Duidelijk....quote:Op maandag 12 februari 2007 14:09 schreef Stofje het volgende:
Hmm, met deze ingrediënten kun je spreken van een kutweekend, maar eigeniljk was dit een fantastisch weekend.
Ik dacht dat hij een ander soort zoenen bedoelde.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb jou wel gezoend. Inclusief smakgeluid.
Nee dat was bij mij.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:15 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een ander soort zoenen bedoelde.
Had ik het bij het goede eind.quote:
Laat mij erbuiten okquote:Op maandag 12 februari 2007 13:59 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Inderdaad.... mannen, geen snotapen. :
![]()
Hmmm duidelijk. Gekkie Bobsiequote:Op maandag 12 februari 2007 02:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Denken aan situaties die je normaal opwinden maar dan pv de vrouw een man ofzo. Maar dat werkt dus echt niet. Ik heb me nog nooit tot een man aangetrokken gevoelt en seks ermee hoef ik niet te proberen, ik doe geen seks met iemand waar ik niet een beetje tot aangetrokken ben.
quote:
Ik weet hoe het voelt.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:50 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik woest aantrekkelijk ben.
![]()
Als hij zich gewoon netjes gedouched heeft is er niets goors aan hoor...quote:
http://rapidshare.com/fil(...)woof__live_.mp3.htmlquote:Op maandag 12 februari 2007 14:50 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik woest aantrekkelijk ben.
![]()
TheSorrow is niet echt mijn definitie van 'een lekker wijf'.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Als hij zich gewoon netjes gedouched heeft is er niets goors aan hoor...
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]Mooie Muziek
alsmodjesnouffomkijken
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:07 schreef SiemeN het volgende:
[..]
TheSorrow is niet echt mijn definitie van 'een lekker wijf'.
Zonder vagina is er weinig aan.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:12 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Die heb jij toch helemaal niet nodig?
Dat is goed om te horen.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:11 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Binnen en ik wil even melden dat mijn dank verpletterend groot is, edoch niet dodelijk
Geen kut aan, zelfs.quote:
quote:
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:26 schreef FamFarmerFan het volgende:Jullie houden toch van je vrouw om wie ze is.... Toch niet om wat ze is.... (wandelende neukdoos met voorplantingsoptie)
Met?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef FamFarmerFan het volgende:
They just have to wait untill I am done with it.![]()
Oh uh... hoi.quote:
quote:
Dat wel, je geeft dat als hetero gewoon niet toe. Dát is de fout die ik gemaakt heb.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:31 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Gemeen hé....
![]()
Toen ik het las dacht ik ook naaaaaaahhh zo dénk je toch niet over vrouwen...![]()
[/valsenichtmodus]quote:Op maandag 12 februari 2007 15:32 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat wel, je geeft dat als hetero gewoon niet toe. Dát is de fout die ik gemaakt heb.![]()
Welkom op FOK!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:38 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nah MoeMoe hij is wel heul erg vrouwonvriendelijk dat vriendje van je....![]()
Vrouwen houden van klootzakken.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:38 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
[/valsenichtmodus]Ik weet het, en geloof mij vrouwen doen wat dat betreft ook niet voor de mannen onder. Maar het was leuk om als valse nicht even te stoken...
[valsenichtmodus]
Nah MoeMoe hij is wel heul erg vrouwonvriendelijk dat vriendje van je....![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Vrouwen houden van klootzakken.En zo niet, ik vermaak me er mee.
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:07 schreef SiemeN het volgende:
[..]
TheSorrow is niet echt mijn definitie van 'een lekker wijf'.
Nah je zag er schattig uit met je rode oogjes...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |