Ik weet hoe het voelt.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:50 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik woest aantrekkelijk ben.
![]()
Als hij zich gewoon netjes gedouched heeft is er niets goors aan hoor...quote:
http://rapidshare.com/fil(...)woof__live_.mp3.htmlquote:Op maandag 12 februari 2007 14:50 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik woest aantrekkelijk ben.
![]()
TheSorrow is niet echt mijn definitie van 'een lekker wijf'.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Als hij zich gewoon netjes gedouched heeft is er niets goors aan hoor...
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]Mooie Muziek
alsmodjesnouffomkijken
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:07 schreef SiemeN het volgende:
[..]
TheSorrow is niet echt mijn definitie van 'een lekker wijf'.
Zonder vagina is er weinig aan.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:12 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Die heb jij toch helemaal niet nodig?
Dat is goed om te horen.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:11 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Binnen en ik wil even melden dat mijn dank verpletterend groot is, edoch niet dodelijk
Geen kut aan, zelfs.quote:
quote:
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:26 schreef FamFarmerFan het volgende:Jullie houden toch van je vrouw om wie ze is.... Toch niet om wat ze is.... (wandelende neukdoos met voorplantingsoptie)
Met?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef FamFarmerFan het volgende:
They just have to wait untill I am done with it.![]()
Oh uh... hoi.quote:
quote:
Dat wel, je geeft dat als hetero gewoon niet toe. Dát is de fout die ik gemaakt heb.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:31 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Gemeen hé....
![]()
Toen ik het las dacht ik ook naaaaaaahhh zo dénk je toch niet over vrouwen...![]()
[/valsenichtmodus]quote:Op maandag 12 februari 2007 15:32 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat wel, je geeft dat als hetero gewoon niet toe. Dát is de fout die ik gemaakt heb.![]()
Welkom op FOK!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:38 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nah MoeMoe hij is wel heul erg vrouwonvriendelijk dat vriendje van je....![]()
Vrouwen houden van klootzakken.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:38 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
[/valsenichtmodus]Ik weet het, en geloof mij vrouwen doen wat dat betreft ook niet voor de mannen onder. Maar het was leuk om als valse nicht even te stoken...
[valsenichtmodus]
Nah MoeMoe hij is wel heul erg vrouwonvriendelijk dat vriendje van je....![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Vrouwen houden van klootzakken.En zo niet, ik vermaak me er mee.
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:07 schreef SiemeN het volgende:
[..]
TheSorrow is niet echt mijn definitie van 'een lekker wijf'.
Nah je zag er schattig uit met je rode oogjes...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |