Ze is het perfecte levende argument om feminisme te onderdrukken.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het maar een joke.
Het is een disgrace voor alle vrouwen ter wereld. Minus Natasia.
Of ontvang je.quote:
of (in amanda's geval) geef je die veelal zelfquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:10 schreef Cyan het volgende:
Ow Amanda zit ontiegelijk met Brian te flirten. Ze wil dat hij een stukje over haar schrijft op zijn log. Brian gaat geen gedichten over haar schrijven omdat ze van iemand anders is maar hij doet toch een poging ...
"Amanda, amanda jij bent zo'n lekkere panda!"
Het type rijmelijm van lik me vessiequote:Op zondag 11 februari 2007 22:10 schreef partyyboyy het volgende:
Het nieuwe gedichten van Brain:
"amanda amanda amanda, je bent zo'n lekkere panda"
No pun intended bij haar natuurlijk.....quote:Op zondag 11 februari 2007 22:10 schreef Miraaa het volgende:
Amanda is heel goed in het bakken van een lekkere appeltaart![]()
Die blowjob bij Huub, ach dat heeft ze zo gepiept, maar je moet er niet denken wat ze uit moet vreten bij Natasia om haar stem te bemachtigen.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
Toch heb ik een voorgevoel dat A-DEl hem gaat winnen, hoe oerdomstom ze ook is ( helaas)
Eerder om postnatale abortus in zeer extreme gevallen zoals dit tot een jaartje of 18/19 na de bevalling toe te staan.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:08 schreef Judah het volgende:
Ze is het perfecte levende argument om feminisme te onderdrukken.
Ligt aan de sexe, one way ore the otherquote:
Amanda ziet een blowjob als zegeltjes bij de supermarkt. Het hoort gewoon bij de service en klantvriendelijkheidquote:Op zondag 11 februari 2007 22:10 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
of (in amanda's geval) geef je die veelal zelf
Een vrouw is een "bezit"????quote:Op zondag 11 februari 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
Brian: jij bent bezit van iemand anders.
Als hij toch eens vrij spel had. Die springt echt op alles wat ademhaalt en een hartslag heeft. Lijkt Huub wel.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:01 schreef KimiK het volgende:
Volgens mij heeft Bart pas aangegeven aan Natte Tasia dat ie zich af heeft gevraagd of ie echt een hekel heeft aan Huub en zijn antwoord was dat ie dat niet had. Bovendien weet ie dat zij en Brainless hem eruit willen stemmen en ik denk dat ie daar niet blij mee was. En volgens mij doet hij gewoon wat hij zelf wil en dat is niet persé bij een groepje horen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Die blowjob bij Huub, ach dat heeft ze zo gepiept, maar je moet er niet denken wat ze uit moet vreten bij Natasia om haar stem te bemachtigen.
Blowjob bij?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef Cyan het volgende:
Amanda ziet een blowjob als zegeltjes bij de supermarkt. Het hoort gewoon bij de service en klantvriendelijkheid
Tuurlijk niet, ze heeft immers niet naar het programma gekeken en al helemaal niet naar Nenaquote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef Black_king het volgende:
[..]
No pun intended bij haar natuurlijk.....![]()
Ik hoop dat ze 'em deepthroat pijpt en dat Huub een SOA heeft. In het gunstigste geval worden haar stembanden besmetquote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Die blowjob bij Huub, ach dat heeft ze zo gepiept, maar je moet er niet denken wat ze uit moet vreten bij Natasia om haar stem te bemachtigen.
Doe niet zo onaardig, normaal vraagt ze er ¤5 voor hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef Cyan het volgende:
[..]
Amanda ziet een blowjob als zegeltjes bij de supermarkt. Het hoort gewoon bij de service en klantvriendelijkheid
Ik hoop het van harte....quote:Op zondag 11 februari 2007 22:12 schreef schizolientje het volgende:
Dit wordt de bonje met het Natas kamp
quote:21:24-Huub van zijn beste kant
Huub van zijn beste kantWat leek op een bijzonder rustige avond in De Gouden Kooi wordt ‘verstoord’ door een pittige discussie tussen Huub en Natasia. De Oldenzaler heeft in zijn weekje vrij natuurlijk aardig wat informatie kunnen verzamelen en hij besluit Natasia terecht te wijzen. “Waarom heb je bij Ilona van die nepvertoningen laten zien?”, vraagt Huub opeens. “Waarom ging je toen zo zielig doen?”, wil hij ook nog weten. Natasia lijkt niet meteen antwoord te hebben op zijn vragen, maar gaat de discussie graag aan.
“Ik zie elke dag zestien Natasia’s! Het is elke dag Jantje lacht, Jantje huilt!”, gaat Huub vrolijk verder. Vervolgens doet Huub met een lelijk gezicht Natasia na. “Je moet niet zo’n gezicht trekken, dan ben je nog lelijker!”, reageert Natasia fel, duidelijk niet blij met het feit dat zij nu aangevallen wordt. “Ja, maar je weet toch dat ik jou nu nadoe?”, antwoordt Huub ad rem. “Óf je bent bewust onbekwaam, óf onbewust onbekwaam!”, is Huubs conclusie.
“Ik vind jou gewoon een dom kind!”, roept Natasia vervolgens, niet wetende wat ze met de situatie aan moet.
Vervolgens begint Huub nog maar eens over hoe zielig Natasia reageerde bij het vertrek van zowel Ilona, als Nena, als Nathanael en hoe nep hij dat vindt. “Ja, maar jij treedt de hele tijd in herhaling!”, roept Natasia vervolgens. Ja, je leest het goed! Natasia zei dat! Maar Huub geeft geen krimp en lijkt niet te willen wijken van het plan om Natasia voor eens en voor altijd te vertellen, wat hij van haar vindt.
“Je gilt altijd dat je zo oprecht bent! Wie moet je wat wijsmaken? Ons of jezelf?”, gaat de 25-jarige vrolijk verder. Natasia weet nog steeds niet hoe ze op het spontane pleidooi van Huub moet reageren. “Je valt in herhaling! Je valt in herhaling! Je valt in herhaling!”, blijft de Surinaamse gillen. Op een gegeven moment kan Natasia het zelfs niet meer alleen aan en probeert ze hulp te zoeken bij Bart, die vlak naast haar staat. Deze heeft geen zin om zich in de discussie te mengen, maar geniet wel zichtbaar van het geheel.
Zodra Huub doorheeft dat Natasia er alleen voorstaat, gooit hij er nog een schepje bovenop. Hij weet door opmerkingen over intelligentie en kunde Natasia zodanig op de kast te krijgen, dat zij zich op een gegeven moment klem praat. “Je probeert me uit te maken voor psychofrenie?”, roept Natasia nog als de discussie bijna ten einde is. “Nee ik denk niet dat je schizofreen bent, ik zeg alleen dat je liegt!”, laat Huub bijdehand weten. “Dus jij vindt dat ik mezelf voorlieg? Dan ben jij iemand zonder trots!”, zegt Natasia stoer. “Oké!”, antwoordt Huub, “Jij liegt, ik mis trots! Is dat ‘m?”, wil Huub weten, die weet dat hij Natasia in een hoekje heeft.
“Ja!”, antwoordt Natasia. “Dus je wilt zeggen dat je liegt?”, vraagt Huub meteen daarna. “Nee, dat wil ik niet zeggen…”, zegt een duidelijk verslagen Natasia. Dan slaat Huub definitief toe. “Jezus! Jij hebt nog minder IQ dan die appel hier!”, roept hij trots, “Je zegt eerst iets en vervolgens wil je dat niet meer toegeven!” Natasia trekt het niet meer en loopt al roepend weg, op zoek naar Brian. Deze riep ze al eerder in de discussie, om er niet alleen voor te hoeven staan, maar de Antilliaan bleef weg. “Waarom kwam je niet?”, horen we Natasia nog zeggen als ze Brians slaapkamer binnenloopt. Tja Natasia, het moest er een keer van komen dat iemand je terecht zou wijzen. Hoe zou de Surinaamse hier mee om gaan?
Tja dan moet Huub zijn principes bijstellen. Of een pakje peuken of een blowjobquote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doe niet zo onaardig, normaal vraagt ze er ¤5 voor hoor![]()
Nice onequote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerder om postnatale abortus in zeer extreme gevallen zoals dit tot een jaartje of 18/19 na de bevalling toe te staan.
Nou denk ik ineens aan het liedje over de kassameisjes. Wie waren dat ook alweer?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef Cyan het volgende:
[..]
het natas kamp wordt momenteel totaal verscheurd en bestaat over een paar dagen uit haarzelf en tupacquote:Op zondag 11 februari 2007 22:12 schreef schizolientje het volgende:
Dit wordt de bonje met het Natas kamp
Spaart u ook zegeltjes?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef Cyan het volgende:
[..]
de vliegende pantersquote:Op zondag 11 februari 2007 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou denk ik ineens aan het liedje over de kassameisjes. Wie waren dat ook alweer?
De vliegende panters!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou denk ik ineens aan het liedje over de kassameisjes. Wie waren dat ook alweer?
Blijf me erover verwonderen dat daar een beelden van zijn (lees Nena en zdngmw) zit er niet op te wachtenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
DIE BEDOEL IKquote:Op zondag 11 februari 2007 22:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
Spaart u ook zegeltjes?
Bonuskaart of airmiles
Wilt u extra geld opnemen
Een tasje kost 35 cent
Houdoe, houdoe, houdoe
(Ja, houdoe)
ken je hem ook?![]()
vliegende panters
Thanksquote:Op zondag 11 februari 2007 22:14 schreef Judah het volgende:
[..]
Nice one![]()
On-topic: Ik denk dat Bart 'm krijgt uiteindelijk. Die kan iedereen om krijgen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:14 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
het natas kamp wordt momenteel totaal verscheurd en bestaat over een paar dagen uit haarzelf en tupac
In Amanda haar geval is het dan:quote:Op zondag 11 februari 2007 22:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
Spaart u ook zegeltjes?
Bonuskaart of airmiles
Een tasje kost 35 cent
Houdoe, houdoe, houdoe
(Ja, houdoe)
ken je hem ook?![]()
vliegende panters
http://www.lyricsdownload(...)ameisjes-lyrics.html
een van de meest grappige liedjes van de laatste jaren, die jongens zijn zo leuk.....in tegenstelling totquote:Op zondag 11 februari 2007 22:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
Spaart u ook zegeltjes?
Bonuskaart of airmiles
Een tasje kost 35 cent
Houdoe, houdoe, houdoe
(Ja, houdoe)
Ik heb het niet gezien, maar om dit te lezen =quote:
omdat de 3 uur die hij er gisteren onder had gelegen in zijn ogen nog niet genoeg waren geweest. aangezien zijn ogen echter ook helemaal verschrompelt zijn kan ik me goed voorstellen dat hij daar een misschatting in gemaakt heeftquote:Op zondag 11 februari 2007 22:18 schreef Judah het volgende:
Haha, Brian is inderdaad verbrand. Die sukkel bleef ook iets van 1,5 uur onder die zonnebank liggen.
staat bij hotnieuws, volgens mij genoet de redactie er wel van, ik zie vaker sneren voorbij komenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar om dit te lezen =![]()
quote:Huub van zijn beste kant
Van Natasia kan dat niet gezegd worden.
en dan is Brian zeker het "perfecte levende argument" om aan te geven dat alle mannen gefrustreerd en agressief zijn en dat alle politiek leiders vrouwen moeten zijn om wereldvrede te krijgen?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef Judah het volgende:
[..]
Ze is het perfecte levende argument om feminisme te onderdrukken.
http://www.youtube.com/watch?v=9y2yDRoNtLM met het clipje erbijquote:Op zondag 11 februari 2007 22:18 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
een van de meest grappige liedjes van de laatste jaren, die jongens zijn zo leuk.....in tegenstelling tot
Die vindt op een of ander manier altijd dat hij het recht heeft om te weten of andere mensen sex hebben.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef noekje het volgende:
Brian wil weten of ze alleen gaat eten of...
Oh ieeww!
Muiterijquote:Op zondag 11 februari 2007 22:22 schreef noekje het volgende:
amanda: Hé Natas, Wilgo en de kinderen komen toch op je verjaardag?
Zo zeg!
Nee nee nee, je moet het kaf van het koren scheiden.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
en dan is Brian zeker het "perfecte levende argument" om aan te geven dat alle mannen gefrustreerd en agressief zijn en dat alle politiek leiders vrouwen moeten zijn om wereldvrede te krijgen?
Ik vind het vrij objectief.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:24 schreef Cungy het volgende:
Valt me op dat op de site van DGK alles eerst heel pro natasia was, maar dat er nu bijna de hele tijd negatief over haar bericht wordt.![]()
Staan wij daarvan te kijken?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:24 schreef Cungy het volgende:
Valt me op dat op de site van DGK alles eerst heel pro natasia was, maar dat er nu bijna de hele tijd negatief over haar bericht wordt.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian leest zijn post toch onder de zonnebank omdat de geblockte tekst dan te zien is
Zullen we het over het echtpaar Clinton hebbenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
en dan is Brian zeker het "perfecte levende argument" om aan te geven dat alle mannen gefrustreerd en agressief zijn en dat alle politiek leiders vrouwen moeten zijn om wereldvrede te krijgen?
Mjah ik denk dat bij de redactie eindelijk is doorgedrongen dat mega veel mensen doorzappen als Narcistasia in beeld komt. Collega's van mij weigeren te kijken omdat ze haar een teringsekreet vinden en haar willen wurgen.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:24 schreef Cungy het volgende:
Ik dacht dat Wilgo geen publiciteit meer wilde, dus laat hem lekker thuisblijven, het word een zwarte dag met dat mokkel de hele dag als middelpunt van het universum.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:23 schreef raggende_annie het volgende:
baviania krijgt m bij deze ook van niemand meer aangezien ze wilgo en kinderen op haar verjaardag ziet
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:28 schreef suleika25 het volgende:
Brian 2 weken lang de naam nena niet uitspreken
Ze moet vooral niet proberen te denken.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:29 schreef Kaleddis het volgende:
Snollie begint weer heel irritant te worden
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:28 schreef suleika25 het volgende:
Brian 2 weken lang de naam nena niet uitspreken
Ik zei al eerder:quote:Op zondag 11 februari 2007 22:26 schreef Lieve het volgende:
Nou, lijkt erop dat er echt niets doordringt tot die natasia.
Ze is echt nog geen half uur van slag.
Tssssss. Dit is echt .... ongelofelijk!
Valt me wel op dat Brainless en Natasia nu in het rookhol zitten.
Wat kun je hieruit concluderen?
Hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 22:30 schreef Borga het volgende:
Zegt Breen nu ; Drank is alleen een probleem als je het op hebt???
Ja dat zei die de profeet sprakquote:Op zondag 11 februari 2007 22:30 schreef Borga het volgende:
Daar heeft Brian gelijk in.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:30 schreef Borga het volgende:
Ik hou niet van arrogante mensen, maar in dit geval mag Huub wat mij betreft best enorm uit de hoogte doen tegen Amanda en haar gewoon wegwuiven. Zo van: "Ga jij even ergens anders spelen ofzo"quote:Op zondag 11 februari 2007 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
Huub gaat serieus op Amanda in.
Hilarisch dit, vooral door het niveauverschil.![]()
Caps genoeg van je gezien en alleen een nijlpaard heeft een grotere bek.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Je verschuilt je achter die grote mond van je"
HAHAHAHAHA... dat is wel het toppunt van iemand anders verwijten wat je zelf 24 uur per dag doet
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:31 schreef raggende_annie het volgende:
volgens mij zit er iemand daar die er niet tegen kan dat iedereen aan huubs lippen hangt
als ie zo doorgaat met onder dat blauwe licht te liggen z'n ogenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
en nu dan Briaan's zwakke plek
Ze snaait wel regelmatig idd.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:35 schreef suleika25 het volgende:
16,5 kilo afgevallen........en ondertussen weer 5 kilo aangekomen, dus 11,5 kilo afgevallen
Vroeger trainde ze veel en daar had ik wel respect voor, nu vreet ze en zuipt een afzeik thee, respect weg.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:35 schreef suleika25 het volgende:
16,5 kilo afgevallen........en ondertussen weer 5 kilo aangekomen, dus 11,5 kilo afgevallen
Natasia heeft echt geen hoog EQ..echt niet...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:24 schreef jacqjacq het volgende:
huub: natas ik denk echt dat jij het hoogste eq hebt van iedereeen
bart: het fluctueert alleen een beetje
Ja, nee, ho!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:35 schreef suleika25 het volgende:
Jammer dat ze ook 12 jaar mislukte pogingen voor het gemak achterwege laatquote:Op zondag 11 februari 2007 22:35 schreef suleika25 het volgende:
Je mag BIJNA alles zeggen hier maar het woord kanker is offlimitsquote:Op zondag 11 februari 2007 22:35 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
als ie zo doorgaat met onder dat kankerlicht te liggen z'n ogen
Ach kom, dit is geen kwestie van een "steuntje in de rug" nodig hebben, die heeft zichzelf gewoon zitten voorliegen dat je met die Chinese thee afvalt. Daar bovenop liegt ze zichzelf ook nog eens voor dat je je bij gebruik van die Chinese thee een slag in de rondte kunt vreten.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ze snaait wel regelmatig idd.
Heel bekend probleem hoor, snel afvallen en dan het gewicht niet vast kunnen houden.
Eigenlijk zou ze daar in gecoached moeten worden, een steuntje in de rug.
ga 'm meteen weghalenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mag BIJNA alles zeggen hier maar het woord kanker is offlimits![]()
mijn dank is grootquote:Op zondag 11 februari 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mag BIJNA alles zeggen hier maar het woord kanker is offlimits![]()
Yeahquote:Op zondag 11 februari 2007 22:41 schreef noekje het volgende:
patrick is roze en is een zeester.
Miraa, je hebt gelijk!
Sorry , korzakov, wat was mijn quote?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Edit je jouw post waarin je annie gequote hebt dan ook nog even![]()
Af en toe ook wel lachen met Natasia.......quote:Op zondag 11 februari 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
Huub: het was nooit stil in mijn huis
Natasia: JAA! en ik ben de sgizovreen?
Allen: schizofreen!
Ze hebben Judith alquote:Op zondag 11 februari 2007 22:43 schreef LuNaTiC het volgende:
kan dat mens geen taalcursus nemen daar
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:45 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Af en toe ook wel lachen met Natasia.......![]()
Dat "allen" is eigenlijk het mooist van deze postquote:Op zondag 11 februari 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
Huub: het was nooit stil in mijn huis
Natasia: JAA! en ik ben de sgizovreen?
Allen: schizofreen!
oh, ik vond het huis wel goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat "allen" is eigenlijk het mooist van deze post![]()
lesley komt niet terug hoor, ik acht de kans zeeeeeeeeeeer kleinquote:Op zondag 11 februari 2007 22:47 schreef avonne het volgende:
Eigenlijk zou Bart hem ook niet moeten krijgen, want donderdag is de vakantie van Lesley voorbij, en kan ze gewoon weer elke dag komen
Ik stem AMANDA![]()
met haar brokkelt Amanda af.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:47 schreef Lieve het volgende:
Natasia begint te kraken! Damn wat is die jongen goed! Ze brokkelt echt in stukjes
Nee joh straks heb je niet alleen RSI maar ook nog een medicijnverslavingquote:Op zondag 11 februari 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
Wat erg, ik was eigenlijk allang weg, verslaving ten top, iemand een Prozacje voor me?![]()
Wat Rogier wil doet er niet toe.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:49 schreef Sporti het volgende:
Amanda???????/ nee echt niet trouwens als die Rogier verstandig is blijft die thuis
Ja, Huubs methode is effectief.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:50 schreef Black_king het volgende:
Natasja wordt kleiner en kleiner....
Ehm Annie had het over k*nk*rlicht, jij quote dat, en zei dat dat off-limits was, Annie veranderde het in blauw licht maar in jouw quote staat nog steeds datgene wat volgens jou off-limits is.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
Sorry , korzakov, wat was mijn quote?![]()
Ja net zoals ze haar eigen zus verkoopt voor CP's aan Brain Wat een K..TWijfquote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef Cyan het volgende:
[..]
Erg he, zit ik reuze van te genietenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:50 schreef Black_king het volgende:
Natasja wordt kleiner en kleiner....
@hotmail.comquote:Op zondag 11 februari 2007 22:51 schreef LaZZ het volgende:
nena3amanda! Nena's of Amanda's emailadres dus.
die zal ze toch zeker niet meer gebruikenquote:
Echt goeie vriendinquote:Op zondag 11 februari 2007 22:52 schreef Cyan het volgende:
Oh Amanda verteld per ongeluk het emailadres van Nena
Huub: "het emailadres staat nu al op Fok!"quote:Op zondag 11 februari 2007 22:51 schreef LaZZ het volgende:
nena3amanda! Nena's of Amanda's emailadres dus.
ok, thnx , zal eraan denken de volgende keer, ik lijk Snollie welquote:Op zondag 11 februari 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm Annie had het over k*nk*rlicht, jij quote dat, en zei dat dat off-limits was, Annie veranderde het in blauw licht maar in jouw quote staat nog steeds datgene wat volgens jou off-limits is.
Wat heeft het voor zin als je het woord zelf nog 3 keer gebruikt en je jezelf ook nog een keer gaat quoten??
Doe het dan gelijk in je quote met ** en schrijf het zelf ook zo.
Huub weet dankzij zijn vakantie veel meer van Natasia dan andersom. Bovendien weet Huub dat hij buiten populair is en Natasia intens gehaat. Het is een zeer oneerlijke strijd. Maar daarom niet minder vermakelijk.quote:
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/quote:Op zondag 11 februari 2007 22:54 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Huub: "het emailadres staat nu al op Fok!"
Yep!![]()
Het recht mag zijn loop hebben.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub weet dankzij zijn vakantie veel meer van Natasia dan andersom. Bovendien weet Huub dat hij buiten populair is en Natasia intens gehaat. Het is een zeer oneerlijke strijd. Maar daarom niet minder vermakelijk.![]()
je wordt nog 's beroemdquote:Op zondag 11 februari 2007 22:55 schreef dieenebart het volgende:
Hey, het ging over mij!
Ja!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:55 schreef dieenebart het volgende:
Hey, het ging over mij!
Brian lult maar wat...Hij bedoelt mss: er is een aparte topic voor Huub.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:53 schreef Copycat het volgende:
Waar is die aparte Huubstream op FOK! ?
Hij heeft nu de zekerheid dat Natasia echt niet gewaardeerd wordt door de kijkers.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
Huub weet dankzij zijn vakantie veel meer van Natasia dan andersom. Bovendien weet Huub dat hij buiten populair is en Natasia intens gehaat. Het is een zeer oneerlijke strijd. Maar daarom niet minder vermakelijk.![]()
Volgens Bart van DGK hebben we jou na BB1 nooit meer terug gezien. Wie lag er dan te rotzooien met Desiré in de tuin een jaar later?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:55 schreef dieenebart het volgende:
Hey, het ging over mij!
Als dat even zou kunnenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:54 schreef Kaleddis het volgende:
Blijf erbij, het zou het echt een geweldige stunt zijn als Natasia net voor haar verjaardag eruit gestemd wordt![]()
cover?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hallo, heeft iemand mijn cover gezien?
Daar staat die van Huub maar niet van Nenaquote:Op zondag 11 februari 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
duhhhhhhhhhhh
Maar wat verwachten ze dan? Dat ze allemaal ontdekt worden door een programma als DGK? Menig werkgever bedenkt zich wel 10 keer als hij dat luie stel flikkers bij elkaar zietquote:Op zondag 11 februari 2007 22:56 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Brian lult maar wat...Hij bedoelt mss: er is een aparte topic voor Huub.
Bart: "En waar is dieenebart van BB1?" Hier op Fok.Hoi dieenebart
![]()
Ne Will, gemist! je acties zijn hier heel goed bevallen, dankquote:Op zondag 11 februari 2007 22:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hallo, heeft iemand mijn cover gezien?
Ohquote:Op zondag 11 februari 2007 22:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian lult maar wat...Hij bedoelt mss: er is een aparte topic voor Huub.
Cover van Brian's wereldhit?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:57 schreef avonne het volgende:
cover?
voorkant van een tijdschrift?
vermomming?
Jammer dat je RTV Utrecht niet kunt ontvangenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens Bart van DGK hebben we jou na BB1 nooit meer terug gezien. Wie lag er dan te rotzooien met Desiré in de tuin een jaar later?
Waarom moet dat? Haar tijd komt nog wel! Dat hoeft toch niet?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:56 schreef Missy_1974 het volgende:
huub is soms wel erg bitchy tegen sylvia, en vrolijk kijkt ze niet, maar huub heeft tig keer gezegd dat ze meer in beeld moet zijn
(huub houdt van overdrijving, was een duidelijk grapje)quote:Op zondag 11 februari 2007 22:55 schreef avonne het volgende:
volgens mij lult Huub uit zijn nek
Ik heb nergens gelezen "hij is nu in Oldenzaal" of "hij is nu in Amsterdam"
(die huubstream was een duidelijk grapje)
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:57 schreef jacqjacq het volgende:
op deze manier zet hij sylvia dus juist wel meer in beeld, goed voor sylvia dus
Ik kan anders m'n kont niet keren of....quote:Op zondag 11 februari 2007 22:55 schreef dieenebart het volgende:
Hey, het ging over mij!
Huub had het over Nena dr mailadres... wat net even "per ongeluk" door Amanda geroepen werd.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
duhhhhhhhhhhh
Hij heeft een doel nu Valentijnquote:Op zondag 11 februari 2007 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
Bart oogt ontspannen, en zelfs een beetje vrolijk.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens Bart van DGK hebben we jou na BB1 nooit meer terug gezien. Wie lag er dan te rotzooien met Desiré in de tuin een jaar later?
Misschien even tijdens iemands pauze ingevallen, kan best tochquote:Op zondag 11 februari 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
Die Amanda heeft ook echt overal gewerkt he. Zij heeft ook in een coffeeshop gewerkt.
Behalve grote tieten heeft ze ook een hele grote duim.
Syl komt op mij een beetje over als een oud pillevreter, gabbermeisie van de oude stempel, zeg maar. redelijk verlept.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Syl moet zichzelf eens wat beter in beeld zetten
die van Amanda en Nena duuuh terug!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
duhhhhhhhhhhh
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ne IkWeetNiet, gemist! je acties zijn hier heel goed bevallen, dank
Tegen wie praat je nou ?quote:
Wie was Desiréquote:Op zondag 11 februari 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is echt allemaal het werk van Huubquote:Op zondag 11 februari 2007 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
Bart oogt ontspannen, en zelfs een beetje vrolijk.
dr wordt gespeculeerd over hoe dit eruit ziet op internetquote:
Een geeltje leuker!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Hetgeen mij aan Bart stoort is dat hij vaak sjacherijnige dagen heeft en maar zit te mopperen. Als hij vrolijk is is hij echt 10 keer leuker om naar te kijken.
Dat zijn geen teksten voor iemand die gaat blozen als hij het woord blowjob hoortquote:Op zondag 11 februari 2007 23:02 schreef avonne het volgende:
wat is er met die jongen aan de hand?
nou zegt hij ook al dat hij Lesley uit elkaar gaat trekken.
[afbeelding]
Ja, alles komt door huub, die gaat straks ook nog even over het water lopenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is echt allemaal het werk van Huub
Ja of na 1 uur denken ze dat is helemaal niets......ajuusquote:Op zondag 11 februari 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
Die Amanda heeft ook echt overal gewerkt he. Zij heeft ook in een coffeeshop gewerkt.
Behalve grote tieten heeft ze ook een hele grote duim.
Hopenlijk achtervolgt ze je niet meerquote:
BB2quote:Op zondag 11 februari 2007 23:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Dezeuré
Blonde zeikerd uit BB2 of 3, weet ik veel.
Heb jij ook al gedaan vanavond.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, alles komt door huub, die gaat straks ook nog even over het water lopen![]()
![]()
Ja, heb je vanmiddag al geoefend?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, alles komt door huub, die gaat straks ook nog even over het water lopen![]()
![]()
BB2. Woont samen met Martin uit BB.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Dezeuré
Blonde zeikerd uit BB2 of 3, weet ik veel.
Het ziet eruit alsof Bart een onderdrukte voorkeur voor zeer vrouwelijke sieraden heeft.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:03 schreef raggende_annie het volgende:
dr wordt gespeculeerd over hoe dit eruit ziet op internet
zo dus
Oh daar moeten jullie even een melding van maken op jullie site! Trekt weer wat streamersquote:Op zondag 11 februari 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Over water lopen was misschien 2000 jaar terug indrukwekkend, maar in het jaar 2007 moet je echt met wat beters aan komen hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Niet gezien? ik en huub, hand in hand... huppelend over het zwembadquote:
quote:
Dat was vast voor 4 uur en dan hebben we maar 2 streams.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Niet gezien? ik en huub, hand in hand... huppelend over het zwembad![]()
opstralen?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:05 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Over water lopen was misschien 2000 jaar terug indrukwekkend, maar in het jaar 2007 moet je echt met wat beters aan komen hoor![]()
Vertel, heb je insite information?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
Toch wel apart dat Huub als held de villa wordt uitgeschopt en een dag later in Amsterdam 100 euro moet lenen omdat hij totaal blut is. Niet helemaal chique en fair enuff.
Kan je dan met Brian een duikcursus volgen? Diep in de zee en zijn zuurstoffles loskoppelen?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Niet gezien? ik en huub, hand in hand... huppelend over het zwembad![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat was vast voor 4 uur en dan hebben we maar 2 streams.
En wie lag er dan te rotzooien in HBB?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu weet ik even niet meer wie Martin precies is maar ze zullen elkaar vast verdienen. Is dat die rossige? Dat is mijn eerste ingeving.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
BB2. Woont samen met Martin uit BB.
Dat vertelde hij netquote:Op zondag 11 februari 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, heb je insite information?
Ja. Ik heb stream 3 aanstaan en hij vertelt het net.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, heb je insite information?
Ik denk dat ik ook wel sjachie zou worden met Blablatasia in één huis.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Hetgeen mij aan Bart stoort is dat hij vaak sjacherijnige dagen heeft en maar zit te mopperen. Als hij vrolijk is is hij echt 10 keer leuker om naar te kijken.
Ouwe sarcast!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Effe opletten, hij heeft dat al geprobeerdquote:Op zondag 11 februari 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |