Ik zei al eerder:quote:Op zondag 11 februari 2007 22:26 schreef Lieve het volgende:
Nou, lijkt erop dat er echt niets doordringt tot die natasia.
Ze is echt nog geen half uur van slag.
Tssssss. Dit is echt .... ongelofelijk!
Valt me wel op dat Brainless en Natasia nu in het rookhol zitten.
Wat kun je hieruit concluderen?
Hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 22:30 schreef Borga het volgende:
Zegt Breen nu ; Drank is alleen een probleem als je het op hebt???
Ja dat zei die de profeet sprakquote:Op zondag 11 februari 2007 22:30 schreef Borga het volgende:
Daar heeft Brian gelijk in.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:30 schreef Borga het volgende:
Ik hou niet van arrogante mensen, maar in dit geval mag Huub wat mij betreft best enorm uit de hoogte doen tegen Amanda en haar gewoon wegwuiven. Zo van: "Ga jij even ergens anders spelen ofzo"quote:Op zondag 11 februari 2007 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
Huub gaat serieus op Amanda in.
Hilarisch dit, vooral door het niveauverschil.![]()
Caps genoeg van je gezien en alleen een nijlpaard heeft een grotere bek.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Je verschuilt je achter die grote mond van je"
HAHAHAHAHA... dat is wel het toppunt van iemand anders verwijten wat je zelf 24 uur per dag doet
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:31 schreef raggende_annie het volgende:
volgens mij zit er iemand daar die er niet tegen kan dat iedereen aan huubs lippen hangt
als ie zo doorgaat met onder dat blauwe licht te liggen z'n ogenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
en nu dan Briaan's zwakke plek
Ze snaait wel regelmatig idd.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:35 schreef suleika25 het volgende:
16,5 kilo afgevallen........en ondertussen weer 5 kilo aangekomen, dus 11,5 kilo afgevallen
Vroeger trainde ze veel en daar had ik wel respect voor, nu vreet ze en zuipt een afzeik thee, respect weg.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:35 schreef suleika25 het volgende:
16,5 kilo afgevallen........en ondertussen weer 5 kilo aangekomen, dus 11,5 kilo afgevallen
Natasia heeft echt geen hoog EQ..echt niet...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:24 schreef jacqjacq het volgende:
huub: natas ik denk echt dat jij het hoogste eq hebt van iedereeen
bart: het fluctueert alleen een beetje
Ja, nee, ho!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:35 schreef suleika25 het volgende:
Jammer dat ze ook 12 jaar mislukte pogingen voor het gemak achterwege laatquote:Op zondag 11 februari 2007 22:35 schreef suleika25 het volgende:
Je mag BIJNA alles zeggen hier maar het woord kanker is offlimitsquote:Op zondag 11 februari 2007 22:35 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
als ie zo doorgaat met onder dat kankerlicht te liggen z'n ogen
Ach kom, dit is geen kwestie van een "steuntje in de rug" nodig hebben, die heeft zichzelf gewoon zitten voorliegen dat je met die Chinese thee afvalt. Daar bovenop liegt ze zichzelf ook nog eens voor dat je je bij gebruik van die Chinese thee een slag in de rondte kunt vreten.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ze snaait wel regelmatig idd.
Heel bekend probleem hoor, snel afvallen en dan het gewicht niet vast kunnen houden.
Eigenlijk zou ze daar in gecoached moeten worden, een steuntje in de rug.
ga 'm meteen weghalenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mag BIJNA alles zeggen hier maar het woord kanker is offlimits![]()
mijn dank is grootquote:Op zondag 11 februari 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mag BIJNA alles zeggen hier maar het woord kanker is offlimits![]()
Yeahquote:Op zondag 11 februari 2007 22:41 schreef noekje het volgende:
patrick is roze en is een zeester.
Miraa, je hebt gelijk!
Sorry , korzakov, wat was mijn quote?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Edit je jouw post waarin je annie gequote hebt dan ook nog even![]()
Af en toe ook wel lachen met Natasia.......quote:Op zondag 11 februari 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
Huub: het was nooit stil in mijn huis
Natasia: JAA! en ik ben de sgizovreen?
Allen: schizofreen!
Ze hebben Judith alquote:Op zondag 11 februari 2007 22:43 schreef LuNaTiC het volgende:
kan dat mens geen taalcursus nemen daar
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:45 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Af en toe ook wel lachen met Natasia.......![]()
Dat "allen" is eigenlijk het mooist van deze postquote:Op zondag 11 februari 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
Huub: het was nooit stil in mijn huis
Natasia: JAA! en ik ben de sgizovreen?
Allen: schizofreen!
oh, ik vond het huis wel goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat "allen" is eigenlijk het mooist van deze post![]()
lesley komt niet terug hoor, ik acht de kans zeeeeeeeeeeer kleinquote:Op zondag 11 februari 2007 22:47 schreef avonne het volgende:
Eigenlijk zou Bart hem ook niet moeten krijgen, want donderdag is de vakantie van Lesley voorbij, en kan ze gewoon weer elke dag komen
Ik stem AMANDA![]()
met haar brokkelt Amanda af.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:47 schreef Lieve het volgende:
Natasia begint te kraken! Damn wat is die jongen goed! Ze brokkelt echt in stukjes
Nee joh straks heb je niet alleen RSI maar ook nog een medicijnverslavingquote:Op zondag 11 februari 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
Wat erg, ik was eigenlijk allang weg, verslaving ten top, iemand een Prozacje voor me?![]()
Wat Rogier wil doet er niet toe.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:49 schreef Sporti het volgende:
Amanda???????/ nee echt niet trouwens als die Rogier verstandig is blijft die thuis
Ja, Huubs methode is effectief.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:50 schreef Black_king het volgende:
Natasja wordt kleiner en kleiner....
Ehm Annie had het over k*nk*rlicht, jij quote dat, en zei dat dat off-limits was, Annie veranderde het in blauw licht maar in jouw quote staat nog steeds datgene wat volgens jou off-limits is.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
Sorry , korzakov, wat was mijn quote?![]()
Ja net zoals ze haar eigen zus verkoopt voor CP's aan Brain Wat een K..TWijfquote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef Cyan het volgende:
[..]
Amanda ziet een blowjob als zegeltjes bij de supermarkt. Het hoort gewoon bij de service en klantvriendelijkheid
Erg he, zit ik reuze van te genietenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:50 schreef Black_king het volgende:
Natasja wordt kleiner en kleiner....
@hotmail.comquote:Op zondag 11 februari 2007 22:51 schreef LaZZ het volgende:
nena3amanda! Nena's of Amanda's emailadres dus.
die zal ze toch zeker niet meer gebruikenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |