Sorry , korzakov, wat was mijn quote?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Edit je jouw post waarin je annie gequote hebt dan ook nog even![]()
Af en toe ook wel lachen met Natasia.......quote:Op zondag 11 februari 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
Huub: het was nooit stil in mijn huis
Natasia: JAA! en ik ben de sgizovreen?
Allen: schizofreen!
Ze hebben Judith alquote:Op zondag 11 februari 2007 22:43 schreef LuNaTiC het volgende:
kan dat mens geen taalcursus nemen daar
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:45 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Af en toe ook wel lachen met Natasia.......![]()
Dat "allen" is eigenlijk het mooist van deze postquote:Op zondag 11 februari 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
Huub: het was nooit stil in mijn huis
Natasia: JAA! en ik ben de sgizovreen?
Allen: schizofreen!
oh, ik vond het huis wel goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat "allen" is eigenlijk het mooist van deze post![]()
lesley komt niet terug hoor, ik acht de kans zeeeeeeeeeeer kleinquote:Op zondag 11 februari 2007 22:47 schreef avonne het volgende:
Eigenlijk zou Bart hem ook niet moeten krijgen, want donderdag is de vakantie van Lesley voorbij, en kan ze gewoon weer elke dag komen
Ik stem AMANDA![]()
met haar brokkelt Amanda af.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:47 schreef Lieve het volgende:
Natasia begint te kraken! Damn wat is die jongen goed! Ze brokkelt echt in stukjes
Nee joh straks heb je niet alleen RSI maar ook nog een medicijnverslavingquote:Op zondag 11 februari 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
Wat erg, ik was eigenlijk allang weg, verslaving ten top, iemand een Prozacje voor me?![]()
Wat Rogier wil doet er niet toe.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:49 schreef Sporti het volgende:
Amanda???????/ nee echt niet trouwens als die Rogier verstandig is blijft die thuis
Ja, Huubs methode is effectief.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:50 schreef Black_king het volgende:
Natasja wordt kleiner en kleiner....
Ehm Annie had het over k*nk*rlicht, jij quote dat, en zei dat dat off-limits was, Annie veranderde het in blauw licht maar in jouw quote staat nog steeds datgene wat volgens jou off-limits is.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
Sorry , korzakov, wat was mijn quote?![]()
Ja net zoals ze haar eigen zus verkoopt voor CP's aan Brain Wat een K..TWijfquote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef Cyan het volgende:
[..]
Amanda ziet een blowjob als zegeltjes bij de supermarkt. Het hoort gewoon bij de service en klantvriendelijkheid
Erg he, zit ik reuze van te genietenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:50 schreef Black_king het volgende:
Natasja wordt kleiner en kleiner....
@hotmail.comquote:Op zondag 11 februari 2007 22:51 schreef LaZZ het volgende:
nena3amanda! Nena's of Amanda's emailadres dus.
die zal ze toch zeker niet meer gebruikenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |