Okee, hij scant ze, en dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens ik heb hier nog een handig Widget-dingetje om "Wireless" netwerken te detecteren..
[afbeelding]
Meer info
Nou vervolgens weet je of er beveiliging op het netwerk zit of niet en je weet welke het sterkste signaal heeft. Superhandig natuurlijk als je internet "onderweg" ergens wil aftappen.quote:
Op welk "kanaal" het signaal wordt uitgezonden. Stel dat je denkt dat je een signaal/ruis probleem hebt met de buren, kun je je eigen kanaal wisselen in je router. Ook handig!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:52 schreef skiczukie het volgende:
Wat wordt er met Ch bedoeld?
Je airport menuutje is enigzins beperkt...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:54 schreef skiczukie het volgende:
Raar ook dat ik de gevonden netwerken niet onder mijn Airport-menuutje zie.
Wat is er zo moeilijk aan omdat ding eens een keertje te resetten?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben trouwens mijn wep-key vergeten, is er in KisMAC een mogelijkheid dat te kraken?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben trouwens mijn wep-key vergeten, is er in KisMAC een mogelijkheid dat te kraken?
Iets in me zegt dat je wil liften op het netwerk van je burenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet wel hoe het moet, maar ik ga het je niet zeggen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Geqxon het volgende:
Ik zal het mijn buurman eens vragenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan omdat ding eens een keertje te resetten?
Uh... PM?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe het moet, maar ik ga het je niet zeggen...
Nee, ook nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zal het mijn buurman eens vragen![]()
[..]
Uh... PM?
Waarom vertel je het dan? ..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, ook niet
Het is gewoon illegaal...
Om zijn l33t hacking skills te tonen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waarom vertel je het dan? ..
Om em te bitchen, dat heeft Geqxon af en toe nodig...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waarom vertel je het dan? ..
Je hebt er helemaal geen skills voor nodigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om zijn l33t hacking skills te tonen, natuurlijk.
Wat voor problemen heb jij met de topcase als ik vragen mag?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wil je hem ruilen heb hier nog een MacBook liggenzgan, maar ik moet hem binnekort even terug brengen voor een topcase
deal
(Ik wou dat ik een macbook pro had... weet je hoe relaxed...)
Bij mij wordt hij geel waar mijn handpalmen rusten en de trackpad word ook geligquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef kiepauto het volgende:
[..]
Wat voor problemen heb jij met de topcase als ik vragen mag?
Bij mij wordt ie geel op de plaatsen waar ik mijn handen laat rusten![]()
Kan ik dan zo een nieuwe topcase krijgen als ik daarmee terugga?
Nope. Een beetje af en toe verkapt lullen hier is prima, meer niet. Nu dan ook weer ontopic gaarnequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben echt voor een nieuwe Mac-SC. Dat je dit in het MacBook-topic komt vragen is voor mij echt een bevestiging. Slarioux?
Crap.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nope. Een beetje af en toe verkapt lullen hier is prima, meer niet. Nu dan ook weer ontopic gaarne.
Ze maken allebei gebruik van een geïntegreerde videokaart/chip (Intel 950 GMA) op de moederplank.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:34 schreef Basso het volgende:
is het mogelijk om een andere videokaart in aan macbook te zetten? zo niet, kan dat in een mac mini wel??
KisMac kan de boel kraken voor je.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Geqxon het volgende:
Ja je kan er om lachen maar ik vind je een beetje triest worden nu.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:33 schreef Slarioux het volgende:
Da's iets voor Swets dus.
Je weet toch.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:Dat beetje sneuiige krampachtige voorkomen van apple slowchat begint nu echt hilarische vormen aan te nemen.
Ik weet inderdaad dat je weigert te modereren. Wat opzich best vreemd is als je moderator wil zijn. Stop er dan gewoon mee en ga lekker posten. Krampachtig legitieme onderwerpen VERBIEDEN terwijl overal gepleit wordt voor een lossere policy getuigt niet van veel feeling met je usergroep.quote:
En de Safari-bug bljft intussen ook maar bestaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad dat je weigert te modereren. Wat opzich best vreemd is als je moderator wil zijn. Stop er dan gewoon mee en ga lekker posten. Krampachtig legitieme onderwerpen VERBIEDEN terwijl overal gepleit wordt voor een lossere policy getuigt niet van veel feeling met je usergroep.
en we weten wat je van hem vindtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Beetje dubbeldrank nivo zeg maar
Terwijl dat maar een kwestie is van banners aanpassen. Want zoals ik al eerder zei komt die bug alleen voor bij die video banners.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En de Safari-bug bljft intussen ook maar bestaan.
Nu je het zegt..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:54 schreef magnifor het volgende:
[..]
Terwijl dat maar een kwestie is van banners aanpassen. Want zoals ik al eerder zei komt die bug alleen voor bij die video banners.
Second life draait niet op mijn Macbookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien iets voor de Second Life sloerie's onder ons...
Apple's Virtual Store in Second Life
Je moet na het invoeren van de plaatsnaam op tab drukken, dan krijg je een dropdownlijst met alle plaatsen met die naam.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:50 schreef LintuxCx het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een beetje geluk met die Dashboard weather widget? Hier krijg ik constant te zien dat het hier (Dublin, IE) -7 graden vriest en dat het doordeweeks 's nachts tot -18 graden kan zakken. En nou schijnt het Ierse weer slechter te zijn dan het Nederlandse, maar hier geloof ik toch echt niks van.
*begint z'n MacBook Pro verder toch steeds meer te waarderen ... alleen jammer van die toetsenbordindeling, met die misvormde Enter-toets...*
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet na het invoeren van de plaatsnaam op tab drukken, dan krijg je een dropdownlijst met alle plaatsen met die naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |