Gaat u maar even zitten heer Stofje... ik heb some baaad news...quote:
Dat paard is wéé too onopvallend!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:07 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Gaat u maar even zitten heer Stofje... ik heb some baaad news...
Jij bent zeker zo'n landverrader met een bruine vriendin?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:09 schreef Stofje het volgende:
En hij is wit en ik val niet op wit, zoals je weet.
Ligt er aan, was je erect?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:18 schreef Stofje het volgende:
Ik zag trouwens de tekst als eerste, bedenk ik me nu. Ben ik nu een taalpurist of een kommaneuker?
Ik denk dat je dat beter aan PDL kunt vertellen.Sytofje wist het vast al wel maar durfde het niet te zeggen.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:07 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Gaat u maar even zitten heer Stofje... ik heb some baaad news...
Ik weet dat altijd een aantal maanden van tevoren!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:20 schreef -skippybal- het volgende:
Hah, ik ben er sinds vanochten achter dat ik volgende week alweer vakantie heb![]()
PDL heeft niet zoveel moeite met homosexualiteit.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat beter aan PDL kunt vertellen.Sytofje wist het vast al wel maar durfde het niet te zeggen.![]()
PDL heeft gezoend met een homo op de meet.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat beter aan PDL kunt vertellen.Sytofje wist het vast al wel maar durfde het niet te zeggen.![]()
PDL heeft volgens mij met de hele Stairway gezoend.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
PDL heeft gezoend met een homo op de meet.
Mij niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
PDL heeft volgens mij met de hele Stairway gezoend.
Gewoon voor het geval dat er nog een verlegen Fokkertje tussen zat.
Geef mij mijn kus eens terug.quote:
Ja,dat is waar.Ik stond er bij en ik keek er naar.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
PDL heeft gezoend met een homo op de meet.
Ach, ik neem zelf vaak ook gewoon vrije periodes als ik er zin in heb. Vooral in het midden van een periode wil dat nog wel eens voor komen.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik weet dat altijd een aantal maanden van tevoren!
Een moment waar ik vervolgens erg naar toe leef.![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 01:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wij hetero's worden gewoon niet gerespecteerd. Er word maar verwacht dat we het ook met mannen willen doen.
Oooooow afgrijselijke slet dat je er bent....quote:Op maandag 12 februari 2007 13:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb jou wel gezoend. Inclusief smakgeluid.
NAC dan maar?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef Stofje het volgende:
Ander onderwerp.
Duidelijk....quote:Op maandag 12 februari 2007 14:09 schreef Stofje het volgende:
Hmm, met deze ingrediënten kun je spreken van een kutweekend, maar eigeniljk was dit een fantastisch weekend.
Ik dacht dat hij een ander soort zoenen bedoelde.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb jou wel gezoend. Inclusief smakgeluid.
Nee dat was bij mij.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:15 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een ander soort zoenen bedoelde.
Had ik het bij het goede eind.quote:
Laat mij erbuiten okquote:Op maandag 12 februari 2007 13:59 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Inderdaad.... mannen, geen snotapen. :
![]()
Hmmm duidelijk. Gekkie Bobsiequote:Op maandag 12 februari 2007 02:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Denken aan situaties die je normaal opwinden maar dan pv de vrouw een man ofzo. Maar dat werkt dus echt niet. Ik heb me nog nooit tot een man aangetrokken gevoelt en seks ermee hoef ik niet te proberen, ik doe geen seks met iemand waar ik niet een beetje tot aangetrokken ben.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |