quote:Op maandag 12 februari 2007 00:53 schreef Ambrosius het volgende:
Nog even een post voor ik ga slapen in de nieuwe Hools.
wie wat waar?quote:
De intro die ik daarvan ken is heel anders, als we hetzelfde bedoelen tenminstequote:Op maandag 12 februari 2007 02:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Againzender.
Zonder opzoeken zijn we tot nu toe bij 68 %.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Bedtijd nu, weet inmiddels 3/4e van de quiz.
Ja, klonk nog niet eens onaardig.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:46 schreef popolon het volgende:
The Police trad net eenmalig op bij de Grammy awards, wie kent ze nog?
Mogguhquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 07:39 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
K.. weer
K.. files
Tis weer maandag.....
Ik las nog iets over Clauwheee en huis, goeie zaak, ook fijn dat je er snel vanaf bent qua opleveringsdatum, nu nog iets geschikts als vervolg vinden (en anders zijn er vast genoeg mensen hier die je onderdak willen verlenen )
Noca en Clau zijn uit elkaar gegaan. (als dat is wat je bedoeld)quote:Op maandag 12 februari 2007 11:24 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Clau, ik heb het gemist blijkbaar. Waarom gaan jullie alweer verhuizen dan?
Oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Noca en Clau zijn uit elkaar gegaan. (als dat is wat je bedoeld)
sorry als ik me er mee bemoei
En dat gaat vast wel lukken.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:39 schreef clauwheee het volgende:
Thanks lfy. Noca en ik gaan nu heel hard ons best doen om voor beide iets anders te vinden.
Het moet gewoon goed komen.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:51 schreef clauwheee het volgende:
Hope so, we hebben beide wel bijna 5 jr wachttijd/wachtpunten, maar dan schijnt het nog moeilijk te zijn hier in Groningen (we gaan eerst allebei huren).
Ach, het valt wel meequote:Op maandag 12 februari 2007 07:43 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen iedereen
DIGGER is ook vrolijk
Want?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:14 schreef sjimz het volgende:
Iemand een Nissan Sunny uit 1990 kopen?![]()
Moest bovenin een beetje spannender worden he, die gelijke spelletjes van mij zetten toch geen zoden aan de dijk.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:14 schreef dndiek het volgende:
Bedankt voor het niet invullen van de toto DIGGER
toch makkelijk 3 punten ingelopen op -Vaduz-
Ik ga hem de deur uit doen.quote:
Nou... dit moet toch wel lukken hoor!quote:Op maandag 12 februari 2007 11:51 schreef clauwheee het volgende:
Hope so, we hebben beide wel bijna 5 jr wachttijd/wachtpunten, maar dan schijnt het nog moeilijk te zijn hier in Groningen (we gaan eerst allebei huren).
mag je daar nog geld voor vragen?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:14 schreef sjimz het volgende:
Iemand een Nissan Sunny uit 1990 kopen?![]()
ssst.!quote:Op maandag 12 februari 2007 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag je daar nog geld voor vragen?
is de tank vol? Want dat zou de waarde verdubbelenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
ssst.!
Er zit nog wel 1 jaar APK op!
En er staat pas 151.000 op de teller!
Ik zat al op de grap te wachtenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is de tank vol? Want dat zou de waarde verdubbelen
en achterruitverwarming is ook altijd handig....quote:Op maandag 12 februari 2007 12:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is de tank vol? Want dat zou de waarde verdubbelen
Toch niet naar het AA Plein?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik word binnekort naar een ander bureau overgeplaatst wat met de fiets te doen is.
In de handel krijg je er bijna niks voor maar voor een student kun je misschien nog een paar 100 euro vragenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag je daar nog geld voor vragen?
quote:
Ga vandaag of morgen ook maar es bellen en de situatie uitleggen, misschien helpt dat ook nog.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nou... dit moet toch wel lukken hoor!
Man in pak met een powerpointpresentatie?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]die cursus is echt drooooooooooog
Wel een powerpoint, geen pak (gelukkig)quote:Op maandag 12 februari 2007 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Man in pak met een powerpointpresentatie?
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:17 schreef VoreG het volgende:
Als ik voor vanavond nummer 5 niet weet stop ik met die quiz..
Nee ik moet nummer 5 wetenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
![]()
! Concentreer je eens op de andere tunes dan
![]()
.
Omgquote:Op maandag 12 februari 2007 14:23 schreef rubbereend het volgende:
omg het is al erg dat er van onze VBL meet foto's worden gemaakt... maar het kan erger: http://www.youtube.com/watch?v=tnl3ugRqz2Y
Wil je een hint?quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:23 schreef rubbereend het volgende:
omg het is al erg dat er van onze VBL meet foto's worden gemaakt... maar het kan erger: http://www.youtube.com/watch?v=tnl3ugRqz2Y
Wat was die van Sandman dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja en niet dezelfde als die van Sandman.
Die snap ik nietquote:
quote:
Het grappige is dat VoreG em mooi niet begrijpt whaha...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:56 schreef Againzender het volgende:
Ik zie nu om welke quiz het gaat, volgens mij weet ik wat het antwoord is
whehehequote:Op maandag 12 februari 2007 14:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het grappige is dat VoreG em mooi niet begrijpt whaha...
Bwaha. En dat is allemaal Fok wat daar loopt? Of alleen die 4 mensen?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:23 schreef rubbereend het volgende:
ging het er bij jullie ook zo aan toe?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Is echt Sandman, ze hebben zo'n grootse meet gehad. Ik zie volgens mij moemoe en dubbeldrank al wel in beeld. (waren ook bij X-factor, vandaar dat ik dat weet)
Nee.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ging het er bij jullie ook zo aan toe?
Geef maar toe dat je het jammer vindt...quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je het jammer vindt...
wat vraag je ervoor? collega zoekt nog een goedkoop wagentjequote:Op maandag 12 februari 2007 12:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
ssst.!
Er zit nog wel 1 jaar APK op!
En er staat pas 151.000 op de teller!
Je zou beter naar #5 kunnen zoekenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:59 schreef VoreG het volgende:
Ik kom nu pas achter die serie puberruil, zit nu een aflevering te kijken over een echt Ghanees gezin, heel open, vrolijk en heerlijk eten en die andere is een gothic. Geniaal
Nou ik ben net terug van mijn werkquote:Op maandag 12 februari 2007 16:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat vraag je ervoor? collega zoekt nog een goedkoop wagentje
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zou beter naar #5 kunnen zoeken.
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat vraag je ervoor? collega zoekt nog een goedkoop wagentje
Denk niet veel meerquote:Op maandag 12 februari 2007 16:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou ik ben net terug van mijn werk
Nou ja niet eens op mijn werk geweest
Mijn auto ligt in de puin
iddquote:
je hebt nu ineens geen Nissan Sunny meer te koop?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou ik ben net terug van mijn werk
Nou ja niet eens op mijn werk geweest
Mijn auto ligt in de puin
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt nu ineens geen Nissan Sunny meer te koop?
Iemand met een veel te dure bak heeft hem tegen de mijne aan gereden terwijl hij aan niet handsfree aan het bellen was op de afrit naar mijn werk toequote:Op maandag 12 februari 2007 16:18 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz komt ff een koffie verkeerd halen
Yimpie, wat heb je met je auto uitgevroten ?
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:20 schreef sjimz het volgende:
Iemand met een veel te dure bak heeft hem tegen de mijne aan gereden terwijl hij aan niet handsfree aan het bellen was op de afrit naar mijn werk toe
Jawel maar het ging gelukkig maar met 50 KM per uur.quote:
dus je hebt hem ook nog een bon aan kunnen schmerenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Iemand met een veel te dure bak heeft hem tegen de mijne aan gereden terwijl hij aan niet handsfree aan het bellen was op de afrit naar mijn werk toe
Hem gelijk een bon aangesmeerd?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel maar het ging gelukkig maar met 50 KM per uur.Heb de mijne ook nog wel redelijk in de vangrail weten te drukken zodat de auto voor mij er geen last van had.
Nee ik schrijf niet in prive tijd. Maar ik heb natuurlijk wel aan de lokale politie verteld (Mijn directe collega'squote:Op maandag 12 februari 2007 16:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus je hebt hem ook nog een bon aan kunnen schmeren
Met alle respect voor dit ongeval.. Maar ik ben veel erger gewend natuurlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zorg je wel dat je niet naar gaat dromen?
respect voor een ongeval ?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:37 schreef sjimz het volgende:
Met alle respect voor dit ongeval.. Maar ik ben veel erger gewend natuurlijk
Niet als er alleen materiele schade is hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 16:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat is je beroep, dit is privé. Heeft veel meer impact natuurlijk
De kater komt laterquote:Op maandag 12 februari 2007 16:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet als er alleen materiele schade is hoor![]()
hahah, straks krijg je nog medelijden met de vangrail...quote:
Media moet je altijd openen met Internet Explorer, Firefox doet daar soms moeilijk mee.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:46 schreef Bluezz het volgende:
Kunnen jullie voor mij dit linkje eens aanklikken, en kijken of het bij jullie wel werkt?
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=3154949
Het gaat om het filmpje van die belbus.
Owwwww, ga ik dat ff proberen!quote:Op maandag 12 februari 2007 16:47 schreef VoreG het volgende:
Media moet je altijd openen met Internet Explorer, Firefox doet daar soms moeilijk mee.
Deze link openen in WMP en hij doet hetquote:Op maandag 12 februari 2007 16:46 schreef Bluezz het volgende:
Kunnen jullie voor mij dit linkje eens aanklikken, en kijken of het bij jullie wel werkt?
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=3154949
Het gaat om het filmpje van die belbus (huur garagebox).
Zowel breedband en modem doen niks hier, ik heb kassa al gemaild, maar bij hen doet ie het prima.
Was niet op de oprit maar op de afrit richting mijn werkquote:Op maandag 12 februari 2007 16:57 schreef Suijk het volgende:
Die knul is wel een mafkees dan Sjimz, bij de oprit van de politie handsfree bellen en een ongeluk veroorzaken.
Ja, maar ik heb hem niet verteld dat ik politie was, daar kwam hij wel vanzelf achterquote:Op maandag 12 februari 2007 16:59 schreef Suijk het volgende:
Ok, dus niet zo dichtbij. Dan nog is het stom.
Neequote:Op maandag 12 februari 2007 16:48 schreef borisz het volgende:
Deze link openen in WMP en hij doet het![]()
gewoon iemand(waarschijnlijk de baas) zit met zijn voeten op het bureau met en denktquote:Op maandag 12 februari 2007 17:19 schreef clauwheee het volgende:
Overwerken op maandag. Hoe verzinnen ze het
Precies, liever midden in de week dan op maandag. Op vrijdag overwerken is helemaalquote:Op maandag 12 februari 2007 17:19 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb wel eens 8 uur over moeten werkenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:19 schreef clauwheee het volgende:
agent in Amsterdam zijn is geen luizenleventjequote:Op maandag 12 februari 2007 17:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 8 uur over moeten werken![]()
Maar meestal zijn het maar 2 a 3 uurtjes die ik over moet werken.
Ben je lekker mee jaquote:Op maandag 12 februari 2007 17:19 schreef clauwheee het volgende:
Dat deed ie vandaag. Om daarna '2 uurtjes eerder weg te gaan'.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:21 schreef borisz het volgende:
[..]
gewoon iemand(waarschijnlijk de baas) zit met zijn voeten op het bureau met en denkt
Clauw jij mag even overwerken vanavond![]()
Start je toch gewoon een eenmanszaakje voor het een of het anderquote:Op maandag 12 februari 2007 17:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat deed ie vandaag. Om daarna '2 uurtjes eerder weg te gaan'.
Ik doe iets verkeerd. Ik wil ook baas worden![]()
Ik heb dat echt nooit begrepen, al dat gedoe om Valentijnsdagquote:Op maandag 12 februari 2007 17:39 schreef rubbereend het volgende:
ik ben dat valentijns ge-ouwehoer nu al zat
Daarom moet je ook bus 11 nemenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Net terug van de UU.
Die 12s hč, dat is geen busrit meer maar een survivaltocht.
Uit de USA overgewaaid commercieel gedoe, net als Kerst.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb dat echt nooit begrepen, al dat gedoe om Valentijnsdag
Precies.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Uit de USA overgewaaid commercieel gedoe, net als Kerst.
Jullie spelen uit en thuis in hetzelfde tenue?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:55 schreef raptorix het volgende:
Heb vandaag onze club op wikipedia gezet: erg interesante geschiedenis:
http://nl.wikipedia.org/wiki/WVHEDW
Hehehehquote:Op maandag 12 februari 2007 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jullie spelen uit en thuis in hetzelfde tenue?
Wentgebouw ligt iets beter voor de 12 dan voor de 11.quote:
ben ook nog bezig....quote:Op maandag 12 februari 2007 17:19 schreef clauwheee het volgende:
nu pas?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:39 schreef rubbereend het volgende:
ik heb er nog wel een aantal voor jequote:Op maandag 12 februari 2007 17:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Oh, en V for Vendetta is cool.
't neemt geen PH-vormen aan, maar ik moet eigenlijk best wel wat films nog bekijken.
mwoah, ik ben nog steeds wat huiverig voor vrachtwagens in een file.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet als er alleen materiele schade is hoor![]()
Wat voor studie wil je gaan volgen komend schooljaar?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wentgebouw ligt iets beter voor de 12 dan voor de 11.
Ja oke, de 11 stopt 10 meter verderopquote:Op maandag 12 februari 2007 18:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wentgebouw ligt iets beter voor de 12 dan voor de 11.
Gelukkig was het geen vrachtwagen want dan had ik er minder prettig bij gezeten.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, ik ben nog steeds wat huiverig voor vrachtwagens in een file.
Ondervind je zoveel hinder van al die dozen vol voor je deur..?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:39 schreef rubbereend het volgende:
Ik ga ook altijd op 14 Februari via de achterdeur naar binnen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:23 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ondervind je zoveel hinder van al die dozen vol voor je deur..?
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:23 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ondervind je zoveel hinder van al die dozen vol voor je deur..?
Dat je vrouw nog bij je is, zeg. Ik was allang vertrokkenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd op 14 Februari via de achterdeur naar binnen.
Ik kan mijn voordeur niet normaal open krijgen door de berg die er achter ligt.
Ja.. Die is ook niet blij met al die blauwe enveloppenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat je vrouw nog bij je is, zeg. Ik was allang vertrokken
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja.. Die is ook niet blij met al die blauwe enveloppen
Ik wķst t... je bent een smurf!quote:Op maandag 12 februari 2007 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja.. Die is ook niet blij met al die blauwe enveloppen
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Gebakken ei, bakkie soep, tosti broodje corned beef, heb heerlijk gegeten.
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Alleen nog halalvlees op schooluitstapjes
Hoop dat ze never zo iets in NL doen, "Jah sorry Jantje, geen broodje kroket voor jouw want we moeten rekening houden met onze vrienden"
het grootste deel van het NEderlandse vlees is al halalquote:Op maandag 12 februari 2007 19:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoop dat ze never zo iets in NL doen, "Jah sorry Jantje, geen broodje kroket voor jouw want we moeten rekening houden met onze vrienden"
Wat is dat Halal eigenlijk? Zie het wel vaak voorbij komen op fok.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Volgens mij dat het beest zonder verdoving wordt geslacht en dan in de richting van Mekka.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat is dat Halal eigenlijk? Zie het wel vaak voorbij komen op fok.
Ja ok, ritueel slachten, maar wat houdt dat in dan.
Al het varkensvlees niet, en laten de populaire Nederlandse vlees snacks nou vaak gemaakt zijn van oa varkensvlees...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het grootste deel van het NEderlandse vlees is al halal
dronken op je werk, zal je baas leuk vindenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef clauwheee het volgende:
Ik was er zat van. Thuis.
Hoezo weer?quote:
Soms lijkt FOK een kat met duizenden levensquote:
Ja, 1000 ofzo?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb er nog wel een aantal voor je![]()
Twijfel, Engels of Informatiekunde, al is het waarschijnlijk Engels.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat voor studie wil je gaan volgen komend schooljaar?
Je zat toch in 6 VWO?
70 meter en door de blubber omdat het regende en de verbouwing bezig is. (11 = Botanische Tuinen, 12 = Sorbonnelaan.)quote:Op maandag 12 februari 2007 18:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja oke, de 11 stopt 10 meter verderop.
Even gefixed.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Soms lijkt FOK een kat met honderdduizenden levens
Daar moest ik dus ook zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 21:06 schreef RayMania het volgende:
Sorbonnelaan heb ik tijdje gezeten. Wentgebouw.
Nee, op de zesde.quote:Op maandag 12 februari 2007 21:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar moest ik dus ook zijn.
Moest je op de bovenste verdieping zitten btw?
Noem je dat fixenquote:
Het was inderdaad tijd voor me, om me hier te meldenquote:
Goede zaakquote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:38 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh,
Vanavond tekenen voor de verkoop van ons huis
Op zich gaat het niet traag, maar ik krijg wel eens dat een pagina niet werkt, dan gebeurt er gewoon niks. Klik ik daarna, dan gaat het weer gewoon snel.quote:
Mquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Op zich gaat het niet traag, maar ik krijg wel eens dat een pagina niet werkt, dan gebeurt er gewoon niks. Klik ik daarna, dan gaat het weer gewoon snel.
Pfff moet ik extra klikkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Op zich gaat het niet traag, maar ik krijg wel eens dat een pagina niet werkt, dan gebeurt er gewoon niks. Klik ik daarna, dan gaat het weer gewoon snel.
Voetbal Managerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier zijn toch mensen die Voetbal Manager 2007 spelen??? Waarom heb ik bijna elke week een minstens 1 schorising of blessure?
Nee? Heb hem net gedownlaod? Waar kan ik die halen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voetbal Manager![]()
Heb je de nieuwste patch?
Geen idee want ik heb de originele versie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee? Heb hem net gedownlaod? Waar kan ik die halen?
Newsgroups?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee? Heb hem net gedownlaod? Waar kan ik die halen?
Ja dat druk je dan nog zachtjes uitquote:
Nog ff afwachten tot vrijdagavond he, dan is de wettelijke 72 uur bedenktijd na het tekenen voorbij.quote:
'6 Guinnes een Hoegaarden en pak zelf wat te zuipen'quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Maar er is ruimschoots voldoende champagne welke al koud ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |