De specs in de OP zijn oud. Die zwarte MacBook heeft nu een Core 2 Duo op 2Ghz, 1 GB geheugen, en een 120 GB schijf.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik wil geenszins bashen hoor, weet vrij weinig van Macs en zo, maar 512MB, 80GB voor ¤1500, is dat niet achterhaald tegenwoordig?
Je Liegtquote:Op zondag 11 februari 2007 22:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik dacht al: Store is down.
Weer nieuwe MacBooks![]()
Ben ik met je eens. Het zou netjes zijn als die zwart waren, en als de Mighty Mouse bijvoorbeeld ook in het zwart beschikbaar zou zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:40 schreef skiczukie het volgende:
Wat ik zo jammer vind aan de zwarte MacBook, zijn de wiite snoeren. Net zoals bij de MacBook Pro een witte remote. Maar goed, ..
dat is inderdaad een beetje een gemiste kans..quote:Op zondag 11 februari 2007 23:40 schreef skiczukie het volgende:
Wat ik zo jammer vind aan de zwarte MacBook, zijn de wiite snoeren. Net zoals bij de MacBook Pro een witte remote. Maar goed, ..
Hey, mailtje dat 'ie vandaag is verzonden, en "assigned carrier" is TNT, wat me bijna doet vermoeden dat 'ie in NL verzonden is?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:19 schreef CraZaay het volgende:
Onvervalste TVP terwijl ik op m'n zwarte MacBook wacht die aanstaande woensdag verzonden zou moeten worden
Mên, dat is juist het grote voordeel van de MacBook. Ik heb hier een MacBook Pro... Leuk dingetje, maar damn, hij past amper in mijn tas. Nog even een weekje over deknen of ik 'm ruil voor een gewone MacBook. Die MacBooks hebben weer allemaal zo'n spiegelscherm.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:50 schreef Repeat het volgende:
Jammer dat ze zo klein zijn.
Kan, maar het hoeft niet. IIRC heb ik hier in Ierland ook al TNT wagens rond zien rijden. En aangezien hier het Europese hoofdkwartier van Apple zit ... (Alhoewel meer voor support enzo denk ik.)quote:Op maandag 12 februari 2007 09:16 schreef CraZaay het volgende:
Hey, mailtje dat 'ie vandaag is verzonden, en "assigned carrier" is TNT, wat me bijna doet vermoeden dat 'ie in NL verzonden is?
Kan hier ook welquote:Op maandag 12 februari 2007 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
Kan ik hier ook wat vragen stellen over de MacBook Pro? Of is daar een ander topic voor?
Wil je hem ruilen heb hier nog een MacBook liggenquote:Op maandag 12 februari 2007 09:19 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Mên, dat is juist het grote voordeel van de MacBook. Ik heb hier een MacBook Pro... Leuk dingetje, maar damn, hij past amper in mijn tas. Nog even een weekje over deknen of ik 'm ruil voor een gewone MacBook. Die MacBooks hebben weer allemaal zo'n spiegelscherm.
(Woei, Fok heeft problemen met UTF-8 (Unicode)???)
MacBook pro kan je volgens mij kiezen, en het is totaal niet irritant hoor... Tenzij je in de volle zon gaat werken maar dan zijn alle computerschermen kut. En over dat stof valt ook wel mee...quote:Op maandag 12 februari 2007 09:36 schreef Sander-B het volgende:
Hebben alle MacBooks zo'n spiegel scherm? Iemand uit m'n klas heeft dat ook, bij een HP. Zó irritant, als de zon een beetje schijnt zie je niks meer op het scherm staan.En je ziet al het stof etc. veel eerder.
Mooiquote:
Volgens mij is dat nooit bekend er zijn wel sites waar ze het op gokken, momentje zoek het even op..quote:Op maandag 12 februari 2007 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooi
Is al bekend of er binnenkort weer een upgrade zit aan te komen?
ik heb ze even staan testen in de apple store. Als je dat kleine 13" beeld hebt, waar die balken nog vanaf gaan dan hou je nauwelijks ruimte over om lekker te kunnen internetten. IMO danquote:Op maandag 12 februari 2007 09:19 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Mên, dat is juist het grote voordeel van de MacBook. Ik heb hier een MacBook Pro... Leuk dingetje, maar damn, hij past amper in mijn tas. Nog even een weekje over deknen of ik 'm ruil voor een gewone MacBook. Die MacBooks hebben weer allemaal zo'n spiegelscherm.
(Woei, Fok heeft problemen met UTF-8 (Unicode)???)
Genoeg ruimte voor mijquote:Op maandag 12 februari 2007 12:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik heb ze even staan testen in de apple store. Als je dat kleine 13" beeld hebt, waar die balken nog vanaf gaan dan hou je nauwelijks ruimte over om lekker te kunnen internetten. IMO dan
En met zo'n spiegelscherm komen de kleuren/contrast ed wel veel beter uit
en het blijft jammer dat apple niet gewoon een goedkopere desktop heeft, zonder ingebouwd scherm a la imac, want dan had die hier morgen in huis gestaan...
Heb ik ook geen problemen mee. Meestal hang ik thuis een 17" LCD-scherm aan mijn MacBook (wat een kwestie van een kabeltje inpluggen en het werktquote:Op maandag 12 februari 2007 12:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als je dat kleine 13" beeld hebt, waar die balken nog vanaf gaan dan hou je nauwelijks ruimte over om lekker te kunnen internetten. IMO dan
Mac Mini anyone?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:48 schreef Repeat het volgende:
en het blijft jammer dat apple niet gewoon een goedkopere desktop heeft, zonder ingebouwd scherm a la imac, want dan had die hier morgen in huis gestaan...
Owquote:
heb ik (en zit ik eigenlijk nog) te overwegen, maarja, dat is echt zo'n "dingetje"quote:
Dat "dingetje" is wel een volwaardige desktop imo. Je moet er misschien niet mee gaan DTP'en, maar daar is de andere productlijn dan ook voor. Hier op kantoor gebruiken we ook een paar Mac Mini's (voor webdev). Wat extra geheugen erin en klaarquote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
heb ik (en zit ik eigenlijk nog) te overwegen, maarja, dat is echt zo'n "dingetje"Maar dit wacht ik iig nog even af, daar er "updates soon" komen
Zou best kunnen idd, maar omdat het zo'n klein dingetje is krijg ik het idee dat het zo'n traag tv-pc achtig ding isquote:Op maandag 12 februari 2007 15:24 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Dat "dingetje" is wel een volwaardige desktop imo. Je moet er misschien niet mee gaan DTP'en, maar daar is de andere productlijn dan ook voor. Hier op kantoor gebruiken we ook een paar Mac Mini's (voor webdev). Wat extra geheugen erin en klaar
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:48 schreef Geqxon het volgende:
Ik vraag mij af op wat voor scherm Repeat nu werkt.
En dan zeker op de resolutie 1280*1024?quote:
dat scheelt behoorlijk hoor. En die dock neemt ook nog best een groot gedeelte in beslag, alhoewel je die ook wel automagisch kunt laten verdwijnen dacht ik, maar dat ziet er niet uit, dan lacht iedereen je uitquote:Op maandag 12 februari 2007 16:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan zeker op de resolutie 1280*1024?
Hou je hand eens voor de onderste 4cm van je beeld, dat is zo ongeveer evenveel informatie als dat je op het scherm van de Macbook 13" kwijt kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |