een van de meest grappige liedjes van de laatste jaren, die jongens zijn zo leuk.....in tegenstelling totquote:Op zondag 11 februari 2007 22:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
Spaart u ook zegeltjes?
Bonuskaart of airmiles
Wilt u extra geld opnemen
Een tasje kost 35 cent
Houdoe, houdoe, houdoe
(Ja, houdoe)
Ik heb het niet gezien, maar om dit te lezen =quote:
omdat de 3 uur die hij er gisteren onder had gelegen in zijn ogen nog niet genoeg waren geweest. aangezien zijn ogen echter ook helemaal verschrompelt zijn kan ik me goed voorstellen dat hij daar een misschatting in gemaakt heeftquote:Op zondag 11 februari 2007 22:18 schreef Judah het volgende:
Haha, Brian is inderdaad verbrand. Die sukkel bleef ook iets van 1,5 uur onder die zonnebank liggen.
staat bij hotnieuws, volgens mij genoet de redactie er wel van, ik zie vaker sneren voorbij komenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar om dit te lezen =![]()
quote:Huub van zijn beste kant
Van Natasia kan dat niet gezegd worden.
en dan is Brian zeker het "perfecte levende argument" om aan te geven dat alle mannen gefrustreerd en agressief zijn en dat alle politiek leiders vrouwen moeten zijn om wereldvrede te krijgen?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef Judah het volgende:
[..]
Ze is het perfecte levende argument om feminisme te onderdrukken.
http://www.youtube.com/watch?v=9y2yDRoNtLM met het clipje erbijquote:Op zondag 11 februari 2007 22:18 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
een van de meest grappige liedjes van de laatste jaren, die jongens zijn zo leuk.....in tegenstelling tot
Die vindt op een of ander manier altijd dat hij het recht heeft om te weten of andere mensen sex hebben.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef noekje het volgende:
Brian wil weten of ze alleen gaat eten of...
Oh ieeww!
Muiterijquote:Op zondag 11 februari 2007 22:22 schreef noekje het volgende:
amanda: Hé Natas, Wilgo en de kinderen komen toch op je verjaardag?
Zo zeg!
Nee nee nee, je moet het kaf van het koren scheiden.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
en dan is Brian zeker het "perfecte levende argument" om aan te geven dat alle mannen gefrustreerd en agressief zijn en dat alle politiek leiders vrouwen moeten zijn om wereldvrede te krijgen?
Ik vind het vrij objectief.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:24 schreef Cungy het volgende:
Valt me op dat op de site van DGK alles eerst heel pro natasia was, maar dat er nu bijna de hele tijd negatief over haar bericht wordt.![]()
Staan wij daarvan te kijken?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:24 schreef Cungy het volgende:
Valt me op dat op de site van DGK alles eerst heel pro natasia was, maar dat er nu bijna de hele tijd negatief over haar bericht wordt.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian leest zijn post toch onder de zonnebank omdat de geblockte tekst dan te zien is
Zullen we het over het echtpaar Clinton hebbenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
en dan is Brian zeker het "perfecte levende argument" om aan te geven dat alle mannen gefrustreerd en agressief zijn en dat alle politiek leiders vrouwen moeten zijn om wereldvrede te krijgen?
Mjah ik denk dat bij de redactie eindelijk is doorgedrongen dat mega veel mensen doorzappen als Narcistasia in beeld komt. Collega's van mij weigeren te kijken omdat ze haar een teringsekreet vinden en haar willen wurgen.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:24 schreef Cungy het volgende:
Ik dacht dat Wilgo geen publiciteit meer wilde, dus laat hem lekker thuisblijven, het word een zwarte dag met dat mokkel de hele dag als middelpunt van het universum.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:23 schreef raggende_annie het volgende:
baviania krijgt m bij deze ook van niemand meer aangezien ze wilgo en kinderen op haar verjaardag ziet
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:28 schreef suleika25 het volgende:
Brian 2 weken lang de naam nena niet uitspreken
Ze moet vooral niet proberen te denken.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:29 schreef Kaleddis het volgende:
Snollie begint weer heel irritant te worden
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:28 schreef suleika25 het volgende:
Brian 2 weken lang de naam nena niet uitspreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |