
Nee, dat lijkt me helder. Echter houd je wel rekening met de kritische noot van een user over de inhoud van je berichten, want anders zou je deze niet van repliek voorzien.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik kan niet als ik iets post rekening houden aan een potentiële storing van de user
Ben je overgaan tot woorden in mijn mond te leggen?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:34 schreef damian5700 het volgende:
'maak trouwens niets uit, wij zijn toch beter' is niet bepaald zinvol of constructief.
Waarom begint jouw topic intro altijd met een soortgelijk post?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Aan de hersencellen van sommige gelovigen.![]()
Verlichting, secularisatie en atheïsme zijn geen synoniemen.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het gaat om de pedante en belerende toonzetting van je posts die mij ook regelmatig tegen de borst stuit.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je overgaan tot woorden in mijn mond te leggen?
Jouw subjectieve interpretatie van mijn post, maakt het niet mijn woorden, waarde Damian.
Klopt, maar voor velen is secularisatie, atheïsme wel belangrijke ingedrienten geweest van de verlichting.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:38 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Verlichting, secularisatie en atheïsme zijn geen synoniemen.
'Zo zijn er ook counterbronnen te halen en nu?'quote:Op maandag 12 februari 2007 14:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je overgaan tot woorden in mijn mond te leggen?
Jouw subjectieve interpretatie van mijn post, maakt het niet mijn woorden, waarde Damian.
Ik ben blij te lezen dat je jegens andere stromingen binnen jouw geloof net zo tolerant bent en net zo onzinnige argumenten hebt als tegen andere geloven, of andersdenkenden. Weten we in ieder geval zeker dat het niet aan ons ligt.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie zegt dat de salafisme de juiste stroming is
De profeet vrede zij met hem zeiie de koran en mijn soena niet volgt is niet van mij??
Dat duid erop dat soennitien de juiste stroming volgen
tegenwoordig heb je veel stromingen zoals het wahabisme sjisme salafisme
deze beweren allemaal de juiste weg te volgen
maar dat is niet waar
Wees dan een beetje een vent inhoudelijke user en reageer er op zoals Damian.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:38 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het gaat om de pedante en belerende toonzetting van je posts die mij ook regelmatig tegen de borst stuit.
Ach ja, nu begint men ook al voor de moslim te denken.quote:Ik ben moslim dus ik heb gelijk.![]()
Mijn woorden.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
'Anyway, wij houden toch de besten over'
quote:'maak trouwens niets uit, wij zijn toch beter'
Lijkt me wel duidelijk wat ik heb getikt en verschil met hetgeen wat jij richting mij toe claimt.quote:Dit heb jij toch getikt of wil je beweren dat het van mijn hand afkomstig is?
ik ben mod en ik geef mezelf gelijkquote:
Goede manier om een discussie te voeren inderdaad. Doe je goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wees dan een beetje een vent inhoudelijke user en reageer er op zoals Damian.
[..]
Ach ja, nu begint men ook al voor de moslim te denken.
De rede werd als maatstaf gehanteerd; dat is, huiselijk gezegd, de Verlichting. Daaruit vloeit it het fideïsme, pantheïsme en het deïsme het atheïsme. Net andersom.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, maar voor velen is secularisatie, atheïsme wel belangrijke ingedrienten geweest van de verlichting.
Dat is nog eens een goed ideequote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef JohnDope het volgende:
We zullen het allemaal wel zien..... ik denk dat het belangrijkste is dat de gelovigen van verschillende geloven geen ruzie meer met elkaar maken,
Dit nou weer nietquote:maar juist moeten groeperen tot 1 groot krachtig en gelovig bolwerk......
Ehh, dat zijn geen profeten, maar helemaal mee eensquote:En dat wij aardbewoners niet te veel achter profeten aLa Gore && Clinton blijven aanlopen.
Lijkt me een heel slecht idee.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef JohnDope het volgende:
We zullen het allemaal wel zien..... ik denk dat het belangrijkste is dat de gelovigen van verschillende geloven geen ruzie meer met elkaar maken, maar juist moeten groeperen tot 1 groot krachtig en gelovig bolwerk......
Nee, dat jij er voor kiest om op de man te spelen ipv inhoudelijk te reageren. Doe je goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Goede manier om een discussie te voeren inderdaad. Doe je goed.
We zijn niet in HOC, overigens zeg ik niet dat jij bent verlicht. Lees wat over de verlichting zou ik zeggenquote:topic: Leg mij asjeblieft eens uit waarom ik verlicht ben door secularisatie?
Dit wordt meer geopperd ja. Ik haak ook af .quote:Op maandag 12 februari 2007 14:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lijkt me een heel slecht idee. [afbeelding]
Een blik op de wereld is genoeg om te weten dat dit alleen maar voor meer ellende gaat zorgen.
jij snapt het!!!quote:
Nog even dit weerleggen:quote:Op maandag 12 februari 2007 14:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensch, Christendom is met 46% gekrompen de afgelopen eeuw.
Dat wil dus niet zeggen dat ze met 46% zijn gekrompen, alleen dat ze 'slechts' 47% gegroeid zijn, daar waar de islam met meer gegroeid is. Je punt klopt verder en het is al een paar posts geleden, maar het was blijkbaar nog niemand opgevallenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee zo zit het in elkaar:
Christianity increased 47%
World Population increased 136%
Islam increased 235%
scherp.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nog even dit weerleggen:
[..]
Dat wil dus niet zeggen dat ze met 46% zijn gekrompen, alleen dat ze 'slechts' 47% gegroeid zijn, daar waar de islam met meer gegroeid is. Je punt klopt verder en het is al een paar posts geleden, maar het was blijkbaar nog niemand opgevallen.
Gelijk heb je, ik las decreasedquote:Op maandag 12 februari 2007 14:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nog even dit weerleggen:
[..]
Dat wil dus niet zeggen dat ze met 46% zijn gekrompen, alleen dat ze 'slechts' 47% gegroeid zijn, daar waar de islam met meer gegroeid is. Je punt klopt verder en het is al een paar posts geleden, maar het was blijkbaar nog niemand opgevallen.
Correctie: Jij koos ervoor om op de man inhoudelijke user te spelen. Ik koos ervoor om je manier van posten en discussieren te bekritiseren.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, dat jij er voor kiest om op de man te spelen ipv inhoudelijk te reageren. Doe je goed.
[..]
We zijn niet in HOC, overigens zeg ik niet dat jij bent verlicht. Lees wat over de verlichting zou ik zeggen
Hoi, dat noemt men dus op de man.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Correctie: Jij koos ervoor om op de man inhoudelijke user te spelen. Ik koos ervoor om je manier van posten en discussieren te bekritiseren.
Ik ben er over begonnen?quote:Tevens: had dan überhaupt niet begonnen over de verlichting. We zitten hier niet in HOC.![]()
De wens is de vader van de gedachte zeker...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik las decreased
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:56 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte zeker...
Bij nader inzien zit er weldegelijk een verschil, wanneer 'de besten' als in personen bedoeld wordt.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn woorden.
Jouw interpretatie:
[..]
[..]
Lijkt me wel duidelijk wat ik heb getikt en verschil met hetgeen wat jij richting mij toe claimt.
Ik kan beiden opmerkelijk scheiden. Nogmaals jouw interpretatie maakt het niet mijn woorden.
Blijf het een geniaal quote vinden:quote:Op maandag 12 februari 2007 14:58 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Bij nader inzien zit er weldegelijk een verschil, wanneer 'de besten' als in personen bedoeld wordt.
Maar goed; zes miljoen bekeeringen per jaar is niet niks.![]()
1907quote:The Ottoman State is pregnant with Europe, and it will give birth to a European state one day. And Europe is pregnant with Islam; one day it will give birth to an Islamic state
Dat moslims islam de rug toekeren is natuurlijk altijd goed nieuws, maar dat ze voortaan als christelijk door het leven gaan is wel een gemiste kans natuurlijk.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:50 schreef sp3c het volgende:
en of de discussie wat ontopic kan gaan graag
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijf het een geniaal quote vinden:
[..]
1907
Ach, eigenlijk is dit hele topic een opstapeling van statistische feitjes, die altijd gemakkelijk de ene of de andere kant op gedraaid kunnen worden. Dat blijkt ook al uit het feit dat hier bronnen langs komen die de TT bewijzen, en bronnen die hem tegenspreken.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:56 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte zeker...
turkije dus een zwaar seculier land.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
1907
Religieuze globalisering.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
1907
Alleen gebeurt dat nooit.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:03 schreef longinus het volgende:
Als bij je geboorte al de keuze is gemaakt wat je bent dan klopt dit, maar als je pas mag kiezen uit overtuiging na je 18e jaar zou het er anders uitzien.
Als je Turkije bij Europa zou tellen misschien wel meest seculiere.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
turkije dus een zwaar seculier land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |