Die moet gewoon met Anja blijven werken... ik zie voor Anja meer toekomst dan Richy eerlijk gezegdquote:
Ik denk wel dat die twee samen verder gaan inderdaad.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moet gewoon met Anja blijven werken... ik zie voor Anja meer toekomst dan Richy eerlijk gezegd
Idd de eerste keer dat het wel redelijk klinktquote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dit vind ik qua zang echt helemaal top hoor!
Is dat een excuus?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die hoorden bij het vorige nummer.
ah..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja. Want bij een nummer van de Sugababes en die act pasten deze kleren perfect.
Ik ook!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Spannend. Ik moet potverdorie naar de wc.
Volgens mij kan X6 alleen een verpletterende indruk maken op de jury door bovenop ze te gaan zitten. Sorry hoor, tis leuke hoempa hoempa, maar verpletterend?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:47 schreef Mvnl het volgende:
X6 is denk ik n klein beetje in t voordeel door als laatste te zingen en een verpletterende indruk op de jury achter te laten.. (of t ze zal helpen is de vraag, maar toch..)
Je bedoelt toch niet die met het paars/groen en het hoge haar?? Want ik ben nu juist voor háár vreselijk allergisch, echt een onaangename stem..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die 'lead'zangeres van x6 vind ik echt erg goed zingen, een hele diepe stem heeft ze.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Henk, stuur Richy naar huis!
yep, die bedoel ik dus wel.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die met het paars/groen en het hoge haar?? Want ik ben nu juist voor háár vreselijk allergisch, echt een onaangename stem..![]()
Neequote:Op zondag 11 februari 2007 21:37 schreef MissJ het volgende:
Ben ik de enige die het leuk vindt dat Richy door is?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |