Dankzij zijn 'belachelijk' opmerking is Richy door denk ik.quote:
ik hoop het!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:35 schreef Silvieja het volgende:
Govver.. nu gaat X6 eruit.. denk ik.. ;'(
Ja, daarom achterbaks ventjequote:Op zondag 11 februari 2007 21:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Dankzij zijn 'belachelijk' opmerking is Richy door denk ik.
Zeker niet. Schandalig.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Dat Richy doorgaat vind ik ongelooflijk. En ik sta niet alleen geloof ik.
dat zei ik ook gelijk... hij heeft gewoon sympathie stemmen gekregenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Dankzij zijn 'belachelijk' opmerking is Richy door denk ik.
Over X6 is hij altijd heel enthousiast. Over Anja was hij gisteren voor het eerst enthousiast geloof ik. M.a.w. hij stemt Anja weg.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:35 schreef Mvnl het volgende:
heeft de jury t nu nog steeds voor t zeggen??
Enig idee waar HJ's voorkeur naar uitgaat?
jah duh! HJ is natuurlijk tegen Anja... al wekenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ben nu wel benieuwd wie de jury kiest. Ik denk dat X6 door mag.
Ik hoop hetquote:Op zondag 11 februari 2007 21:38 schreef FlowerPeace het volgende:
[..]
Over X6 is hij altijd heel enthousiast. Over Anja was hij gisteren voor het eerst enthousiast geloof ik. M.a.w. hij stemt Anja weg.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
En let op: HenkJan stuurt X6 weg uit concurrentie-oogpunt
Dat vrees ik ook ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
HJ laat Anja wel door, omdat hij denkt dat ze de minste bedreiging is voor Shawon en Witchy.
Dat het klaarblijkelijk niet meer uitmaakt hoe goed je zingtquote:Op zondag 11 februari 2007 21:40 schreef Cybart het volgende:
sorry, nogmaals de vraag wat de opmerking van Henk was???
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat het klaarblijkelijk niet meer uitmaakt hoe goed je zingt
Maar de performance is geweldig!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:41 schreef superhero87 het volgende:
Kutnummer.
Nee, Anja verdient beter dan dit.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Anja verdient het ook gewoon echt... X6 ook maar Anja nu gewoon meer
Geen idee, ik let op de cameltoes.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ryanne heeft zweetvlekken?
in wat dan? Whahaha dat hoor ik nog geen eensquote:Op zondag 11 februari 2007 21:41 schreef Mvnl het volgende:
X6 is echt preuts... t zinnetje 'I wanna feel his body' is veranderd in iets anders...
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Geen idee, ik let op de cameltoes.
Ik ook.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef Coelho het volgende:
Toch geen doorgestoken kaart. Ik was overtuigd dat een van HJs kandidaten het veld zou moeten ruimen om "heel toevallig" een kandidaat van alle juryleden bij de laatste drie zou zitten.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef Coelho het volgende:
Toch geen doorgestoken kaart. Ik was overtuigd dat een van HJs kandidaten het veld zou moeten ruimen om "heel toevallig" een kandidaat van alle juryleden bij de laatste drie zou zitten.
idd super gezongen, zeker als je met 6 stemmen bentquote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Erg goed dit!
Hoorde t niet precies, maar vond gister al iets raar klinken in t eerste coupletje, en nu realiseer ik me ineens dat ze gewoon een hele zin veranderd hebben...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in wat dan? Whahaha dat hoor ik nog geen eens
Helemaal mee eensquote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
het is toch echt een schande dat zo'n drol met glimlach doorgaat ten koste van Anja en X6
Ongelofelijk inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
het is toch echt een schande dat zo'n drol met glimlach doorgaat ten koste van Anja en X6
Maar dan horen we volgende week geen X6 of Anja, dat is het jammere.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maarja uiteindelijk valt iedereen toch af tot Sharon over is, boeien welke volgorde...
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer erg goed van Anja, eerlijk is eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |