Dankzij zijn 'belachelijk' opmerking is Richy door denk ik.quote:
ik hoop het!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:35 schreef Silvieja het volgende:
Govver.. nu gaat X6 eruit.. denk ik.. ;'(
Ja, daarom achterbaks ventjequote:Op zondag 11 februari 2007 21:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Dankzij zijn 'belachelijk' opmerking is Richy door denk ik.
Zeker niet. Schandalig.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Dat Richy doorgaat vind ik ongelooflijk. En ik sta niet alleen geloof ik.
dat zei ik ook gelijk... hij heeft gewoon sympathie stemmen gekregenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Dankzij zijn 'belachelijk' opmerking is Richy door denk ik.
Over X6 is hij altijd heel enthousiast. Over Anja was hij gisteren voor het eerst enthousiast geloof ik. M.a.w. hij stemt Anja weg.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:35 schreef Mvnl het volgende:
heeft de jury t nu nog steeds voor t zeggen??
Enig idee waar HJ's voorkeur naar uitgaat?
jah duh! HJ is natuurlijk tegen Anja... al wekenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ben nu wel benieuwd wie de jury kiest. Ik denk dat X6 door mag.
Ik hoop hetquote:Op zondag 11 februari 2007 21:38 schreef FlowerPeace het volgende:
[..]
Over X6 is hij altijd heel enthousiast. Over Anja was hij gisteren voor het eerst enthousiast geloof ik. M.a.w. hij stemt Anja weg.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
En let op: HenkJan stuurt X6 weg uit concurrentie-oogpunt
Dat vrees ik ook ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
HJ laat Anja wel door, omdat hij denkt dat ze de minste bedreiging is voor Shawon en Witchy.
Dat het klaarblijkelijk niet meer uitmaakt hoe goed je zingtquote:Op zondag 11 februari 2007 21:40 schreef Cybart het volgende:
sorry, nogmaals de vraag wat de opmerking van Henk was???
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat het klaarblijkelijk niet meer uitmaakt hoe goed je zingt
Maar de performance is geweldig!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:41 schreef superhero87 het volgende:
Kutnummer.
Nee, Anja verdient beter dan dit.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Anja verdient het ook gewoon echt... X6 ook maar Anja nu gewoon meer
Geen idee, ik let op de cameltoes.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ryanne heeft zweetvlekken?
in wat dan? Whahaha dat hoor ik nog geen eensquote:Op zondag 11 februari 2007 21:41 schreef Mvnl het volgende:
X6 is echt preuts... t zinnetje 'I wanna feel his body' is veranderd in iets anders...
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Geen idee, ik let op de cameltoes.
Ik ook.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef Coelho het volgende:
Toch geen doorgestoken kaart. Ik was overtuigd dat een van HJs kandidaten het veld zou moeten ruimen om "heel toevallig" een kandidaat van alle juryleden bij de laatste drie zou zitten.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef Coelho het volgende:
Toch geen doorgestoken kaart. Ik was overtuigd dat een van HJs kandidaten het veld zou moeten ruimen om "heel toevallig" een kandidaat van alle juryleden bij de laatste drie zou zitten.
idd super gezongen, zeker als je met 6 stemmen bentquote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Erg goed dit!
Hoorde t niet precies, maar vond gister al iets raar klinken in t eerste coupletje, en nu realiseer ik me ineens dat ze gewoon een hele zin veranderd hebben...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in wat dan? Whahaha dat hoor ik nog geen eens
Helemaal mee eensquote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
het is toch echt een schande dat zo'n drol met glimlach doorgaat ten koste van Anja en X6
Ongelofelijk inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
het is toch echt een schande dat zo'n drol met glimlach doorgaat ten koste van Anja en X6
Maar dan horen we volgende week geen X6 of Anja, dat is het jammere.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maarja uiteindelijk valt iedereen toch af tot Sharon over is, boeien welke volgorde...
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer erg goed van Anja, eerlijk is eerlijk.
Die moet gewoon met Anja blijven werken... ik zie voor Anja meer toekomst dan Richy eerlijk gezegdquote:
Ik denk wel dat die twee samen verder gaan inderdaad.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moet gewoon met Anja blijven werken... ik zie voor Anja meer toekomst dan Richy eerlijk gezegd
Idd de eerste keer dat het wel redelijk klinktquote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dit vind ik qua zang echt helemaal top hoor!
Is dat een excuus?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die hoorden bij het vorige nummer.
ah..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja. Want bij een nummer van de Sugababes en die act pasten deze kleren perfect.
Ik ook!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Spannend. Ik moet potverdorie naar de wc.
Volgens mij kan X6 alleen een verpletterende indruk maken op de jury door bovenop ze te gaan zitten. Sorry hoor, tis leuke hoempa hoempa, maar verpletterend?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:47 schreef Mvnl het volgende:
X6 is denk ik n klein beetje in t voordeel door als laatste te zingen en een verpletterende indruk op de jury achter te laten.. (of t ze zal helpen is de vraag, maar toch..)
Je bedoelt toch niet die met het paars/groen en het hoge haar?? Want ik ben nu juist voor háár vreselijk allergisch, echt een onaangename stem..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die 'lead'zangeres van x6 vind ik echt erg goed zingen, een hele diepe stem heeft ze.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Henk, stuur Richy naar huis!
yep, die bedoel ik dus wel.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die met het paars/groen en het hoge haar?? Want ik ben nu juist voor háár vreselijk allergisch, echt een onaangename stem..![]()
Neequote:Op zondag 11 februari 2007 21:37 schreef MissJ het volgende:
Ben ik de enige die het leuk vindt dat Richy door is?![]()
Hij vond dat gisteren ook al. Ik vond het allebei goed. Tweede was qua zang helemaal geweldig, de eerste qua performance. Ik heb vandaag echt genotenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:53 schreef superhero87 het volgende:
Hij vond de 2e performance van X6 minder goed dan de 1e, daar ben ik het dus totaal niet mee eens
Ach ja, uit de liedjeskeuze bleek de slechte smaak van de gemiddelde kijker ook al.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe is het trouwens mogelijk dat Richy zo populair is onder de sms-ers? DAt kan toch haat niet?
over twee weken staat ie in de gaykrant en dan hebben die bakvissen zo'n spijtquote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Richy heeft vast in de Hitkrant gestaan.
Toch wel. Mensen stemmen in een impuls op een gimmick die 20 seconden leuk is (nou ja, dat denken ze dan, ik vind zelfs dat niet). En ze zijn meer geïnteresseerd in het winnen van een stuk blik of een kijkdoos, dat zal ook een rol spelen. Sympathy votes daar geloof ik niet zo in bij Richy.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe is het trouwens mogelijk dat Richy zo populair is onder de sms-ers? DAt kan toch haast niet?
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
over twee weken staat ie in de gaykrant en dan hebben die bakvissen zo'n spijt
Ik denk eigenlijk dat HJ niet had verwacht dat Richy door zou gaan.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef --Globe-- het volgende:
Henkjan heeft het heel slim gespeeld door zo hard te zijn voor Richy gisteren.
Waarop?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef superhero87 het volgende:
Shining Star reageert opeens niet meer![]()
De Jamai-tour? Dan eerst nog met Melanie ofzo aanleggen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je de uitzending helemaal gezien vandaag?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:58 schreef bloem123 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat HJ niet had verwacht dat Richy door zou gaan.
Melanie is niet gekquote:Op zondag 11 februari 2007 21:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De Jamai-tour? Dan eerst nog met Melanie ofzo aanleggen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef Riparius het volgende:
[..]
Sympathy votes daar geloof ik niet zo in bij Richy.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Steeds als ik die prijzen zie wil ik stemmenDus Sharon en Richy hebben er een stem bij (Richy omdat ie zo zielig keek de hele tijd
).
Wishfull thinking Vulturequote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als HJ slim is stuurt ie X6 naar huis, bij het stemmend publiek is me nu wel duidelijk geworden wie er met vlag en wimpel gaat winnenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:58 schreef bloem123 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan inderdaad gemistquote:Op zondag 11 februari 2007 21:59 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Heb je de uitzending helemaal gezien vandaag?
Hij zei namelijk dat hij hoopte dat door zijn harde commentaar extra werd gestemd.
Jawel, HJ is een berekenende lul.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:58 schreef bloem123 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Als X6 doorgaat moeten ze allemaal lange nonnengewaden aandoen en die onderwijl uitdoen. Wat Richy met zo'n hoedje en een stokje kan, kunnen zij ook.
En daarom ben ik zo bang dat X6 weggestemd wordt.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel, HJ is een berekenende lul.
ERg leuk.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef Klaasvaker het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die suffe rok van Wendy?
truttigquote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef Klaasvaker het volgende:
Je bedoeld Wendy " like ehhhhhh (kaartje kijken) the way I do" ?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef Klaasvaker het volgende:
Erg netjes! Staat haar goedquote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef Klaasvaker het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:02 schreef BVO het volgende:
Nou, daar gaat ze dan. Jammer maar waar, het is niet anders.
nog even duimen BVOquote:Op zondag 11 februari 2007 22:02 schreef BVO het volgende:
Nou, daar gaat ze dan. Jammer maar waar, het is niet anders.
Omdat X6-meisjes alles braaf doen wat er van ze gevraagd wordtquote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij stuurt hij Anja naar huis, omdat X6 beter te verkopen is.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Terecht dat X6 door is, onterecht dat Anja eruit is.
Ik ook. Echt super blij!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef superhero87 het volgende:
Richy moest er natuurlijk uit, maar ik ben Blij![]()
was het dat maar, maar ook onbereikbare 20 jaar oude kutjes zijn leuk voor HJ om naar te kijkenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef Cee het volgende:
X6 vind ik dus echt zo'n kansloze muppet-bagger.
Ik zou hun namen nog niet eens op kunnen noemen zo'n blijvende indruk maken ze steeds op me.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:08 schreef JetFreggel het volgende:
anja naar huis ole ole
sorry maar ze zingt goed, absoluut maar die meiden hebben echt wel meer de X factor!
Klopt, maar Anja had door moeten gaan ten koste van Richy!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:08 schreef JetFreggel het volgende:
anja naar huis ole ole
sorry maar ze zingt goed, absoluut maar die meiden hebben echt wel meer de X factor!
idd en HJ ziet hen niet als concurrent voor zijn Sharon en die vreselijk Richyquote:Op zondag 11 februari 2007 22:08 schreef Klaasvaker het volgende:
[..]
Omdat X6-meisjes alles braaf doen wat er van ze gevraagd wordt
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:08 schreef Cybart het volgende:
Beste RTL 4
na dit stemdebakel van dit weekend in uw programma X Factor, wil ik u graag mededelen dat wij, de kijker, niet hebben genoten
snapt u,
we hebben gewoon niet genoten
mvg,
....
X6 is niet te verkopen.. het is geen Dolly Dots tijd meer, als je X6 wil marketen moeten ze bloter.. en dat zie ik bij hun echt never nooit niet gebeuren.. kansloosquote:Op zondag 11 februari 2007 22:08 schreef Klaasvaker het volgende:
[..]
Omdat X6-meisjes alles braaf doen wat er van ze gevraagd wordt
Eensch.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
nu is het natuurlijk niet alleen een zangwedstrijd, maar het zou toch leuk zijn als méér dan 1/3e van de halvefinalisten kon zingen![]()
want van het uiterlijk moeten ze het ook niet hebben![]()
Richie heeft geen fans....quote:Op zondag 11 februari 2007 22:10 schreef JetFreggel het volgende:
JAH Richy had naar huis gemoeten maar helaas heeft Richy heel erg veel fans!!
Arrogante trol dat het is! Boycotten die hap!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
En niet eens BVO even apart noemen..
Hehe, mooi was dat hequote:Op zondag 11 februari 2007 22:10 schreef superhero87 het volgende:
Anja wil nog meer zeggen WENDY!
Inderdaad!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:12 schreef superhero87 het volgende:
Volgende topic aub weer een TT over Richy
Witchie is nog lelijker dan een witchquote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
Richie heeft geen fans....
Richie heeft een aanhang die bestaat uit onrustige hormonen
Iddquote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef FlowerPeace het volgende:
Ik dacht even dat hij Anja toch door liet gaan. Maar wat is dit programma voor mij verknald nu Richy zomaar door is.... blergh ;-(
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
En niet eens BVO even apart noemen..
Gelukkig worden presentatieblunders en het feit dat je er talentloos voor bent door RTL ook afgestraft, Tooske opsoute naar Duitsland, Chantal Janzen jij mag niks meer presenteren bij ons... en ook Wendy is hierna exitquote:
Is goedquote:Op zondag 11 februari 2007 22:12 schreef superhero87 het volgende:
Volgende topic aub weer een TT over Richy
ik denk dat we daar dankbaar voor moeten zijn, voor dat zelf inzicht van ze...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:10 schreef WaStEd het volgende:
[..]
X6 moet bloter.. en dat zie ik bij hun echt never nooit niet gebeuren.. kansloos
X6 is prima te verkopen. EO doelgroep is angstvallig groot, en de K3 en Kus doelgroep kunnen ze ook wel hebben.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:10 schreef WaStEd het volgende:
[..]
X6 is niet te verkopen.. het is geen Dolly Dots tijd meer, als je X6 wil marketen moeten ze bloter.. en dat zie ik bij hun echt never nooit niet gebeuren.. kansloos
Vaduz je daalt in m'n waardering.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijne uitslag, gelukkig blijft X6!
Ik zou mezelf toch niet tot die doelgroep rekenenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
X6 is prima te verkopen. EO doelgroep is angstvallig groot, en de K3 en Kus doelgroep kunnen ze ook wel hebben.
en daar hoor ik niet eens bijquote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
X6 is prima te verkopen. EO doelgroep is angstvallig groot, en de K3 en Kus doelgroep kunnen ze ook wel hebben.
Top dag inderdaad:quote:Op zondag 11 februari 2007 22:14 schreef superhero87 het volgende:
En PSV heeft weer punten verspeeld![]()
![]()
Eensch, alleen zou ik liever hebben dat het idee nooit ter sprake zou komen, had ze gvd the Pussycat Dolls laten zingen, dan hadden ze 3 weken de kerk niet meer in gemogenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk dat we daar dankbaar voor moeten zijn, voor dat zelf inzicht van ze...
kom op, zelfs de playboy zou de nietjes vergroten tot a4 formaat als zij uit de kleren gingen
k3 is SERIEUS ooit begonnen als "normaal" popgroepje...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou mezelf toch niet tot die doelgroep rekenen![]()
Aaah, dus ik ben ook van de EO en ik ben fan van Kus en K3?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
k3 is SERIEUS ooit begonnen als "normaal" popgroepje...
maar na een paar singles bleek het eigenlijk alleen maar aan te slaan bij kinderen, en pas toen hebben ze hun doelgroep aangepast
Dat ze trouwens op zondag iets mogen doen.... dat is toch een rustdag?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:15 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Eensch, alleen zou ik liever hebben dat het idee nooit ter sprake zou komen, had ze gvd the Pussycat Dolls laten zingen, dan hadden ze 3 weken de kerk niet meer in gemogen
Maw, je bent het dus met me eens. Dat ze alles doen wat er van ze gevraagd wordt, wil nog niet zeggen dat het verkoopt. Dat wil ik juist ook bestrijden.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:10 schreef WaStEd het volgende:
[..]
X6 is niet te verkopen.. het is geen Dolly Dots tijd meer, als je X6 wil marketen moeten ze bloter.. en dat zie ik bij hun echt never nooit niet gebeuren.. kansloos
Misschien ooit, maar niet in deze eeuw.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:08 schreef JetFreggel het volgende:
nee, hoor je mij niet zeggen...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Aaah, dus ik ben ook van de EO en ik ben fan van Kus en K3?
Gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, hoor je mij niet zeggen...
dit was pure achtergrond info
Jah nee niet aan denken.. trouwens die zelfingenomen I'm so sweet Dirk Kuyt act van die Sharon ben ik ook zat...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:17 schreef Klaasvaker het volgende:
[..]
Maw, je bent het dus met me eens. Dat ze alles doen wat er van ze gevraagd wordt, wil nog niet zeggen dat het verkoopt. Dat wil ik juist ook bestrijden.
Volgende week dus alledrie de goodiegoodie two shoes acts, met Richy als absoluut dieptepunt, X6 als suffe sidekick en Sharon als enige deelneemster die tot de verbeelding spreekt. Hoe braaf zij ook is, het is in ieder geval een zangeres van formaat. Ik zit niet te wachten op de zoveelste nepartiest. Stel je voor dat Richy wint.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |