De door mij geplaatste artikelen zijn ook geplaatst als vast staand nieuwsfeit, OP is alleen erg eenzijdig.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:09 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hoezo zou dit gecounterd moeten worden? Het is toch geen aanval, maar een als vaststelling geponeerd nieuwsfeit?
Leg uit
Nog 1 keer voor de duidelijkheid. Jezus was een HALF God. God insemineerde zijn Goddelijke zaad in Maria. Dus die extreem paranormale skills had Jezus van zijn pappa.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:10 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd waarop je baseert dat Jezus geen god is.
Daaruit kan je toch concluderen dat de Islam stervende isquote:Op maandag 12 februari 2007 14:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee zo zit het in elkaar:
[..]
Ehh, na het eerste hoofdstuk ben ik in slaap gevallen.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:07 schreef feessie het volgende:
[..]
Dan moet je nog s goed de bijbel een keer doorlezen
Maak jij een grap of niet?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:11 schreef feessie het volgende:
[..]
Daaruit kan je toch concluderen dat de Islam stervende is
Jullie fokken beter ja, vooral jullie hier massaal kinderbijslag ontvangen.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee zo zit het in elkaar:
[..]
Half God.. whahaahahah ... man man .. brabbel niet zo.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nog 1 keer voor de duidelijkheid. Jezus was een HALF God. God insemineerde zijn Goddelijke zaad in Maria.
In verhouding tot Jezus is Mohammed een schooier. Verder heb ik geen slecht woord over Allah.
Mits interesse probeer de Ibn Kathir versie.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:11 schreef longinus het volgende:
[..]
Ehh, na het eerste hoofdstuk ben ik in slaap gevallen.
En voor mijn werk heb ik meer bijbels gezien als goed voor een mens is, de halve wereld heb ik bevoorraad.
En we hebben de koran eens gedrukt, dit ging met evenveel respect.
PARDON????quote:Op maandag 12 februari 2007 14:13 schreef feessie het volgende:
[..]
Half God.. whahaahahah ... man man .. brabbel niet zo.
Klopt, maar of het nu erfelijk of door bekeren gaat, Islam is allesbehalve stervende.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:13 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jullie fokken beter ja, vooral jullie hier massaal kinderbijslag ontvangen.![]()
Poeh poeh , daardoor zal je vast een plek in de hemel verdienen.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:11 schreef longinus het volgende:
[..]
En voor mijn werk heb ik meer bijbels gezien als goed voor een mens is, de halve wereld heb ik bevoorraad.
Ik accepteer ieder zijn geloofsovertuiging, maar ik berust er niet in omdat ik gelijk heb en mijn gelijk ook wil halenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zal best wat jij ervan vindt, maar ik geloof maar in 1 God en dat is Allah. Iedere andere opstelling zou inhouden dat je het eventuele bestaan van meerdere Goden aanvaardt en dat doet een moslim niet. Wat christenen doen moeten ze zelf weten.
Voor mij is Allah dezelfde God als die van christenen en joden. Zo vinden joden hun God ook niet dat het dezelfde God is als die van christenen, maar wel andersom. Zo is het ook het geval met moslims. Geen enkele religie is dus upwards compatibel, enkel downwards. Aangezien de Islam de laatste godsdienst is en er hierna geen nieuwe religie meer komt, spreekt het voor zich dat ik vind wat ik vind en jij vindt wat jij vindt. Jij zult nooit de Islam kunnen accepteren, net zoals joden het christendom en de Islam niet kunnen accepteren. Het zou namelijk inhouden dat ze zich moeten bekeren.
Die angst voel ik ook bij jou. Want stel, de moslims hebben gelijk. Dan ben jij de lul. Stel de christenen hebben gelijk, dan heb ik niets verloren. Ik geloof immers in dezelfde basis.
![]()
Heeft volgens mij niets met school te maken hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 14:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
PARDON????
heb jij je school niet afgemaakt
als jouw vader een chinees is en je moeder een hollander, dan ben jij toch ook een half chinees?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:15 schreef feessie het volgende:
[..]
Heeft volgens mij niets met school te maken hoor![]()
Als dat daardoor zou komen zou ik vriendelijk bedankenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:14 schreef feessie het volgende:
[..]
Poeh poeh , daardoor zal je vast een plek in de hemel verdienen.![]()
Godsamme hoe droog kan je je punt duidelijk makenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
als jouw vader een chinees is en je moeder een hollander, dan ben jij toch ook een half chinees?
In de bijbel staat duidelijk dat Jezus God is .. dus ik twijfel hier geen moment over.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
als jouw vader een chinees is en je moeder een hollander, dan ben jij toch ook een half chinees?
Of als jouw vader een alien is en jouw moeder een aardsebewoonster, dan ben jij toch ook half-alien.
maar wij hebben de nukes dus dat kan zo geregeld wordenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, maar of het nu erfelijk of door bekeren gaat, Islam is allesbehalve stervende.
Wij hebben een speciaal woord dat we gebruiken voor mensen die menen voor God te kunnen beslissen wie in de hemel komt of niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:10 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Daarom zal een moslim , ongeacht wat hij doet is zijn leven, ook nooit inde hemel komen.
De Koran leert ons hoe je je moet verdedigen als je wordt aangevallen. Niets wereldschokkends aan.quote:Aangezien de islam het gebruik van geweld in bepaalde gevallen aanmoedigd waar het Christendom het altijd afwijst.
Als je vader een man is en je moeder een vrouw ben je dan ook hermafrodiet?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Of als jouw vader een alien is en jouw moeder een aardsebewoonster, dan ben jij toch ook half-alien.
Neeeeeeee die mensen moeten gaan inzien dat ze ongelijk hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar wij hebben de nukes dus dat kan zo geregeld worden![]()
![]()
Uhuh, Pakistan niet hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 14:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar wij hebben de nukes dus dat kan zo geregeld worden![]()
![]()
Met zijn skills in verhouding tot het volk is hij natuurlijk een god, maar wetenschappelijk gezien is het een halfgod/halfmens.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:17 schreef feessie het volgende:
[..]
In de bijbel staat duidelijk dat Jezus God is .. dus ik twijfel hier geen moment over.
En dat maakt die gekken zo gevaarlijk.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moslims willen hun levens offeren
dat zal je mij dan ook niet horen beweren (al zou het wel beter zijn)quote:Op maandag 12 februari 2007 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, maar of het nu erfelijk of door bekeren gaat, Islam is allesbehalve stervende.
+Effectiefquote:Op maandag 12 februari 2007 14:19 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En dat maakt die gekken zo gevaarlijk.
Dus jij bent hermafrodietquote:Op maandag 12 februari 2007 14:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met zijn skills in verhouding tot het volk is hij natuurlijk een god, maar wetenschappelijk gezien is het een halfgod/halfmens.
Het is ontleend aan een uitzending van nota bene al-Jazeera die dit in een uitzending als discussie-onderwerp hebben gehad.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De door mij geplaatste artikelen zijn ook geplaatst als vast staand nieuwsfeit, OP is alleen erg eenzijdig.
Ben jij een jehova of zoquote:Op maandag 12 februari 2007 14:18 schreef feessie het volgende:
[..]
Neeeeeeee die mensen moeten gaan inzien dat ze ongelijk hebben.![]()
Ja als je het zo bekijkt wel , maar ik hecht geen waarde aan wetenschappelijke hyptoteses tegenover de bijbel. Snap u ?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met zijn skills in verhouding tot het volk is hij natuurlijk een god, maar wetenschappelijk gezien is het een halfgod/halfmens.
dhimmiquote:Op maandag 12 februari 2007 14:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wij hebben een speciaal woord dat we gebruiken voor mensen die menen voor God te kunnen beslissen wie in de hemel komt of niet.
[..]
Omdat jij ten eerste de cijfers verdraait. en ten 2 de de christenen die periode gehad hebben en nu een stuk verder zijn.quote:De Koran leert ons hoe je je moet verdedigen als je wordt aangevallen. Niets wereldschokkends aan.
Gewetensvraagje. Hoe komt het toch dat christenen zoveel miljoenen doden op de wereld op hun geweten hebben tov de paar duizend die de moslims op hun naam hebben? Ik dacht dat christenen geweld altijd afwezen? En de kruistochten waren volgens mij ook geen picknick uitjes.
Was ook niet direct gericht op jou, maar op iemand die het wel beweerdequote:Op maandag 12 februari 2007 14:19 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
dat zal je mij dan ook niet horen beweren (al zou het wel beter zijn)![]()
Ikke wel, anders is de bijbel voor mij niet te verklaren.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:20 schreef feessie het volgende:
[..]
Ja als je het zo bekijkt wel , maar ik hecht geen waarde aan wetenschappelijke hyptoteses tegenover de bijbel. Snap u ?
moeten we nu ook al biologie gaan uitleggenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Als je vader een man is en je moeder een vrouw ben je dan ook hermafrodiet?
Krijg je gelijk niet?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
moeten we nu ook al biologie gaan uitleggen![]()
Jehova getuige danquote:
Maar pakistan komt niet verder dan india en ze hebben er maar 20.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uhuh, Pakistan niet hoor
Rusland, China en NK zal Iran wel willen bijstaan.
Moslims willen hun levens offeren, Het Westen wil niet eens beetje privacy inleveren..
Nogmaals:
Uhuh
Over objectiviteit hoef je natuurlijk niet over Al-Jazeera te spreken en al helemaal niet over tweezijdige kanten van het verhaal.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:19 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is ontleend aan een uitzending van nota bene al-Jazeera die dit in een uitzending als discussie-onderwerp hebben gehad.
Met deze redenatie zouden topics over het milieu altijd berichten moeten bevatten waar de voordelen van kernernergie worden besproken, topics over fietsen auto's moeten behandelen, defensie versus pacifisme, etc. Ik vind dat best onzinnig en al helemaal vanwege de toevoeging 'counter'. Alsof het hier een natuurlijke drang of plicht betreft.
Je kan wanneer je je stoort aan eenzijdigheid ook zelfstandig een topic met kaders aanmaken, denk ik zo. Lijkt me zinvoller dan je geroepen te moeten voelen nieuws te pareren of, zoals je wilt, 'counteren'.
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wij hebben een speciaal woord dat we gebruiken voor mensen die menen voor God te kunnen beslissen wie in de hemel komt of niet.
[..]
De Koran leert ons hoe je je moet verdedigen als je wordt aangevallen. Niets wereldschokkends aan.
Gewetensvraagje. Hoe komt het toch dat christenen zoveel miljoenen doden op de wereld op hun geweten hebben tov de paar duizend die de moslims op hun naam hebben? Ik dacht dat christenen geweld altijd afwezen? En de kruistochten waren volgens mij ook geen picknick uitjes.
Whaha ik ben geen Jehova getuigen . Ben een normale Nederlande Christelijke jongen .. (Ja ze bestaan nogquote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef longinus het volgende:
[..]
Jehova getuige dan![]()
En ik vindt het een vermakelijk topic, zeker omdat Meki al een tijdje niet reageert
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:48 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat daarmee de communicatie tussen man en vrouw mee bedoeld werd.
Dat vind ik toch niet blijken uit jouw post, maar ik stoor me hoofdzakelijk aan de toonzetting uit die post.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Over objectiviteit hoef je natuurlijk niet over Al-Jazeera te spreken en al helemaal niet over tweezijdige kanten van het verhaal.
Ik voel me niet geroepen om een soort van counter-reactie te posten, wel vond ik het informatief voor loop van het topic, jij daarentegen voelt je blijkbaar wel geroepen en stoor je aan mijn post?
Ik denk dat Pakistan wel iets verder komt:quote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar pakistan komt niet verder dan india en ze hebben er maar 20.
Verder hebben zowel de chinezen als de russen grote interne problemen met moslims dus ik denk dat dat wel meevalt.
dus![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:48 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat daarmee de communicatie tussen man en vrouw mee bedoeld werd.
Mijn opa had altijd verhalen over de holocaust. Maar dat zou betekenen dat Joden zieliger zijn dan Moslims. Dus we zeggen gewoon dat dat niet plaats heeft gevonden. Zijn wij weer het arme onderdrukte volkjequote:Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Oja, de kruistochten, daar had mijn Opa mooie verhalen over. Elk jaar met kerst halen we de diaprojector weer van zolder.
Ehm, hoe zat dat ook alweer, verlichting enzo...
Dat kan, maar ik kan niet als ik iets post rekening houden aan een potentiële storing van de userquote:Op maandag 12 februari 2007 14:25 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch niet blijken uit jouw post, maar ik stoor me hoofdzakelijk aan de toonzetting uit die post.
Wie denk je dat belangrijker is voor china en ruslandquote:Op maandag 12 februari 2007 14:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk dat Pakistan wel iets verder komt:
[afbeelding]
Daarnaast gaat het om China en Rusland puur om economische belangen en handel, en laat Iran nu belangrijk zijn voor beide landen. En bij NK betreft het de enemy of my eneme strategie
Offtopic dus
Volgens de logica van dat kaartje is Nederland ook een moslim land, dus waarom staat het nederlands er niet bij? Ik bedoel, bijvoorbeeld een land als Nigeria wordt als moslimland gezien, terwijl maar een klein deel van dat land Islamitisch is.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk dat Pakistan wel iets verder komt:
[afbeelding]
Daarnaast gaat het om China en Rusland puur om economische belangen en handel, en laat Iran nu belangrijk zijn voor beide landen. En bij NK betreft het de enemy of my eneme strategie
Offtopic dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |