Gelukkig worden presentatieblunders en het feit dat je er talentloos voor bent door RTL ook afgestraft, Tooske opsoute naar Duitsland, Chantal Janzen jij mag niks meer presenteren bij ons... en ook Wendy is hierna exitquote:
Is goedquote:Op zondag 11 februari 2007 22:12 schreef superhero87 het volgende:
Volgende topic aub weer een TT over Richy
ik denk dat we daar dankbaar voor moeten zijn, voor dat zelf inzicht van ze...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:10 schreef WaStEd het volgende:
[..]
X6 moet bloter.. en dat zie ik bij hun echt never nooit niet gebeuren.. kansloos
X6 is prima te verkopen. EO doelgroep is angstvallig groot, en de K3 en Kus doelgroep kunnen ze ook wel hebben.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:10 schreef WaStEd het volgende:
[..]
X6 is niet te verkopen.. het is geen Dolly Dots tijd meer, als je X6 wil marketen moeten ze bloter.. en dat zie ik bij hun echt never nooit niet gebeuren.. kansloos
Vaduz je daalt in m'n waardering.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijne uitslag, gelukkig blijft X6!
Ik zou mezelf toch niet tot die doelgroep rekenenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
X6 is prima te verkopen. EO doelgroep is angstvallig groot, en de K3 en Kus doelgroep kunnen ze ook wel hebben.
en daar hoor ik niet eens bijquote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
X6 is prima te verkopen. EO doelgroep is angstvallig groot, en de K3 en Kus doelgroep kunnen ze ook wel hebben.
Top dag inderdaad:quote:Op zondag 11 februari 2007 22:14 schreef superhero87 het volgende:
En PSV heeft weer punten verspeeld![]()
![]()
Eensch, alleen zou ik liever hebben dat het idee nooit ter sprake zou komen, had ze gvd the Pussycat Dolls laten zingen, dan hadden ze 3 weken de kerk niet meer in gemogenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk dat we daar dankbaar voor moeten zijn, voor dat zelf inzicht van ze...
kom op, zelfs de playboy zou de nietjes vergroten tot a4 formaat als zij uit de kleren gingen
k3 is SERIEUS ooit begonnen als "normaal" popgroepje...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou mezelf toch niet tot die doelgroep rekenen![]()
Aaah, dus ik ben ook van de EO en ik ben fan van Kus en K3?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
k3 is SERIEUS ooit begonnen als "normaal" popgroepje...
maar na een paar singles bleek het eigenlijk alleen maar aan te slaan bij kinderen, en pas toen hebben ze hun doelgroep aangepast
Dat ze trouwens op zondag iets mogen doen.... dat is toch een rustdag?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:15 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Eensch, alleen zou ik liever hebben dat het idee nooit ter sprake zou komen, had ze gvd the Pussycat Dolls laten zingen, dan hadden ze 3 weken de kerk niet meer in gemogen
Maw, je bent het dus met me eens. Dat ze alles doen wat er van ze gevraagd wordt, wil nog niet zeggen dat het verkoopt. Dat wil ik juist ook bestrijden.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:10 schreef WaStEd het volgende:
[..]
X6 is niet te verkopen.. het is geen Dolly Dots tijd meer, als je X6 wil marketen moeten ze bloter.. en dat zie ik bij hun echt never nooit niet gebeuren.. kansloos
Misschien ooit, maar niet in deze eeuw.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:08 schreef JetFreggel het volgende:
sorry maar ze zingt goed, absoluut maar die meiden hebben echt wel meer de X factor!
nee, hoor je mij niet zeggen...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Aaah, dus ik ben ook van de EO en ik ben fan van Kus en K3?
Gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, hoor je mij niet zeggen...
dit was pure achtergrond info
Jah nee niet aan denken.. trouwens die zelfingenomen I'm so sweet Dirk Kuyt act van die Sharon ben ik ook zat...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:17 schreef Klaasvaker het volgende:
[..]
Maw, je bent het dus met me eens. Dat ze alles doen wat er van ze gevraagd wordt, wil nog niet zeggen dat het verkoopt. Dat wil ik juist ook bestrijden.
Volgende week dus alledrie de goodiegoodie two shoes acts, met Richy als absoluut dieptepunt, X6 als suffe sidekick en Sharon als enige deelneemster die tot de verbeelding spreekt. Hoe braaf zij ook is, het is in ieder geval een zangeres van formaat. Ik zit niet te wachten op de zoveelste nepartiest. Stel je voor dat Richy wint.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |